WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 08:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 14:31 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Problema su elektros instaliacijos laidais/kontaktais, ir visiskai ner ko burti apie kazkokius detonavimus ir pan.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 18:50 
db_xm rašė:
Gaga slowdown.

Was ist das? Iš žingeidumo uždaviau normalų klausimą žmogui, kuris studijuoja organinę chemiją ir naftochemijos sintezę, o atrodo, tuoj nuo trečiųjų asmenų gausiu per kepurę. :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 00:47 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
:roll: nu jo, tikrai. Tai atsakau:
http://www.nafta.lt/content.php?pid=67
T.y. kuo didesne variklio kompresija, tuo variklis jautresnis oktaniniam skaiciui.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 15 2008, 18:55 
Per anksti apsidžiaugiau susiremontavusiu XM'u. Šiandien iš ryto vėl nenorėjo išsijungti. Laimė, jau esu įvaldęs sprigto technologiją, tad užgesinimas ilgai netrunka, tik pirštą paskausta. Iš naujo užkūrus, jau veikė normaliai. Nerimą kelia kažkokia rėlė, pradėjusi caksėti po prietaisų skydeliu. Garsas panašus į posūkių žibintų rėlės caksėjimą. Tik tiek, kad garsiai cakteli vieną kartą ir kokias 5 minutes ramu. Posūkių žibintų lemputės prietaisų skydelyje per caktelėjimą nemirga. Vis dar įtarinėti kontaktinę grupę?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: XM neišsijungia :)
StandartinėParašytas: Sau 22 2008, 10:36 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Lurass rašė:
Turiu toki pati XM 3.0l V6 24v,kur randasi tas migtukas raudonas po kapotu,jai netycia iskiltu bedos su isjungimu masinos?:)

Prie desiniosios (keleivio puses) sferos

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 22 2008, 10:40 
Gal caksejimas sklinda uz kairiosios(vairuotojo) faros esanciuose blokeliuose?
GAGAI


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 22 2008, 12:29 
Lyg ir ne, kadangi aiškiai girdėjosi salone. Galso lokacija ir stiprumas buvo panašus į posūkių rėlės ciksėjimą. Po tos dienos, kai rašiau apie tai, daugiau niekas neįprastai nebecaksi. :)

Apskritai, mano XM'e gyvena kažkoks nykštukas, kuris krečia pokštus. Štai, savaitgalį buvo numiręs ABS. Nuolat švietė jo lemputė prietaisų skydelyje, o borto kompiuteris cypčiojo "ABS OUT OF USE". Jau maniau, kad nuduso ABS kompiuteris arba kuris nors daviklis. Kur tau, po pusantros paros ABS parėjo į namus ir veikia be priekaištų. :) Tai tik dar labiau sustiprina įtarimus, kad turiu problemų su elektros instaliacijos izoliacija - vos tik lauke stipresnis atodrėkis, ilgalaikis lietus ar šiaip daug drėgmės, pradeda kvailioti elektra. Aplinka ir XM'as pradžiūsta - viskas grįžta į savo vėžes. Ar gali būti kitaip, kai iš eilės sugenda lauko temperatūros daviklis, nebeužgesta variklis, girdisi kažkokie caksėjimai, dingsta ABS, o paskui viskas susitvarko savaime? Tik keista, kad kiekvieną kartą išlenda vis kitoks gedimas. Kaip rasti tą drėgmei neatsparią laidų vietą? :roll:

O gal mano XM'e gyvena du nykštukai dvyniai - blogasis ir gerasis. Ką vienas sugadina, kitas per parą ar dvi sutaiso. :lol: O gal XM'uose yra koks nors slaptas elektronikos "Self-repair" modulis instaliuotas? :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 24 2008, 22:45 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Gaga rašė:
Na va, atrodo nebešildo vairuotojo pusės veidrodėlis. Šitas turbūt pats jau nebesusiremontuos. Nors, kas tuos nykštukus žino... :lol:

Paneriu g. labai greitai ir gerai juos remontuoja!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 01:16 
Panerių gatvė - kas tai konkrečiau? Ir kiek paprastai ši procedūra kaštuoja? Dedamas naujas stiklas ar taisomas senas?

Ar kas bandėte patys operuoti šildymo elementą? Radau štai tokį aprašymą: http://uk.geocities.com/splashwomble/mirror.htm

Podolsko forume kažkas kalbėjo, kad elementą nuo stiklo nuėmė ne mirkydamas benzine (kaip aukščiau paminėtoje nuorodoje), o karštame vandenyje. Nors, jeigu naujo stiklo kaina nėra didelė, gal neverta gaišti laiko ir užsiiminėti tokiais dalykais? :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 08:02 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Paneriu g. 34.
Isima veidrodeli, nulupa sildymo elementa, nuvalo pavirsiu, priklijuoja nauja elementa, patikrina ir pastato atgal i vieta. Nebeatsimenu, kiek kainuoja

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 25 2008, 10:54 
Haris rašė:
Paneriu g. 34.
Isima veidrodeli, nulupa sildymo elementa, nuvalo pavirsiu, priklijuoja nauja elementa, patikrina ir pastato atgal i vieta. Nebeatsimenu, kiek kainuoja

Jeigu čia tie: http://www.automirror.w3.lt/info.html , kainos, atrodo, neturėtų kandžiotis. Tokiu atveju pačiam prie to veidrodėlio knaisiotis verta tik iš sportinio intereso. :)

Citrusas rašė:
Sendien kaip tik ten vaziuosiu del savo neveikiancio keleivio puses sildomo veidrodelio. Vakare galesiu parasyt kaip sekesi.

Laukiu žinių. :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2008, 11:27 
Nykštukai toliau pokštauja. Vakar vakare ABS'as dingo. Šiandien iš ryto - vėl vietoje. :twisted: Prakeikta drėgmė. Ir ta rėlė kažkur po vairu vėl kartais ima triukšmauti - tarška kaip kepama. Net neįsivaizduoju, ką daryti. Nuvažiuosiu pas meistrus, garantuoju, niekas netarškės ir viskas veiks. Atitinkamai niekas nieko neras. :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2008, 11:31 
Ale žinai, rimtai, ko gero, čia tų vėlyvųjų XMų surinkimo kokybė greičiausiai bus pakišusi koją... Ar daug nuvažiavęs tavasis ilgasnukis? Kažkaip labai jau keista, kad tai variklis neišsijungia, tai ABSas atsisako, tai hidraktyvas blūdija... Sakytum, gerokai rimtesni dalykai negu šiaip perdegusios lemputės... :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2008, 11:42 
Pagal skaitliuką nuvažiavęs 226 kKm. Ar tai realūs skaičiai, neįsivaizduoju. O surinkimo kokybė čia gali būti niekuo dėta. Kaip ir anksčiau įtariu, kad kažkur yra silpna vieta elektros grandinėje ar jos izoliacijoje, nes visos bėdos prasideda tada, kai padidėja santykinis oro drėgnumas (daugiau nei parą trunkanti lietus ar dulksna, ilgalaikis atodrėkis ir pan.). Lauke prasausėja - ir problemos baigiasi.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 30 2008, 19:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dėl ABSo, tai garantuotai "įmirkusi" kažkuri fyškė. Gedimas pasitaiko keturiems XMams iš penkių.
Jei turi sąlygas palįsti po mašina-pakaulyk pvz. Hario ar Sauliaus, kad patikrinę pasakytų kurio rato problema, o paskui perėjęs tas kelias fyškes, rasi ir nusioksidavusią. Išvalei, supurškei, spec.tepaliuko užmetei, ir kokius metus bus ramu (tik dėl tos fyškės; jų yra daug :) ).

Alternatyva-važiuok pas Aldividą. Jis fyškes paprastai amputuoja, ir laidus tiesiog sulituoja ir izoliuoja. Kainuos gal 50lt. Metodas patikimas, bet ne be minusų.
Jei tai galinio rato daviklio fyškė, kai reiks nuimti šakes (guolių keitimui, pvz), teks arba lupti daviklį, arba pjauti kabelį. Daviklis gražiuoju dažniausiai neišsiima. (Priekiniams galioja tas pats: rato guolio keitimui irgi reikia nuimti stebulę su davikliu). Pjovimas dar nieko, bet pasitaiko, jog laidai palikti per trumpi, ir nebėra iš ko sudurti. Tenka pridėti dar vieną litavimo vietą, kas dar susilpnina kabelį. Maksimumas, ką teko matyti, tai galinio kairio rato kabelis iš 4 dalių, kuris pastoviai gliučino. Teko keisti visutėlį kabelį, ir tas kainavo nebe 50lt...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007