WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=22745
Puslapis 22

Autorius:  vytasin [ Spa 31 2010, 09:52 ]
Pranešimo tema:  Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD

vytasin rašė:
Anekdotai... :lol:
Mano Volvo 480 automatas 4HP14, viskas analogiška, tik mažesnei galiai pritaikyta. Atbulom visai nebevažiuodavo. Teko persirinkti. Tai va. Keičiausi VISUS frikcinius diskelius, ne vien tik atbulinės eigos. Šiaip, profilaktikos tikslais. Dar ten, kur tik priėjau, guminius O-ring'us, tepalo filtruką, sueižėjusi bakelitinį žiedelį aiškų ir naujas tepalas. Sumoj visi pričindalai kainavo apie nepilnus 800 Lt.

Valdymo blokas.... Tai ten tik "čysta" hidraulika. Krūva plunžerių, droselių ir labirintinės plokštės. Jokios elektronikos ar selenoidinių vožtuvų.

Autorius:  xminde [ Spa 31 2010, 17:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD

Tiek ir aš žinau :)

Autorius:  vytasin [ Spa 31 2010, 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD

Ir ką?
Kol nepabėriau - nežinojau.
O pabėrus - prisiėjo ir susirinkt. :lol:
Ir važiuoju kuo puikiausiai, nežiūrint į visų Klaipėdos APD "meistrų" palinkėjimus: po 2000 km atvyksi - kaina bus dviguba... :doom:
Pravažiuota jau, ačiū Dievui, visa 18000 km.

Autorius:  xminde [ Lap 01 2010, 10:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD

Tai labai džiugu, kad viksas gerai veikia, kai pats remontuoji tai uždarbą nemoki, odabras tikrai ne 20 proc. detalių kainos sudaro :).
Bet pas maniškę tai visi bėgiai yra, ir perjunginėja juos visom kryptim, tik, kad perjungimo režimai kinta ;).

Autorius:  POWER [ Lap 01 2010, 11:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD

istorija zinoma...:)
teko ir man 4HP18 bute, ant parketo persirinkinet...:)
buvo kazka s baisaus..kelias savaites tarp krupliaraciau miegojau...:) neturejau patalpu...
prie valdymo bloko nelindau, pas mane grynai mech. gedimas-subyreje guoliai ir krumpliaraciai. kelias sav. rinkau info, paskui prisipirkau"devetu" bet geru:) deziu uz kelis simtus litu. Tiesa pasakius, maniskes neperinkinejau, nes ten guolis apatinis buvo taip uzstriges, kad negalejau isimt jo. tad teko naudoti korpusa is "devetu" geru...valdymo bloka, kitas dalis emiau is kitu devetu geru, itartinasdetales irgi keiciau...
Idejus mano perinkta deze i automobili vaziavo, tik nlb gerai, is 1 i 2 su smugiu jungesi..pardaviau ta XM tada, man uzteko...
Kiek kainavo?
Siauliuose dezes isemimas/pastaymas su papildomais darbeliais ( kuriu tikrai atsiras) apie stuke tempe. Deziu srotiniu buvau prisipirkes uz 700 simtus. Tai jau 1700lt.
Paskui, pardavus ta XM supratau, kad galiu is surinkti dar viena deze is triju likuciu...:) Ir surinkau, ir pardaviau uz 500lt. Tiesa pasakius, si pavyko geriausiai, nes korpusas buvo senas, o bisi viduriai-is maniskes dezes, kaip nauji buvo. Tai na vsio pra vsio apie 1200lt kainavo, ir masina teko parduot...:)

Autorius:  xminde [ Lap 02 2010, 18:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD

Pasiėmiau Brigittka iš ACSų. Kiek te aš nuvažiavau, gal kokius 15 km, bet APD vėl driba kaip po senovei, tik gal kiek prie žemesnių apsukų žemina pavarą nei buvo kol ji atseit gerai veikė :). Pavažinėsime ir matysime kaip ji dirbs ilgesniais darbo režimais pagainiota :).

Autorius:  vytasin [ Lap 02 2010, 21:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Problema su ZF 4HP18 APD XM 2.1 TD

Reikėjo būtinai plunžeriukus ir valdymo labirintus išskrost ir išplaut - ten purvo nuosėdų prisikaupę, kad mirkymas tikrai nepadės - tenka pagaliuku ir minkštu šepetuku iškrapštyt. Galgi dėl tų nuosėdų ir stringa plunžeriai ar pasikeičia per droselius einančio tepalo kiekis.

Puslapis 22 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/