WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 07:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 20:12 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
Na EEO090 teigė, kad 5400 Lt jam kainavo tik pakabos ir hidraulikos remontas. O tai kad mašina dvi savaites buvo servise, tai tikrai nėra rodiklis, kad ji tas dvi savaites po 8 valandas į dieną buvo remontuojama :) Aišku, tu eilinį kartą "įrodysi" savo tiesą, tad nematau prasmės ginčytis. Aš liksiu prie savo nuomonės - tu apgavai mažai apie XMus nusimanantį žmogų. Na gal tiksliau pasinaudojai jo nežinojimu.

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 21:40 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 07 2006, 17:05
Pranešimai: 107
Miestas: Kaunas
Na man irigi atrodo kad ta sumele per didele, nebent jau jis ten lavonas buvo, bet nafig tada kist tiek jei jau jis toks lavonelis :bum:

_________________
Citroen CX Pallas 25 D 1984 12 29
Citroen Xantia V6 24V Activa 1997 01 31
Citroen XM Break 2.1 D12 Turbo 1994 07 03


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 22:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Bet man labai įdomu būtų surasti šiame forume informacijos kur būtų liaupsinama XMo pakaba ir juolabiau lyginama su bently :).

Buvo kažkada šneka (ar ne haidparke), kad XMo pakaba atitinka aukštesnės klasės (S) mašiną, ir dar geresne pakaba tegali pasigirti rolsai ar bentliai.
s-igi-s rašė:
Nelygink, Xminde, kainų, kurios buvo prieš 10 metų ir dabar :)
Nelygink investicijų, reikalingų 7m senumo mašinai, ir damuštai penkiolikmetei.
s-igi-s rašė:
Aš liksiu prie savo nuomonės - tu apgavai mažai apie XMus nusimanantį žmogų. Na gal tiksliau pasinaudojai jo nežinojimu.

Tai šiuo klausimu tu nieko daugiau ir neturi, tik savo nuomonę :) . Šiaip, prieš švaistantis kaltinimais "apgavai", reiktų pamąstyti, ar tas tikrai atitinka teisybę, ar tai tik asmeninės antipatijos išraiška.
O meistro ir užsakovo reikalai tegu jiems ir lieka. Užsakovas bemaž kasdien lankėsi servise, matė darbų eigą ir apie kiekvieną etapą buvo informuojamas: ir kiek kainuos, ir kam to reikia. Buvo galima, kaip dauguma ir padarytų, apsiriboti juk vien barškančio nuo vienos galinės svirties atitrūkusio skersinio stabilizatoriaus pilna amputacija, ir sėkmingai važinėti toliau, teigiant "XMas- labai geras mašynas!". Užsakovas pasirinko kitą kelią, panoro palyginus nebrangiai turėti visiškai tvarkingą mašiną (už ~15klt- jau su perdažymu- nieko panašios klasės visiškai tvarkingo nenusipirksi), ir tokį pasirinkimą tikras citroligonis tegali sveikinti.
Gytka_ rašė:
nafig tada kist tiek jei jau jis toks lavonelis :bum:

Šitai man nežinoma; bet spėju, jog xmindei, už gerokai jaunesnę Brigittę sumokėjusiam ar ne 4x daugiau, davedimai kainuos nežymiai mažiau nei šiai mašinai, o mašinų stovis po davedimo bus panašus. O galutinė suma EEO090 bus mažesnė.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 22:10 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Gytka_ rašė:
kiekvienam pagal poreikius :lol:

... ir is kiekvieno pagal kisene...

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 22:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Haris rašė:
... ir is kiekvieno pagal kisene...
...kuom ir grįšime prie senų tiesų: neturi babkių remontams- nepirk hidraulinio citroeno. O jei jau nusipirkai, padaryk viską, kad jis ne vien siluetu skirtųsi nuo damušto golfo ;) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 22:46 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
... spėju, jog xmindei, už gerokai jaunesnę Brigittę sumokėjusiam ar ne 4x daugiau, davedimai kainuos nežymiai mažiau nei šiai mašinai, o mašinų stovis po davedimo bus panašus. O galutinė suma EEO090 bus mažesnė.


1. Aš planuoju sutilpti į 15 000 Lt ir po to kurį laiką tik važiuoti (bet nenaujas auto pokštų gali bet kada iškrėsti :) )
2. EEO090 Xmas nekados nepataps universalu :)
3. Brigitos rida šiai dienai gerokai mažesnė ~ 128 000 km (aš tuo tikiu, didelis ačiū jei nekomentuosite :D )
4. Brigitte niekados nebus Jorgette :(.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 23:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
2. EEO090 Xmas nekados nepataps universalu :)
Priminsiu prie progos apie "kupros tąsymą" ;) .

xminde rašė:
3. Brigitos rida šiai dienai gerokai mažesnė ~ 128 000 km (aš tuo tikiu, didelis ačiū jei nekomentuosite :D )
EEO090 rida daugiau nei dvigubai didesnė, ir esu linkęs tuo tikėti, jog ne milijonas. Daug rodo jau vien tai, jog hidrosiurblys- dar originalas, o jis vis dar puikiai sukasi (ir dar netgi pumpuoja :) ). Stabdžių kranas irgi dar gyvas. Automobilis prižiūrėtas atmestinai ir epizodiškai, bet, neskaitant galinės pakabos (mirę guoliai, tame tarpe ir stebulės; suėstos šakės, išlaužtas stabilizatoriaus tvirtinimas, perpuvęs zapaskės krepšas ir vamzdeliai, galiniai suportai buvo be apsaugų nuo purvo, o purvais apneštos kaladėlės sunertos ant užlenktų vinių, ir dirbo su suėstais diskais), daugiau nesimato akivaizdaus aplaidumo ar kolchozo pėdsakų. Na, dar teko priekyje beveik kastuvu atkasinėti variklį; dėl trūkusio karterio ir rasojančių APD bei slėgio reguliatoriaus... Šarnyrai nesenai keisti, abu tvarkingi (nors ir buvo be "veidrodžių"), vienoje pusėje ne per seniausiai pakeisti sailentai, uždėti nauji genero ir hidrosiurblio diržai (matyt, taip tikėtasi panaikinti šalto škyvo cypimą). Tepalai dėžėje bei LHMas irgi iš dalies ar visiškai prieš kokius 40-50kkm pakeisti; filtrai prieš saulę vis dar šiek tiek persimatė... Tradicinė problema- tai slenksčiai. Bet kaip prikėlimui- labai neblogas tokių metų egzempliorius (nes prikėlimo alternatyva-tik nedelsiama eutanazija). Ir darbų liko santykinai nedaug.
Pakaba- HA2 su pirmoko hidrocilindrais (t.y. jis iš principo minkštesnis ir už grynakraujį antroką, o smarkiai nelygiam kely- ir už grynakraujį HA1). Raritetas, odnako.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2008, 23:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
del XMo vaziavimo komforto galiu tik paantrinti EEO090 nuomonei, kad NIEKO XME STEBUKLINGO NERA. Aisku, savu laiku pardavus Opel Oksana ir uz ta pati piniga nupirkus XMa, jis vaziavo fantastiskai, bet nereikia hiperbolizuoti nei jo komforto, nei V6 traukos, nes visa tai yra ispustas reikalas. Aisku su kokia bulka ar golfu nera ka lyginti, bet su kitais dideliais automobiliais lyginti eina. Vat tevas nusipirkes Toyota Avensis 1999 metu, nu ir maloniai ji vaziuoja, net nustebau, o ir budama minksta be jokiu hidroaktyvu pagalbos posukius gerai ima, garso izoliacija man regis net geresne uz XMo. koks nors Camry tokiu pat metu stovetu lygiai su XMu pagal pakabos darba. Draugas turi Saab 9-5 3.0 TiD, vaziuoja komfortiskai, nepaisant R17 su 225/45 gumom, labiau nei XMe jauciu smulkutes duobutes, bet idomu kaip XMas su tokiom padangom vaziuotu. bendradarbis paveze prastais keliais su BMW 523 (97 metu), nu irgi smulkios duobutes jauciamos, bet tai ir ratai pas ji R18... ir tokiu isvadu as priejau vairuodamas tikrai tvarkinga XMa, behidroaktyvini, kuris dar komfortiskesnis uz hidroaktyvini. neissizadu as XMo, nepiktas ant jo, suvazinesiu as ji iki prades reikalauti didziuliu remontu, ir sekanti masina kazin ar bus citroenas. Nebent C6 ar naujaji C5. Paprasciausiai viska vertinu kiek galima objektyviau.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 00:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
NIEKO XME STEBUKLINGO NERA
Gal ir nieko; bet patyręs užpakalis hidropneumatinės pakabos su jokia spyruokline nesupainios :) . Ypač pakrautų mašinų. Nes visai kitas darbo algoritmas, net ir behidraktyviųjų. Galima dar leistis į išvedžiojimus apie klases, bazes ir DSus su CXais, bet tema (žr.pavadinimą) ne apie tai.
Čia galimas atvejis, kaip su tais pijokais: vienas gėrė viską kas dega, kitas- išimtinai konjaką po 500lt už butelį, o mirė abu tą pačią dieną nuo cirozės :D . Moralas? Tas su konjaku dar ir mėgavosi, ne vien vartojo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 01:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
kvietinio alaus su mieziniu irgi nesupainiosi, bet jei ir tas ir tas gerai isvarytas - abudu gerti malonu, o kuris skanesnis - priklauso nuo nuotaikos.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 10:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Sau 14 2005, 11:07
Pranešimai: 217
Miestas: Visaginas-N.Akmene
EEO090 rašė:
: 2500 lt už 1993 m XM-ą, dar 860 už žiemines padangas, 1200 nauja duslia ir beveik pusšeštos štukos už remontą. O rezultate- nieko blatno :doom:

Idomu, kokio stebuklo tikejosi zmogus, uz tokia suma nusipirkes XM-a :?: :wink: Reikejo pirkt uz 6-7, butu turejes ~80% maziau gemorojaus ir ''specialisto'' pastebejimu apie XM-o trukumus :!: Pasivezyk su normaliu, nekalbant apie idealu, XM-uku, ir pasibaigs :bum: :bum: O tokiu Kaune tikrai atsiras....

_________________
Citroen C5, 2004m 2.2Hdi, APD, exclusive.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 11:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Jei kalbant tik apie sumas, "įkištas" į tik nupirktus Xm'us ir nesigilinanat , kas buvo daroma, mano balansas pirmą kartą buvo 10 000 + apie 4000 ( viskas iš ACS'ų).
Antras kartas buvo 16500 + apie 3000 Lt. Čia jei ką, apie tą pačią mašiną :D .
Bet aš galiu dabar sėsti ir važiuoti, na tarkim, į Ispaniją. Ir su visa šeima. Ir nuvažiuosiu daug mažiau pavargęs, nei su Avensiu, Lincolnu ar Saab'u su 18 ratais :D .

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 12:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
ka XMe tikrai uzskaitau, tai salono erdve ir sedynes. Va sedynes tai man labai patogios, dar niekur tokiu patogiu nesu mates, nors ir mates as ne tiek ir daug. Gal dar pamatysiu :)

Bet uz ka mes Xmus pirkom? Uz pakaba. O pakaba, vertinant kritiskai, yra gera, bet atotrukis pries tokio pat dydzio masinas ne didesnis nei tarp Xantia ir XMo. proffanas aisku sakys kad Xantia salia XM ne nestovejo, skirtumas milziniskas, nors skirtumas nera didelis ir nepatyrusiai subinei nejauciamas. Kaip Aurimas sake, biskuti geriau, bet seima galinej sedynej skirtumo nepajuto.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 13:39 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Bet uz ka mes Xmus pirkom?

Aš XMą pirkau 1998 m. Norėjau P605 turbo D12 SV, bet XMas buvo visu 1000 $ pigiau, surizikavau ir tuom visai nesigailiu, juolab šeimoje lygiagrečiai buvo du P605. Nors vidinė erdvė ir 605 ir XMo identiškos, bet vairuojant 605 jautiesi lyg su mažesne auto važiuotum, kaip keleiviui 605 gal net ir geriau - visai nevimdo :D.

Lyginant Xantia su XMu:
Kosmoz rašė:
Kaip Aurimas sake, biskuti geriau, bet seima galinej sedynej skirtumo nepajuto.

Paaugs jo šeimyna :), galės tada palyginti... Mano vaikai užaugo XMe, visas kurias besimeravome,... tik C8 jiems įtiko, dar naujam Berlinge gale jiems vietos pakankamai, bet jie su juo nevažiavo ilgai ir toli :).

Taip, kad kolegos, nepradėkime vėl lyginti penio su pirštu.

Mary XMas... for ever 8)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 09 2008, 16:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
XM nevertas tų pinigų, kuriuos čia mini savininkai. Savo klasėje tai akivaizdus autsaideris. Jei jau reikia važinėt įsimetus porą bulvių maišų, kad ,,pajustum, kaip važiuoja XMukas" tai panašėja į anekdotą. XM pliusas- daug mašinos už mažus pinigus. Tai pritraukia. Bet ši mašina neverta, kad už ją pagal metus būtų mokamos minėtos sumos. Nuo kitų analogiškų automobilių xm išsiskiria hidrauline sistema, kuri yra gremėzdiška, neracionali, nepatikima. Visa kita- kaip ir pas visas mašinas,tik Citroenas atrodo specialiai sugalvotas, kad būtų sunkiau jį remontuot ir aptarnaut. Gyvas pavyzdys- termostatas. Galinė pakaba sukonstruota taip, kad nuolat mirktų purve. Dešinės pusės veidrodėlis kabo tik dėl vaizdo, 2,1 td variklis nors ir kantrus, bet nepaveža sunkios su keturiais žmonėmis mašinos ( nesinori tikėt, kad variklis nustojo traukt po diržo pakeitimo), bet toks matyt jau sutapimas. Ir t.t.t.t.t.t.
Kad mano palyginimai neatrodytų laužti iš piršto, per 27 metus už vairo važinėjau: ZAZ 966,ZAZ 968A, OPEL KADETT, FORD SIERA, FORD FIESTA, AUDI 80,AUDI A6, VW GOLF, HONDA HR-V,SCORPIO 2vnt, PLYM GR VOIAGER, DODGE STRATUS. Pagal tech. charakteristikas ir patikimumą XM statyčiau tarp kadeto ir sieros. XM- istų pagyros šiai mašinai- tai daugiau bandymai save paguost. Per keletą metų eksplotacijos bandoma pažint iki paskutinio varžtelio šią kaprizingą nepatikimą mašiną, o kai ateina laikas keist automobilį, suveikia lietuviškas principas- geriau kad ir prastas, bet pažįstamas. Tai atsiranda XM nr 2.
XM renimacija atrodo natūroje taip: nuvažiuoji pas profesionalus ir sutari, kad pakeis šakę, šakių guolius, dirželį, nusausins karterį ir pakeis tepalus. Primetam sumą- iki 1000 lt.
Profesionalas pakabina mašiną palubėje, ją išardo ir kiekvieną dieną tau praneša po naujieną- tai tas dar negerai, tai anas. Jei nenori, galim nedaryt. Va taip per dvi savaites vienas tūkstantis pavirsta pusšešto gabalo ir dar galo nematyt. Tai gal už tuos pinigus buvo galima pirkt kitą mašiną, po velnių???? Kad ir šitą viewtopic.php?f=8&t=16787 Ar taip jau neįmanoma išsiardžius mašiną pasakyt, kiek atseina jos reanimacija? Profesionalumo trūksta???? Ko gero. Nes kaip atvažiavau su nusmukusia amortiko apsaugine guma, taip ir dabar važinėju. Jei buvo diuralinis karteris tepalais apsiliejęs, tai dabar važinėju skardiniu, kurio angos užsuktos variklinėmis žvakėmis. Ir klausau sapaliojimų virtualioje erdvėje apie didžią XM misiją.
XMindei: sory, bet kalbos apie meilę arba nemeilę CITROENUI kvepia sektantizmu.
Gal kas žinot Raimio Karmėlavoje koordinates, reikia bandyt ieškot.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Paskutinį kartą redagavo 1 algisjuodas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 18 19 20 21 22 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007