XM nevertas tų pinigų, kuriuos čia mini savininkai. Savo klasėje tai akivaizdus autsaideris. Jei jau reikia važinėt įsimetus porą bulvių maišų, kad ,,pajustum, kaip važiuoja XMukas" tai panašėja į anekdotą. XM pliusas- daug mašinos už mažus pinigus. Tai pritraukia. Bet ši mašina neverta, kad už ją pagal metus būtų mokamos minėtos sumos. Nuo kitų analogiškų automobilių xm išsiskiria hidrauline sistema, kuri yra gremėzdiška, neracionali, nepatikima. Visa kita- kaip ir pas visas mašinas,tik Citroenas atrodo specialiai sugalvotas, kad būtų sunkiau jį remontuot ir aptarnaut. Gyvas pavyzdys- termostatas. Galinė pakaba sukonstruota taip, kad nuolat mirktų purve. Dešinės pusės veidrodėlis kabo tik dėl vaizdo, 2,1 td variklis nors ir kantrus, bet nepaveža sunkios su keturiais žmonėmis mašinos ( nesinori tikėt, kad variklis nustojo traukt po diržo pakeitimo), bet toks matyt jau sutapimas. Ir t.t.t.t.t.t.
Kad mano palyginimai neatrodytų laužti iš piršto, per 27 metus už vairo važinėjau: ZAZ 966,ZAZ 968A, OPEL KADETT, FORD SIERA, FORD FIESTA, AUDI 80,AUDI A6, VW GOLF, HONDA HR-V,SCORPIO 2vnt, PLYM GR VOIAGER, DODGE STRATUS. Pagal tech. charakteristikas ir patikimumą XM statyčiau tarp kadeto ir sieros. XM- istų pagyros šiai mašinai- tai daugiau bandymai save paguost. Per keletą metų eksplotacijos bandoma pažint iki paskutinio varžtelio šią kaprizingą nepatikimą mašiną, o kai ateina laikas keist automobilį, suveikia lietuviškas principas- geriau kad ir prastas, bet pažįstamas. Tai atsiranda XM nr 2.
XM renimacija atrodo natūroje taip: nuvažiuoji pas profesionalus ir sutari, kad pakeis šakę, šakių guolius, dirželį, nusausins karterį ir pakeis tepalus. Primetam sumą- iki 1000 lt.
Profesionalas pakabina mašiną palubėje, ją išardo ir kiekvieną dieną tau praneša po naujieną- tai tas dar negerai, tai anas. Jei nenori, galim nedaryt. Va taip per dvi savaites vienas tūkstantis pavirsta pusšešto gabalo ir dar galo nematyt. Tai gal už tuos pinigus buvo galima pirkt kitą mašiną, po velnių???? Kad ir šitą
viewtopic.php?f=8&t=16787 Ar taip jau neįmanoma išsiardžius mašiną pasakyt, kiek atseina jos reanimacija? Profesionalumo trūksta???? Ko gero. Nes kaip atvažiavau su nusmukusia amortiko apsaugine guma, taip ir dabar važinėju. Jei buvo diuralinis karteris tepalais apsiliejęs, tai dabar važinėju skardiniu, kurio angos užsuktos variklinėmis žvakėmis. Ir klausau sapaliojimų virtualioje erdvėje apie didžią XM misiją.
XMindei: sory, bet kalbos apie meilę arba nemeilę CITROENUI kvepia sektantizmu.
Gal kas žinot Raimio Karmėlavoje koordinates, reikia bandyt ieškot.