WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 08:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 17 2008, 18:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Karolisxm rašė:
Taigis. Keite man kaip tik ta stora slanga, kuria tu isigijai. As ja nuveziau perpresuoti, o tauta atliko visa kita. Audrius(Audro) sako, gal slangos vid skersmuo mazesnis ir neuztenka lhmo kiekio :!: Visai apie tai buvau parirses :oops:


Hmm... laikas ir pas mane panašiai sutampa su tuo kada keičiau tą šlangą ir kai pradėjo trūkčioti :shock:. Tiksliai neužfiksavau. Tačiau sukant į kairę trūkčiojo ir anksčiau tik kiek mažiau. Tačiau ta šlanga logiškai neturėtų įtakoti vairo kolonėlės darbo, kadangi ji stovi ant grįžtamos linijos nuo slėgio reg., o į kolonėlę srautas paduodamas tiesiai iš skirstytuvo. Na bet kuriuo atveju dėkui už operatyvų atsakymą. Paminėsiu tai Juliui, gal užves ant tiesos kelio. Pagaliau tą šlangą nesunku pakeisti, kad 100% įsitikinti jos nekaltumu.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2008, 21:36 
kuo toliau tuo panasiau ir pas man gal del griztamo skyscio slangos, nes ant jos yra filtras, kuris turbut taip niekad ir nekeistas... bet va dar garsas neaisku del ko... gal ir del kokio skyscio trukumo jis kur susidaro :?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 17 2008, 22:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Karolisxm rašė:
vat taip ir buna su ta hidropizmatika, nuolat koki sposa ismeta :evil:

Ne nuolat, o tik kai pakrapštai. Ir kai ką nors nestandartinio įkiši; "patobulini" nepagalvojęs, tsakant :lol: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2008, 14:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Na galiu pasidalinti galutine patirtimi, kas liečia vairo kolonėlės įvorės keitimą. Šiandien atsiemiau savo senuką iš Citroligoninės, kurioj buvo išgydytas nuo vairo trūkčiojimo sukant į abi puses. Priežastis buvo mano pasigaminta "samopalna" bronzinė įvorė. Pirmiausiai ji buvo per tiksliai suleista, antra ji pati buvo per ilga (~1,5 karto ilgesnė nei orginali) ir trečiai - jei kas sugalvosit pakartoti mano klaidą, tai bent gaminkites tą įvorę būtinai iš grafitinės bronzos. Man Citroligoninėj buvo įstatyta plastikinė nuo pūgo. Anot Juliaus jos laiko iki 2 metų, bet kadangi žmona mažai važiuoja tai manau senuko amžiui užteks.
Bendroj visumoj privalgiau daug š..o už dyka, bet yra ir pliusų visoje šitoje istorijoje :D Išmokau beveik užsimerkęs išimti vairo kolonkę, išsiploviau skirstytuvą bent du kartus, įsitikinau kad mano hidrosiurblys dar kočioja tikrai neblogai lyginant su Proffano perrinktu, na o finale dar daviau uždirbti ir žmonėms kurie iš to duona valgo ir gale dienos visi likom patenkinti :wink:
Dabar kaip kažkada Šapranauskas per TV sakė "man ir pačiam su juo prestižas važinėti" :lol:

P.S.

Dar syki geriausi atsiliepimai apie Citroligoninės kolektyvą :appl:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 24 2008, 15:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Gal kam teko krapstytis prie jegos cilindro ?
Pas mane masinoje po koloneles perrinkimo kaip leido taip ir leidzia per jegos cilindro "salnika".
Kodel as jo nekeiciau ir pats nezinau, nu bet taip idomiau...
Jei kas susidurete duokite zinoti kas ir kaip.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 25 2008, 12:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
tokio salniko atskiri pirkti matyt neteko, kiek kartu taip buvo nutike buvo keiciamas jegos cilindras.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 25 2008, 15:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sernas rašė:
kaip leido taip ir leidzia per jegos cilindro "salnika".

Tų salnikėlių dar porą turiu, galėsi po švenčių prilėkt pasijamt, bet ar tu tikras, jog sunkiasi būtent per salnyką, o ne per guminio abratkės žiedo kraštą po prispaudėju; kuris šalia to salnyko? Ten, jei kada buvo pavažinėta su nuplyšusia štoko apsauga ("celofanu"), parūdija paties cilindro kraštelis po guma (nenusmaukęs gumos nepamatysi), guma suakmenėja, ir per tas rūdis sunkiasi LHMas tiesiai ant salniko; susidaro vaizdzialis, kad būtent jis rasoja. Bet kadangi tiems suakmenėjusiems salnikams irgi ~15 metukų, o niekas jų nekeičia, nieko nuostabaus, kad sunkiasi būtent per jį.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 26 2008, 12:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Vairo koloneliu kainos. Idomu kokia siuntimo kaina. Gal nelabai verta jas ir remontuoti.

Ax - 308 евро
Berlingo - 308 евро
C3- 480 евро (с электромотором)
C5 - 308 евро
Saxo - 308 евро
Xantia - 308 евро
Xm - 308 евро
Zx - 308 евро

Рейки General Ricambi (Италия), имеют гарантию как и оригинальные 6 месяцев.

Все вопросы в личку или по тел. 8-926-666-74-62, Леонид.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 26 2008, 20:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Sernas rašė:
Vairo koloneliu kainos. Idomu kokia siuntimo kaina. Gal nelabai verta jas ir remontuoti.

Ax - 308 евро
Berlingo - 308 евро
C3- 480 евро (с электромотором)
C5 - 308 евро
Saxo - 308 евро
Xantia - 308 евро
Xm - 308 евро
Zx - 308 евро

Рейки General Ricambi (Италия), имеют гарантию как и оригинальные 6 месяцев.

Все вопросы в личку или по тел. 8-926-666-74-62, Леонид.


Kas įeina į komplektą?

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 30 2008, 23:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
http://cx.podolsk.ru/board2/viewtopic.php?t=6463


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 19:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pagaliau gavau NAUJĄ liniuotę su nauja įvore ir nauju prispaudėju. Įvorės/liniuotės laisvumas buvo 3 sotkės; įpresavus įvorę vieton teliko sotkė. Bet kadangi liniuotė tiesi ir orientuota tiksliai pagal ašį, vaikšto nestrigdama. Ir nebeturėtų būti nė bildesiuko.
Įsimesiu kitą savaitę į vietą visą kolonėlę (reik dar reduktorių perrinkti), ir bus matyt, ar игра стоит свечь.
Beje, Pole: tavo naujoje bronzinėje įvorėje nėra tepimo kanalo (to kaip ir tarpo per vidurį iš vidaus), ar tik fotkėse nesimato?


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2009, 21:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Buvo, toks kaip graižtva padarytas - fotkėse nesimato.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2009, 12:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Istoriją, kurios epikrizė guli čia: viewtopic.php?f=15&t=17521 pratęsiu lygiai nuo šios vietos:
Cituoti:
Na galiu pasidalinti galutine patirtimi, kas liečia vairo kolonėlės įvorės keitimą. Šiandien atsiemiau savo senuką iš Citroligoninės, kurioj buvo išgydytas nuo vairo trūkčiojimo sukant į abi puses. Priežastis buvo mano pasigaminta "samopalna" bronzinė įvorė. Pirmiausiai ji buvo per tiksliai suleista, antra ji pati buvo per ilga (~1,5 karto ilgesnė nei orginali) ir trečiai - jei kas sugalvosit pakartoti mano klaidą, tai bent gaminkites tą įvorę būtinai iš grafitinės bronzos. Man Citroligoninėj buvo įstatyta plastikinė nuo pūgo. Anot Juliaus jos laiko iki 2 metų, bet kadangi žmona mažai važiuoja tai manau senuko amžiui užteks.
Bendroj visumoj privalgiau daug š..o už dyka, bet yra ir pliusų visoje šitoje istorijoje Išmokau beveik užsimerkęs išimti vairo kolonkę, išsiploviau skirstytuvą bent du kartus, įsitikinau kad mano hidrosiurblys dar kočioja tikrai neblogai lyginant su Proffano perrinktu, na o finale dar daviau uždirbti ir žmonėms kurie iš to duona valgo ir gale dienos visi likom patenkinti
Dabar kaip kažkada Šapranauskas per TV sakė "man ir pačiam su juo prestižas važinėti"

P.S.

Dar syki geriausi atsiliepimai apie Citroligoninės kolektyvą


Taigi nuo gegužės pabaigos kai buvo parašytas šis viršutinis postas iki pat praėjusių metų kažkur spalio vidurio su vairu didesnių problemų neturėjau. Kaip žinia šiltu laikotarpiu retai pas ką stringa vairas ar kyla kitos hidrobėdos. Atėjus šaltesniems orams pradėjo rytais kirtinėtis vairas - na savaime suprantama visi šaratai ant srautų skirstytuvo. Eilinį sykį jį pravaliau, išploviau ir porai savaičių vairo strigimas dingo. Vėliau dar labiau atšalus grįžo su dviguba jėga, nespėjus susirasti kito veikiančio skirstytuvo atsirado dar ir kitas nemalonumas - pradėjo traškėti kažkas kolonėlėj sukant vairą :bum:
Nu ką - aš žmogus paprastas, kadangi prieš tai kolonkę tvarkė Citroligoninė, aš jiems mašiną atgal nuvariau, paaiškinau kame šaknys, dar parodžiau kad leidžia vairo reduktorius. Na žodžiu sutarėm kad tvarkys ir darys viską kad veiktų kaip priklauso. Aš tuom tarpu išmyniau kaunan gimdyt savo antros dukros :wink:, tad laiko remontui vyrai turėjo į valias. Buvo biški abydna, kad reikės reduktorių perrinkinėt, nes prieš tai stovėjo mano orginalus, kuris neleido, bet keičiant įvorę gegužės mėnesį, vyriokai nusprendė pastatyti reduktorių kurį rado mano bagažinėj kaip atsarginį - argumentas buvo, kad jis atrodė tvarkingesnis (na aišku, aš jį buvau nuplovęs ir į škudurą įvyniojęs :D ). Kadangi Citroligoninė skirstytuvų perrinkimais ir tvarkymais kaip aš supratau neužsiima, tai sutariau kad tvarkys viską apart skirstytuvo, o jį man pažadėjo perrinkti ir atreguliuoti spyruokles bei numetimo slėgį proffanas.....vėliau bus pratesimas

Taigis tęsiant toliau, citroligoninė per porą savaičių perrinko vairo reduktorių ir pakeitė kolonėlę. Man buvo pranešta kad problema su traškėjimu išspręsta ir mašiną galima pasiimti. Aš jau būdamas 2xtėvelis parlėkiau nach wilno, palikau savo pagausėjusią šeimyną ir nulėkiau pasiimti savo "mėlyniaus". Tik užkūrus lyg išgirdau trakštelėjimą iš vairo, bet pamaniau kad pasirodė. Tačiau jau kitą diena buvau vėl citroligoninėj, bo vairas traškėjo sukant dar labiau nei prieš remontą. Tuomet nusprendėm čiupinėt vietoj - bo kaip iš akių mačiau vyriokai nelabai supranta ko aš čia kabinėjuos. Nu pasukinėjom ant užgesinto motoro - traška/girgžda akivaizdžiai. Nu tada prasidėjo visokie šamanizmai ir būrimai :) bandyta ir sutepti įvorę papildomai ir to ir sio - kaip traška taip traška. Tada ten vietiniam herojui Kasparui šovė mintis atleisti kolonėlę laikančius varžtus ir...traškėjimas dingo. Tadu buvo jo nuspręsta pakišti šaibą po viena kolonėlės puse ir psio - varyk laisvas :labas: Aš laimingas parpučiau namo ir eilinį sykį naivuolis tikėjausi užversti kolonėlių remonto puslapį :bum:
Dar tą patį vakarą kolega Sernas man bedė pirštu į mikrofišus ir parodė, kad ten orginaliai turi stovėti šaibos tarp kolonėlės ir rėmo ir jam pačiam dr. Alvydas prigrasino jokiu būdu jų nepamiršti įsidėti. Kodėl pas mane jų nebebuvo - galima tik paspėlioti :roll: Ir ar jų nebuvimas nebuvo ir prieš tai stovėjusios kolonėlės traškėjimo priežastis vėlgi lieka neatsakytu klausimu, kaip ir tai ar ne be reikalo man buvo pakeista visa kolonėlė :roll:
Nu bet nusispjoviau - bele viskas pagaliau veikia ir gerai :) ....ale ne tut to bylo :bum: Po poros dienų žiū balažalia pas mane parkinge. Davai žiūrėt kame šaknys - o gi myža vairo stiprintuvo jėgos cilindras :bum: tvajmat :bum: Aš žinau, kad mano jėgos cilindras tikrai nebuvo myžasntis, o plius jame ir nauji sailentai buvo supresuoti - davai vėl nach citroligonine. Vyrai pečiais patrūkčiojo, sakė jiem pasirodė kad šitas geresnis nei maniškis todėl jį ir pastatė. Liepiau dėti atgal mano ir vsio. Nu įdėjo - po kelių dienų palendu po mašina, nu mle.. vėl ne mano jėgos cilindras. laabai jau jis blizga ir celofaninė apsauga ant jo atsiradusi :shock: Aš vėl į citroligoninę - sakau "ne maniškį įdėjot", o jie kryžium kad maniškis. Saku "celofano ant maniškio niekad nebuvo" - o jie sako "tai mes uždėjom". Nu aš visai susibalamutinęs galvoju kad pats apsirikau :? . Tada dar perklausiau ar kai keitė kolonkę, išėmė ir perdėjo iš mano buvusios įvore ir apsaugines gumas (naujos gi ten buvo - gaila kažkaip), sakė perdėjom viską tik kolonėlę kitą statėm. Nu ką lyg ir viskas baigta - belieka susitvarkyti skirstytuvą kad vairas rytais nestriginėtų ir pamiršti visą ta vairą velniop.
Kaip taręs taip ir padaręs - pasiemiau iš proffano pagaliau perrinktą skirstytuvą, nulindau garažan ir jį pasikeičiau. Sėdu, kūriu, sapnuoju kaip vairas suksis viena ranka, o tas mle zaraza sukasi lengvai bet trūkčioja kaip iškruštas. Daryk tu jam ką nori, vis tiek trukčioja :bum: :bum: . Nu aš tadum pasigalandau kirvius kalavijus aštrius ir nach kowno pas proffaną aiškintis kas per ch...nia. Vo čia ir prasidėjo.....ir planas B ir C ir D gimė.
Pradžioje buvo pakeisti bent trys skirtingi skirstytuvai, tačiau efektas nulinis. Tada buvo imtasi visko iš eilės - pakeistas siurblys, skirstytuvas, reguliatorius su sfera, prapūsti visi vamzdeliai ir pagaliau išmatuoti skysčio debetai su graduota tara ir chronometru. Niekas nerodė į kažkokias anomalijas, tačiau sukant vairą jis drebėjo kaip pasiutęs, kas matėsi ir pajungus manometrą kad slėgis sukant vairą šokinėja 50 barų ribose. Kolonėlės ir reduktoriaus neįtarinėjom - nes jie kaip ir tik ką perrinkti buvo. Dar kilo mintis kad kažkas negerai su stiprintuvo jėgos cilindru - ir tą pakeitėm, o rezultato nėra. Nu tada beliko vėl lysti prie vairo kolonėlės kuri nors ir prieš kelias savaites perrinkta, kėlė šiek tiek įtarimų. Taigi kolonėlė buvo išlupta ir padėta ant stalo - štai foto:
Kažkas nutiko gumai - sugedo matyt :?
Paveikslėlis
Hmmm.. ir įvorė iš plastiko vėl į bronza pavirto, tik biški bronza dar per sugedusia gumą ir žvyro gavo :)
Paveikslėlis
Žvyras dar ir prispaudėją pamylėjo
Paveikslėlis
O tas savo ruožtu liniutę
Paveikslėlis
Kuri dar biški prie to paties ir sulinkusi
Paveikslėlis
Ai nu ir dar bėgių perjungimo "bumerango" įvorės pagedo čiut čiut..
Paveikslėlis

Kas kažko nesuprato paaiškinu paprastai, vyručiai citroligoninėj nesivargino ir įkišo cielą visą kitą kolonėlę iš šroto per daug nesigilindami. Toji mle dėl suėstos įvorės, palinkusios liniuotės ir purvo pradėjo klyniti, o po tvarkingo skirstytuvo pastatymo stiprintuvas visus tuos klinijimus tik dar labiau sustiprindavo. Kadangi buvo iki šiol pasitikima jų atliekamais darbais - kolonėlė kaip trukčiojimo priežastis buvo atmetama, ko pasekoje buvo pridaryta visokių bereikalingų darbų ir eksperimentų. Po to dar teko susipirkti vėl visas naujas dalis kolonėlei. Žodžiu visas šitas piktas pokštas man stojosi palei 1kLT ir beveik tris savaites be avto mano žmonai. Jei dar pridėčiau tai, kiek prieš tai palikau citroligoninėj už du kart keistą kolonėlę tai galėjau sau išdidžiai iš Veho nusipirkti naujut naujutėlaitę.
Taigi reziume galit pasidaryti kiekvienas savo. Aš savo galutinį reziume pasakysiu kai su citroligonine išsirišiu finansinius klausimus arba tiksliau pretenzijas. O kol kas dėkui kolegai proffanui už tai kad apskritai apsiemė ieškoti "mistinio" gedimo, už tai kad nereikėjo "Plano B", už kelis savaitgalius paaukotus po mano taip jau pramintu "mėlynium" ir už tai kad po trijų savaičių paieškų manęs vis dar nepasiuntė :D

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2009, 09:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dar pamiršta paminėti "tiuninginę" prispaudėjo spyruoklę (nuotraukose kairėje; dešinioji- kokia ji turi būti), bei "truputį mirusią" vairo traukę. T.y. visa kolonėlė paimta nebe iš šiaip šroto, o akivaizdžiai iš sąvartyno ar metalo laužo supirktuvės. Ir įkišta ničnieko neišplovus (tepaliuko spalva įkvepia), nereguliavus ir turbūt net netikrinus. Bet papasakojus, kad "nu kolonėlė tai jau ledas; kaltas tik skirstytuvas".

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 07 2009, 10:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
ivardinciau visa ta istorija kaip eilinis kai kuriu super heroju apsikimas iki ausu ir jau nepirma karta, tik panasu jog tai bus pirmas kartas iskiles i placiuosius citrinos vandenis.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007