WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 15 2024, 21:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 15 2009, 16:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kuro "ekonomijos" epopėja tęsiasi - 608 km (~300 užmiestyje), važiavimo stilius įvairiai :) - šį kartą kiemo salygomis tikrai iki kaklelio, suvarvinau 56 l. Kuro sanaudos - 9,21 l/100km.
Bendras vidurkis leidžiasi - Paveikslėlis - 2009,02,15 d. skaičius buvo 12,0 l/100 km

Vasario 16 d. apie 500 km planuojame susukti tik užmiesčio sąlygomis iki Bialystoko ir atgal.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 22 2009, 11:22 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kuro sanaudo skaičiavimas tęsiamas - su kelione į Bialestoką + į Vilnių ir dar šiek tiek, susukau 920 km (~750 km užmiestyje), važiavimo stilius įvairiai :) - šį kartą vėl kiemo salygomis tikrai iki kaklelio paties viršaus, suvarvinau 76 l. Kuro sanaudos - 8,26 l/100km.
Bendras vidurkis leidžiasi - Paveikslėlis - 2009,02,22 d. skaičius buvo 10,9 l/100 km

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 15 2009, 21:03 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pagrinde po miestą 820 km su 85 litrais kuro - 10,36 l/100km

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2009, 17:30 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pakoregavau savo statistinius duomenis, ištryniau iš lentelės tuos pirmus nelogiškus 20 l/100km :). Dabar skaičius jau kiek arčiau tiesos. Šiai dienai kuro sanaudos tokios - Paveikslėlis (2009,03,28 d. skaičius buvo 9,6 l/100 km)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2009, 11:08 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
idomu, kokios kuro sanaudos bus , pripyliau pilna baka tol kol jau nebespejo subegt, per prievarta negrudau, su APD nuvaZiavau 480 km, dar rodo daugiau puse bako, dabar mech. deze.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 17:14 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pavažiavau su kolegos EOO090 turbo D12 APD, dar kartą pravažiavau su Staskos '99 turbo D12 APD, bet taip ir likau nesupratęs kur šuo pakastas. Maniškės APD dirba režimu artimesniu Staskos XMui. Vakar nusprendžiau sureguliuoti "kick dawn" trosą kaip priklauso, ko pasekoje turiu labai jautrų akseleratoriaus pedalą, vos stipriau spūsteli ir žemina bėgį, bet trauka nedidėja, tam vistiek reikia lyg pat galo numynti, kad pasijaustu eigos gale lyg mygtuką paspaudi, o tada jau laikykis už vairo :). Bėgiai dabar persijunginėja su juntamu smūgeliu, bet specai sako, kad taip geriau šioms dėžėms.
Neskubant:
1->2 jungiasi prie ~28-30 km/h, ~2400 aps/min
2->3 improvizuojant gazo pedalu prie 55-60 km/h, ~ 3000 aps/min
3->4 ~70-73 km/h, apsūkų nepamenu :), bet nedaugiau 2500 aps/min.

"Kikdawninant" apsūkos kylą iki vos ne 5000 aps/min, o tai jau pernelyg daug dyzeliui, nes traukos efektas baigiasi sulyg 4200-4300 aps/min.

Šiai dienai kuro sanaudos tokios - Paveikslėlis (2009,04,20 d. skaičius buvo 9,2 l/100 km)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 17:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Ar gali palygint APD darbą IKI ir PO revitalizacijos? Maniškei XADAS padėjo tiek, kad pradėjo žymiai lengviai vaikščioti pavarų svirtis. O kaip iki XADO minkštai jungėsi pavaros, taip ir po xadinimo.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 19:28 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Aš pyliau Practexą, jokio skirtumo nepastebėjau :), jei kikdauno trosą atleisčiau, tai bėgiai jungtusi net nejaučiant :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 20:07 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Paskutiniame spritmonitoro ivedime 80 procentu trasoje, sanaudos 8.55 litro. Kodel tiek daug, jei vazineji uzmiestyje ir deze laiko ijungta auksciausia pavara?


Gerbiamas Kosmozai, jei paskaitytūmėte mano ankstesnes rašliavas, suprastumėte, kad būtent į šį klausimą aš ir pats ieškau atsakymo :roll:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 20:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
Kodel tiek daug, jei vazineji uzmiestyje ir deze laiko ijungta auksciausia pavara?

Todėl, kad panašu, jog ir kuro siurbliui/kompui kirdykas, ir dar dėžė psixuoja :roll: . Kai pavyks pilnai išskirti šiuos tris faktorius, bus praneštas ir rezultatas bei įvardyta priežastis. Kol kas, tas yr nepaaiškinama mistika, su kuria ne vienas jau susitaikė ir priima ją kaip normą. :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 20:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
deze as atmesciau, nes uzmiestyje vazinejant sanaudos nenormalios, o uzmiestyje deze itakos mazai duoda, nebent jinai buksuotu ar kaip kitaip sukurtu papildoma apkrova. Mieste gal ji ir fuseruoja savo darbu, bet uzmiestyje...

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 22:08 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Xm techniniuose popieriuose radau tokius pavarų perjungimo prie tam tikro greičio esant "kick dawn" režimui, ir išvažiavau išbandyti savojo XMo :). Tiesa dokumentacija turbo D12'ai su mechaniniu kuro siurbliu, bet nemanau, kad turi būti didelis skirtumas praktiniame važiavime:
XMas stovi vietoje, apkrova - vairuotojas, keleivis, pilnas bakas kuro ir 15 kg maišas su šuns ėdalu :).
Gazas dugnas ir:
1->2 teorinis 45-52 km/h; mano ~50 km/h (~4400 aps/min)
2->3 teorinis 91-98 km/h; mano ~95 km/h (~4500 aps/min)
3->4 teorinis 125-145 km/h; mano ~130 km/h (~4800 aps/min)

Taip pat negaliu nepaminėti, kad Brigittka apauta 195/65 R15, o priklauso 205/65 R15.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2009, 17:22 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Šiandiena nutariau maximaliai atlesti "kick dawn" trosą, šiek tiek daugiau leidžia gazą mynti, bet vistiek jautrumas yra. Aš buvau įsitikinęs, ir esu, kad "gazas dugnas" turi suveikti tik jau pačioje pedalo apačioje?
Kas su manimi pasidalins savo APDeškinių turbo D12 XMų patirtimi?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2009, 17:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nežinau kaip pas D12, bet protingos APD labiau sakyčiau reaguoja ne į kiek nuspaustas gazas, o į tai kaip greitai jis nuspaudžiamas. Pas mane ant pūgo tas pats, jei švelniai iki dugno, ne visada permeta žemyn, bet jei staigiai bent pusę eigos, tai kartais net per 2 pavaras meta žemyn :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 22 2009, 22:19 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Pas mane taip pat :(. Šiandiena važiavau su Lynčo Gulbinu, tai V6 bėgius jungia net 2500 rpm nereikia jam, o greičiai panašūs, bet pedalas ne toks jautrus, važiuojant 4 bėgiu ~80, spusteli daugiau gazą -> 3 bėgis, bet jei iki galo tai ->3->2 ir pošol iki raudono :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007