Pole rašė:
Po to dar užsirovė ant "ligonio"
proffano ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
kuris pabandė jam jį prikelti,
Nu taigis... Atvažiuoja pas mani pirmokas, dar visai padoriai išrodantis XMas, išlipa iš jo vyrukas, paaiškina, kad tik tik XMą nusipirko, kad pats turi 26m šoferiavimo stažą (kas kaip ir savaime nurodo, jog mašinose jis jau tikrai gaudosi, ir konkrečiai žino ko nori), o tame "tik tik pirktame" XMe jau įkištas naujutėlis cielas "Walker" duslintuvas. Kai 99proc. normalių lietuvių vietoj jo būtų viso labo užlopę senąjį duslintuvą (kas, kad aštuoniuose vietose ir tik porai mėnesių; bet užtat dešimtkart pigiau). Ir dar nuliovi Pireliai užmaukšlinti; kas lyg ir rodytų pasiryžimą atvažinėti su XMu ne vien šią žiemą, antraip stovėtų žieminiai slikai.
Ir kai šis "paprastas nieko nesuprantantis žmogus" su pusės XMo vertės duslintuvu manęs paprašo "padaryti viską kaip reikia", aš atitinkamai ir suprantu. Kad ne "kaip tautiečiui", o "kaip reikia". T.y. kaip sau. T.y. jei jau kažką daryti- tai kad būtų metų metams, o ne tradiciniams "servisiniams" 3-ims mėn., iki barškėti pradės kitame mašinos gale. Kad per atrimiausius kelis metus tereiktų kreiptis į kėbulistus ir dėl filtrų/tepalų keitimo, o ne dėl kokio gedimo ar barškėjimo. Todėl ir buvo kibta į visutėles sistemas, o ne vien į barškantį stabilizą ar mirusius šakių guolius (kurių, iš esmės, buvo galima nė nekeisti: mašina juk visvien dar važiuoja
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
).
Būna, kad visko nepavyksta išsyk padaryti (tiek dėl finansavimo, tiek dėl techninių priežasčių- norint rasti visutėlius mašinos bugus, su ja visgi reikia važinėti); bet apie tai buvo perspėta, ir paskirtas pasimatymas ne vėliau, nei bus baigta važinėti su plovikliu. Nes su penkiolikmete mašina, kuo giliau miškan lįsi- tuo riebesnius partizanus aptiksi. Ši mašina ne išimtis, bet diduma "partizanų" jau išgaudyti, dar nė pirmąsyk neišvažiavus iš serviso.
Vienas netyčinis pasimatymas jau įvyko; pakėlus ligi nominalo slėgį reguliatoriuje, po kelių dienų pramušė pavargusį guminį jo išėjimą į abratkę. Tai sutvarkyta nemokamai (nors formaliai, tiek detalė, tiek darbo laikas turėjo kažkiek kainuoti- kad buvusi guma buvo pavargusi, servisas ar aš tai nekalti
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Sekantis, ir svarbiausias punktas- dėl straksinčio galo, kuris kaip ir bando kenkti doram XMo įvaizdžiui . Minkant stovint vietoje, galas atrodė minkštutėlis, bet tiksliai atspėti, kaip jis elgsis kelyje, deja, neįmanoma. Tam reikia prasivažiuoti, ir pageidautina daug toliau, nei keli šimtai metrų lygioje gatvėje, kurioje įmanoma ramiai prasivažiuoti neturint mašinos dokumentų (o mes servise tevažinėjame tiek). Kadangi pakaboje nebėra jokių kliauzių, kurias dėl to galima apkaltinti, telieka vienas kaltinamasis- padidinti sferų žikleriai. Jei tas padidintų žiklerių darbas ir atrodė normaliai, stringant šakių guoliams, dabar, kai šakės vaikšto laisvai, tai laisvai gali iššaukti "bangavimą" ligi apsivėmimo. Tai irgi sutvarkoma, ir ne tūkstantinėmis investicijomis, bet servisas tai juk nekaltas, kad įsigytas toks egzempliorius su tokiomis sferomis?... Būčiau bjauraus charakterio- išsyk siūlyčiau pasikeisti sferas į normalias
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Sekantis punktas iš tos pačios operos, gali būti talentingai operuotas hidraktyvas. T.y. kompas visus daviklius mato, visi jie veikia, ištrintos klaidos nebeatsikartoja, o HA visvien neveikia: mašina pastoviai minkšta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. Visa tai -nuobodžios smulkmenos, tekainuojančios po kelias dešimtis lt, bet norint jas aptikti- su ta mašina reikia važinėti. O tos "nuobodžios smulkmenos" dabar, berods, nelauktai baigia sušikti ankstesnę XMo opiniją...
Dėl karterio- istorija žinoma. Kodėl taip gavosi- irgi žinoma. Kaip tai gali būti be kraujo pataisyta- irgi aptarta. Bet jei skardinis karteris su puse cm ilgesniu už standartinį "kamščiu" kelia kokias dideles aprašymų vertas problemas, laisvai galiu uždėti atgal senąjį (nes neturiu dabar naujajam visiškai tinkamo kamščio; nu, neturiu). Aptikto trūkusiu karterio keitimas juk irgi neįėjo į išankstinę sąmatą.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
EEO090 rašė:
Gal kas žinot Raimio Karmėlavoje koordinates, reikia bandyt ieškot.
Žinau; galiu dosniai pasidalinti; buvo toks dr.Alvydo exmokinys. Raimis keturis metus iki manęs nesustodamas "prižiūrėjo" mano žaliąjį. Bugus ir megakalchozą lig šiol gaudau, bet jau nebedaug liko. Teliko, principe, kažkaip pakeisti sunkiai prieinamoje vietoje įkištą ir bjaurios konfigūracijos su visokiais sriegiais ir suvirinimais vos 2mm vidinio skersmens vamzduką, kuris smarkiai apriboja srautą vairui, dėl ko pastarasis apysunkis, nežiūrint į šešiaplunžerinį siurblį. Bet tai ir atstatymų metai dar tik treti eina
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
. Tai paties dar netvarkytas buvo gerokai geresnis, nei Raimio "sutvarkytas"
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
.
Tik Raimis labiau link Jonavos kažkur laukuose dabar berods įsikūrė; ne pačioje Karmėlavoje.