WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 15 2024, 22:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 13 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 23 2009, 18:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Ką tik pravažiavau 523 km Aukštaitijos keliais. Sudeginau 26 l. Greitis 85- 90km/h. Apsukos tik priverstinai lenkiant ar kopiant į įkalnę viršydavo 2000. Pastoviai laikiau 1600-1800. Jokių staigių manipuliacijų su akseleratorium. Sąnaudos- 4,97 l/100km
2,1 td 12 v.APD.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 08:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 28 2007, 19:22
Pranešimai: 158
Miestas: siauliai
nesupratau, kaip galima laikyt 1600-1800 r/pm ir greitis 85-90 km/h, kad islaikyt 4 pavara ir 80 km/h turedavau sukt varikli nemaziau 2000 r/pm, vos tik leciau - ir i 3-cia pavara, o kad vel i 4- ta ijungt turi mint 2500 r/pm.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 24 2009, 08:47 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Kitą savaitę, jei kolega EEO ras laiko, atliksime pakartotinus tyrimus, apsuksime ratuką, kad būt galima ir autostradon išriedėti, tada bus objektyvesnis 2-3> ir 3->4 stebėjimas :). Pakolkas aš ieškau info kokie yra teoriniai turboD12+APD darbo režimai. Kaip ir rašiau - gazas dugnas režime manasis pataiko į pavarų perjungimo greičių ribas, bet dėl apsukų tai :?:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 25 2009, 20:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
pugzlys rašė:
nesupratau, kaip galima laikyt 1600-1800 r/pm ir greitis 85-90 km/h

Šiaip tai, 1800rpm ant tachometro pulimiotui ketvirta pavara ir atitinka ~85km/h ant spidometro; šiuo klausimu viskas OK. O kada persijunginėti pavaroms, priklauso jau nuo individualių dėžės nustatymų (ir sudilimo).


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 25 2009, 21:34 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Teoriškai prie 2000 rpm, 4 bėgiu turboD12 turi važiuoti 88,92 km/h, tai prie 1800 turi būti ~80 km/h.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2009, 06:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
prie 1800 turi būti ~80 km/h.
Plius vietinės spidometro paklaidos, itoho ant spidometro ~85. Faktinis greitis prie tokių apsukų nesiekia nė 80 (dėl nenaujų padangų).

POWER rašė:
Leisiu sau pastebeti...
Vaziavimas su APD ipareigoja vazineti ramiai,santuriai...ta prasme, sutvarko tavo vaziavimo stiliu.
Tai pastebiu pavazinejes su mechaniniu-ten norisi grezti kone iki galo saibas.

O tu įsitaisyk dyzelį, ir praeis tokie norai ;) .
2.1T dyzelį gręžti virš 3500rpm, jei skaičiuojamos sekundės įsibėgėjimui, o ne baubimas, jau nelabai yra prasmės, nors kažkokia trauka jaučiasi ir ligi 4krpm. O dar aukščiau- tik dvėsę rūkomos žuvys, su atitinkamu kvapu ir dūmais iš duslintuvo :D . Keturcilindrių D ir B charakteristikos juodai skiriasi, ir dyzelio nėra jokios prasmės sukti ligi redlaino; tas puikiai jaučiasi ir nugara, ir ant sąnaudų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2009, 18:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Ai, tiesa, minde, as dabar "ant greituju" tokia minti turiu...
jei mpas tave negerai permetineja saibas automatas, tai yra per velai, lyginant su kitais 2.1td, gali pameginti pakeisti voztuvu dezute visa dezes...
Kas tai yra? Tai ir yra voztruvu dezute, montuojasi ant dezes virsaus. Randasi po dngteliu. Tas dangtelis-ir yra voztuvu dezutes dangtelis. Jame tepalo ipylimo anga yra.
Kad pakeisti v. dezute, dezes nuimti nereikia, galima ir taip, tik reikia priejima po kapotu gera pasidaryt...1-2 val. dabro, bent pas v6, nzn kaip pas 2.1.
Tos v. dezutes praktiskai neremontuojamos. tad imi kita, gera, pakeiti, vaziuoji ir ziuri...as asmeniskai turiu keleta tu v. dezuciu, bet nuo v6, manau, kad kitokie saibu perjungimo algoritmai..
Jei saibos pas tave jungiasi laiku....ekperimentuoti nepatariu...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2009, 21:43 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ačiū Power, bet kol nesurinksiu visos reikiamos teorinės informacijos, jokių ardymų nebus :).
Šiandiena susižymėjau kokiu greičių mano XMas juda kiekviena pavara prie 2000 ir 3000 rpm.
Ir taip, protinga literatūra (tiesa tai apie XM su mechaniniu kuro siurbliu) sako, kad prie 1000 rpm Xmas turi važiuoti:
1 pavara - 12,80 km/h
2 pavara - 23,46 km/h
3 pavara - 33,01 km/h
4 pavara - 44,46 km/h

Kadangi prie 1000 rpm su APD galiu tik 1 pavara pavažiuoti :), tai pirmoje lentelėje esamus skaičius dauginame iš 2 ir žiūrime kas bus prie 2000 rpm (pirmas greitis teorinis, antras mano XMo spidometro parodymai):
1 pavara - 23,60 km/h, mano ~ 22-23 km/h
2 pavara - 46,92 km/h, mano ~ 40-42 km/h
3 pavara - 66,02 km/h, mano ~ 60-62 km/h
4 pavara - 88,92 km/h, mano ~ 80-82 km/h

Prie 3000 rpm:
1 pavara - 38,40 km/h, mano ~ 35 km/h
2 pavara - 70,38 km/h, mano ~ 60 km/h
3 pavara - 99,03 km/h, mano ~ 86 km/h
4 pavara - 133,38 km/h, mano ~ 120 km/h

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 26 2009, 21:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
:bum:
Tikrinkis skaičiukus, ar ne su kokia "trilitrio dėže" važinėji; ar spidometras teisybę rodo.
Neturi taip būti.
Jei taip smarkiai meluoja spidometras, tai meluoja ir odometras; automatiškai ir apskaičiuotosios sąnaudos krenta palei dešimtadalį.
Nepakenktų pasitikrinti ir tachometrą; bent jau pagal stroboskopą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 07:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2004, 22:04
Pranešimai: 85
Miestas: Pabrade
Siom dienom ir as pabandisiu paskutini Mindes experimenta padaryti, idomu butu sulygnti.

2.1 TD, Lucas, Breikas, APD, 98-uju

_________________
C5 2002
Xsara Picasso 2005


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 08:59 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Nelabai supratau tos tavo lenteles...ka reiskia "1 pvara" ir prie jos tam tikras greitis..?


Tai reiškia, kad važiuojant ta pavara ir esant atitinkamom apsūkom, spidometras rodo tokį greitį.
Tai ne bėgių perjungimo lentelė :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 13:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Neesu aš didelis APD specas, gal tik gerbėjas, bet sakyčiau kaliega kažkas negerai su tamstos 3 pavaros perjungimu ir greičiausiai tai bus kalti hidrauliniai vožtuvai ar kaip ten jie, kurie atsakingi už pavaros perjungimą. Kaip suprantu pas tave visiškai tūpa hidraulinė APD be jokių ECU. Neturi jokiame auto 3 pavara jungtis prie 3000rpm, nepriklausomai ar tai breikas ar dar koks velnias, o tuo labiau dyzelis (su sąlyga kad nesiropšti į parodos kalną pilnai prikrautu bagažnyku :D ). Žinant kad tai auto iš ACS, nu visko ten gali būti pakaitaliota :wink:
O gal pagaliau verta nuvaryti pasikonsultuoti pas APD specus :roll: Mano sesuo taip su bulka vargo, trasoj 130 einant apsūkos lipo palei 4500rpm - pasirodė finale kad dėžė keista ir ne iš tokio modelio įdėta + ECU ne toks, tai stabdant užgesdavo :shock:
A, o beje ką daro pulimiotas pas tave, jei tarkim važiuoji palei 50km/h lygioj vietoj ir staigiai atleidi visai gazą - nori pasakyti taip ir kriokia palei 2600rpm?? :shock: Normaliai manau turėtu mesti į 3 kaip didelis :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 14:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
Pole rašė:
A, o beje ką daro pulimiotas pas tave, jei tarkim važiuoji palei 50km/h lygioj vietoj ir staigiai atleidi visai gazą - nori pasakyti taip ir kriokia palei 2600rpm?? :shock: Normaliai manau turėtu mesti į 3 kaip didelis :roll:


Jei 50 km/h važiuoju 2 bėgiu ir atleidžiu gazą, XMas tiesiog stoja :). O jei važiuoju 3 bėgiu, tai stoja, žemina pavarą į 2, kelia apsūkas ir stoja :).


:drunk: uij uij.. bėda reiškiasi. Manau nebeeksperimentuok su perdavimais, o ieškok meistrų rimtų. Pradžiai susitikrink visus numerius ant dėžės, gal ji ne nuo tos mašinos. Čia su tokia dėže nelabai eina važinėt žinant kaip kriokia 2.1 prie 3000rpm'ų.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 14:18 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Prie 50 km/h ji nekriokia 2600 rpm :), apsūkos apie 2200, dar galima kentėti, bet vat nuo 50 km/h lyg 60 km/h tai per 800 vnt. apsūkos sukyla.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 27 2009, 16:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
xminde rašė:
Prie 50 km/h ji nekriokia 2600 rpm :), apsūkos apie 2200, dar galima kentėti, bet vat nuo 50 km/h lyg 60 km/h tai per 800 vnt. apsūkos sukyla.


Nu čia jau užvis kažkokia bilibarda gaunasi, negali per 10km/h apsūkos kilti 800rpm'ų - reiškias pradeda buksuoti prieš permesdama bėgį :roll:. Gal dėžė bando mesti pavarą būtent nuo tų 2200rpm'ų bet dėl kažkokių priežasčių to proceso negali pabaigti kol sūkiai nesukyla iki 3000rpm'ų. Nu mano galva anyway taip neturi būti - be meistrų kažin ar išsiversi, nebent nervus išsioperuosi :lol:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 186 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 13 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007