WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 07:38

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 17 2005, 20:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Pusashis: 150 - 250 naudotas, naujas 600-700. Naujas ar su guoliu nezinau, pardavejai sako: - turetu but su guoliu.
Jei ieshkosi deveto tai pasiziurek ir peziu 605, paprastai jie pigesni buna.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2005, 10:12 
x|RAY rašė:
.... Lieka rato guolis, taciau kai uzia rato guolis jo garsas kinta sukiojant vaira i sonus, o siuo atveju garsas nekinta, jis tik keiciasi nuo automobilio greicio... turit ideju?


Pas mane ZX'e tas pats buvo. Negirdejau budingo uzimo garso kitimo posukiuose. Ir visgi ten uze rato guolis. Isaiskintas tokiu pat budu kaip ir tavo: pakelus masina ir isukus ratus. Pakeiciau guoli ir uzimas dingo.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 18 2005, 23:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Darbe ziurejau kokie dirzeliai eina kaip orginalus i Peugeot, pasirodo
hutchinson firmos, beje keista kad mehario parduodami hutchinson
dirzeliai zymimi ant dirzelio vos keliais uzrasais viena spalva, o tie kurie ateina kaip orginalus turi spalvota logo ir visokius tech duomenis ant dirzelio...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 19 2005, 21:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
uzsukau siandien i citroligonine, susitvarkyt desinio rato uzima:

apie gedima - pasirodo buvo numire abu guoliai rato ir pakabinamas,
pats paciupinejau: pakabinamas kliba, o rato jau kaip zirniai isbyrejes...
guoliai: 120 rato ir 25 pakabinamas... Na dar granatos guma vidine 20...
Darbu kaina buvo sutartine :) bet ten ir siaip mazos kainos...
Dar isaiskejo kad neprisuktos vairo traukes zmoniskai, kad variklio pagalve apacioje jau plysusi...
Rezultate - uzimas dingo dabar vaziuojant girdisi tik padangu riedejimas...

apie citroligonine - jei kas buvot kada siaures miestelyje esanciuose servisuose, tai viduje "interjeras" vienas prie vieno :) pagrindiniai irankiai:
neblestantis entuziazmas ir didelis plaktukas :) o realiai gal kiek spec irangos truksta bet siaip dauguma darbu galima atlikt ir turimais...Manau pradzia visai nebloga, laikui begant atsiras visa kita...Svarbu kad zmones neissilakstytu, kitaip visa kaupiama patirtis dingsta...Kainos tikrai mazos...
Juos gal rast pirma kart vaziuojant nepatogu: plentu, laukais, aplink sodyba, skersai darzo o tada ivaziuoji i kiema pilna citroenu ir kazkodel senu roveriu :)

asmeniskai citrologams aciu uz: atliktus darbus, nuolaidas ir kava :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 21 2005, 17:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
sekantis etapas variklis:
pamatuosiu kompresija ir bus aiski darbu apimtis:
jei kompresija bloga (manau kad taip ir bus) tai nusimato:
- jei reikia galvos slifavimas
- ziedu ir svaistikliniu indeklu keitimas
- voztuvu ir ju lizdu pritrinimas, voztuvu rieboksliu keitimas
- tarpiniu ir dirzu keitimas itempejas + parazitas
- kuro siurblio ir purkstuku sureguliavimas
jei kartais kompresija normos ribose tai apsiribosiu dirzais su itempeju ir parazitu, tarpinem ir purkstuku sutvarkymu...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 21 2005, 22:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
betikrindamas signalizacijos darba radau kad:
neuzsirakina bagazine, garsas yra is varikliuko bet neuzrakina...
nuemiau ta varikliuka, jo viduje suluzes dantratukas...
tai pakeiciau i paprasta kur prie signalizaciju duoda (12lt)
palikau sena trauke, o varztu skyles sutampa...zodziu ten pakeist
per 15min galima, nuimat dangti (kryzminis atsuktuvas 9 varztai) ir
8 rakteliu varikliuka atsukat (2 varzteliai) laidus prijungiat ir surenkat...

beardant kilo mintis atbulines eigos lempas pakeist priesrukinem,
reiks paziuret ar ten per rele ar tiesiai is varles, nes 2x21W norma,
o 2x55w jau gali sudegint ka nors, per rele paleisiu jauciu ir tiek...
dar galimybe ijungt nepriklausomai nuo pavaros reiks padaryt :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 24 2005, 16:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
cia gi atbulinis kiek jis ten sviecia, kol prisiparkuoji 5 - 15 sek...
as turiu nuo 607 keleta suskilusiu priesrukiniu, ten reflektroiai dar
geri tai as juos ir panaudosiu jei apsispresiu daryt...

dar suzinojau bloga naujiena pasiroso Xm kapotas atsidaro labai lengvai is lauko, cia man papasakojo zmogelis kuriam visa prieki buvo pavoge,
su visais zibintais, gabaritais, priersrukinem ir grotelem...
reiks kazka sugalvot kad neatsidarinetu is lauko arba kad neimanoma butu prieit prie troso...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2005, 16:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
pamatavau savajam 2.1TD kompresija:
nuo pavaru dezes skaiciuojant:
1-24
2-25
3-28
4-24
mano ziniomis tai mazoka... bet pasitikslinsiu teoriskai ir pasitarsiu su kokiu motoristu, nes musiskis atostogauja...tada apsispresiu daryt kapitalke ar ne...
siaip paziurejau gerai as ta varikli is visu pusiu, manau kad pats pabandysiu perrinkt ji jei pasitvirtins kad tai duos naudos...

beje jei nuiminesit purkstukus patys ar priverzinesit:
purkstukai uzsiverzia 9Nm (tiek pat kiek ratas)
purkstuku vamzdeliai 2.5 Nm (priverziat lengvai, jei uzvedus leidzia vos vos paverziat)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 25 2005, 20:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kuria vairo mechanizme kryzme jus keiciat kai vairas sunkai sukiojasi?
as ten kazkokia variklio skyriuje surudyjusia radau ties tokiu guminiu blynu, tai kai ja gausiai apkroviau tirstu tepalu, bevazinejant po miesta lyg
ir vairas pradejo lengviau sukiotis...

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2005, 10:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
va kur sutepei ir reikia keisti.
O kapitalini varikliui daryti nemanau, kad verta dar ner baisiai maza ta kompresija.
Siaip jei idomu zieda 2,1TD kainuoja ~325Lt dar tarpine ir visi kiti shudukai ziurek jau ~600lt ir susidarys.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 26 2005, 17:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
tokiam kaip maniskis kompresija reglamentuota 25-30bar


nerandu niekur zmonisko variklio ir ipurskimo aprasymo:
konkreciai P8A t.y. 2.1TD su Lucas kuro ipurskimu...turiu visokius fragmentus, kazkur atskirai siurblys, kitur turbina, dirzeliai ir t.p.
gal kas turit?

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 28 2005, 00:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
dvi problemos:

juodi dumai pergazavus - ant lucas siurblio is priekio radau toki kuro voztuva kuris sujungtas su isiurbimo kolektorium, logiskai mastant
priklausomai nuo oro slegio dozuoja kura...tiksliai dar nezinau metodikos kaip isstatyt tiksliai, bet is akies atleidus kontr verzle ir 4mm vidiniu sesiakampiu uzsukant voztuvo asi kuro paduoda maziau (juodu dumu maziau) bet ir traukia silpniau...kokia diena pameginsiu rast aukso viduri,
kad ir trauktu ir dumintu minimaliai... pagal manuala i P8A eina mitsubishi TD-04-11-B turbina kuri prie 3500aps turi laikyti 0.7-0.9bar slegi, pas maniski jei tiksliai pamatavau tai prie 3000 vos 0.5 baro ipucia :) o ir siaip girdisi kad turbina kai veikia kazkoks svilpimas girdisi jei nerasiu kokios skyles isiurbimo kolektoriuje gal reiks veliau turbina usiimt...kazkada viename boxeryje su panasiu svilpimu buvo turbinos sparnuote sulinkusi..

ryte kuriant uzsiveda ir uzgesta, papompuoju su pompa ant filtro tada uzsiveda - manau kad pro kazkur patenka oras i kuro sistema, siandien pakeiciau visas "abratkes" zarneles ten kur 1mx3.5mm 6lt, pabandymui nuemiau gumine zarna nuo filtro iki siurblio, ir idejau skaidria kad matytusi
burbulai ar yra ar ne... rytoj suzinosiu ar nauda yra ar ne...


p.s. kokia situacija su turbinom: kiek kainuoja naudota ir kiek kainuoja restauravimas?

_________________

Simas


Paskutinį kartą redagavo 1 x|RAY. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 28 2005, 11:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
naudota turbina ~200Lt, restauracija nuo 500Lt

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 28 2005, 17:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
siandien pagaliau susiruosiau keist pagrindini dirzeli:
bendrai paemus sunkumai buvo du, itempejo pakeitimas kiek neiprastas, ir kol radau ta skyle kur smagrati uzfiksuot :)
uz starterio pasirodo...

reziume:
itempejas ir parazitas abu jau klibantys, pagrindinis dirzas vizualiai praejes puse savo resurso (maziausiai), nustebino tai kad jis buvo labai silpnai itemptas (bent kada galetu persokt per danti), dar ten pasirodo yra tarp generatoriaus ir kondiskes kompresoriaus dar vienas tarpinis guolis, tas visai mires, reiks nupirkt ir pakeist, nebuvau numates jo keitimo si kart...ten dar tosoline zarna eina is issipletimo bakelio, jau ant pratrinimo ribos (laikiklyje), tai apviniojau guma ir ispraudziau atgal i laikikli...

kainos:
Pagrindinis dirzas 80lt Hutchinson (meharis)
Itempejas 100lt LUK (Sanciu autodalys)
Parazitinis 70lt orginalas nuo P605 ( su nuolaida darbe )

na dabar lengviau atsikvepiau bent ramu kad variklis neuzkals netiketai :)

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 29 2005, 16:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
Cituoti:
tiesa keitei dirza tai turejai pamatyti koks tepalines pagalves stovis


turi mintyse variklio pagalve? ji normos ribose...

siandien pasidomejau kiek tas kondiskes pagalbinis guolis kainuoja , pasirodo apie 200lt...jauciu reikia suzinot jo numeri ir perpresuot,
ten gi paprastas guoliukas, toks turi max 40lt kainuoti...

_________________

Simas


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 376 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007