WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 22:41

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 11 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 07:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 12 2005, 12:11
Pranešimai: 77
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Na, palauk su savosiomis gumomis dar dvi žiemas-aš nebeturiu tiek laiko :)

As manau, jis norejo pasakyti komplimenta! :)
Kad jei tavo pagaminta detale atlaikys 2 sezonus, tai bus verta idetu pastangu. Ar ne?!

_________________
Citroen Xsara 1.8i 66kw (negrynaveislė žalia varlė) ...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 07:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nežinau, ką tąsyk norėta pasakyti, bet aš jau būsiu laimingas kaip slyva, jei ta atrama neiššaus pirmojo bandymo su statine trijų tonų apkrova metu :) Tai jau bus gan rimta garantija, kad ji laikys ilgai ir laimingai, ir galėsiu važinėti su kapotu ir be apsaugų. :) Galėčiau "prasimušti" ir iki penkiatonio preso, bet tai jau būtų "pereboras"-po tokiu spaudimu štampuojami tie atramų "padai"... :?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 08:11 
Das_Boot

Butent!

Jeigu ji islaikys realios eksploatacijos salygas: salti, karsti, dregme, druskas, duobes, HA veikima ir kaprizus ilgesni laika, as pasakysiu: darbas pavyko, detale pagaminta.
O iki tol tas gaminys tik jos formos gumos ir metalo gabalas. :D

proffanas

Kolega, prasau neisizeist, bet tamstos skambus lozungai apie tritonius/penkiatonius presus man biskeli dvelkia senais gerais laikais, tipo: "dogonim i peregonim" . :)

Nu koks gi tolkas duot statine apkrova, kurios ta detale ne gyvenime nematys?
Ir kad ja nauja guma islaikys, as pilnai tikiu.
Bet po vienos-poros ziemu, visos puokstes neigiamu faktoriu ji gali but ir suskirdus, ir atsokus...

Ot teip, va! Peace!
:alus:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 08:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Senas niurgzlys :D Bile pabambėti... :lol:
Jei guma laikys-teliks sutvarkyti antikorozinę apsaugą, kas jau yra smulkmena, palyginus su visu darbu.
Ir jei nesitikėčiau, kad tai įmanoma atlikti gerai-nebūčiau nė prasidėjęs ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 08:32 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Man labai patinka filmas "Skrydis virš gegutės lizdo".Ten pagrindinis herojus pasako tokius žodžius,kai pamėgina pakelti tą kriauklę,kuria nori išlaužti grotas:"aš bent jau pabandžiau".

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2007, 09:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
http://www.ltsa.govt.nz/publications/in ... 00310.html

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2007, 20:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
old cat rašė:
Kas del antikorozines dangos, tai pamislijau, kad labai efektinga but metala nucinkuot, pries uzliejant. :idea:

P.S. Uz ideja - procentelis. :wink:


Mintis buvo atmesta dar prieš užsiimant šiuo reikalu...
Originalios atramos necinkuotos, ir tai logiška: pakanka problemų ir dėl gumos atšokimo nuo gryno plieno, tai kam dar įvesti papildomą problemų šaltinį? Nes vietoj atšokimo plieno-gumos-plieno buterbrode, atsiras atšokimo galimybė plieno-cinko-gumos-cinko-plieno buterbrode... Specialiai sukibimo su guma pagerinimui metalo paviršių dar ir raižytu pagamino-tai negi jį dabar cinkuoti ir užlyginti? :)

P.S.: atskaičiuosiu procentėlį už darbų trikdymą :P

na, kaip matau, tau su elektrochemijos kursu prastai.....

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 20 2007, 20:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
liuka rašė:
na, kaip matau, tau su elektrochemijos kursu prastai.....

Projektavusiems originalias necinkuotas atramas tą paaiškink?... :roll:
Cinkavimas netaikomas tokioms važiuoklės detalėms, kaip amortizatorių atramos ar sailentblokai, nes gavęs druskų cinkuotas paviršius koroduoja greičiau nei grynas plienas, ir prie cinko guma daug prasčiau prilimpa, nei prie plieno. Todėl aš cinkuoti irgi nežadu. Ir manau, kad suklysta nebus. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 02 2007, 14:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 27 2006, 20:31
Pranešimai: 289
Miestas: Tromsø (Arktis :))
tai kur idomios istorijos galas? Kazkaip sumasinot cia... o kuom viskas baigesi neaisku (bent jau man) :oops:

_________________
ex:
BX 1.9d 93' break
XM 2.1d 93'
C5 2.0i 16v '02 break


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 02 2007, 17:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nesibaigė... Metalinės dalys seniai pagamintos, tereikia užvulkanizuoti. Nėra kaip ir kam... Niekas nedavė konkretaus užsakymo šių detalių restauravimui, o man vienam gaminti presformą dviems atramoms savikaina gaunasi tiutelka-v-tiutelku kaip dviejų naujų atramų kaina VEHO. Bet užtat jokio galvos skausmo, imant iš jų... :roll:
Kelių savaičių bėgy galutinai apsispręsiu ką darysiu, nes prieš savaitėlę vienoj pusėj sfera jau pasiekė skardelę; trinksi važiuojant.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 02 2007, 17:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 27 2006, 20:31
Pranešimai: 289
Miestas: Tromsø (Arktis :))
siaip tai manau, kad ne vienas noretu ju... nes senosios jau nyksta nuo zemes pavirsiaus :wink:

_________________
ex:
BX 1.9d 93' break
XM 2.1d 93'
C5 2.0i 16v '02 break


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 02 2007, 18:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Mane nelabai domina, kas ko norėtų. Bet mane labai domina, kas konkrečiai imtų restauruotas atramas.
Tematau du variantus: arba keliese susimesti ir pasigaminti partiją tik savo reikmėms (gausis gal dvigubai brangiau, nei naudotos), arba "atidaryti pramonę" ir prigaminti ateičiai su mintimi "gal kas paims". Tokiu atveju pardavimo kaina kiek viršys naudotos atramos (dabar 200-250lt už keleivio pusę) kainą ir bus ~300-350lt ribose. Bet kokiu atveju, vienas merkti gamybon su mintimi "gal kas desėtką nupirks" ~3500lt nežadu.
Sumasčiau sistemą, kuri leidžia iš ruošinio atramą padaryti tinkamą bet kuriai pusei-tas papildomai supaprastina reikalą. Jei turima konkrečių pasiūlymų-laukiu AP.

Dar; desertui; apie "senas, bet geras" atramas. Atraminės gumos (SPHERE BRACKET) gamyboje buvo skaičiuotos vidutinei 120kkm ridai, o ne amžinai eksploatacijai. ;)


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2007, 10:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 28 2005, 20:35
Pranešimai: 279
kazkaip nesijaucia entuaziazmo, kaip supratau yra reali galimybe restauruoti senas atramines gumas, tereikia sureguliuot visi sito proceso starta:
- isigyti presforma ( jei neklystu 3500lt)
- ivardint suma uz kuria atrama restauruojama.
- ir uz kiek gaminama nauja abipuse atrama

As tai to zmogaus vietoje kuris turi galimybe pradet visa sita "gamyba" deciau savo lesas ir daryciau pinigus. kai preke zmones matys gyvai tai kelis metelius turesi pelno.

_________________

Simas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2007, 10:43 
old cat rašė:
Kitas momentas: labai sunku patiket, kad darant (restauruojant) viena egzemlioriu, is karto pavyks. Labiau tiketina, kad teks pakoreguot tecnologini procesa, ir ne viena kart, su tarpiniais bandymais, kol kas gausis, o tam reikia laiko. Ir, kad tokiu zaidimu kas uzsiims del keliu egzemplioriu - velgi, mazai tiketina (arba kaina iseis netol naujos :) )


Nesiklausot seno katino. Ir uztat vargstat, gaistat laika ...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 03 2007, 17:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
gaminamt nauja'' lekste" manau rizika gerokai sumazeja, jaigu guma pasirodys netinkama tam reikalui. O gal jie kaskia spec guma naudos. Kazkada ir pas mus gamykloje(Siauliu Tauro Kalvis) daug kepdavo, tai sake jog yra labai sustru gumu, bet dabar tik presas likes.
O siaip tai as jau 60 kkm pravaziavau su priesingos puses atramine, taigi tas dvipusiskumas nera toks reiksmingas.

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007