WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 13 2025, 20:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Gru 25 2009, 19:55 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Neradau panašaus aprašymo,tai istorijos gal kam prireiks.XM pirmos kartos.

Vieną bjaurią dieną grįžtant per šlapdribą iš Vilniaus ties Maxima baze valytuvai visiškai "strigo",atsistojo vertikaliai,o vairuotojo pusės valytuvas neužilgo išvis užkrito ant šoninio veidrodėlio.Norint išlipti,teko atsidaryt langą ir valytuvą ranka užmesti ant stiklo.Kadangi buvo vėlyvas metas,nusprendžiau bandyt lėtai parsikast Kaunan.
Važiavimas 60km/h nepasiteisino-ir lietaus lašai,ir snaigės laikėsi ant stiklo,o kiekvienas lenkiantis irgi palikdavo savo porciją purslų;po poros km.teko vėl stoti,nes nieko nebemačiau.Ranka patampius valytuvus ir nuvalius langą,nusprendžiau važiuoti gerokai greičiau.Pasiteisino:dėl XM aerodinamikos maždaug nuo 110km/h priešinis oro srautas nupučia nuo stiklo visus nors kiek stambesnius lašus.Laikant 120km/h,pavyko visai normaliai važiuoti.Problemos prasidėjo lenkiant-purslai iš po lenkiamos mašinos ratų tekdavo stiklui,plius aplenktos mašinos farų akinimas,plius priešais važiuojančių mašinų akinimas,plius silpnos paties XMo faros... Rezultatas-po kiekvieno lengvosios mašinos aplenkimo 10s visiško aklumo dėl to,kad vietoj kelio tesimatė balta siena.
Dar didesnės problemos buvo lenkiant fūrą-aklumas tęsėsi 15-20s,kol pabėgdavau nuo jos farų ir oro srautas nupūsdavo priekinį stiklą.Gerai,kad autostrada daugmaž tiesi...
Vienintelis "praliotas" buvo,kai lenkiau,atrodė,vieną furą,o jų buvo trys iš eilės... Labai nedaug kabinau atitvarą tarp eismo juostų (ar kelio ženklo stulpą-pagal pėdsakus ant mašinos šono artimesnis šis variantas).Mašiną suvaldžiau,bet susižavėję furos su savo farom ant stogų sukėlė tokį fejerverką,kad nieko nemačiau bemaž minutę;teko spustelt iki 140,kad atsiplėščiau ir vėjas nupūstų priekinį stiklą.Grįžau laimingai,neskaitant,kad palei Kauną jau nebelijo ir mašinos buvo pradėję iš po ratų kelti purvą;teko stot ir langą valyti rankomis... Istorija tokia.Tokios patirties gal kam kada ir prireiks :roll:

Gedimas:nusimovė traukės nuo varikliuko "obuoliuko".Ant jo maunasi trumpa vairuotojo pusės traukė,o iš apačios ją prilaikanti ir visą sistemą fiksuojanti keleivio pusės valytuvo traukė.Be jokių veržlių;papračiausiai užsispaudžia ant "obuoliuko" kaproninėmis įvorėmis,ir dar iš apačios :roll: Priėjimas:nuimti šonines plastmases už veidrodėlių (jos tik užsispaudžia),po jomis po 2 varžtus ir vienas per vidurį mašinos-kurie laiko ilgąją plastmasę.Ją nuėmus,jau galima prieiti ir prie traukių,ir prie varikliuko.Viską sumovus atgal (sumauti įmanoma,tik kai varikliuko štokas ("obuoliukas") kraštinėj dešinėj mašinos ašies atžvilgiu padėty,o valytuvai-vertikaliai),laimingai važinėjau ir valiausi stiklą iki 70km/h-vėl nulėkė.Jau vežiojausi kryžminį atsuktuvą (jo užtenka,kad nuardyti plastmases ir prieiti prie varikliuko),per 6min nusiardžiau ir viską sumoviau atgal;visos plastmasės jau ėjo bagažinėn,o nebe į vietą."Remontas" telaikė iki pirmos rimtos duobės,ant jos traukės vėl nukrito.Kantrybė baigėsi.

Nei "Robetas",nei "Meharis" neturi XM valytuvų traukių.Kaproninių įvorių joms-irgi.
Šrotuose nepasiūlė nieko smarkiai geresnio,nei mano turimos traukės įvorės.Ir dar už 30-40lt,"nes tai eksemas".Nemandagiai atsisakiau.

Sprendimas:Teliko vienas kelias.Kadangi vairuotojo pusės ilgoji traukė yra simetriška tiek skersai,tiek išilgai (bet ne atvirkščiai-nors tai neesminis dalykas),o jos galuose esančios kaproninės įvorės yra atvirkščiai simetriškos (įvorė prie varikliuko užsispaudžia iš apačios,prie keleivio-iš viršaus),sukeičiau traukės galus.Nuimant keleivio pusėje eančią įvorę teko panaudoti laužtuvėlį ("lapkę"),nes gražiuoju nenusiėmė.Užspaudžiant ją ant varikliuko obuoliuko-analogiškai,nes neužsimovė.Kitas galas,deja,užsidėjo vienu pirštu,bet-iš viršaus,todėl jam nukristi šansai minimalūs,be to,jei ir nukris,neveiks tik keleivio pusės valytuvas,o ne abu.

Sistema veikia jau trečią savaitę,o otkazų nebuvo.Tikiuosi,kad bent keletą metų dar dirbs,o paskui teks sukurpti kažką naujo;pvz.,veržlę vietoj "obuoliuko".
Pastebėjimai:ant varikliuko obuoliuko buvęs kaproninis traukės antgalis-beviltiškai susidėvėjęs;dugne kiaurai pramalęs plastiką ir visas traukės antgalio tūris pilnas rūdžių.Nuėmiau visas valytuvų traukes (visos,išskyrus minėtą,dar palyginti gerame stovyje),sutepiau tirštu tepalu,skirtu lėtaeigiams mechanizmams,dirbantiems po didele apkrova,ir tikiuosi bent keletą metų problemų neturėti.Teorinė tikimybė,kad sutepus kažkuris silpniau besilaikantis antgalis lengvai nušoks-neįvyko.
Visiems XM1 turėtojams rekomenduočiau,radus laiko,patikrinti ir sutepti langų valymo sistemą,nes ji garantuotai pirmąkart atsakys tik esant bjauriam orui ir dideliam greičiui,o tada jau gali būti vėlu..........................

Man šįvakar atsitiko beveik taip pat, kaip Proffanui prieš 4 metus. Tik nesnigo-labai stipriai lijo, o valytuvai "Pasibaigė" ties Elektrėnais.
Ačiū Proffanui už aprašymą, rytoj ryte pasiraitosiu rankoves, nes vėl važiuoti reikia.
Mano XM1, 92 m. dyzeliukas ARD 162.

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Gru 26 2009, 21:22 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
Šįryt pasiraitojau rankoves ir :P Viskas sekėsi neblogai iki kol reikėjo nuimti keleivio pusės valytuvo traukę nuo valytuvo ašies. Su mano turima "mantiruote" nepavyko. Bet kadangi skubiai reikėjo važiuoti, pasiklioviau likimu :roll: ir uždėjau nukritusį traukės galą ant varikliuko obuolio.
Išvažiavau. lijo. Viskas buvo gerai iki 35-o kilometro. Tada pasikartojo vakar vakaro scenarijus.
Gerai, kad viskas vyko dieną ir lijo palyginus silpnai.
Likusius 30 km iki giminių namų įveikiau be didesnių keblumų, ten iškart paprašiau normalios "sovietinės" montiruotės, vėl išsiardžiau plastmases, nuėmęs traukes viską sutepiau, ilgąją traukę apverčiau, kaip Proffanas rekomendavo, vėl viską sudėjau. Dabar grįžau, po remonto nuvažiavęs ~150 km. Valytuvai veikia :fiufiu:

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Gru 29 2009, 17:32 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
Kazkada esu pirkes skysti "nematomi valytuvai"
Ant sauso stiklo purski maza kieki, palauki minute, graziai ipoliruoji, kad visai neliktu "matiniu" demiu. 10-15 min ir koki menesi valytuvu gali isvis nejungti vaziuodamas bent 50-60km/h. efektas jauciamas ir ilgiau, tik nebe toks malonus, tad procedura kartodavau. Nelieka mazuciu lasiuku, kurie ir darko ta matomuma. visas "stebuklas" jo tame, kad uzpildo mikro nelygumus stiklo. Net ir valant valytuvams lengviau, jie slysta stiklu. Kaina 20lt mazdaug.
Tiesa, dabar pirkau kazkoki ne purskiama o tiesiog buteliuki i kuri reikia suvilgius skudureli juo itrinti - efektas nebe tas, arba kazka blogai darau.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 12 2010, 21:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 16 2009, 18:56
Pranešimai: 10
Miestas: Vilnius
Sveiki, gal kas galit pasiulyt pigesniu valytuvu C5? maximoj vienas vairuotojo valytuvas tinkantis C5 60 lt!!! man reikia visu triju!!!! Gal pacios gumytes imanoma pakeist? Kas susidures su siuo reikalu nusvieskit :) aciu :)

_________________
Citroen C5, 2002.10, 2.2 HDI Exclusive, automatas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 12 2010, 21:58 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Na, manau, kad pigiau uz maxima niekas nepasiulys.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 13 2010, 00:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
jonasis rašė:
Dabar grįžau, po remonto nuvažiavęs ~150 km. Valytuvai veikia :fiufiu:


Man praeitą savaitę vėl nukrito... :( Bet kadangi jau senai turiu atsargoje krūvą "senų bet gerų" valytuvų mechanizmų, kelis metus išsiversiu vien jais.
Bet ateity viso naujo mechanizmo pirkimas visvien neišvengiamas; dyla/rūdyja ir pats varikliukas, ir ne tik tos įvorės, bet ir patys obuoliukai. T.y. jei jau dėti naują daiktą, tai visą, o ne dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 13 2010, 07:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bal 16 2009, 18:56
Pranešimai: 10
Miestas: Vilnius
Haris rašė:
Na, manau, kad pigiau uz maxima niekas nepasiulys.

bet maximoj nera komplekto...kur ji galima gauti pigiau?

_________________
Citroen C5, 2002.10, 2.2 HDI Exclusive, automatas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 13 2010, 10:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
O kas ten per stebuklingi valytuvai pas ta C5, berėmiai?

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 17 2010, 20:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 08 2004, 21:15
Pranešimai: 315
Miestas: Klaipėda (Vilnius)
valpiedra rašė:
Sveiki, gal kas galit pasiulyt pigesniu valytuvu C5? maximoj vienas vairuotojo valytuvas tinkantis C5 60 lt!!! man reikia visu triju!!!! Gal pacios gumytes imanoma pakeist? Kas susidures su siuo reikalu nusvieskit :) aciu :)

Nu pradėkim nuo to,kad pigesni tai jokiu būdu ne CHAMPION. Kaip taisyklė pigiau bus su metru išmatavus jamti kažką panašaus į "pingu-pongu" gal ir ne superinė firma bet pigiau :bum:
Jei rimtai- tai jei turi korpusinius tai turint daug noro gali keistis gumytes (kokybės tikėtis gal ir nereikia labai didelės), jei bekorpusinius (ar kaip jie ten) tai gal žodis pigiau kaip ir ne prie ko???

_________________
Technology that rules the road (Citroen BX)
Mašina gali būti kokia tik nori...jei tai CITROËN
Xantia `00m. 2,0 HDi Exclusive
C5 `04m. 100kW Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 21 2010, 22:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
BX16TGI rašė:
tai gal žodis pigiau kaip ir ne prie ko???
O kodėl gi nenusipirkus už paskutines babkes maksimaliai "šviežios" mašinos, o paskui nepataupius ant valytuvų? Juk kad pats kelio nematai, tai nei kaimynai tą mato, nei už tai mokėti reikia ;) . Geriau kuo pigesni; kaip matoma, C5-iems net maximiniai yra per brangūs. Apie kokybes ten visokias temoje išvis šneka nėjo. Bile pigiau, nors mašina lyg ir ne golpas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 09:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Proffan'ai, ko toks piktas, a?

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 13:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 04 2005, 11:35
Pranešimai: 236
Miestas: Panevėžys
proffanas rašė:
BX16TGI rašė:
tai gal žodis pigiau kaip ir ne prie ko???
O kodėl gi nenusipirkus už paskutines babkes maksimaliai "šviežios" mašinos, o paskui nepataupius ant valytuvų? (...).


ar pigūs, ar brangūs kokybės nėra... va, pvz, aš nusipirkau iš norfos už 7Lt 2vnt 60cm valytuvus... negaila tokius žiemą sudrožti... valo taip pat blogai kaip champion už 50Lt...

_________________
Panevėžys, c3-07;yeti-14...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 20:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Aurimas rašė:
Proffan'ai, ko toks piktas, a?

Užkniso tautiniai imbecilai... Per dieną dabar pravažiuoju vos 4-8km, bet tai reta būna diena, kad koks megadaunas nepabandytų įvažiuoti į restauruotą XMą. Žvėrėju akyse, mlia :doom: . O kai iššoki išsiaiškinti, būna tūpos atmazkės tipo "nemačiau", "nesitikėjau tokio manevro" ar "nemuškit dėde esu kaltas padangos plikos". Nugi užsiknisau sparnus poliruoti; ko čia nebūt piktam? :minigun: Iš tokių našlaičių su mondiūchom nei babkes paimsi, nei snukin duosi, bo ranka nekyla ir dar mentai reketu priskaitys. Jei manai, kad mano XMo remontą įstengtų padengti privalomasis draudimas, žiauriai klysti; variantas kaip ir su Alvydo SMu. Nėra dar normalaus įstatymo normaliems oldtaimeriams. O ir kai jis bus, visvien, nežiūrint į ateinančias babkes, mane visvien siutins bet koks tobulai suvestos mašinos remontas, ar, neduok die, perdarymas. Nenoriu būti tupų klevinukų poligonu. Didelė, matote, mašina, tai lengviau įsibėgėjus ir pataikyti... :bum:

Dar nebuvo tokio atvejo, kad tektų kapitalinti kėbulą po stuktelėjimo, bet jei jis bus- labai tikėtina, kad kriminalinė miesto kreivė stryktels aukštyn.
Nu ir pats visa tai supranti, bet visvien rašai- ko nervuojiesi... Vat to ir nervuojuos, kad tuparyli imbecilai gali nepataisomai subaladoti mašiną, kurios nei kainos įsivaizduoja, nei žino, kas tas yra. Ir xren paskui prisiteisi babkes; tik per ilgus metus.
Užknisa tas; patikėsi ar ne? Tenoriu važinėti nieko nekliudydamas ir niekam netrukdydamas, ir kad manęs nekabintų. Pavyksta viskas puikiai, išskyrus "kad nekabintų". Autoimbecilai, mlia. :gans: Nemoki vairuot- nesėsk už vairo, o ne paskui skųskis kad snukį muša. Ir dar kojomis.
O mušti gali ir už tai, kad per xrenovų valytuvų "nuvalytą" stiklą nematei kas darosi kelyje.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 22:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Nu, ja vas ponial...
O šiaip tai suprantu :).

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Valytuvai
StandartinėParašytas: Sau 22 2010, 22:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
Egzorcizmą mašinai daryt reikia arba išmagnetinimą, jei jau taip visus stuktelėti traukia. Pravažiuoju lyg ir daug daugiau, bet taip niekas ir nesikėsina stuktelt mano graban :) Visi apibraižymai gauti kiemuose, prie parduotuvių. Jei nori išsaugot sveika kailį, t.y. kėbulą savo mašinai vienintelė išeitis - nevažinėt :?

O kas liečia valytuvus, tai Robete visai pusė velnio yra kažkokie noneimai, po 10Lt už šluotelę (58cm), valo daug maž kaip nauji Valeo (kur komplektas 65Lt atsiėjo). C5 vairuotojo ilgesnis, tai nežinau kiek kainuotų, bet bent jau keleiviui ir galiniam tikrai pigių yra. Saviškius dažais ištepiau kad nevogtų ir manau savo kainą atitarnaus su kaupu.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 81 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007