WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 06:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 19:13 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O ką čia beprigalvosi? Arba statai "seną, bet gerą" kur papigiaj gavęs, arba, jei tereikia kad atlaikytų kelias savaites, bandai konstruotis kokią apsaugą, neleidžiančią tai atramai galutinai iššauti, ir vengi bet kokių žvyrkelių ir duobių kaip velnias kryžiaus.

Beje, neparašei, kurios pusės reikia. Jei kairės-turiu tokią dėvėtą papigiaj, kuri dar kokius 10kkm atlaikys.Jei dešinės-pirkti neapsimoka nei dėvėtos, nei tuo labiau restauruotos, nes nuvažiuoti 1000km bus ryškiai per brangu.
Statyk apsaugas, arba apsuktą kairės pusės atramą dešinėn, išlankstant vamzdelius. Variantai, jei pavyks pigiai rasti pačią atramą (ar apsaugą), gali tilpti į 100lt, tik saugumą ir komfortą jau teks pamiršti galutinai, bet jei reikalavimas tik nuriedėti 1kkm-tikrai tiek nuriedės.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 19:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Bijau biški statyti apsaugą - kelionė tai į Palangą. Išlįstų per kapotą kur pajūrio pušyne ir tada jau nors sėsk ant bagažinės atbrailos ir rūkyk.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2008, 12:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 08 2007, 10:37
Pranešimai: 541
Miestas: Kaunas
Įdomus pastebėjimas apie mano Zetos atramines gumas (tas pats tinka ir Evasion). Eolte 1 vnt kainuoja 450 Lt, Robete 110 Lt, o aš nusipirkau kažkokioj itališkų automobilių dalių parduotuvėje už 85 Lt. Daiktas pagamintas Italijoje, ne kažkur Kinijoje :) Ar su << XM negali būti kažkas panašaus. Juk tos atraminės gumos savikaina tikrai neturėtų būti labai didelė.

_________________
<< C8 2.2 HDi '06
Ford Mondeo Turnier 1.6 TDCi '12
Renault Grand Scenic 2.0T '07


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2008, 13:26 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Masinės gamybos atveju savikaina netrauktų ir poros šimtų eurų; gal netgi ir šimto. Bet šių daiktų masinės gamybos nėra, o vienetinė atsieina brangiau, nei perkant naują atramą iš VEHO už 1500lt. Todėl ir kainos tooookios...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2008, 15:40 
yra ir masine gamyba. As daliu parduotuveleje klausiau savo XM'ui tai kazkokiame ispaniskame kataloge rado, kaina orentaciniai pasake 450Lt, viskas pasibaige kai tikslino kaina pas didmeninka, pasake kad nera ir nebus. Visa beda kad ju niekas neiveza i Lietuva, nera paklausos.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Rgp 24 2008, 20:21 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
DozeSS rašė:
yra ir masine gamyba. As daliu parduotuveleje klausiau savo XM'ui tai kazkokiame ispaniskame kataloge rado, kaina orentaciniai pasake 450Lt, viskas pasibaige kai tikslino kaina pas didmeninka, pasake kad nera ir nebus. Visa beda kad ju niekas neiveza i Lietuva, nera paklausos.

Ot kaimas ta Lietuvele, importuoja tik garantuotus produktus ir bijo ka naujo pabandyti. o as jau maniau, kad per kelis metus kas pasikeite bus :roll:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2008, 14:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Mane vis kakina vienas klausimas apie tas atramines gumas. Visi zinom, kad joms susidevejus ima ir isauna amortikas i virsu per kapota :? Taciau kiek esu mates fotkiu ir girdejes, tai tie amortikai isauna citroenui bestovint vietoje (uzgesintu varikliu). Ar tiesiog as dar ne daug girdejau ir maciau ir ne viska zinau, ar paprasciausiai amortikas dar niekam nera isoves vaziuojant su masina, ar uzvestam varikliui?
Nes bent jau man persasi tokia baisi mintis, o kas butu jei tas amortikas isautu pvz vaziuojant keliu ant 90 km/h, ar lekiant autostrada 130 km/h ? :shock: :? Isauna amortikas, didiziulis garsas i kapota, issoka guzas kapote pries aikis, o gal net ir nuo vejo pasipriesinimo atlosia visa kapota ant priekinio stiklo, vairuotojui panika, priekis (desine arba kaire puse) seda, masina nusileidzia ant pilvo toje vietoje, kur amortikas pasikelia i virsu, lieka vairavimo galimybe (geras rato sukibimas su kelio danga) tik kitu ratu. O kai greitis didelis + masina nebevaldoma = avarija (i priespriesinio eismo juosta arba i griovi arba medi). O gal as klystu ir bereikalo panikuoju, juk per jokias zinias negirdejau, kad butu koks hidraulinis citroenas padares avarija del issovusio amortiko. Gal cia tokia tikimybe taip pat maza kaip ir kad issinertu vairo traukes antgalis bevaziuojant (juk tada irgi masina taptu nebevaldoma - vienas ratas suktu ten kur ir vairas sako, o kitas ratas ten kur fizika leidzia).

:?: :?: :?:

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Paskutinį kartą redagavo 1 Citrusas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2008, 14:21 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Na, kiek mano teko matyti issautu atraminiu, tai visiems buvo tai nutike vaziuojant.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2008, 14:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
o kaip po to valdymas masinos? tiesiog mygi stabdzius ir viskas?

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2008, 14:33 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Nzn, vienam mieste sove, prie greicio 50, tai nieko baisaus nepajaute, kitam sove prie 130, bet diravis buvo, tai irgi be pasekmiu apsejo.
O as visa kelione (4000Km) bijojausi del atraminiu...
Bet viskas labai sekmingai ir tvarkingai.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2008, 21:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
kiek esu mates fotkiu ir girdejes, tai tie amortikai isauna citroenui bestovint vietoje (uzgesintu varikliu). Ar tiesiog as dar ne daug girdejau ir maciau ir ne viska zinau, ar paprasciausiai amortikas dar niekam nera isoves vaziuojant su masina, ar uzvestam varikliui?


O čia priklauso nuo to, kiek ir kurioje vietoje išplyšta... Jei atplyšta tik išorinė sailento gumos dalis, ji po to dar gerą pusmetį tik bilda, pakol gumos pakraščiai apsitrina tiek, kad amortikas pro jį pralenda. Va tada ir būna patys geriausi smūgiai į kapotą, ir nutinka jie dažniausiai važiuojant :) . Bet kad atrama pilnai atkeltų ar netgi pramuštų kapotą-nemačiau ir negirdėjau tokių atvejų. Kapotas paprastai išgelbsti nuo tragedijų. Būna, kad plyšta vamzdeliai (ypač be HA); būna, kad ratas sulesa posparnį ir netgi sparną (jei veiksmas posūkyje), bet apie mirtinus atvejus, kad ir kaip ieškojau, nieko neradau.

Kitas atvejis, kai išplyšta gumos vidinė dalis. Va tas dažniausiai nutinka stovint, be ženklesnių išankstinių įspėjimų (ryškus įspėjimas-tik prie skardelės priartėjusi sfera, tačiau didesnių bildesių nefiksuojama), ir paprasčiausiai pakelia kapotą. Dažniausiai netgi vamzelis ir kapoto amortikas lieka sveiki, taigi, nebūna net LHMo išsiliejimo. Čia, tsakant, variantas "soft".

O kaip nutiks kokiu konkrečiu atveju-iš anksto labai sunku numatyti. Tačiau, kaip minimum, kapotą tenka keisti, o tąją skardelę-tiesinti. Kapoto amortikas, sparnas, vamzdelis, pakabos dalys-čia jau kaip "pasiseks".


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2008, 00:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
buvo cia kazkam nutikes tas atramines gumos plysimas su xantia prie 200km/h, bet visi gyvi ir sveiki. kiek tame pasakojime tiesos nzn, na bet gal, juolab ta xantia maciau, motoras 2.0i 1.6v tiketina jog tiek veza.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2008, 03:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 19:44
Pranešimai: 46
Miestas: Kaunas
gal kas zinot kaip anglishkai skamba atramines gumos, arba gal kas turi koki linka i schemas su detaliu pavadinimais ir piesiniais?
aciu

_________________
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2008, 18:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
sphere support/sphere bracket
http://service.citroen.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2008, 08:42 
Tai ar pavyko surasti kas Lietuvoje restauruoja atramines gumas?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 163 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007