WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

XM "Pallas" komplektacija. Kas tai?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=12264
Puslapis 12

Autorius:  Gaga [ Rgp 18 2007, 14:28 ]
Pranešimo tema:  XM "Pallas" komplektacija. Kas tai?

Bandžiau savarankiškai raustis internete, tačiau nesėkmingai. Gal kas iš bendro išsilavinimo galėtų apibūdinti šią komplektaciją arba mestelėti tinkamą nuorodą? Kuo ji, pavyzdžiui, skiriasi nuo "Exclusive"?

http://bilmodel.dk/Biler/Citroen/XM aptiktau, kad "pallasai" buvo gaminami tik 1993 metais, tačiau vienas žmogus tvirtina, kad jo 1999 metų XM irgi yra "Pallas". Kas meluoja: internetas ar automobilio savininkas?

Autorius:  Gaga [ Rgp 18 2007, 20:20 ]
Pranešimo tema: 

Kosmoz rašė:
buvo xm pallas, ribota serija. Placiau apie citroenu ribotas serijas ir kas joms [url=http://aebergon.club.fr/Citroen/page_Citroen.htm]priklauso[.url]. Bet itariu cia ne visos serijos, nes ant maniskio duru Prestige logotipas, patsXm pagamintas 97metais, komplektacija ner skurdi, bet uz ka jis prestizas taip ir nesupratau :D

Šioje nuorodoje patvirtinama, kad "Pallas" buvo gaminami 1993 metais ir jų buvo išleista viso labo tik 1500. Be to, ten pat teigiama, kad jie komplektuoti tik su 2,1 turbodyzeliniais varikliais. Tuomet mistinis 1999 metų "Pallas" su 3,0 V6 24V varikliu yra kažkoks Tunguskos meteoritas arba jis nėra "tikras" "Pallas". :roll:

Autorius:  proffanas [ Rgp 18 2007, 20:30 ]
Pranešimo tema: 

Tu ne komplektacijos pavadimą žiūrėk, o pačią komplektaciją... Prie bet kurios buvo galima užsisakyti ir papildomus opšinus.

Autorius:  malgis [ Rgp 18 2007, 20:50 ]
Pranešimo tema: 

http://www.xmclub.nl/advertenties/advertenties.html

va tau ir pallas '99

Tas zodis is esmes nieko nereiskia, pallas (=prabangus palociai) buvo vadinamos geresnes komplektacijos, ala exclusive. Xamo berods senasis xm buvo pallas. "Pallas" buvo ir DS'ai, ir GS'ai, C6 ir kas tik nori.

Mane moraliskai geriau nuteiktu XM pallas, nei koks siaip XM :)

Seriju pavadinimai gali buti ismislyti belekaip ir kai kuriais atvejais net menkai koreliuoti su iranga. Pvz., "opera" reiske sveicarijai skirta serija su tipo pagerinta garso sistema - negamykliniu magu ir 6 garsiakalbiais.

o bx image reiske bx'a, kuris atrodo kaip gti, bet nera gti - tipo beveik gti salonas (o tai reiskia tik 4 stipinu vaira ir raudonas apdailos juosteles tam tikrose vietose bei juoda veliura), bet silpnesnis variklis ir maziau pikti spoileriai. Lenkai vienam GM papasakojo kazkur atknise.

Autorius:  proffanas [ Rgp 18 2007, 22:00 ]
Pranešimo tema: 

Gaga rašė:
Reikės kruopščiai apžiūrėti ir įvertinti. :)
Kas ir buvo elementariai aišku dar prieš užduodant klausimą... ;)
Sėkmės.
Rasi kažką išvis kitaplanetinio-parašyk; gal perpirksim :)

Autorius:  xamas [ Rgp 20 2007, 10:13 ]
Pranešimo tema: 

Juo, maniskis buvo Pallas. Ant paneles buvo uzrasas ir salonas medinis is kitokio medzio, klima, koza ( si irgi netokia kaip kitu, neslidi), stoglangis, vairalazde geziska su radijos valdymu.... O gal pries tai buvusi savinyke francuzaite prisiklijavo ta Pallas :)

Autorius:  vikis [ Rgp 20 2007, 16:15 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
pallas (=prabangus palociai)


bruku trigrašį - Pallas atsirado nuo DS (deivė) ir reiškia Paladė. Nu deivė tokia, Atėnė pavardė. Ir visai ne palociai :)

Autorius:  aris [ Rgp 20 2007, 17:37 ]
Pranešimo tema: 

Kai ieskojau pirkti XM'o, buvau uzhtikes Pallas'a, kaip kad ir nupasakojot ~93m, 2.1td, medzio apdaila ir uzrasas Pallas keleivio puseje. Deja pardavejas dingo jau kita diena, o taip uzhsikabliaves jau buvau... :)

Autorius:  Gaga [ Rgp 20 2007, 17:50 ]
Pranešimo tema: 

Na, apžiūrėjau tą Atėnę ar kaip ji ten... :D Užrašas "Pallas" irgi tik keleivio pusėje. Nei ant vairuotojo sparno, nei ant panelės daugiau jokių užrašų. Kažkodėl įtariu, kad užrašas ant šio XM'o užkaltas "samopalnai", nuraškius nuo kokio nors šrotinio egzemplioriaus, nors gal ir klystu. Jeigu tai tiesa, "tiuninguotojas" galėjo drąsiai ir užrašą "Exclusive" užlipinti - komplektacija praktiškai pilna, trūksta tik liuko. Net galinės sėdynės šildomos. Bendras vaizdas neblogas, nors, žinoma, per tiek metų šis tas aptrinta, šen bei ten įbrėžta. Šiek tiek pardavėjas ir apie metus pamelavo - sakė, kad '99 galo, o pagal ORGA kodą išsiaiškinau, kad '98 galo. Vis dėlto, jeigu Citroligoninės personalas neras joje kokios nors džiovos ar vėžių, "jamsiu" be atsikalbinėjimų. 8)

Autorius:  Gaga [ Rgp 27 2007, 00:11 ]
Pranešimo tema: 

Pagaliau tapau išdidžiu šio XM'o savininku. 8) Tiesa, nors labai maga kuo greičiau pradėti jį intensyviai eksploatuoti kol kas tenka susivaldyti - ilsinu šį padarą kieme ir nuo pirmadienio ryto tarsiuosi su meistrais, kad užrašytų mane į savo eilę. Ligšiolinis šeimininkas laikėsi nuostatos, kad automobiliu reikia važiuoti tol, kol jis rieda, nieko į jį neinvestuojant. Laimė, kad šis XM'as jam priklausė tik nuo šių metų gegužės. Per tą laiką jis sugebėjo nuvažiuoti apie 25 kkm, tačiau ne tik nė karto nekeitė variklio alyvos, bet net ir nesugebėjo pasižiūrėti, kiek jos yra variklyje (laimė, jo buvo tik vos mažiau nei minimumas). Taigi, nusimato tepalų variklyje ir greičių dėžėje keitimas, pagrindinio diržo su įtempėjais keitimas (ui, kaip skaudės finansinškai :x ), priekinio kairiojo rato guolio keitimas, variklio pagalvių keitimas, vienų durelių stiklo pakėlimo mechanizmo tvarkymas, karterio tarpinės tvarkymas, aušinimo skysčio ir oro filtrų keitimas. Daugiau, atrodo, viskas normoje. Hidraulika, Citroligoninės specų nuomone, veikia be priekaištų, variklis, nepaisant žvėriško elgesio su juo, irgi tvarkingas. Visi "pribumbasai" taip pat veikia nesiožiuodami. Automobilis nuo praėjusių metų pavasario gyveno Lietuvoje ir iki pat jį įsigyjant pastarajam šeimininkui buvo sąžiningai tvarkomas Kaune, ACS'uose. Palikimo gavau šio serviso knygelę, kur surašyti atlikti darbai už kelis tūkstančius litų.

Jeigu šis XM'as neišduos manęs kaip jo vyresnioji giminaitė "Xantia", draugausime su juo ilgai ir nuoširdžiai. Gal net iki tol, kol sugebėsiu įsigyti padėvėtą C6 (o tai bus negreitai :lol: ) Galima sakyti, kad išgelbėjau jį iš buvusio šeimininko, kuris būtų jį neabejotinai "užgrobinęs" su tokia ekspoatacijos politika, rankų. :) Štai taip pagaliau išsipildė mano svajonė apturėti XM'ą, gimusi dar gūdžiais 1999-aisiais. Pamenu, tada važinėjau su 1987 metų "Mazda 323" ir "Matsudos" (tada dar kažkaip kitaip vadinosi) servise sėdėjau laukdamas, kol sutvarkys mano kibiriuką. Ten į rankas pakliuvo kažkoks lietuviškas automobilinis žurnalas, kuriame buvo didžiulis straipsnis apie XM'us. Skaičiau apie didžiulį išskirtinio dizaino limuziną, pasižymintį nežemišku važiavimo komfortu ir tuo pačiu didele galia, turintį bene daugiausiai langų iš visų tokio tipo automobilių (trylika, ar ne? :) ) ir t.t. ir pan. Skaičiau ir seilė tįso, tačiau tada atėjo meistras ir pranešė, kad galiu jau pasiimti savo mazdikę. Nusišluosčiau seiles ir sėdau į kibiriuką. Prieš porą metų jau beveik rimtai ieškojau sau XM'o, tačiau laiko paieškoms buvo maža ir teko pasitenkinti kompromisiniu variantu - "Xantia". Kai šiemet prasidėjo nelaimės su jos varikliu, nusprendžiau - daugiau jokių kompromisų! Tik XM'aS! 8)

Autorius:  Aurimas [ Rgp 28 2007, 13:57 ]
Pranešimo tema: 

Kad nekurt naujos temos, tai aš čia pasidžiaugsiu. Taigi, pagaliau nusipirkau ir sau jau trečią XM'ą. Po ilgų ir nesėkmingų ieškojimų nupirkau tą, kuris buvo "po nosim", t.y., iš Panevėžio ir autopliuse kabojo gal du mėnesius. 2.1 td žalias Break'as automatas. Nėra el. porankio ir sėdynės kažkodėl ne elektrinės :cry: . Rida 180000 :lol: :lol: :lol: . Tech. apžiūra liepė pakeist krūvą lempučių, daugiau nieko ( ką jau ir padariau ir apžiūrą pravariau). Po V6 jausmas pakankamai keistas :? , bet gal priprasiu :D . Šiaip automobilis stebėtinai tvarkingas, jei nekreipti dėmesio į tuščią kondicionierių ir iš nugaros pusės apdraskytą vairuotojo sėdynę. Tikiuosi su šiuo auto susigyventi, kitaip vėl teks ieškot V6, o tai ant Marijos žemės vis sunkiau ir sunkiau......

Autorius:  Aurimas [ Rgp 28 2007, 17:47 ]
Pranešimo tema: 

Gaga rašė:
Iškeitei variklį į bagažinę.


Taikliai čia :wink: Bet, kaip byloja klubo išmintis "tikri vyrai vairuoja universalus" :lol: :lol: :lol:

Autorius:  Gaga [ Gru 28 2007, 19:44 ]
Pranešimo tema: 

Mįslė galutinai atskleista. :lol: Kaip jau buvo minėta anksčiau, "Pallas" komplektacijos XM'ų partija buvo išleista 1993 metais, tad buvo prieita išvados, kad ant maniškio 1998 metų laidos XM'o metalinį ženkliuką su užrašu "Pallas" užklijavo kažkuris iš buvusių jo šeimininkų ir tai neturi nieko bendro su realybe. Nuorodų temoje Evil šiandien įmetė šią nuorodą: http://detali.ru/cat/ci/ci.dll Pasitikrinau saviškį ilgasnukį ir... sužinojau, kad jis pas mane ne bet kas, o "Exclusive". :) Seniai tai įtariau, kadangi jo komplektacija verta šio vardo, tačiau neturėjau jokių tai patvirtinančių duomenų. Ką gi, reikia važiuoti į "šrotą" ieškoti dviejų "Exclusive" ženkliukų ant sparnų. :lol:

Autorius:  vixmas [ Gru 29 2007, 11:04 ]
Pranešimo tema: 

Gaga rašė:
Ką gi, reikia važiuoti į "šrotą" ieškoti dviejų "Exclusive" ženkliukų ant sparnų. :lol:

Vo, ir pasitvirtino mano nuojauta, jog ir maniskis turi but su zenkliukais ant sparnu, bo pas gimine uzrasas buvo, nors su jo ex XM-u 1:1 viskas, ir pas mane dar ir stoglangis :lol:

Autorius:  POWER [ Gru 29 2007, 16:21 ]
Pranešimo tema: 

tai palaukit...tai jei maniskiam xm'e bamperio, duru moldingai, veidrodeliai dazyti kebulo spalva+porankis elektrinis ir kiti like navarotai, tai gal ir pas mane pallas? :?:
kita vertus, turbut nebuvo tokiu vysniniu...:)

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/