WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=16227
Puslapis 113

Autorius:  pugzlys [ Rgs 03 2008, 19:43 ]
Pranešimo tema:  APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

po dvieju savaiciu vaziuosiu pas apd meisteri ,nes labai ilga antra, pavara 3-cia isijungia tik prie 60 km/h o apsukos jau buna 3000 r/pm, manau ,kad dyzeliu tai nenormalu, o kaip pas kitus 2.1 td automatus jungiaqsi pavaros, atsiliepkit 2.1 td automatai :idea: :!: :?:

Autorius:  POWER [ Rgs 04 2008, 08:15 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td

nzn kaip ten su 2.1td,as V6 apd naudoju. 2saiba jungiasi prie 2300 (30km/h), 3 prie 2300 (50km/h), 4ta prie 2300 (70km/h) esant tiesiaeigiam horizontaliam vidutinio intensyvumo greitejimui.
naturalu, kad tavo dyzelis saibas metys prie aukstesniu apsuku. na, gal kiek aukstokos tavo apsukos. Lai dyzelistai pakomentuoja.

Autorius:  xminde [ Lap 26 2008, 18:35 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td

Panašu, kad turbo D12 su APD taip ir turi dirbti. Ko gero jau pažystami 5 XMai kurie dirba būtent taip :). Teko pavažinėti su kolegos Staskos '99 XMu turbo D12 su APD, nepatiko man tas labai ilgas antro bėgio drožimas, faktas, kad mieste tik 1 ir 2 bėgiu važiuoji. Paskutinis ką bandžiau tai breikas kuris dar pas ACSus tvarkomas. Pravažiavus su juo man taip pat tas variklio gaudesys mieste, erzino - greitis apie 50-55, apsukos 3000, greitis 60 - meta 3 bėgį, apsukos krenta iki 2000. Kaip man paaiškino ACSų Arūnas - reikia žiūrėti iki kiek nukrenta apsukos kai bėgis permetamas, turi būti apie 2000, taip ir yra. Tik nesmagumas, kad griečiui nukritus iki 50 vėl "lenda" antras bėgis :(.
Dyzeliuose iki pat pabaigos buvo seno modelio ZF4HP18 tipo dėžė, ji yra neprotinga, o pas bendzininius į pabaigą jau dėjo ZF4HP20, jos adaptyvios, turi eco ir sport režimus - tai yra gėris, su V6 važiuoji 50 km/h, apsukos net 2000 nesiekia.
Gal galima su "kikdawn'o" trosu pažaisti, tai tada jungs bėgį ankščiau, bet norint staigiai akseleruoti - bus šnypštas :( - "nevalins".
Dar tokia nuomonę girdėjau, kad senam dyzeliui reikia didsenių apsukų su APD bendraujant, nes turbyna normaliai "anglių" duoda esant apie 2600 aps.

Autorius:  POWER [ Gru 12 2008, 14:45 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td

Jo, paziurejau, kad su 2.1td automatu mieste kancia zulint su tokiom apsukom. O jei dar tik prie 60 meta 3 saiba, o nukritus greiciui iki apie 50km/h, vel antra ikala, ir kartojasi sis ciklas 2-3 saiba visa laika mietse....blogai... nu tada is to automato komforto kaip is ozio pieno....
V6 tai si trukuma as eliminuoju labai paprastai. Vazineju mieste padetyje 3. ir to pilnai pakanka komfortui. vat jei padetyje D vazineciau, tuomet jo...tiesiaeigiame vaziavime, horizontaliame kelyje pasiekus apie 62 km/h ir atleidus gaza ( gazo neatleidus, ir toliau po truputi greitejant, 4ta saiba kazkur prie 70 km/h isijungtu), isimeta 4 saiba. bet gi cia miestas, dazniausiai jame vaziuoju 60km/h. tad tik nukritus greiciui iki 60 vel isimeta 3 saiba..ir taip pasaka be galo....o vat tokiu pavaru metymo nera, jei vazineji su APD perjungimo svirtimi padetyje 3. Zinia, automato ilgaamziskumas yra atvirksciai proporcingas pavaru perjungimu skaiciui.
Tad, reziumuojant, v6 12v senoji deze mieste labai reikalauja 3 pavaros svirties padeties, ir tai pasiteisina, nes galiu 3cia saiba vaziuot nuo 41 km/h iki red laino..:) zinoma, jei spricais nelaikstai..:)

Autorius:  xminde [ Sau 20 2009, 21:50 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td

Tai gi mielieji kurmiai pasidalinkite patirtimi kiek kuro ryja jūsų 2,1 td APD nepriklausomai nuo metų.
Mano 1999 metų nesveikai apžorliva, kažkas su ja negerai - nuo pirkimo prasukau 1170 km ir jau supyliau 191 l, o t.y. 16,32 l/100 km. Tiesa pirmi kokie 450 km tai su siurbliu kuris sugedo. Paskutiniai matavimai buvo daryti jau su "nauju" siurbliu tai 204 km nuvažiuoti su 25 l. Žinant, kad tai tik mieste ir snieguotos žiemos salygomis - 12,25 l / 100 km - vistiek man perdaug :(.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 21 2009, 00:07 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

negerai, kazkas tikrai negerai. proffano zenderis testdraivo rezime tiek nevalgo, o cia normaliai vaziuojant daugiau pilt reikia. Ramiai vaziuojant per pusnis maniskis duju tiek valgo...

Autorius:  algisjuodas [ Sau 21 2009, 00:24 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td

xminde rašė:
Tai gi mielieji kurmiai pasidalinkite patirtimi kiek kuro ryja jūsų 2,1 td APD nepriklausomai nuo metų.
Mano 1999 metų nesveikai apžorliva, kažkas su ja negerai - nuo pirkimo prasukau 1170 km ir jau supyliau 191 l, o t.y. 16,32 l/100 km. Tiesa pirmi kokie 450 km tai su siurbliu kuris sugedo. Paskutiniai matavimai buvo daryti jau su "nauju" siurbliu tai 204 km nuvažiuoti su 25 l. Žinant, kad tai tik mieste ir snieguotos žiemos salygomis - 12,25 l / 100 km - vistiek man perdaug :(.

Pasakoju: Kelionės pradžia Baršausko g Lukoile, dyzelio pilu iki pistoleto šūvio. Trasa- Jonava, Ukmergė, Molėtai, Ignalina.Važiavimo greitis gyvenvietėse 50km/h, užmiestyje 95-105 km/h. Viso 176 km. Ignalinoje tiesiai maunu prie Lukoilo ir vėl pilu saliaros iki šūvio. Rodo, kad supyliau 9,8 l. Atliekam matematinį veiksmą 9,8 l dalinam iš 1,76, gaunam
5,58l/100km.
Variklis 2,1td 12, APD, 1993 metai, remonto darbai pas proffaną.

Autorius:  Kosmoz [ Sau 21 2009, 00:28 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

o mieste kiek pili? taip pat butu idomu ir vertinga suzinoti, kiek prezidento brigitka trasoje valgo, normaliai ar padidintai.

Autorius:  algisjuodas [ Sau 21 2009, 00:33 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

Mieste neturėjau galimybės pamatuot- važinėju labai retai ir trumpais atstumais. Jeigu matysis proga pasimalt po gyvenvietę- būtinai matuosiu. Jei tik apsispakajysiu ir pradėsiu važinėt pagal amžių. Dabar labai patinka prie šviesoforų ir perėjų palikinėt 5bimbalus ir visokius ten pasatus. :mrgreen:

Autorius:  tulia [ Sau 21 2009, 07:19 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

pas mani tai taip, 2 saiba 20km,3-60km o 4-80km ir visu 2.1TD taip jungiasi ir apsukos tos pacios,tai ,kad nieko tau nepades

Autorius:  Aurimas [ Sau 21 2009, 10:47 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

senelis rašė:
Cia manojo 1998 2.1 TD APD sanaudos

http://www.spritmonitor.de/en/detail/300080.html


Eilinis patvirtinimas, kad sąnaudas kokiu 99% lemia "tapkė". Man jis rydavo 10l/100 km :roll: :lol:

Autorius:  tulia [ Sau 21 2009, 11:52 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

O as su saviskiu i 8 litrukus itelpu :mrgreen:

Autorius:  xminde [ Sau 21 2009, 11:54 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

Trasoje dar nebuvau, nerandu dar reikalo kur ir ko važiuoti :), nes šiaip sau tai labai brangiu tyrimu man kvepia :(.
Tuos 204 km tikrai nevažiavau pensiiniame režime :), kad su ja man kitaip ir nesigauna dar :), vis treniruojuosi kaip EEO090 matys mano galini NKH969 :).

Autorius:  tulia [ Sau 21 2009, 13:34 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

proffanas rašė:
Breikui, Lukasui ir dar automatui žiemą mieste 10ltr, sakyčiau, dar padorumo ribose. Bet 12-16 jau ryškus pereboras :roll: .


Pagal mane ir 10 per daug o 12-16 tai jau motora daryt tvarkyt,padaryti dar karta :bum:

Autorius:  xmekas [ Sau 21 2009, 13:39 ]
Pranešimo tema:  Re: APD veikimas 2.1 td / kuro sanaudos

proffanas rašė:
Breikui, Lukasui ir dar automatui žiemą mieste 10ltr, sakyčiau, dar padorumo ribose. Bet 12-16 jau ryškus pereboras :roll: .


Maniškis breakas kol buvo automatas, mieste pavasarį valgė 10l ir nelabai sutaupyti... Užmiestį iki 110lt 6-7l. Kuro sąnaudos ir variklio sukimas iki 3000, buvo APD amputacijos priežastis sugedus ...

Puslapis 113 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/