WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 08:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 29 2009, 16:27 
Leidzia LHM, ruosiuosi pakeist?
Ar galiu su;aukti patarimu kaip (XM break).


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 29 2009, 17:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ui, ten viskas paprasta.
Atsuki sferą, atsuki tiekimo vamzdelį, išsegi šplintą, laikantį "amortiko" štoką svirtyje, ištrauki abratkę su alsuokliu, nusegi hidrocilindrą apkaboje prilaikantį fiksatorių, ir "amortikas" rankose.

Viskas paprasta. Išskyrus tai, kad sunkiai be normalių įrankių pavyks atsukti metų metais nejudintą sferą, ir kad bemaž be šansų be spec. įrankių nesulaužius išsukti priskretusį maitinimo vamzduką, ypač, jei mašina su HA. Ir šplinto mirkymas gali trukti ligi trijų parų, pakol jis pasiduos.
O šiaip- kaip du pirštus...; pusvalandis darbo.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2009, 22:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Jap, teko tokį malonumą stebėt. Smagioji dalis buvo vamzdelio atsukimas. Truko bemaž tris paras su mirkymais, kaitinimais, šaldymais ir spec. įrankių gamyba. Visą kitą buvo bemaž paprasta. Linkiu kad atsisuktu su paprastu raktu. :labas:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 30 2009, 15:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Taip- kai pavyko savo abiejų ksantijų visų galinių hidrocilindrų vamzdelius atsukti, pajaučiau nepaprastą palengvėjimą. Naudojau santechnines reples (pradžioj nepatariu pradėti sukti su jomis), užspaudžiamas reples, paprastą raktą. Manau svarbiausia, kad pradėtų suktis. Žinoma mirkiau. Kai pavyksta pajudinti iš vietos, tada purškiau, sukau atgal, vėl purškiau, atsukinėjau,kol sukosi, tada vėl purškiau, vėl prisukinėjau, ir vėl, ir vėl. Svarbiausia nebijoti nusikeikti- man padeda.

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 00:11 
aš taip supratau kažkada, kad jokioj mašinoj be WD-40 nepadarysi nieko. citroenai manes niekad negąsdino, nes bet kokioj mašinoj varžtai sukasi vienodai...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Kov 31 2009, 13:35 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
kai nebudavo WD naudodavo dichlofosa :D kaip jis veikia nežinau, nes tokio jau seniai nebemačiau

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 01 2009, 18:52 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
WD40 labiau tinka karosams kaimyno prūde tručyt, nei varžtams atsukinėti, bet visvien geriau, nei nieko... :D
Šiaip, geriau naudoti kažką su molibdenu. Pora litų brangiau buteliukas kaštuos, bet nugaruoja gerokai lėčiau (t.y. ilgiau mirkinti nekartojant purškimų galima), ir įsiskverbia gerokai giliau. O bet kurio šmiero atveju, būtina pirma kuo švariau nuvalyti nuo rūdžių ir purvų tą štucerį/sriegį. Yra neblogi siauručiai kietašeriai metaliniai šepečiai po kelis litus; jais bet kur prieisi ir bet kokį brudą nudžyruosi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2009, 01:05 
butu gerai ir pavadinimu isgirsti "purskalu" su molibdenu.
tarp kitko, ryt bandysiu kita gudrybe :) http://kolyan.net/index.php?newsid=3425
visai logiska, manau, dar lietuvoj maciau kazkas ismoko...


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 29 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007