Pas 3.0 l V6.24V (200 AG) tik diravis, pas 2.9 24v (190 AG) nebuna diravio.
Dalinames patirtimi:
Patariu keisti visa kartu su traukutemis ir antgaliais is kito deveto, tai nereikes diravio ardyti. O eiga tai paprasta dabar jau

:
1) Pasikeli i auksciausia padeti virs duobes pakisi plytas po abieju pusiu priekiu ir nusileides zemyn, nuorini sistema, nusuki ratus;
2) Atsisuki traukuciu antgalius, bei isiimi hidraulikos bakeli su visais filtrais, bei nusisuki i sona slangutes, kurios trugdo prieiti prie vairo mechanizmo;
3) Pats smagumas: pradedi leisti zemyn visa pakaba priekine ir atsukineti slangutes.

As leidau ant gero domkrato, kad nenukristu ir pasikelti bet kada galeciau!
4) Atsileidi visus pakabos(tiltas ar kaip ten vadinasi) varstus po truputi (priekinius nereikia visus issukti, o galinius po tris kiekviename sone reikes visai issukti);
5) Asisuki ir nusiimi diravio apsauga is virsaus, nusisuki, sonuose palaikancius strypus po du (bent apacioje nusuki verzles), atsikabini ir nusuki duslintuvo dali einancia nuo priekines variklio dalies (as jos pilnai ir neisemiau tik traukiau i sona, kad netrugdytu), atsisuki keleivio puses rankinio stabdzio trosa nuo diravio;
6) Asisuki hidraulines slangutes ir ju siujungimus kartu, kurias prieini is virsaus variklio (jei turesi sena diravi salia pasiguldes, bus paprasciau atsekti, kas kur eina) ir pradedi po truputi leisti;
7) Nuleidus koki centimetra, atsisuki jungti nuo vairo traukutes (patariu is virsaus arba is vairuotojo puses prieiti), bei pradedi atsukineti hidraulika palindes po masina. Gali atsisukti ir diravi (dviem varztais is apacios), kad geriau prieitum;

Leidi po truputi zemyn ir vairuotojo puseje nusiimi vamzduku tvirtinima is apacios.
9) Kai atsuki visus galinius varztus ir istrauki is vairo traukutes, bei atsuki visas jungtis - diravis tavo. Patariu traukti lauk per keleivio puse - gerai pasikankinsi!
10) O atgal ta pacia tvarka;
11) Nuorinti sistema gerai. Man dar ir vamzdukas priekines pakabos uzsispaude, bei slangute nuo siurblio iki bakelio storiausia nuo senatves suluzo.
12) Ir vaziuoji suvedimo daryti zinoma i servisa, kuris zino kaip XM suvedima padaryti, bet ne i pati artimiausia!
Manau nieko nepamirsau! Patarimas, priejimai visur mazi ir surenkant reikia ziureti, kad visi vamzdukai butu sujungti, bei nesugadinti - ju ten daug ir visokiu! Jei pirma karta darysi, bent du tris saveitgalius paaukosi pilnus ir kuri laika tau nesinores po XM lysti

Manau sutauputi tuos 600-1000 lt galima, tik ar verta aukoti 2-3 vasaros savaitgalius uz sia kaina? Serviso patyre meistrai manu, per viena para kaip nors tai padarytu. Galiu net rekomenduoti Kaune, kur daro.
Visiems sekmes bandantiems patiems diravi remontuoti!!!
