WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 08:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Xm nepakyla o tiesiog pasoka
StandartinėParašytas: Bal 17 2009, 19:32 
Sveiki.
Gal kas galetu papasakot kas darosi mano mobiliui.
Uzkurus breako galas tiesiog sauna i virsu kad net nuo sedynes pasoku. :shock:
Ir siurblys stringa dirzelis vaziuoja o siurblio skyvas tai sukasi tai stovi kaip ikaltas.
Ar cia siurblio problema galetu buti ar kazkur giliau paieskot reikia?
Is anksto dekui uz informacija
Beja variklis 3.0 12voztuvu :oops:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 17 2009, 20:41 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Hidroaktyvo galinio vožtuvo bėdos, jis tiesiog atsidaro per vėlai, ar su elektra netvarkoje, o gal pats vožtuvas mechaniškai stringa...

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 17 2009, 22:57 
Su hidraulikos remontu nesu pat susidures apart siurblio keitimo. :oops: Gal galima butu kokia uzuiomina kur tas voztuvas randasi ir kaip atrodo? Aciu
xminde rašė:
Hidroaktyvo galinio vožtuvo bėdos, jis tiesiog atsidaro per vėlai, ar su elektra netvarkoje, o gal pats vožtuvas mechaniškai stringa...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 19 2009, 15:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Hidrosiurblio diržą patempti, jei tas nepadės- keisti diržą, jei ir tas nepadės- keisti ir hidrosiurblį. Šiaip, meistrai pasakytų iškart, kame šaknys, ir nereikėtų kaitalioti visko urmu. Bet, šiaip ar taip, pasikeisti viską paeiliui nepakenks.

O tas pašokimas su smūgiu, būna charakteringas ne tiek kai kietumo reguliatorius užstringa (tada pašokimas būna irgi pastebimas, bet palyginus švelnus), o kai į skutus sudrožti svirčių guoliai kartu su svirtimis bei tiltu. Galiniai ratai tada turi stovėti / \ , ir griežti bei girgždėti siūbuojamas galas turėtų kaip tūkstantis griešnykų dantimis prie skaistyklos vartų.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 19 2009, 21:26 
[quote="proffanas"]Hidrosiurblio diržą patempti, jei tas nepadės- keisti diržą, jei ir tas nepadės- keisti ir hidrosiurblį. Šiaip, meistrai pasakytų iškart, kame šaknys, ir nereikėtų kaitalioti visko urmu. Bet, šiaip ar taip, pasikeisti viską paeiliui nepakenks.

ratai nera isklise ir negirgzda galas. Siurbli neseniai keiciau (aisku i nenauja,nes naujo kaina :shock:) dirzelis naujas ir itemtas. Kogero busiu uzmusta siurbli nusipirkes. Siaip per 4-is metus draugystes su << niekad nagu pats prie ju nekisdavau,bet nelauktai atejo krize :bum:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 05:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Flyingdutch rašė:
ratai nera isklise ir negirgzda galas.

Tada lieka dar du variantai: 1.gale stovi chečbeko "amortikai", ir iš tikrųjų stringa galinis kietumo reguliatorius.
2. Stovi universalo amortikai, ir juodai stringa vienas iš jų. Per šalčius nė vienas "amortikas" nekraujavo; galas minkant ne kietas, ypač vienoje pusėje? :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 09:17 
vienas amortikas padrekes ir galas kietokas
proffanas rašė:
Flyingdutch rašė:
ratai nera isklise ir negirgzda galas.

Tada lieka dar du variantai: 1.gale stovi chečbeko "amortikai", ir iš tikrųjų stringa galinis kietumo reguliatorius.
2. Stovi universalo amortikai, ir juodai stringa vienas iš jų. Per šalčius nė vienas "amortikas" nekraujavo; galas minkant ne kietas, ypač vienoje pusėje? :roll:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 18:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Flyingdutch rašė:
vienas amortikas padrekes ir galas kietokas

Na, tai ir yra faktinis atsakymas Kašpirovskio metodu: keisk tą amortiką. Į kietumą aplamai gali būti įsipainioję ir sferos, ir HA, bet jei jau pats "amortikas" padrėkęs, klausimų kaip ir nebelieka.
Pabandyk dar pasivažinėti "paaukštintoje" padėtyje kelis km. Mašina aplamai, žinoma, turėtų būti kietesne, nei normal aukštyje, bet jei kietumas bus apyvienodis ar paaukštintoje netgi minksčiau- šveisk tą amortiką toliau, nei matai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 19:20 
proffanas rašė:
Flyingdutch rašė:
vienas amortikas padrekes ir galas kietokas

Na, tai ir yra faktinis atsakymas Kašpirovskio metodu: keisk tą amortiką. Į kietumą aplamai gali būti įsipainioję ir sferos, ir HA, bet jei jau pats "amortikas" padrėkęs, klausimų kaip ir nebelieka.
Pabandyk dar pasivažinėti "paaukštintoje" padėtyje kelis km. Mašina aplamai, žinoma, turėtų būti kietesne, nei normal aukštyje, bet jei kietumas bus apyvienodis ar paaukštintoje netgi minksčiau- šveisk tą amortiką toliau, nei matai.

supratau. reiks taip ir padaryti. Aciu uz info


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 19:27 
dar klausimelis,hidrosiurblys kiek padorus devetas
kaiuoja. Ir ar ypries perkant galimybe kokia nors patikrit ar jis gyvas nes maniskis masina greit pakelia bet kartais stringa ir itartinus garsus leidzia :rotcol: :bubu:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bal 20 2009, 21:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2006, 14:49
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Toksai pokstas man pavykdavo berods tada, kai uzgesinus nuleisdavau i zemiausia padeti ir pries kurdamas, aukscio rankenele pastatydavau i normalia. Gal tu padarai tokia veiksmu seka?

_________________
2x XM V6 / parduota
Volvo V70 D5
Zeta 2.1 žoliapjovei i soda


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 21 2009, 15:38 
tokiu baeriu nedarau. Apskritai tos rankenėlės be reikalo nekrutinu
Limited rašė:
Toksai pokstas man pavykdavo berods tada, kai uzgesinus nuleisdavau i zemiausia padeti ir pries kurdamas, aukscio rankenele pastatydavau i normalia. Gal tu padarai tokia veiksmu seka?


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007