WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Stringa stovėjimo (P) stabdis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=18654 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Citrusas [ Geg 20 2009, 21:13 ] |
Pranešimo tema: | Stringa stovėjimo (P) stabdis |
Ziema pastebejau, kad uzstrigdavo stovejimo stabdis, t.y. nuspaudus pedala, jis nelabai grista i savo buvusia padeti, tartum kazkur uzstrigdavo ir ten pasilikdavo. Teko jau du kartus patirti-uostyti svylandciu kaladeliu ir disku kvapa ![]() ![]() Nusukam apsauga virs duslintuvo ![]() Te randam mechanizma, kuris paskirtso nuo vieno troso (ateinancio is salono) jega ant kaires ir desines puses trosu. ![]() Cia spyruokles padetis, kai rankinis neuztrauktas - ratai sukasi ![]() Cia spyruokles padetis, kai rankinis uztrauktas - ratai nesisuka. Bet atleidus pedala, mechanizmas taip ir lieka stoveti tokkioje itemptoje padetyje, ko pasekoje ir kaladeles lieka prispaustos prie stabdziu disku. Strigimas yra is asies, ant kurios tvirtinasi trosu detale. ![]() Nusimu visa kronsteina ![]() ![]() ![]() ![]() Strigima isgydziau labai paprastom drastiskom priemonem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu ir viskas kuo puikiausiai pradejo vaikscioti ![]() ![]() ![]() Tuo paciu dar uztvirtinau troso apsauga plastmasiniais uzstrauktukais, nes man ta apsauga is slangos vis nusmukdavo i sali. ![]() |
Autorius: | algisjuodas [ Geg 20 2009, 21:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
![]() |
Autorius: | proffanas [ Geg 20 2009, 21:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
Citrusai, rūčnyko trosą grąžina išimtinai suportuose esančios spyruoklės ir spyruoklinės šaibos... Jei jau jos neįstengė grąžinti troselių ir leido užpūti vienai ašelei, yra didelė tikimybė, kad arba tu naudojiesi "rūčnyku" kartą per metus ir leidai jo mechanizmui prirūdyti, arba tųjų spyruoklių bei šaibų atmetimo jėga dėl senatvės/surūdijimo jau yra minimali. Gerai, kad radai pasekmes, bet pasirūpink ir priežastimis ![]() |
Autorius: | algisjuodas [ Geg 20 2009, 22:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
proffanas rašė: Citrusai, rūčnyko trosą grąžina išimtinai suportuose esančios spyruoklės ir spyruoklinės šaibos... Jei jau jos neįstengė grąžinti troselių ir leido užpūti vienai ašelei, yra didelė tikimybė, kad arba tu naudojiesi "rūčnyku" kartą per metus ir leidai jo mechanizmui prirūdyti, arba tųjų spyruoklių bei šaibų atmetimo jėga dėl senatvės/surūdijimo jau yra minimali. Gerai, kad radai pasekmes, bet pasirūpink ir priežastimis ![]() Manęs ir tavęs laukia analogiška procesija, nes TA lapkrityje, o su APD ručnykas aplamai neegzistuoja kaip tokis padaras natūroje...o ar jis dar yra pas manyyy? ![]() |
Autorius: | Haris [ Geg 20 2009, 22:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
EEO090 rašė: ... su APD ručnykas aplamai neegzistuoja kaip tokis padaras natūroje... Galima smulkiau??? Vazineju su APD ir su egzistuojanciu bei visada pagal paskirti naudojamu rucnyku... |
Autorius: | Citrusas [ Geg 20 2009, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
proffanas rašė: Gerai, kad radai pasekmes, bet pasirūpink ir priežastimis ![]() Patikek, ten taip uzkirmije buvo, kad su atsuktuvu vos isjudindavau, todel ir suportuose esancios saibos, spyruokles nebesugebedavo atmesti. Dabar kai viskas lengvai vaiksto, atleidus stoveijmo pedalo fiksavima, pedalas sauna atgal kaip Viagros privalges ![]() |
Autorius: | Haris [ Geg 20 2009, 22:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
proffanas rašė: rūčnyko trosą grąžina išimtinai suportuose esančios spyruoklės ir spyruoklinės šaibos... Tai kad ne, nes su perrinktais ir puikiai funkcionuojanciais suportais bei naujais trosais turejau ir as stabdziu strigimo problema, kol nepasalinau auksciau Citruso paminetos bedos... |
Autorius: | algisjuodas [ Geg 20 2009, 22:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
Haris rašė: EEO090 rašė: ... su APD ručnykas aplamai neegzistuoja kaip tokis padaras natūroje... Galima smulkiau??? Vazineju su APD ir su egzistuojanciu bei visada pagal paskirti naudojamu rucnyku... Smulkiau: statau ryčiagą į padėtį P ir psio. XMas nė krust. Per pusmetį, kol gainioju tą Urodą, ručnyko nejudinau nei karto, tik smalsuoliams parodau kur anas yra. Bet turiu įtarimų, kad TA suras reikalą pasižiūrėt, kaip jis veikia. Tex jiems pateikt gražiai veikiantį variantą. |
Autorius: | Haris [ Geg 20 2009, 22:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
EEO090 rašė: Smulkiau: statau ryčiagą į padėtį P ir psio. XMas nė krust... Na na, sekmes! Siulyciau dar ikalneje/nuokalneje taip pat daryti... ![]() |
Autorius: | algisjuodas [ Geg 20 2009, 22:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
Haris rašė: EEO090 rašė: Smulkiau: statau ryčiagą į padėtį P ir psio. XMas nė krust... Na na, sekmes! Siulyciau dar ikalneje/nuokalneje taip pat daryti... ![]() Žinok, laiko za miluju dušu. Ir gana stačiose vietose. Nebandžiau ten, kur kokie 25-30 laipsnių. Bet Skuodo g nuo kalno nerieda. Kita vertus, mašiną būtina nuokalnėse/ įkalnėse palikinėti su į dešinę susuktu vairu- jei nubraižysime visus jėgų vektorius, trauks į kelkraštį. |
Autorius: | proffanas [ Geg 20 2009, 22:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
EEO090 rašė: Bet turiu įtarimų, kad TA suras reikalą pasižiūrėt, kaip jis veikia. Tex jiems pateikt gražiai veikiantį variantą. Kiek atsimenu, ten tereikėjo trosus pakeisti ![]() Kai ateis laikas tvarkymui, atmesk kokią savaitę ir skambtelk. ![]() |
Autorius: | Haris [ Geg 21 2009, 06:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
EEO090 rašė: Žinok, laiko za miluju dušu. Ir gana stačiose vietose... Man, asmeniskai, visiskai vienodai, kaip tu parkuoji savo "uroda", tik zinau viena - kad auto su APD ikalnese/nuokalnese parkuoti tik su "P" - negalima. Neveltui tu saviski taip "pagarbiai" vadini - kaip vadini, taip ir elgiesi su juo... Na - bet tai bet kokiu atveju tavo reikalas. |
Autorius: | POWER [ Geg 21 2009, 07:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
Je je, ikalneje/nuokalneje stacioje, vien tik ant APD palikti-nlb sveika....ir ne del to, kad nelaikys( kas zino, gali ten dantracio dantukas nuluzti, nors kas beveik neimanoma...). taciau blogiausia, kad paskui is po palikimo ikalneje/nuokalneje tokioje is P padeties ciut ne abiem rankom begiu svirti reikia stumti..kam taip kankinti deze..? bent jau ratus issukite ir i bordiura atremkite...zinoma, jei auto nekrenta tiek, kad ant bordiuro su bamperiu atsgultu... |
Autorius: | Pole [ Geg 21 2009, 07:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
Ant P palikti pulimiotą įkalnėje/nuokalnėje draudžiama (taip parašyta mano tanybinio kašaro user manuale). Apskritai rankinis dar vadinamas "stovėjimo stabdžiu" kas reiškia kad pageidautina jį usinti visada kada auto paliekamas stovėti. Pvz. prieš tai mano turėtoj lagūnoj, buvo el. rankinis kuris užsitraukdavo aptamatiškai kai tik išjungdavai motorą. O bijoti tokių dar "žigulinių" ligų, kaip kad paskui jis neatšoks, arba kaladėlės prikeps šiais laikais jau nebereikia ![]() |
Autorius: | algisjuodas [ Geg 21 2009, 08:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stringa stovėjimo (P) stabdis |
POWER rašė: Je je, ikalneje/nuokalneje stacioje, vien tik ant APD palikti-nlb sveika....ir ne del to, kad nelaikys( kas zino, gali ten dantracio dantukas nuluzti, nors kas beveik neimanoma...). taciau blogiausia, kad paskui is po palikimo ikalneje/nuokalneje tokioje is P padeties ciut ne abiem rankom begiu svirti reikia stumti..kam taip kankinti deze..? bent jau ratus issukite ir i bordiura atremkite...zinoma, jei auto nekrenta tiek, kad ant bordiuro su bamperiu atsgultu... Dantračių dantukams būna žymiai didesnių apkrovų nei laikyt stabilioje padėtyje auto. Jei gyventume kalnuotoje šalyje, tada mašinos parkavimas stačiose į/nuo kalnėse būtų kasdienybė. Nemanau, kad mašinos palikimas ant P vos įžiūrimame nuolydyje žudo visus dantračius su visais dantukais ir jų plombomis. Dėl URODO... viskam savas laikas. Perkant tai buvo paliegęs URODAS ( gali patvirtinti kaliega proffanas). Po truputį sveikstam. Tikiuosi, kad liepos suvažiavimui tex perkrikštyt, prisimenant pasaką apie bjaurųjį antščiuką. XM kūrėjų nevykusiu sprendimu laikau tai, kad stovėjimo stabdis laiko varančiuosius ratus. Viso iš keturių- tik 2 stabiliai laiko prisegę mašiną. Apledėjusioje pakalnėje tai labai prastas reikalas. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |