WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
kaip patikrint radijatoriu http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=19526 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | marine_t574 [ Rgs 12 2009, 21:47 ] |
Pranešimo tema: | kaip patikrint radijatoriu |
Sveiki, stai turiu daug problemu su ausinimo sistema, ir tuo paciu noreciau patikrint savo radijatoriu. Kaip tai daroma? XM 2.0 benz/dujos. 1990 Vilnius |
Autorius: | proffanas [ Rgs 13 2009, 08:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
O ką tu nori jame "patikrinti"? ![]() Jei ar jis kiauras, tai kol radiatorius mašinoje ir pajungtas prie bendros sistemos, nuotėkius veikiant varikliui neišvengiamai pastebėsi iš radiatoriaus rasojimo, pastovaus garų debesėlio ar apačioje radiatoriaus kabančių lašų ar netgi čiurkšlių. Jei radiatorius nuimtas, sandarumas tikrinamas suspaustu oru ar vandeniu (aušinimo sistemoje būna 1.4bar; tikrinti reikėtų bent keliskart didesniu slėgiu). Nedažnai, bet būna, kad kiauras radiatorius nebesuremontuojamas, arba paprasčiausiai neapsimoka to daryti, ir radiatorius keičiamas. Retsykiais galima išsiversti ne virinant, o su cheminiais sandarintojais, bet prieš jų naudojimą sistema būtinai turi būti išplauta. Jei tu nori patikrinti ar radiatorius neužkalkėjęs, tai paprastomis, namuose prieinamomis priemonėmis to nepatikrinsi. Gali spręsti tik iš šalutinių duomenų. Jei jau sistemoje teliuskuojasi vandentiekio vanduo, gali beveik neabejoti, kad radiatorius, kaip ir salono šildymo pečiukas, užkalkėję. Kitas rodiklis- kad variklis pernelyg dažnai perkaista; kad jo temperatūra pastoviai didesnė už termostato atsidarymo temperatūrą, ir kad vos ne pastoviai veikia ventiliatoriai. Tokiu atveju radiatorius (tiksliau, visa aušinimo sistema) plaunami, arba bent jau keičiamas radiatorius. |
Autorius: | marine_t574 [ Rgs 13 2009, 16:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
na stai savo avtamobily aptikau pagrindini ausinimo sistemos gedima. pagrindines zarnos plysima, kuri sutvarkius atrodo mano xmas labiau patenkintas dirba. Taigi sio gedimo problema aiski - ausinimo sistema nepatikima ir del to noreciau jusu xmu turetojai p[asiklausti. Ar esat bande nukalkintoja? si skysti aptikau netgi interneto parduotuvese, ir visai idomu ar jis patikimas, plius dar aptikau toki skysti kuris padengia sieneles kazkokiu sluoksniu kuris padetu nuo smulkiu nutekejimu. Taigi ausinimo sistema macius daug vandens dabar noretu pamatyti ir antifryzo, tik iki to noreciau ja isvalyt nuo kalkiu ir nutekejimu. Ar tokie skysciai jam padetu? XM 1, 2litrai, 1990, Vilnius |
Autorius: | proffanas [ Rgs 13 2009, 17:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
Naudok bet kokį ploviklį nerūgštiniu pagrindu; jo kaina vos keli litai. O ne paprastą "nukalkintoją". Calgon čia mažai tepadės ![]() Sorry, bet pasinaudok Paieška (toks pypsikas lango viršuje). Apie aušinimo sistemos plovimą šnekėta jau ne vieną kartą, ir visai jokio skirtumo, XMas tai, lada ar jaguaras. Tingu kartotis. Sandarintoją po plovimo gali naudoti beveik bet kokį; svarbu, kad jis nesusipjautų su naujuoju antifrizu (yra keli, kurie naudotini tik su raudonuoju folksvageniniu antifrizu, kuris XMams nenaudojamas). Tą gali išbandyti dar prieš supildamas į sistemą, atskirame indelyje. Bet jei nuotėkiai yra per kelių milimetrų skersmens skyles, sandarintojas nebepadės; teks virinti. |
Autorius: | vytasin [ Rgs 13 2009, 20:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
Profanai ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgs 13 2009, 21:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
vytasin rašė: Profanai Aš irgi mačiau, kaip servise naujai priimtas pacanas norėjo su 15bar (kiek resyverin kompresorius privyniojo) pūstelt, bet meistras laiku spėjo į jį kūjį paleisti ![]() ![]() Tikrinti reikia ~3-4bar slėgiu, su rezervu, nes sistemoje tokie slėgio šuoliai pasitaiko. Kas, kad patikrini su ~1,5-2bar, atrodo nieko, viskas gerai, o po savaitės tas radiatorius grįžta apsisiusiavęs. Pūsteli 4bar, ir pasimato dar 5 silpnos vietos, kurios vėl būtų grįžę mėnesio bėgyje. O kai jas užlituoji, tada jau garantuotai ilgam ramu ![]() |
Autorius: | vytasin [ Rgs 14 2009, 08:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
Nu Tėvukas visą amželį vairuotoju pradirbęs, tad autoritetas man ![]() ![]() kadangi jie taip darydavo su sunkvežimių radiatoriais, aš apsiribojau dviem. ![]() Kolei kas iš kokių dvylikos remontuotų radiatorių dar neivienas neapmelavo. ![]() |
Autorius: | proffanas [ Rgs 14 2009, 08:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
Na, čia jau niuansai ir skirtinga patirtis. Bet visvien sutariam dėl vieno, kad įpūsti reikia didesnį, nei darbinis slėgis. ![]() Pas citroenus darbinis 1,4bar, o sunkvežimiuose, tai net nežinau. Jei atmosferinis, tai jiems ir 2bar per akis. |
Autorius: | Pole [ Rgs 14 2009, 14:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
Vamzdynus hidrauliškai bando 1,5 darbinio slėgio, manau čia ši taisyklė tinka kuo puikiausiai. Ir nesvarbu oru ar vandeniu spausi, svarbu proto ribose. |
Autorius: | marine_t574 [ Rgs 14 2009, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
taigi, dar karta bandymas vaziuoti savo xmu nuejo suniui ant uodegos. Po keliu kilometru variklio temperatura uzkilo iki daugiau nei 100 laipsniu. Sustojus, po kapotu snypste. Visos zarnos kuriomis teka vanduo is radijatoriaus buvo ikaitusios, o radijatoriaus dangteli atidarius vanduo net purske nuo karscio. Taip toliau vaziuoti zinoma negaliu, bet noreciau nors iki citroligonines nusigauti. Patarimai? XM1, 2l, 1990, Vilnius |
Autorius: | Lyncas [ Rgs 14 2009, 19:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
O ventiliatoriai isijungia? |
Autorius: | marine_t574 [ Rgs 14 2009, 19:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
isijungia lyg ir.Uzia, osia. Tik nezinau ar abu ar tik vienas |
Autorius: | xplikis [ Rgs 14 2009, 20:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
Atidarinet ikaitusio radiatoriaus ar issipletimo bakelio kamscio, tai nerekomenduoju, geriau tegul gurksi uzdaroj sistemoj. Kuo didesnis slegis, tuo aukstesne virimo temperatura + isputus ausinimo skysti is virsutines dalies variklio, silumos nieks nesugeria ir galva dar labiau kaista. Jei ventiletorius ir isijungia, radiatorius gali but saltas, nes kaip pvz. mano kseme ventiletoriai jungesi nuo variklio temperaturos(3.0 V6 su kondicionieriu). Termostatas gal neatsidaro? Jis pats gali but sugedes arba neatsidaryt del pasaliniu veiksniu, kaip pucianti galvos tarpine. Su oro burbulais cirkuliuojantis ausinimo skystis daznai termostato neatidaro. Tik neatsimenu kur yra siam auto termostatas, ji isemus tam sykiui, turetum nuvaziuot i remonto vieta. Jai tik nenusukta ausinimo pompa arba nepucia puses kompresijos i ausinima. |
Autorius: | proffanas [ Rgs 14 2009, 20:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: kaip patikrint radijatoriu |
xplikis rašė: arba nepucia puses kompresijos i ausinima. Pagal aprašymą, panašiausią į šią versiją... T.y. nusimato galvos kėlimas.marine kiek tai ten, gal tu jau baik bajerius, ir arba varyk mašiną šrotan, arba pūsk pas normalius citromedikus. Prieita ta riba, kai namų sąlygomis ir kryžminiu atsuktuvu nieko nebepadarysi. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |