WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2,1 TD pakaitinimo zvakes
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=19588
Puslapis 11

Autorius:  ixemux [ Rgs 19 2009, 20:53 ]
Pranešimo tema:  2,1 TD pakaitinimo zvakes

Nei is sio,nei is to dingo zvakiu pakaitinimas.Gal kas nupasakotu schema nuo kur pradeti sekti.Ar nuo uzdegimo spyneles,ar nuo saugikliu,ar nuo reliu?

Autorius:  xminde [ Rgs 19 2009, 21:25 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

O gal tik lemputė prietaisų skydelyje perdegė?

Autorius:  scaniagt [ Rgs 19 2009, 21:37 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

Pas mane buvo apskrudę relės kontaktai. Išardžiau ir pakeičiau. Tiko nuo kažkokios rusiškos relės, skirtos paleidinėti kelių kilovatų el. variklius. Pavadinimo ar markės nežinau - pas įmonės elektriką mėtėsi išardyto chlamo stalčiuje :D Ten kontaktai presuoti - dilde nušveičiau užvalcavimą ir dar užteko vieną kartą „užploti“ pakaitinimo žvakių relėje.
Ar veikia pakaitinimo žvakės - matosi ir iš skydelio lempučių prigesimo.
Kontrolinė lemputė - kažkodėl kartais nesuveikia. Bet kol pačios žvakės veikia - menka bėda :)

Autorius:  ixemux [ Rgs 20 2009, 07:20 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

xminde rašė:
O gal tik lemputė prietaisų skydelyje perdegė?

Ne,cia ne vien lemputes problema.Bandziau palaukti keles sekundes ir kurti.Nepadeda.Oanksciau kuresi kaip ledas.Nedaeina srove iki zvakiu,o kodel neaisku.
Bandysiu siandien sekti laidais.Tik nezinau nuo kur pradeti.Gal net pacioje spyneleje problema?
Ir dar.O jeigu paduociau tiesiogiai pliusa ant zvakes galiuko,palaikyciau penkias sekundes ir begciau kurti ar daug sansu kad ka nors sudeginsiu? :lol:

Autorius:  proffanas [ Rgs 20 2009, 07:58 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

XMas, berods, pirmokas? Žvakių relė stovi ant akumo dėžės iš priekio. Tokia pailga juoda dėžutė, nuimama berods atsukus dvi 10mm veržlikes.
Ar veikia žvakės ir kur dingsta įtampa (jei ji dingsta), gali patikrinti paprasčiausiu testeriu. Ar, pasukus raktelį į priešstartinę padėtį, ant žvakių nors trumpam atsiranda įtampa? Jei įtampos nėra, žiūrėk ar ateina iki relės. Jei neateina ir iki relės, gausi tyrynėti nuo kito galo, t.y. nuo spynelės.

Tavuoju metodu žvakes pakaitinti ir užsivesti galima, bet ir dėl viso pikto atjunk nuo žvakių ir izoliuok kabelį, ateinantį iš relės. Ant visų 4 žvakių toliau eina bendra šyna. Nekaitink >15sek.
Ir pasirūpink kuro sistemos oro gaudymu bei variklio kompresija. Nelabai čia normalu, jei ryškiai pliusinėje temperatūroje dyzelioko išvis neina užkurti be žvakių.

Autorius:  ixemux [ Rgs 20 2009, 12:52 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

Nu proffanas tu tikras proffanas.Nika pateisina tavo postas.Butent ta dezute prie akumo ir buvo kalta.Kai nusukau apacioje pamaciau fiske ir du prisukamus laidus.Tai va vienas laidas ir buvo nupuves ir nuluzes.Sutvarkiau ir bedos kaip nebuta.Aciu uz info.O cia idedu nuotrauka ateinancioms kartoms :D
Tie du,galingi saugikliai turbut irgi atsakingi uz pakaitinima?

Paveikslėlis

O,cia jeigu kam reikia XM 1989-2000 manualas rusu kalba:

http://letitbit.net/download/8117.8c0b0 ... _.pdf.html

Autorius:  ixemux [ Rgs 20 2009, 15:19 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

Haris rašė:
ixemux rašė:
Tie du,galingi saugikliai turbut irgi atsakingi uz pakaitinima?

Manau, kad ne.

O tai butu gerai suzinoti kam jie skirti.

Autorius:  proffanas [ Rgs 20 2009, 16:13 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

Paveikslėlis

Autorius:  ixemux [ Lap 14 2009, 14:53 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

proffanas rašė:
Ir pasirūpink kuro sistemos oro gaudymu

Va sitas patarimas mane labai sudomino.Kur dazniausiai buna oro gaudymas kuro sistemoje?Su mano XM-u vel anomalijos.Rytais nenori dirbti ant laisvu apsuku.Kaip suprantu nuseda kuras,o kai sistema prisipildo,tada veikia normaliai.O,gal tos bedos del kuro filtro?

Autorius:  proffanas [ Lap 14 2009, 20:55 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

Ne; bėdos būtent dėl oro. Gal dar ir dėl neveikiančio šalto variklio įpurškimo paankstinimo. Jei tiesiogiai kaltas būtų užterštas kuro filtras, variklis viso labo neišvystytų apsukų; nei šiltas, nei šaltas.
Bet orą gaudyti per kuro filtro dangtelio tarpinę, kaip ir per pompikę, gali laisvai. Kitos populiarios vietos- per pačio siurblio tarpines (ar siurblys sausas?), per pašildytoją variklio šone (iš kurio ateina šlangutė filtran), ir per paėmimą iš bako (po galine sėdyne). Dar, suprantama, per sumedėjusias senas exgumines "abratkes".

Forume, ypač dyzelių skyriuje, apie oro gaudymą pripliurpta daugiau nei pakankamai. Nepatingėk pasiskaitinėti, nes N-tąjį kartą tą patį kaži ar kas norės kartoti.

Autorius:  ixemux [ Lap 21 2009, 15:05 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

proffanas rašė:
per pačio siurblio tarpines (ar siurblys sausas?)

Pagaliau,vargais negalais,su veidrodelio pagalba aptikau,kad salerke lasa nuo siurblio apacios.Is virsaus kur viskas matosi jis sausas,bet 100% isitikines kad leidzia kazkur zemiau,o kur nesimato.Faktas kad reikes lupti siurbli.
Nebent kas nors nudziugintu ir pasakytu kad tarpinem pakeisti nebutina isimineti siurblio. :D
O,dar geriau,kad atsiustu schemute kaip atrodo isardytas BOSCH siurblys. :idea:

XM 94. 2.1TD qsxcftrew@yahoo.com

Autorius:  velinas [ Lap 24 2009, 12:11 ]
Pranešimo tema:  Re: 2,1 TD pakaitinimo zvakes

ixemux rašė:
Tie du,galingi saugikliai turbut irgi atsakingi uz pakaitinima?



Per juos eina maitinimas į radiatoriaus aušinimo ventiliatorius. Kiekvienam po vieną :taip:

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/