WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 08:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 14:32 
Sveiki visi!
Turiu idomia beda. Varva pas mane tepaliukas per apacia. Is pradziu galvojau, kad tai pro karteri. Bet pasirodo, kad problema ne karteryje, o kiaura tarpine, kuri yra prie plokstumos, kuri laiko alkunini velena.
Klausymas butu toks- ar yra imanoma ta tarpine pakesti neisemus greicu dezes? Ar nera galimybes ja pakesti is apacios viska nusukus?


Paskutinį kartą redagavo 1 baisula. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 15:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Tu nesupyk, bet.....tu nemeginai i srota to savo xm pasiulyt../??
cia del pacio geroves....
Juk tu apie ji nieko nenutuoki, o bandai sutvarkyti internetu..?
Ir akivaizdu, kad bukle to tavo xm-arti srotines....

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 16:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Jeigu keisti alkunio salnika, reikia numti smagrati. Jeigu keisti tik "veleveles", tada gal galima ir be smagracio nuemimi apsieiti.
http://www.citrina.lt/failai/tech/_xm/citroen xm s1 y3 mircofiche.pdf pats gali paziureti kokia ten konstrukcija. Prie alkuninio veleno ir cilindru bloko.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 16:28 
Idomu tada kam reikalingas forumas, jei jame negalima gauti patarimu is zmoniu, kurie su tuom susidure?
Ir jei manot, kad masina reikia varyti i srota jei jai pradejo sunktis tepalas pro tarpine, kuri kainuoja ~ 25 lt, tai manau 45 % lietuvos keliais riedanciu auto jau turetu buti srotose... Nemanot taip? :D


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 16:29 
Salnykas vietoje, teikia tik veleveles keisti...
Aciu uz nuoroda...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 16:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Tai gali duoti kepure pris..kti kad pro ji neleidzia?

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 16:47 
Tikrai taip... Jau ziurejau, kaip buvai karteri nuemes. Varva pro ta velevele, kuri is priekines puses yra.. Be to- jei leistu pro salnika, tai smagratis butu visas tepaluotas. Bet taip nera...


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 17:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Beda tame, kad keidamas veleveles ir ta salnika pajudinsi.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2009, 20:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
baisula rašė:
Idomu tada kam reikalingas forumas, jei jame negalima gauti patarimu is zmoniu, kurie su tuom susidure?

Tie žmonės, kurie su tuo susidūrė, žino ir ligos pavadinimą; o tu aiškini apie visai ką kitą.
Alkūniako iš dėžės pusės salnikas, kaip taisyklė, keičiasi kartu ir su vėliavėlėmis, ir su karterio tarpinė, kad triskart prie to paties negrįžti. Bet jei tik manai, kad tau pavyks sutaupyti kelis červoncus keičiant tik vieną dalį, ir rizika, kad pavyks, 1:140 pasiteisina- pirmyn. Keisk tik vieną vėliavėlę už 2,5lt. Bet jai išimti, visvien teks nuimti karterį, o iškėlus bugelį, pats iškris ir salnikas.

Užmuštų XMų pas mus ne vienas yra atsikandęs.

Be to, beveik viskas apie XMus, net ir ko tu gal tik po pusmečio tesugalvosi paklausti, Tech.failuose arba forume jau yra surašyta. Nuobodu kartotis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 09 2009, 17:18 
proffanas rašė:
baisula rašė:
Bet jei tik manai, kad tau pavyks sutaupyti kelis červoncus keičiant tik vieną dalį, ir rizika, kad pavyks, 1:140 pasiteisina- pirmyn. Keisk tik vieną vėliavėlę už 2,5lt.


Esme visa tame, kad ar reiks issimineti greiciu deze ar ne. Bet siuo metu yra apsispresta su greiciu dezes isemimu ir salniko keitimu, kuri kaip tik siandien ir nusipirkau ;)
Gal dabar neramuma didesni kelia ar pavyks islupti greiciu deze neisemus variklio... Bet kiek cia skaiciau, tai tikrai imanoma....

Kadangi su kiekviena diena atsiranda nauju citroligoniu, tokiu kaip ir as, visa keitimo procedura jei kam bus idomu aprasysiu cia....


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 09 2009, 22:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Del salniko keitimo, tai dezes nereikia net visai nukelt. Patrauki tarp traverso ir lanzerono, pilnai uztenka vietos.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 10 2009, 16:31 
Dekui uz patarima...
Bet tikrai uzsides su tokiu priejimu, nes dabar turiu nusipirkes salnika, tai panasu, kad jis presuojamas yra, tai kazin ar pavyks ji ten tokiam siauram tarpelyje ikisti?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 11 2009, 18:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pavyks; nesinervuok. Tik dar sykį kartosiuosi; jei jau lendi į tą kampą, iš karto pasikeisk ir vėliavėles (~5lt), ir karterio tarpinę (~25lt). Nes jei paaiškės, kad po salniko keitimo tepaliukas visvien varva, nusigrauši nagus. Ne 5-ių minučių ten darbas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2009, 19:34 
Savaitgalio laukia ir veleveles, ir tarpine, ir salnikas :) Priminsiu, kad beda pas mane kaip tik velevelese ir yra..


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 14 2009, 18:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
~2-vi savaites po darbo vaziuodavau i garaza, kad nebutu to tepalo laso prikibusio prie karterio. Du kartus karteri emiau, nes velevelia iplesiau dedamas (nesutepiau). Ir kol dasuto, kad karterio varztai dar prie kondiko siurblio yra :bum: . Ir pries lupdamas karteri, pamatuok tepalo spaudima, gal ir tepalo pumpe reikes keisti, Nes as del to 3-ia kart kerteri emiau :bum: :bum: :bum:

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 22 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007