Padėkit surasti gedimą internetu

CL neranda, buvau Tanagroje, irgi nieko- važiuoklė tvarkinga, jokie šarnyrai, traukės nekliba. Įtarimai vairo mechanizme.
Pabandysiu kiek galima aiškiai surašyti simptomus, kas krapštęs diravinius xm (nors tai gali būtų ir nesusiję su diraviu), nepatingėkit parašyti, kokios dalys gali būti sugedę. O dabar simptomai:
1. susukus pilnai vairą į kairę, liečia vidinę ratlankio dalį (kraštą) ta vieta, kur vairo traukės šarnyras įsisuka. Tas pats buvo nusipirkus xm, tas pats ir pakeitus diravį su visu tuo pasukimo mechanizmu. Logiškai mąstant, tai gedimas ne diravyje ir ne tame prie diravio priklijuotame pasukimo mechanizme, nes su abiem diraviais tas pats, arba pagal tą pačią logiką abu diraviai (pasukimo mechanizmai) vienodai sugedę yra

, tik "naujasis" nors lhm neleidžia.
2. Padarius suvedimą, vairas stovėjo lygiai, bet greitai "išsibarškino" ir dabar važiuojant tiesiai, vairas stovi šiek tiek pasuktas į dešinę, ir traukia mašiną (ne mane

) į kairę. Toks vaizdas, kad kairys ratas laisvas yra ir pakrypęs į kairę. Dabar nepamenu, bet lyg ir prieš keičiant diravį, vairas šiek tiek kreivai stovėjo. Dabar dar kreiviau

3. pasukant vairą į kairę, iš pradžių yra laisvumas, tik po to pasunkėja vairas, tuo tarpu sukant vairą į dešinę, laisvumo nėra. Dėl to pačio mano įtariamo laisvumo ir rato pakrypimo į kairę, sukant vairą, kol nesusiremia kažkurios dalys, tai ir gaunasi visos bėdos. Apjungti reiktų kažkurias dalis, kad tarpo tarp jų nebūtų. Kurias?

Bandysiu kreiptis į hidromotą, gal tie nustatys diagnozę. Nebijo jie citroenų? Nes tanagroje vos ne žegnotis meistras pradėjo, pamatęs, kaip vairas susukus pilnai esant užkurtai mašinai atsisuka atgal, ir niekaip nerado vairo stiprintuvo skysčio

Visgi nesmagu su barškučiu važinėti, o ir dėl saugumo reikia susitvarkyti.
_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG

http://8783b02b.linkbucks.com/