WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Vairo kolonele http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=20479 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | gp [ Sau 05 2010, 16:35 ] |
Pranešimo tema: | Vairo kolonele |
XM`me vairo kolonele tvirtinama prie traverso dviem varztais, tarp koloneles ir traverso dedasi saibos. Gal yr zinanciu kokio storio turi but tos saibos, nes ju kaip ir neradau savo auto. |
Autorius: | Pole [ Sau 05 2010, 20:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Out 24mm. Inn 12mm. h-2.5 mm. |
Autorius: | riksas [ Vas 06 2010, 19:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
o gal galima suzinot kokia funkcija jos atlieka? |
Autorius: | Pole [ Vas 06 2010, 22:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Kaip ir visos šaibos. Pas mane be jų traškėjo sukant vairą. Spėju gavosi kažkoks įtempimas korpuse. |
Autorius: | Kosmoz [ Lie 26 2010, 13:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Kliba vairo koloneles "stanga", abejuose galuose, tai gydoma ar keiciama pati kolonele? |
Autorius: | proffanas [ Lie 26 2010, 17:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Kosmoz rašė: Kliba vairo koloneles "stanga", abejuose galuose Tu tikras? ![]() Jei tikrai barška abiejose pusėse, kolonkės lupimas neišvengiamas. Bet jei mąstai "keisti į seną bet gerą" ir daryti sau, tai iškart pamiršk ![]() Apie kolonėlės barškesius gal įtikinamiau papasakos Polė, jei prisijungs. Bet kadangi kolonkės nuėmimas kainuoja ne ką brangiau nei jos pažėrimas (ir tas, ir anas- šimtais), ar tu tikras, kad kliba/barška būtent kolonėlės liniuotė, o ne pvz. kolonkės ar traverso tvirtinimo varžtai, ar vairo traukės, ar traukių antgaliai, ar aplamai stabilizatoriaus įvorės?... ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Lie 26 2010, 20:35 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
servisan buvau pridaves patikrinimui, sakiu galiniai sailentai keistini (vienas isplyses, kitas ant ribos) ir vairo kolonele, butent ta liniuote ir sake, kad abejuose galuose. Zmogus ne karto nepavede, apie masinas supranta, neturetu meluoti, juolab kad pats neapsiimtu to darbo daryt, ne hidraulikoj specializuojasi. |
Autorius: | proffanas [ Lie 26 2010, 20:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Vadinasi, teks lupti kolonkę. O tvarkytis savąją, ar mėginti laimę su šrotiniais egzemplioriais, gausi spręsti pats. Jei jau tikrai pati kolonkė bilda abiejuose galuose, be jos lupimo ir nuodugnios patikros neišsiversi. |
Autorius: | Kosmoz [ Lie 26 2010, 20:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
lupti tai lupti, pasiziuresiu kaip pakeitus sailentus garsas bus ![]() ![]() ![]() o jei ikyriai ir toliau bildes - tvarkysiu, bus matyt ka labiau apsimoka, ar savaja bandyt prikelt ar sena bet gera perrinkt. |
Autorius: | Pestysis [ Lie 27 2010, 12:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Kosmoz rašė: servisan buvau pridaves patikrinimui, sakiu galiniai sailentai keistini (vienas isplyses, kitas ant ribos) ir vairo kolonele, butent ta liniuote ir sake, kad abejuose galuose. Zmogus ne karto nepavede, apie masinas supranta, neturetu meluoti, juolab kad pats neapsiimtu to darbo daryt, ne hidraulikoj specializuojasi. O tas meistriukas pažiūrėtų, kas barška diraviniam xm`e? Vairuotojo pusėje kartais barška, kartais ne. Tasė važiuoklę citrolavoninėje, bet nieko nerado. Nervina, nestiprus bildesys, bet dažnas ir įkyrus. Bent surasti tą bilduką pradžiai užtektų, toliau pagal piniginės storį ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Lie 27 2010, 21:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
paprasciau ir pigiau bus i kokia citroligonine pristatyt, nes mano meistriukas elektrenuose, ten kolkas patogiausiai remontuotis, nes vis dar elektrenuose gyvenu, nors dirbu vln, tai elikuose palieku citrina ir imu kita masina ir i darba vilniun. o vilniuje palikti masina pusdieniui negaliu sau leisti, brangiai gausis. |
Autorius: | Pestysis [ Lie 27 2010, 22:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Sakiau, kad citroligoninė neranda. Elektrėnai ne atstumas, tik darbo laiką reiktų susiderinti. |
Autorius: | Kosmoz [ Lie 28 2010, 11:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
kaip minejau, nesispecializuoja hidraulikoj, tad jei jau citroligonine nesuranda slieku diravyje, kazin ar tas meistras, didesne laiko dali po tautos pamegtomis masinomis praleidziantis, suras tavo bedas. |
Autorius: | Pestysis [ Lie 28 2010, 18:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Diravio CL nekrapštė, taip važiuoklę patasė ir viskas. Problema vairo mechanizme- mašina užkurta, stovi. Labai staigiai pasukus vairą į kairę, būna laisvumas vairo, ir paskui "atsitrenkimas". Į dešinę pusę nėra jokio laisvumo, smūgio- švelniai vienodai sukiojasi. Čia diravis ar kryžmė kokia, ar dar kas gali būti? |
Autorius: | Pestysis [ Lie 30 2010, 09:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Vairo kolonele |
Padėkit surasti gedimą internetu ![]() CL neranda, buvau Tanagroje, irgi nieko- važiuoklė tvarkinga, jokie šarnyrai, traukės nekliba. Įtarimai vairo mechanizme. Pabandysiu kiek galima aiškiai surašyti simptomus, kas krapštęs diravinius xm (nors tai gali būtų ir nesusiję su diraviu), nepatingėkit parašyti, kokios dalys gali būti sugedę. O dabar simptomai: 1. susukus pilnai vairą į kairę, liečia vidinę ratlankio dalį (kraštą) ta vieta, kur vairo traukės šarnyras įsisuka. Tas pats buvo nusipirkus xm, tas pats ir pakeitus diravį su visu tuo pasukimo mechanizmu. Logiškai mąstant, tai gedimas ne diravyje ir ne tame prie diravio priklijuotame pasukimo mechanizme, nes su abiem diraviais tas pats, arba pagal tą pačią logiką abu diraviai (pasukimo mechanizmai) vienodai sugedę yra ![]() 2. Padarius suvedimą, vairas stovėjo lygiai, bet greitai "išsibarškino" ir dabar važiuojant tiesiai, vairas stovi šiek tiek pasuktas į dešinę, ir traukia mašiną (ne mane ![]() ![]() 3. pasukant vairą į kairę, iš pradžių yra laisvumas, tik po to pasunkėja vairas, tuo tarpu sukant vairą į dešinę, laisvumo nėra. Dėl to pačio mano įtariamo laisvumo ir rato pakrypimo į kairę, sukant vairą, kol nesusiremia kažkurios dalys, tai ir gaunasi visos bėdos. Apjungti reiktų kažkurias dalis, kad tarpo tarp jų nebūtų. Kurias? ![]() Bandysiu kreiptis į hidromotą, gal tie nustatys diagnozę. Nebijo jie citroenų? Nes tanagroje vos ne žegnotis meistras pradėjo, pamatęs, kaip vairas susukus pilnai esant užkurtai mašinai atsisuka atgal, ir niekaip nerado vairo stiprintuvo skysčio ![]() Visgi nesmagu su barškučiu važinėti, o ir dėl saugumo reikia susitvarkyti. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |