WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Vairo kolonele
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=20479
Puslapis 12

Autorius:  gp [ Sau 05 2010, 16:35 ]
Pranešimo tema:  Vairo kolonele

XM`me vairo kolonele tvirtinama prie traverso dviem varztais, tarp koloneles ir traverso dedasi saibos. Gal yr zinanciu kokio storio turi but tos saibos, nes ju kaip ir neradau savo auto.

Autorius:  Pole [ Sau 05 2010, 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Out 24mm. Inn 12mm. h-2.5 mm.

Autorius:  riksas [ Vas 06 2010, 19:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

o gal galima suzinot kokia funkcija jos atlieka?

Autorius:  Pole [ Vas 06 2010, 22:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Kaip ir visos šaibos. Pas mane be jų traškėjo sukant vairą. Spėju gavosi kažkoks įtempimas korpuse.

Autorius:  Kosmoz [ Lie 26 2010, 13:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Kliba vairo koloneles "stanga", abejuose galuose, tai gydoma ar keiciama pati kolonele?

Autorius:  proffanas [ Lie 26 2010, 17:22 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Kosmoz rašė:
Kliba vairo koloneles "stanga", abejuose galuose
Tu tikras? :roll: Liniuotė, aišku, gali ir klibėti, ir barškėti, bet retai būna, kad išsyk abiejose pusėse. Nes yra kontrukcinių skirtumų; dešinėje tai priklauso tik nuo įvorės, kairėje, pagrinde- nuo liniuotės įveržimo. Tokios įvorės kairėje nėra išvis.
Jei tikrai barška abiejose pusėse, kolonkės lupimas neišvengiamas. Bet jei mąstai "keisti į seną bet gerą" ir daryti sau, tai iškart pamiršk :) . Teturi variantą perrinkinėti savąją, arba, jei ji sudrožta nebepataisomai, į perrinktą donorinę kolonėlę. Tokių metų mašinai "senos bet geros" kolonėlės egzistuoja tik pardavimui, ir tik neišrankiam pirkėjui.

Apie kolonėlės barškesius gal įtikinamiau papasakos Polė, jei prisijungs. Bet kadangi kolonkės nuėmimas kainuoja ne ką brangiau nei jos pažėrimas (ir tas, ir anas- šimtais), ar tu tikras, kad kliba/barška būtent kolonėlės liniuotė, o ne pvz. kolonkės ar traverso tvirtinimo varžtai, ar vairo traukės, ar traukių antgaliai, ar aplamai stabilizatoriaus įvorės?... :roll:

Autorius:  Kosmoz [ Lie 26 2010, 20:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

servisan buvau pridaves patikrinimui, sakiu galiniai sailentai keistini (vienas isplyses, kitas ant ribos) ir vairo kolonele, butent ta liniuote ir sake, kad abejuose galuose. Zmogus ne karto nepavede, apie masinas supranta, neturetu meluoti, juolab kad pats neapsiimtu to darbo daryt, ne hidraulikoj specializuojasi.

Autorius:  proffanas [ Lie 26 2010, 20:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Vadinasi, teks lupti kolonkę. O tvarkytis savąją, ar mėginti laimę su šrotiniais egzemplioriais, gausi spręsti pats. Jei jau tikrai pati kolonkė bilda abiejuose galuose, be jos lupimo ir nuodugnios patikros neišsiversi.

Autorius:  Kosmoz [ Lie 26 2010, 20:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

lupti tai lupti, pasiziuresiu kaip pakeitus sailentus garsas bus :) o gal ir netvarkysiu isviso, visvien kazkaip planuose daugiau kaip metus nuo dabar neplanuoju su ta masina vazinet :) stversiu kazka su nemaziau dviem simtais arkliu, universala :)
o jei ikyriai ir toliau bildes - tvarkysiu, bus matyt ka labiau apsimoka, ar savaja bandyt prikelt ar sena bet gera perrinkt.

Autorius:  Pestysis [ Lie 27 2010, 12:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Kosmoz rašė:
servisan buvau pridaves patikrinimui, sakiu galiniai sailentai keistini (vienas isplyses, kitas ant ribos) ir vairo kolonele, butent ta liniuote ir sake, kad abejuose galuose. Zmogus ne karto nepavede, apie masinas supranta, neturetu meluoti, juolab kad pats neapsiimtu to darbo daryt, ne hidraulikoj specializuojasi.


O tas meistriukas pažiūrėtų, kas barška diraviniam xm`e? Vairuotojo pusėje kartais barška, kartais ne. Tasė važiuoklę citrolavoninėje, bet nieko nerado. Nervina, nestiprus bildesys, bet dažnas ir įkyrus. Bent surasti tą bilduką pradžiai užtektų, toliau pagal piniginės storį :)

Autorius:  Kosmoz [ Lie 27 2010, 21:43 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

paprasciau ir pigiau bus i kokia citroligonine pristatyt, nes mano meistriukas elektrenuose, ten kolkas patogiausiai remontuotis, nes vis dar elektrenuose gyvenu, nors dirbu vln, tai elikuose palieku citrina ir imu kita masina ir i darba vilniun. o vilniuje palikti masina pusdieniui negaliu sau leisti, brangiai gausis.

Autorius:  Pestysis [ Lie 27 2010, 22:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Sakiau, kad citroligoninė neranda.
Elektrėnai ne atstumas, tik darbo laiką reiktų susiderinti.

Autorius:  Kosmoz [ Lie 28 2010, 11:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

kaip minejau, nesispecializuoja hidraulikoj, tad jei jau citroligonine nesuranda slieku diravyje, kazin ar tas meistras, didesne laiko dali po tautos pamegtomis masinomis praleidziantis, suras tavo bedas.

Autorius:  Pestysis [ Lie 28 2010, 18:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Diravio CL nekrapštė, taip važiuoklę patasė ir viskas.
Problema vairo mechanizme- mašina užkurta, stovi. Labai staigiai pasukus vairą į kairę, būna laisvumas vairo, ir paskui "atsitrenkimas". Į dešinę pusę nėra jokio laisvumo, smūgio- švelniai vienodai sukiojasi. Čia diravis ar kryžmė kokia, ar dar kas gali būti?

Autorius:  Pestysis [ Lie 30 2010, 09:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Vairo kolonele

Padėkit surasti gedimą internetu :)
CL neranda, buvau Tanagroje, irgi nieko- važiuoklė tvarkinga, jokie šarnyrai, traukės nekliba. Įtarimai vairo mechanizme.
Pabandysiu kiek galima aiškiai surašyti simptomus, kas krapštęs diravinius xm (nors tai gali būtų ir nesusiję su diraviu), nepatingėkit parašyti, kokios dalys gali būti sugedę. O dabar simptomai:
1. susukus pilnai vairą į kairę, liečia vidinę ratlankio dalį (kraštą) ta vieta, kur vairo traukės šarnyras įsisuka. Tas pats buvo nusipirkus xm, tas pats ir pakeitus diravį su visu tuo pasukimo mechanizmu. Logiškai mąstant, tai gedimas ne diravyje ir ne tame prie diravio priklijuotame pasukimo mechanizme, nes su abiem diraviais tas pats, arba pagal tą pačią logiką abu diraviai (pasukimo mechanizmai) vienodai sugedę yra :) , tik "naujasis" nors lhm neleidžia.
2. Padarius suvedimą, vairas stovėjo lygiai, bet greitai "išsibarškino" ir dabar važiuojant tiesiai, vairas stovi šiek tiek pasuktas į dešinę, ir traukia mašiną (ne mane :D ) į kairę. Toks vaizdas, kad kairys ratas laisvas yra ir pakrypęs į kairę. Dabar nepamenu, bet lyg ir prieš keičiant diravį, vairas šiek tiek kreivai stovėjo. Dabar dar kreiviau :(
3. pasukant vairą į kairę, iš pradžių yra laisvumas, tik po to pasunkėja vairas, tuo tarpu sukant vairą į dešinę, laisvumo nėra. Dėl to pačio mano įtariamo laisvumo ir rato pakrypimo į kairę, sukant vairą, kol nesusiremia kažkurios dalys, tai ir gaunasi visos bėdos. Apjungti reiktų kažkurias dalis, kad tarpo tarp jų nebūtų. Kurias? :)

Bandysiu kreiptis į hidromotą, gal tie nustatys diagnozę. Nebijo jie citroenų? Nes tanagroje vos ne žegnotis meistras pradėjo, pamatęs, kaip vairas susukus pilnai esant užkurtai mašinai atsisuka atgal, ir niekaip nerado vairo stiprintuvo skysčio :D
Visgi nesmagu su barškučiu važinėti, o ir dėl saugumo reikia susitvarkyti.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/