proffanas rašė:
Kosmoz rašė:
Sitam jau nieko nebedarysiu, eksploatuosiu iki prades kaprizus rodyt arba atsibos iki gyvo kaulo
A; tai jau nebėra svaigimų kaip pas ne kuriuos, kad "visada su XM", ar pan?
Jau jauti šroto šauksmą, ar tik pats aparatas nebetenkina?
Visada su XM tik tu ir poweris
Šroto šauksmo tikrai nejaučiu, viskas normaliai, kaip prieš trejus metus, taip ir dabar, keičiu tepalus, pilu kurą ir suku kilometrus. Tiesiog... Norisi daugiau arklių, norisi daugiau galimybių įveikiant posūkius, norisi bagažinės didesnės ir panašiai. Iš principo, XM Break kuo geresnių metų su 2.0 turbo arba v6 12v, hidroaktyvu ir kuo geresnių metų bei kuo geresnės komplektacijos mane tenkintų, aišku dėčiau dujas, nes kurui daug leisti nesinori. Bet vėl gi, kur rasti tokį geros būklės, dizainas irgi nekažką, ta prasme jau atgyvenęs, be to XM break niekad ir nebuvo gražuolis... Tai žiūriu į feisliftinį C5 break 2.2 hdi su dviem turbom ir 170ag ir automatu, dėčiau čipą. Bet čia po metų ar daugiau, nes išmesti negendančią ir pigiai važiuojančią mašiną nėra prasmės, pardavęs nieko negaučiau, pakišus po fūra draudimas daug neišmokėtų. Kaip tik dar diržai su įtempėjais ir vandens pompa pakeisti prieš 6 tūkstančius... Savaime suprantama, prieš imdamas tokį daiktą gerai pasidomėčiau tuo biturbo variantu, ar patikimas, kaip automatinė dėžė laiko.