WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 08:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 128 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 20 2010, 11:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Greitas rašė:
Taip, Xm nera praktiska masina nusigauti is tasko A i taska B paliginus su pvz. Audi. Nes zimiai pigiau ir praktiskiau ta funkcija atleka VW, arba Audi itt.
Žmogau, tu bent jau pasidomėk tuo, ką šneki :lol: . XM nėra praktiška mašina...
Į Prahą ar Maskvą suvažinėju ir grįžtu su tuo pačiu baku be papildomų užpylimų (iki 2100km). Jei reikia, dvimetrinis žmogus universalo bagažinėje puikiausiai išsimiega pilnai ištiestomis kojomis. Jei reikia, XMas gali išsikelti ir pervažiuoti nepaskandinus salono iki (taisyta pamatavus) 36cm apsemtą kelią. Jei žinai kokį bulkswageną, galintį iškrėsti panašius pokštus, būtinai jį nurodyk :) . Mumim tokis nežinomas.

Plius - skaičiuokit visą kainą, o ne tik nuolaidas :) Seniai seniai prisireikė didelio universalo. Pradėjau žiūrėt variantus. Variantai: 10 metų senumo VW Passat arba audi100 už 5000Eur, opel omega atmečiau dėl rūdžių, Ford Mondeo ir Xantia break buvo dar per švieži ir per reti. Rezultate paėmiau xm break už ~8000Lt. Kiek sugesdavo - taisiau citroligoninėj. Gesdavo, be abejo, dažnai. Ir remontas beveik visada būdavo brangesnis nei analogiškų darbų pasatui. Dalys taip pat.
Bet - vis dar važinėju. 5000Eur sumą perlipau tik pernai, ir tai įkalkuliavus viską viską - ir remontus, ir padangas, ir kurą, ir netgi draudimą. Apie važiavimo komfortą tai išvis anekdotas. Mašina jau kelintus metus prašosi užmigdoma, kaip tik per patį piką - prieš pat krizę - sugalvojau kad reikia kitos. Naujos, iš salono, lizingu. Paimu pabandyti naują mašiną iš salono, pravažiuoju pro gulintį policininką, prasuku ratą senamiesčio gatvelėmis, ir pamatau, kad mano 15 metų senumo leisgyvis XM'as važiuoja geriau. Ir tik vieną kartą buvo taip, kad Hiunday Getz kratė tik truputį daugiau. Nuvežiau Xm'ą Juliui į citroligoninę - pasirodo sferos išsibezdėjusios. Jei nebūčiau lyginęs su naujomis mašinomis, būčiau daug seniau pajutęs kad kažkas ne taip :)

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 20 2010, 11:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
ne nu.... nenuostabu, kad i ta XMa kisi kaip jaunai panai, jei net nepajauti, kad tusciom sferom vazineji :D apie koki komforta, apie koki citroeniska vaziavima jus kalbat, kai to nesat patyre?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 20 2010, 11:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Nelabai supratau dziaugsmo prasmes:
Vietoje to, kad imt audine uz 5000euru, emiau XM uz 8000lt. Tai buvo seniai seniai. Su tuo XMvazineju iki dabar iki remontuoju daug, ir detales brangios ( ne mano zodziai ). Ir tik dabar XM perlipo 5000euru suma..
Tai kuriu galu tada krustis su juo servise, remontuoti pastoviai eile metu...???
Imi iskart uz 5000euru, ir vazineji sau spakainas, nebent savo laiko visiskai nevertini, arba esi is tu, kuriems gyvenimo prsme-po pakeltu citroenu... :lol: :lol:

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 20 2010, 15:02 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
Nelabai supratau dziaugsmo prasmes:
Vietoje to, kad imt audine uz 5000euru, emiau XM uz 8000lt. Tai buvo seniai seniai. Su tuo XMvazineju iki dabar iki remontuoju daug, ir detales brangios ( ne mano zodziai ). Ir tik dabar XM perlipo 5000euru suma..
Tai kuriu galu tada krustis su juo servise, remontuoti pastoviai eile metu...???
Imi iskart uz 5000euru, ir vazineji sau spakainas, nebent savo laiko visiskai nevertini, arba esi is tu, kuriems gyvenimo prsme-po pakeltu citroenu... :lol: :lol:

Ne nu tu POWERi tikrai juokdarys... Nesvarbu kad daiktas trigubai kainuoja, svarbu kad nuleido pusę kainos :)

Bandau paaiškinti - netgi prižiūrint normaliai XM'o eksploatavimas nėra brangesnis nei vokiškos kokibes. Ir komforto daugiau. Aišku, nemokamų pietų nebūna - čia jeigu gali sau leisti dažnesnius remontus. Jei dirbčiau taksistu, kur mašina servise reiškia šiandien vaikai nevalgys - be abejo kalbėčiau kitaip. Būčiau studentas, kur mašiną nuperka tėvas, o savų pinigų net kurui neužtenka - irgi kalbėčiau kitaip. Būtų XM'as vienintelė mašina šeimoje - irgi kalbėčiau kitaip.

O dėl gyvenimo prasmės irgi nepataikei - kai XM'as pradeda skųstis, ryte užsuku į citroligoninę, duodu raktus Juliui, pasakau kas blogai, ir važiuoju į darbą. Po darbo pasiimu sutvarkytą XM'ą. Tuo, ką tu čia bandai pripaišyti, užsiimu ne servise, ir ne su XM'u :) O jeigu užsiimčiau - tai iki pat dabar dar nebūčiau pasiekęs tų 5kEu, ir mašina būtų ledas, o ne šrotas.

Kosmoz, prižiūrėjau savo mašiną praktiškai. Tai reiškia - nekreipiam dėmesio į smulkmenas, kreipiam padidintą dėmesį į rimtus dalykus. Hidraulika XM'e yra rimtas dalykas. Netgi proffanui vežiau, kad slėgius sureguoliuotų kaip priklauso, ir kad įdėtų normaliai restauruotą siurblį :) Taigi viskas pas ją tvarkoj, kiek tai įmanoma pas 17 metų senumo mašiną. Sferas tą vasarą pražiopsojau tik todėl, kad 15 metų XM'as ir su išsibezdėjusiom sferom važiavo geriau, nei VISOS naujos mašinos iš salono :) Tiesa, mašinų, kur bazinis modelis viršijo 75kLt be PVM nebandžiau :)

Aišku, labiausiai džiūgauju kad neužsikoriau ant sprando lizingo :)

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 20 2010, 15:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Gr2 rašė:
Sferas tą vasarą pražiopsojau tik todėl, kad 15 metų XM'as ir su išsibezdėjusiom sferom važiavo geriau, nei VISOS naujos mašinos iš salono :) Tiesa, mašinų, kur bazinis modelis viršijo 75kLt be PVM nebandžiau :)

ir ka tu cia bandai apgaut? 75 be pvm'o tai yra 90 su pvm'u, o uz tiek laisvai gali paimti gerai sukomplektuota passat su dyzeliniu varikliu, mondeo puspilne iseina, mazda 6, netgi tas pats citroen c5 su hidraulika iseina. tai nori pasakyt, ne viena is situ masinu neprilygsta pakabos darbu senuciukui XMui su tusciom sferom? cmon.... ar cia kai visad, is norejimo pasigirt, ziurinejau getzus ir proceedus po 50 su pvm, tai drebtelsiu, kad ziurinejau geras masinas uz 75 be pvm'o.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 21 2010, 12:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
Kosmoz rašė:
Gr2 rašė:
Sferas tą vasarą pražiopsojau tik todėl, kad 15 metų XM'as ir su išsibezdėjusiom sferom važiavo geriau, nei VISOS naujos mašinos iš salono :) Tiesa, mašinų, kur bazinis modelis viršijo 75kLt be PVM nebandžiau :)

ir ka tu cia bandai apgaut? 75 be pvm'o tai yra 90 su pvm'u, o uz tiek laisvai gali paimti gerai sukomplektuota passat su dyzeliniu varikliu, mondeo puspilne iseina, mazda 6, netgi tas pats citroen c5 su hidraulika iseina. tai nori pasakyt, ne viena is situ masinu neprilygsta pakabos darbu senuciukui XMui su tusciom sferom? cmon.... ar cia kai visad, is norejimo pasigirt, ziurinejau getzus ir proceedus po 50 su pvm, tai drebtelsiu, kad ziurinejau geras masinas uz 75 be pvm'o.


Kosomz, situacijoj gaudaisi :) Čia viskas buvo prieš du-tris metus, pvm buvo mažesnis, bet kainos didesnės. Plius - žiūrėjau dyzelinius variantus, o jie nuo analogiškų benzininių dažnai 10k brangesni.
O dėl pakabos - PABANDYK PATS. Bandomajam važiavimui užtenka tiesiog paskambinti ir susitarti dėl laiko, pajamų deklaracijos rodyti nebūtina :) neretai dar ir kava pavaišina :)
Buvau paėmęs bandomajam važiavimui pasatą, mondeo, mazda 6, lagūną. Tos klasės japonų nebandžiau - buvo baisiai populiarūs, bandomajam važiavimui pasiūlydavo užsirašyt po trijų savaičių :). C5 irgi nebandžiau - o jis jau gali būti kitoks, įdomu.
Į mažas mašinas net nežiūrėjau, nes šeima netilptų. Getz, Ceed, Polo, Clio, C3 pasitaikė išsinuomoti per atostogas. Seniausia buvo 1,5 metų senumo, nuvažiavusi 35000.
Dar išbandžiau Golfą, visas vidutines Škodas, ir Berlingą.
Jei jau visai ne į temą - iš mažų labiausiai patiko benzininis Clio (ypač su pikčiausiu varikliu :) ), iš didelių - Mondeo (bet sukomplektavus pagal norus į jokius biudžetus nebetilpo), o praktiškiausias pasirodė Berlingo. Beveik buvau apsisprendęs imti pilnos komplektacijos Berlingo, nepaėmiau todėl, kad jo garantija nuo kėbulo korozijos mažesnė.

Grįžtant prie temos - be abejo, Geležinio Vilko gatvėj visi nauji automobiliai iki vieno važiavo be priekaištų. Bet pravažiuok 30 km/h per gulintį policininką, pralėk 50 km/h - leistinu greičiu - Kosciuškos gatve akmenukais nuo Mindaugo tilto iki Vilnelės, ir viskas pasidaro aišku aišku.

Iš kitos pusės - tiek Getz, tiek "gerai sukomplektuotas passat su dyzeliniu varikliu" yra ekonominės klasės automobiliai. Vienas mažesnis, kitas didesnis. Ekonominė klasė dėl to ir vadinama ekonomine, kad pagrindinis dėmesys skiriamas ekonomijai. XM yra limuzino klasės automobilis, su kuriuo buvo vežiojami prezidentai. Svarbiausia - komfortas ir išskirtinumas, ekonomiškumas netgi kenksmingas.
Jei 20 metų senumo apgailėtinai prižiūrėtas feraris ar porche vis dar yra piktesnis už naują corollą - niekas nesistebi. Tai ko stebėtis, jei pakenčiamai aptvarkytas 17 metų senumo limuzinas yra komfortiškesnis už naujos ekonominės klasės mašiną?

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 21 2010, 14:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
O kaip limuzinas XMas, skirtas prezidentams vezioti, gali tureti prastesne garso izoliacija, nei dabartinis VW golf? stipriai prastesne garso izoliacija :lol: Kaip tas prezidentinis limuzinas savo laiku galejo kainuoti kaip ne limuzinas Opel Omega? :lol: :lol: :lol: o kaip tas limuzinas iveikia astrias duobes? kartais ne prasciau, nei ekonomines klases pasatas? Daryk ka nori, astriu duobiu iveikimas ne XMo stiprioji puse.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 21 2010, 15:11 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
stipriai prastesne garso izoliacija :lol:

O tu išlipk ir pasižiūrėk, ar nėra skylių po priekiniais slenksčiais? :roll: Pasitikrink, gal kažkada jau visos durelės, kaip ir bagažinės dugnas bei sienelės, buvo skerstos kokių "nagingų" audiofanų, ir senai išplėšta ir išmesta visa originali garso izoliacija? :roll:
Užsimečiau dar po porą mm antikorozinės ant arkų, dugno ir slenksčių, ir norint išgirsti ar ant laisvų tebedirba dyzelis, tenka jau prasiverti langą. :) Šiek tiek perdedu, bet tik šiek tiek. Garso izoliaciją rimtai pasitikrink, ir sulygink su tvarkinga mašina (kad ir pagal detalių katalogus).

Iš to, ką surašei, galioja tik aštrių duobių išėmimo problema. Bet ir tai galima sušvelninti, truputį pažaidus su pakaba (o tiek sferų tūriai/žikleriai, tiek ėję skirtingo storio stabilizatoriai bei reguliuojamos jų traukės tą leidžia). Duobių ėmimui įtakos turi netgi ir ar padangos naujos, ar jau slikai; ar originalių išmierų, ir lieti ar skardiniai ratlankiai stovi, ir t.t. Faktas, kad originali XMo pakaba nėra tobulai pritaikyta imti aštrias duobes, bet užtat turi krūvą kitų pliusų, kaip ir plataus parametrų reguliavimo galimybę. Fig rasi ką panašaus pas golpą ar fordą; ten gali nebent sportinius amortikus susidėti. Nu, gali gal dar ir spyruokles pripjauti; bet pakaba nuo to geresne netaps ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 21 2010, 15:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Nelabai supratau dziaugsmo prasmes:
Vietoje to, kad imt audine uz 5000euru, emiau XM uz 8000lt. Tai buvo seniai seniai. Su tuo XMvazineju iki dabar iki remontuoju daug, ir detales brangios ( ne mano zodziai ). Ir tik dabar XM perlipo 5000euru suma..

POWER'i, vėl problemos su matematika?... :roll:
Žmogus aiškiai rašo, kad su tuo XMu važinėja jau krūvą metų (žr. kad ir jo prisijungimo prie forumo datą), ir kad išlaidos tik dabar pasiekė tą sumą, kurią prieš krūvą metų būtų palikęs už kokį bulkswageną vien jo pirkimui.
Per tuos metus, kol eksploatuojamas (ir remontuojamas) XMas, pasasato turbūt nebūtų reikėję nė karto remontuoti, kaip ir tepalų jam keisti ar jo drausti? :roll: Čia nebent, jei mašiną eksploatuotum tu.
O normaliai, pasasatas šiai dienai būtų stojęs bent pusantro karto brangiau už XMą.
Bet pasatas visvien praktiškiau? :must:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 21 2010, 21:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
viskas vietose del garso izoliacijos, kur absyvkes bepakelsi - visur veilokas, durys apklijuotos bitumu, viskas normaliai ten yra. Tiesiog naujasis 6tos kartos golfas yra nesveikai gerai sutvertas, gera garso izoliacija, siuolaikine. O ir savu laiku XMas nebuvo etalonas ant garso izoliacijos. nesakau kad bloga, bet tiek tuo metu, tiek juolab siuolaikinese masinos, sutinkama geresnes garso izoliacijos.

Kad XMas savu laiku kainavo kaip Omega, gali pasitikrinti www.autoweek.nl puslapyje. ten belenkurios masinos kainas galit pasiziureti ir palyginti.

Del astriu duobiu, kaip pats ir sakei, nieko labai nepribursi. Del kitokiu duobiu - viskas puiku. Sferos pas mane ir taip jauciu pazikleriuotos (galines), tilto gumos naujos, padangos originalaus dydzio, pirktos naujos, 2008 metu gamybos, ratlankiai lietiakai, originalus, speedline dizaino, jei ant ratlankiu tiesa uzrasyta.

Nesiskundziu as juo, toli grazu, bet ir nesimeldziu jam ir nesuteikiu neesamu savybiu.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 22 2010, 06:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Suprantu, teplai keiciami ir passate...;),
bet taip parasiau, nes supratau, kad pasnekovas guodesi, jog XM labai genda ir detales kainuoja brangiai...Tad as darau prielaida, kad tas kitas auto, uz 5000stukes, taip stipriai neges...
Juk pasnekovas sakydamas, kad XM genda ir detales kainuoja brungiai, neturejo galvoje tepalu, dylanciu st. kaladeliu, padangu, dirzu..;)

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 22 2010, 07:47 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
ir vėl jus lyginate pirštą su... "nariu" :)

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 22 2010, 09:48 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 15 2004, 20:01
Pranešimai: 105
Miestas: Vilnius
POWER rašė:
Suprantu, teplai keiciami ir passate...;),
bet taip parasiau, nes supratau, kad pasnekovas guodesi, jog XM labai genda ir detales kainuoja brangiai...Tad as darau prielaida, kad tas kitas auto, uz 5000stukes, taip stipriai neges...
Juk pasnekovas sakydamas, kad XM genda ir detales kainuoja brungiai, neturejo galvoje tepalu, dylanciu st. kaladeliu, padangu, dirzu..;)

POWER'i, copy/paste mano viršutinio pranešimo: "5000Eur sumą perlipau tik pernai, ir tai įkalkuliavus viską viską - ir remontus, ir padangas, ir kurą, ir netgi draudimą". Tiesa, važinėju nedaug - truputį mažiau nei 10000 per metus, per tą laiką susukau ~60000km.

Kosmozai, va - http://en.wikipedia.org/wiki/Presidential_state_car#France. XM'as ten yra. XM President ir pačios geriausios komplektacijos XM'as nieko bendro tarpusavyje neturi. Tik važiuoklę. Kuri yra tokia pati visiems XM'ams. Apie ją ir rašiau.
O ko čia kaišioji Golfą? Čia jau reikia būti su galva susipykus, jei tikiesi kad 1985-aisiais suprojektuotas mašinos įrengimas bus geresnis už 2005-aisiais suprojektuotą mašinos įrengimą.

_________________
XM Break 2.1TD 1994


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 22 2010, 10:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 16 2004, 12:21
Pranešimai: 1656
Miestas: Kaunas
Mano išlaidos mašinai ( įskaitant pirkimą ir visas išlaidas ) per 2,5 metų perlipo 10 000 eurų. Tai ką, jei būčiau pirkęs kažką už visus 10 tuo metu, dabar tik reikėtų pradėti kurą pilti :D

_________________
Land Rover Range Rover 3,6 2010
ex XM 98' 2.9 V6 24v LPG APD
ex XM 98' 2,1td APD Break
ex XM 92' 3.0 V6 APD Break


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: XM Jūsų nuomonė
StandartinėParašytas: Bal 22 2010, 11:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:

Del astriu duobiu, kaip pats ir sakei, nieko labai nepribursi.

Nu, prisiburia; tereikia užsiimti. Kad man nebedraskytų klausos ir užpakalio, užteko 10 laipsnių pakelti priekinio stabilizatoriaus atakos kampą ir pakišti gumas (kurios kažkodėl konstrukciškai nenumatytos) tarp priekinio tilto ir kėbulo. Galima dar užsidėti ir skardinius ratlankius bei 0,2bar sumažinti slėgį padangose, bet vien dėl kai kurių duobių tylesnio išėmimo, man tai pasirodė pernelyg.
Beje, nežinau nė vienos lengvosios mašinos, kuri tas pačias aštrias duobes išimtų visiškai tobulai; be jokių trenksmų ir smūgio užpakalin. :roll:

O kokia buvo naujo XMo garso izoliacija ir pojūčiai salone, aš nežinau. Bet kasdien susiduriu su suvarytais ir prapuvusiais kiaurai priekiniais domkrato statymo taškais slenksčiuose, su jau kadaise išplėšta izoliacija durelėse (kai kažkas keitė spyneles ar stiklo trosus), su permirkusiais bagažinės kilimais (kurie garso kaip ir nebeslopina) ir kitokiais prajovais. Kai kuriuose XMuose važiuojant viduje būna pojūtis, lyg važiuotum atlapotomis durelėmis :) .
Manau, kad visiško objektyvumo dėlei reiktų dabartinius XMus pagal garso izoliaciją lyginti su panašiai sudrožtais, panašiais (1989) metais pradėtais gaminti panašios klasės modeliais. Kažkodėl spėju, kad pavyzdžiu statomoje Omegoje reikalingi ausų kamštukai. :roll:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 128 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007