Ai pamiršau dar vieną labai nervinantį dalyką- barška KARTAIS vairuotojo pusėje. Labai nervina. Barškėjimas nestiprus, į vairą nesijaučia, bet kartais niekas nebarška net per žvyrkelį. O kartais ir lietuvišku banguotu asfaltu važiuojant barška.
Citrolavoninė purtė su laužtuvais visokiais, keliese tasė, bet neranda. Vairas kreivokai stovi, kas irgi keista, nes išvažiavus po vairo traukės keitimo iš ratų balansavimo, vairas buvo tiesiai. Ar gali būti, kad pats diravis turi laisvumą kažkokį? Kas dar gali barškėti, ko neranda standartiškai klibindami ratus servise? Kokios nors atraminės gumos ar dar kas? Žinot VIlniaus miestelyje servisiuką kokį, kas su staklėm patasytų papigiai ir rastų barškutį?
Kita bėda- karštu oru (~30C) kondicionieriui dirbant pilnu pajėgumu, kaista variklis iki 110C (o stovint dideliuose kamščiuose ir iki ~115C). Kaip patikrinti termostatą, ir kurioje vietoje jis randasi?

Jei jį apeinant ir tiesiai kokias antifrizo šlangas sujungus, pavyktų tokiu eksperimentu išsiaiškinti, ar termostate bėda?
_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG

http://8783b02b.linkbucks.com/