WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
XM pagrindinis LHM vamzdis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=21906 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | klim [ Bir 17 2010, 14:44 ] |
Pranešimo tema: | XM pagrindinis LHM vamzdis |
Sveiki, skaitydavau anonimiskai, bet va prireike ir prisiregistruot. Vaziavau Utena -Vilnius, 50tame km pradejo garuot is po kapoto, isijunge stopas. Sustoju, pakeliu kapota - ciurksle gera varo ant besisukanciu dirzeliu. Nuleidau XM iki zemes. Buvo tema apie 'parjojima' -pajutau ta savo galva per ta 50m km. Zodziu, patikrines supratau kad prakiuro pagrindinis metalinis plonas vamzdis su LHM, va sitoj vietoj(spausti ant nuorodos): http://img412.imageshack.us/img412/9091/mas0.jpg http://img824.imageshack.us/img824/2624/mas1.jpg http://img153.imageshack.us/img153/2860/mas2.jpg http://img19.imageshack.us/img19/4365/mas3q.jpg http://img248.imageshack.us/img248/2041/mas4b.jpg Atrodo, kad cia pagrindinis lhm vamzdelis, nes ilgas, eina per visa masinos prieki. ji laiko kokie 5-7 varzrtai.ji sunkoka pasiekti. Noreciau patarimo: ar apsimoketu paciam ji bandyt atsukt(masina taisant patirties daug neturiu, bet tai atskuniet varztus nereik jos gal) ir idet kita , nauja? Ar vezt i servisa iskart? (anksciau tevas taisydavo, visada pas Audro vezdavo, o dabar gal kazkoki servisa zinot prie Siaures miestelio, Vilniuje?) Dekui |
Autorius: | xminde [ Bir 17 2010, 15:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
Kad kitą vamzdelį teks dėti tai faktas, šiaip tai ir naujas, kaip tokiossvarbosd etalė, ne kosmosą kainuoja ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Plikis [ Bir 17 2010, 16:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
Nesu turėjęs XM ( važinėju C5 ), todėl negaliu spręsti apie išorinį vamzdelio diametrą. Manau atstumas iki serviso neturėtų kelti rūpesčių, kadangi "Hanzafleksoe" yra įvairaus diametro vamzdžių greito jungimo movos, kiek teko domėtis nuo 4 mm išorinio vamzdelio diametro iki oho ho. Kažkur Šiaurės miestelio ribose yra specializuota auto parduotuvė, kurioje galima rasti ir min. 3,5 mm. diametro movas. Pačiam teko pasinaudoti 4 mm. diametro mova 3,5 mm. storio vamzdeliui C5 einančiam nuo hidraulinio siurblio į galinį reguliatorių (vamzdelio ilgis atrodo 431 mm ). Puikiai atlaikė 2 savaites iki vamzdelio keitimo. Julius iš CL-nės sakė, kad kai kurie taupūs klientai su tokia mova važinėja ir kelis metus, kol neatsiranda nutekėjimai kitoje vietoje. Movos, priklausomai nuo diametro atlaiko 270 - 350 atmosferų. Jos yra savaime užsivalcuojančios. 4 mm išorinio diametro mova š.m. sausio mėnesį kainavo 6 Lt. |
Autorius: | proffanas [ Bir 17 2010, 17:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
klim rašė: Taip, apvaziauvau visa saiures miesteli ir aplinkinius garazus - tikrai nera prancuzisku masinu servisu. Na, žiūrėk, ką turi... Tojo vamzdelio išorinis diametras- 6,35mm. Abejoju, ar lengvai rasi tokią movą, ir ar aplamai tikslinga ją dėti: vamzdelį juk visvien teks išimti. O tokiu atveju geriau jau dėti kitą be jokių sūdurimų, kad nebūtų visokių spalvotų netikėtumų. "Spalvoti netikėtumai" jau buvo ištikę kažkurį šio XMo juzerį, nes vamzdelis įkištas nebe originalus, o varinis (sprendžiu pagal http://img248.imageshack.us/img248/2041/mas4b.jpg ). Priežastis čia viena: netinkamai įtvirtintas pats vamzdelis, ir nuo vibracijų jis prasitrina į pašalinius daiktus. Gal trūksta kokio laikiklio, gal jie netinkamu kampu pastatyti, gal samopalnas vamzdelis netinkamai išlankstytas, gal dar kur yra kokia problema- inetu neatspėsiu. Bet padarytum protingai, jei pats nekištum nagų, neduotum ir jokiems "garažiniams", o sutartum su tuo pačiu Marčium, kad jis pats įdėtų savo siūlytą vamzdelį. Marčius žino, ir kur ten turi eiti kokie laikikliai, ir jų turės vietoje, jei jų visgi truks. klim rašė: Xm-as 96m. 2l, benzinas Nereikia fantazuoti. Ši mašina nuo konvejerio nuriedėjo vėliausiai 1994m.
|
Autorius: | klim [ Bir 17 2010, 18:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
Taip, tiesa 94m, ne 96, viska pastebiat ![]() ![]() del vamzdelio spalvos - jis vienodas per visa savo ilgi(kaip pirmoj foto), cia nuotraukos klaidina biski(paryskinau ji , kad matytusi geriau).. gal siaip, senatves neatlaike.. O su Marcium idealiausia aisku butu viska padaryt, bet jis nebetaiso sake, tik detale parduos. Na tai, isbandyt Ctr lygonine reiks tikriausiai. |
Autorius: | Plikis [ Bir 17 2010, 18:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
Aplamai aš irgi ilgą laiką nevažinėčiau su "kažkokia" mova, mėgstu važinėti su tvarkinga mašina ir patikėk jeigu reikia keisti detalę ją keičiu. Tą variantą pasiūliau kaip avarinį, kad nuvažiuoti iki norimo seviso arba kiek tai laiko, laukiant eilėse iki paėmimo į servisą, važinėti, kad mašina būtų "po ranka". Vėlgi, mažai "raukiu" apie XM, tačiau man (C5) ilgojo vamzdelio kaina Veho buvo 106 Lt. ir darbas CL-nėje 120 Lt., nemanau, kad XM būtų brangiau. |
Autorius: | proffanas [ Bir 17 2010, 19:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
Kiek mano atmintis neša, naujo šio vamzdelio, einančio iš hidrosiurblio į srautų skirstytuvą, kaina VEHO yra >200lt. Ir laukti teks savaitę- dvi. Eina jis jau su visais laikikliais, todėl bent jau dėl to neteks sukti galvos. Bet jei pavyks pagal skelbimus aptikti nesutrintą ir su nenuėstais štuceriais "seną bet gerą" originalų plieninį vamzdelį, jį galima įsigyti už 20-50lt tą pačią dieną, o tinkamai įtvirtintas jis laikys ilgiau nei pati mašina. Čia vienas iš tų retų atvejų, kai stoviu už šrotinę, o ne už naują detalę ![]() klim rašė: gal siaip, senatves neatlaike.. Jis neatlaikė trynimosi į kažką. Senatvė plieniniam vamzdžiui su tokia išorės danga, kurio viduje cirkuliuoja alyva, o išorė irgi maudosi tepaluose o ne druskose, yra nežinomas terminas. Šitie vamzdeliai tik prasitrina, arba dėl dažno atsukinėjimo ir po to sekančio perveržimo suėdami jų štuceriai. Senatvė?... ![]() |
Autorius: | Plikis [ Bir 19 2010, 11:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
O ką sako "KZ" servisas. Kasparas 860220694 |
Autorius: | Haris [ Bir 19 2010, 11:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
klim rašė: dabar beliko surast kas ji prisuks... Pats pasikeisk. |
Autorius: | klim [ Bir 19 2010, 11:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
na, Kasparas kolkas irgi negali, tik po keliu savaiciu. Del pats- kazkaip visi sako kad nelist paciam |
Autorius: | nalivaika9 [ Bir 19 2010, 14:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
Tam pačiam Marčiuji paskambink. |
Autorius: | klim [ Bir 21 2010, 11:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
Pakeiciau pats.. ![]() reikejo pasiknist, nes priejkimas ten sunkokas. kaip itare profanas, laidas prasitrine i varzta, nuo pastovios masinos vibracijos.Niekur nelasa, bet nesikelia.. ipyliau 1.5 L LHM. kokioj padety turi but ta LHM rodykle oranzine? ten yra toks daiktas permatomas plastikinis po kapotu, su dviem juostelem. neatsimenu kai lhm pakanka, tai ji turi buti pakilus ar nusileidus, ir kazkaip ten reikia ziuret ar tai uzvedus, ar neuzvedus? dekui |
Autorius: | xminde [ Bir 21 2010, 11:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: XM pagrindinis LHM vamzdis |
klim rašė: Pakeiciau pats.. ![]() reikejo pasiknist, nes priejkimas ten sunkokas. kaip itare profanas, laidas prasitrine i varzta, nuo pastovios masinos vibracijos.Niekur nelasa, bet nesikelia.. ipyliau 1.5 L LHM. kokioj padety turi but ta LHM rodykle oranzine? ten yra toks daiktas permatomas plastikinis po kapotu, su dviem juostelem. neatsimenu kai lhm pakanka, tai ji turi buti pakilus ar nusileidus, ir kazkaip ten reikia ziuret ar tai uzvedus, ar neuzvedus? dekui Oranžinis grybukas turi būti tarp oranžinių juostelių kai automobilis max padėtyje. Kai užkuri - ar dėga stop indikacija prietaisų skydelyje? Pabandyks į vieną pusę iki galo susukti vairą ir stebėk ar užges. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |