WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
ME5T http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=21951 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Kosmoz [ Bir 24 2010, 23:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
pasakysiu tiek - geras ablomas ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 25 2010, 06:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
Dėžė, kaip paaiškėjo, nuo V6. Bet visvien dėsiu. Pokyčiai bus tokie, kad mieste varinėsiu superekonomiškai pagrinde penktu bėgiu (60km/h- 1600rpm; dyzeliui lafa). O užmiestyje graušiu nagus, nes max.greitis vietoj 190 tebus 160km/h, dėl didesnių apsukų padidės kuro sąnaudos ir užknis įsukto variklio triukšmas (esant 3000rpm greitis vietoj įprastų 131 tebus 111km/h). Bet kaip priedą gausiu ir daug didesnį "ryvoką" ketvirtu ir penktu bėgiu; kas gerai einant ant lenkimo. Kreiseris gausis nebe "autostradinis", o "kieminis", bet iš situacijos lyg ir pavyks išsivartyti be didesnių nuostolių ![]() O gal kam staigiai reikia atkapitalintos "šešiukės" dėžės už pusę kainos? ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Bir 25 2010, 09:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
perdavimo skaicius tai staciai dvilitrinio dezes pasakei, negi sesiukes tokia turmpa deze, kad 3000 abarotu prie 110? 4500 prie 160, 1600 prie 60? cia grynai mano dvilitrio perdavimus pasakei, pas trilitri kitokie jie... turetu but... skaityk toliau... |
Autorius: | proffanas [ Bir 25 2010, 10:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
Kosmoz rašė: turetu but... skaityk toliau... A baigsi? ![]() Surašiau viską iš katalogo, ikirestailinio (po '91m) V6-ių dėžutės ME5T, kodas 2GM08, duomenis. Būtent šita zaraza dabar ir voliojasi pas mane ant stalo (krapštytis per šventes prie mašinos- pats geriausias poilsis). Bet automatiškai mintys vyniojasi toliau. Jei jau vieną mašinėlę turėsiu "miesto", antrą neišvengiamai teks darytis "plento". Kad 5-u bėgiu prie 2000rpm būtų ne 87, o ~110km/h ![]() Kas žino, kur Lietuvoje dar gaminami krumpliaračiai? ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Bir 25 2010, 14:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
samsono motorai daro. |
Autorius: | POWER [ Bir 25 2010, 18:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
panasiai..V6 mechaninio prie 100km/h kazkur 2800 oborotu... |
Autorius: | proffanas [ Bir 27 2010, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
Kosmoz rašė: skaityk toliau... Suskaičiavau viską. Po pakeitimo į trilitrio dėžę max. pagreitis liks tas pats (~0,6G), 400- per 18,3 (vietoj 18,6), sotnė- per 11,3 (vietoj 12,8), sąnaudos mieste <5 (vietoj ~5,6), sąnaudos 100km/h ~6,3 (vietoj 5,5), normaliai važinėjant ketvirta šaiba taps nereikalinga, o penkta bus galima pajudėti iš vietos net nedrožiant sankabos. Max greitis tebus ~170. Gausis grynai miesto automobiliukas, tokis ala Smartas ![]() Kad išvengti nesąmonių su užmiesčio sąnaudom, gal įkišiu reduktorių vietoj 4,06 kokių 3,2-3,5, bet abejoju ar pavyks ant smūgio tokį gauti. Todėl greičiausiai viskas liks kaip surašiau. Nu įdoooomu bus, įdomu... Nes čia paskaičiuoti duomenys su standartiniu varikliu ir standartiniu Cx, o jie pas mane jau ne visai standartiniai ![]() |
Autorius: | Kosmoz [ Bir 27 2010, 21:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
kiek begiu perjungimu turesi smaugdamas 0-100 intervale? ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 28 2010, 05:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
Būtent trečiu, įsukus beveik ligi redlaino. Programa kažkodėl rekomenduoja net dyzeliu bėgėtis būtent taip ![]() Aišku čia viskas "ant popieriaus", bet visvien įdomu. Susirask kur programėlę CarTest2000; visai smagu pažaisti su geru pusšimčiu parametrų ![]() |
Autorius: | proffanas [ Lie 07 2010, 18:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: ME5T |
Epopėja tam kartui (šiai mašinai) baigta. Viską įvertinęs, atkapitalinau esamą dėžę, o ne dėjau benzynkos. Todėl man visiškai nereikalinga atkapitalinta V6-ių dėžutė eina papigiaj pardavimui; kad nors kiek padengti dėl zalioto apturėtus nuostolius. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |