WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

ME5T
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=21951
Puslapis 11

Autorius:  proffanas [ Bir 24 2010, 19:45 ]
Pranešimo tema:  ME5T

Paveikslėlis

Dešinėje dėžutė nuo 2.1TD. Vidinis jos diametras (kur stovi smagratis) yra ~298mm. Kairėje esančios dėžutės vidinis diametras ties smagračiu ~333mm. Skiriasi tiek tvirtinimo taškai, tiek starterio vieta. Bet pusašiai tinka tie patys.

Klausimas specams, ar bent turintiems tokią kaip kairėje dėžę kažkur rūsyje: nuo kokio variklio yra ta kairioji? 3.0 ar 2.0T benzo? :roll:
Klausiu ne iš dyko smalsumo, o dėl didelio apturėto zalioto. Kažkada pirkau tą seną dėžę kaip "nuo 2.1TD", kai atėjo laikas keisti saviškę- atidaviau tąją pirktąją net neišvyniojęs iš celofano specams atkapitalinti, jie ją supersutvarkė, dabar per išeigines nuėmiau ūžiančią saviškę, susiruošiau dėti atrestauruotąją, bet dar sudėjau abi šalia- ir turėk... :bum:
Audžiu mintį nemesti dar štukos ir kelių savaičių antros dėžės kapitaliniam, o sukeisti vien tuos "krepšus", kuriais dėžė tvirtinasi prie variklio, vietomis. Todėl ir domina klausimas, nuo kurio variklio yra toji kairioji dėžė? Kokie ten bus perdavimai, aš pats išsiskaičiuosiu; bet man labai reikia žinoti, nuo kurio ji variklio, kad žinoti, ar visgi игра стойт свечь.
Nuo 2.0Turbo, ar nuo V6? Šiuo klausimu (apie ME5T dėžių skirtumus) neturiu ir niekur nerandu bemaž jokios informacijos, išskyrus perdavimo skaičius. Reiktų, kad pasisakytų kažkas iš praktikos. Nu, identifikuoti padėtų gal net ir kokia užuomina; apie starterio vietą ar pusašio šlicus :roll: . Nes pasirinkimas tik tarp 2.0T ir V6.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 24 2010, 23:15 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

pasakysiu tiek - geras ablomas :lapux: :appl: :butel:

Autorius:  proffanas [ Bir 25 2010, 06:33 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

Dėžė, kaip paaiškėjo, nuo V6. Bet visvien dėsiu.
Pokyčiai bus tokie, kad mieste varinėsiu superekonomiškai pagrinde penktu bėgiu (60km/h- 1600rpm; dyzeliui lafa). O užmiestyje graušiu nagus, nes max.greitis vietoj 190 tebus 160km/h, dėl didesnių apsukų padidės kuro sąnaudos ir užknis įsukto variklio triukšmas (esant 3000rpm greitis vietoj įprastų 131 tebus 111km/h). Bet kaip priedą gausiu ir daug didesnį "ryvoką" ketvirtu ir penktu bėgiu; kas gerai einant ant lenkimo.

Kreiseris gausis nebe "autostradinis", o "kieminis", bet iš situacijos lyg ir pavyks išsivartyti be didesnių nuostolių :roll: .
O gal kam staigiai reikia atkapitalintos "šešiukės" dėžės už pusę kainos? :D

Autorius:  Kosmoz [ Bir 25 2010, 09:18 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

perdavimo skaicius tai staciai dvilitrinio dezes pasakei, negi sesiukes tokia turmpa deze, kad 3000 abarotu prie 110? 4500 prie 160, 1600 prie 60? cia grynai mano dvilitrio perdavimus pasakei, pas trilitri kitokie jie... turetu but... skaityk toliau...

Autorius:  proffanas [ Bir 25 2010, 10:21 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

Kosmoz rašė:
turetu but... skaityk toliau...

A baigsi? :D
Surašiau viską iš katalogo, ikirestailinio (po '91m) V6-ių dėžutės ME5T, kodas 2GM08, duomenis. Būtent šita zaraza dabar ir voliojasi pas mane ant stalo (krapštytis per šventes prie mašinos- pats geriausias poilsis).

Bet automatiškai mintys vyniojasi toliau. Jei jau vieną mašinėlę turėsiu "miesto", antrą neišvengiamai teks darytis "plento". Kad 5-u bėgiu prie 2000rpm būtų ne 87, o ~110km/h :D .
Kas žino, kur Lietuvoje dar gaminami krumpliaračiai? :roll: Kadaise Kaune tuo užsiėmė "Pergalė", buvo staklės ir kažkoks specas ir "Koordinatėj", bet dabar neberandu nieko.

Autorius:  Kosmoz [ Bir 25 2010, 14:54 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

samsono motorai daro.

Autorius:  POWER [ Bir 25 2010, 18:32 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

panasiai..V6 mechaninio prie 100km/h kazkur 2800 oborotu...

Autorius:  proffanas [ Bir 27 2010, 20:59 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

Kosmoz rašė:
skaityk toliau...

Suskaičiavau viską. Po pakeitimo į trilitrio dėžę max. pagreitis liks tas pats (~0,6G), 400- per 18,3 (vietoj 18,6), sotnė- per 11,3 (vietoj 12,8), sąnaudos mieste <5 (vietoj ~5,6), sąnaudos 100km/h ~6,3 (vietoj 5,5), normaliai važinėjant ketvirta šaiba taps nereikalinga, o penkta bus galima pajudėti iš vietos net nedrožiant sankabos. Max greitis tebus ~170.
Gausis grynai miesto automobiliukas, tokis ala Smartas :D .
Kad išvengti nesąmonių su užmiesčio sąnaudom, gal įkišiu reduktorių vietoj 4,06 kokių 3,2-3,5, bet abejoju ar pavyks ant smūgio tokį gauti. Todėl greičiausiai viskas liks kaip surašiau. Nu įdoooomu bus, įdomu... Nes čia paskaičiuoti duomenys su standartiniu varikliu ir standartiniu Cx, o jie pas mane jau ne visai standartiniai :) .

Autorius:  Kosmoz [ Bir 27 2010, 21:15 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

kiek begiu perjungimu turesi smaugdamas 0-100 intervale? :) treciu begiu 100 bus ivaldytas ar nelabai? :)

Autorius:  proffanas [ Bir 28 2010, 05:37 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

Būtent trečiu, įsukus beveik ligi redlaino. Programa kažkodėl rekomenduoja net dyzeliu bėgėtis būtent taip :roll: .
Aišku čia viskas "ant popieriaus", bet visvien įdomu. Susirask kur programėlę CarTest2000; visai smagu pažaisti su geru pusšimčiu parametrų :) .

Autorius:  proffanas [ Lie 07 2010, 18:58 ]
Pranešimo tema:  Re: ME5T

Epopėja tam kartui (šiai mašinai) baigta. Viską įvertinęs, atkapitalinau esamą dėžę, o ne dėjau benzynkos.
Todėl man visiškai nereikalinga atkapitalinta V6-ių dėžutė eina papigiaj pardavimui; kad nors kiek padengti dėl zalioto apturėtus nuostolius.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/