WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=22091
Puslapis 11

Autorius:  Pestysis [ Lie 16 2010, 19:14 ]
Pranešimo tema:  Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

Taigis, bėda ištiko. Trūko didžiojo suvažiavimo išvakarėse slėgimis vamzdis tarp siurblio ir slėgio skirstytuvo. Įtariu, kad trūko ne atsitiktinai, nes kai kas keisdamas diravį smarkokai palenkė tą vamzduką, per lenkimo vietą nukraujavo mano XM`as ir atsigulė ant pilvo. Beto, BUVO NEPRIVERŽTA toje vietoje vamzdukas ir laisvai tabalavosi nuo vibracijų, čia didelis akmuo į citrolavoninės daržą.
Gerai kad labai arti namų ir priekyje kaladės naujos, tai dar parjojau be vairo ir su rankiniu-kojiniu stabdžiu.
xmindė sakė, kad galima gelbėtis pasinaudojant hansaflex parduotuvės siūlomomis movomis. Tik aš nežinau ar verta terliotis, tai yra kiek jos patikimos. Kas nors gal važinėjat su tokia movele ant slėgiminio vamzdžio? Jei taip, kiek km prasukot?
Kitas dalykas, jei rasiu naują (tiksliau seną, nes Veho jau netiekia tokių dalykų, nustojo gaminti), pro kur geriau įdėti labai nelankstant- pradėti kišti ties mašinos priekiu prie slėgio skirstytuvo, ar nuo siurblio pradėti? Nesinori labai lankstyti, nors senąjį šiek tiek palanksčius išiminėjant, nelūžinėja ir kampai nesusidaro.
Kiek litrų žaliojo kraujo reikia tuščiai sistemai (LHM) trilitriam xm?

Autorius:  Pestysis [ Lie 16 2010, 20:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

Ai pamiršau dar vieną labai nervinantį dalyką- barška KARTAIS vairuotojo pusėje. Labai nervina. Barškėjimas nestiprus, į vairą nesijaučia, bet kartais niekas nebarška net per žvyrkelį. O kartais ir lietuvišku banguotu asfaltu važiuojant barška.
Citrolavoninė purtė su laužtuvais visokiais, keliese tasė, bet neranda. Vairas kreivokai stovi, kas irgi keista, nes išvažiavus po vairo traukės keitimo iš ratų balansavimo, vairas buvo tiesiai. Ar gali būti, kad pats diravis turi laisvumą kažkokį? Kas dar gali barškėti, ko neranda standartiškai klibindami ratus servise? Kokios nors atraminės gumos ar dar kas? Žinot VIlniaus miestelyje servisiuką kokį, kas su staklėm patasytų papigiai ir rastų barškutį?

Kita bėda- karštu oru (~30C) kondicionieriui dirbant pilnu pajėgumu, kaista variklis iki 110C (o stovint dideliuose kamščiuose ir iki ~115C). Kaip patikrinti termostatą, ir kurioje vietoje jis randasi? :) Jei jį apeinant ir tiesiai kokias antifrizo šlangas sujungus, pavyktų tokiu eksperimentu išsiaiškinti, ar termostate bėda?

Autorius:  AUDRIUS- cit [ Lie 16 2010, 20:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

buna ir del vairo kryzmes gana didelis bildesys girdimas salone.del kaitimo, gal ventiliatoriai neisijungia, berods prie 98laipsniu turetu isijungt,buna kad del antifrizo trukumo, del uzsiorinusios sistemos ir (del variklio problemos kai kompresija pucia i ausinimo sistema ir pradeda nebecirkuluot antifrizas,bet cia jau paskutinis ir blogiausias variantas) :D LHM'o 5 litrus nusipirk ,4supilk bakelin 1litriuka bagazinen prie zapaskes veziokis :)

Autorius:  Haris [ Lie 18 2010, 22:16 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

Pestysis rašė:
...xmindė sakė, kad galima gelbėtis pasinaudojant hansaflex parduotuvės siūlomomis movomis...

tesingai sake. Patikrintas variantas - gerai laiko (pravaziuota apie 40.000KM)
Pestysis rašė:
Kiek litrų žaliojo kraujo reikia tuščiai sistemai (LHM) trilitriam xm?

Apie 4,5L
Pestysis rašė:
...didelis akmuo į citrolavoninės daržą...

Cia kas tokie?

Autorius:  Pestysis [ Lie 19 2010, 13:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

AUDRIUS- cit rašė:
buna ir del vairo kryzmes gana didelis bildesys girdimas salone.

Sukiojasi vairas švariai, jokių traškesių nieko. Tokiu atveju kryžmė atkrenta?

AUDRIUS- cit rašė:
del variklio problemos kai kompresija pucia i ausinimo sistema ir pradeda nebecirkuluot antifrizas,bet cia jau paskutinis ir blogiausias variantas.

Atidarius antifrizo bakelio dangtį ir smarkiai paspaudus gazą, nematyti burbulų/putojimo. Tik antifrizo lygis siūbuoja pagal apsukas :). Iš to galima spręsti, pučia kompresija į aušinimą ar ne?

Citrolavoninė= citroligoninė :)

Autorius:  Haris [ Lie 19 2010, 13:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

Pestysis rašė:
Atidarius antifrizo bakelio dangtį ir smarkiai paspaudus gazą, nematyti burbulų/putojimo. Tik antifrizo lygis siūbuoja pagal apsukas :). Iš to galima spręsti, pučia kompresija į aušinimą ar ne?
Dirba vandens pompa, taip turi buti.

Jei nera burbulu - kompresijos nepucia.
Pestysis rašė:
Citrolavoninė= citroligoninė :)

Supratau.

Autorius:  Plikis [ Lie 19 2010, 17:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

Dėl barškėjimo ( tiesa C5 ir dešinėje pusėje ), irgi kartais barškėdavo nesuprantamu algoritmu, tačiau važiuoklės meistrai ilgai nesugebėjo nustatyti priežasties. Galutinis verdiktas - atsilaisvinęs priekinio tilto varžtas.

Autorius:  Plikis [ Lie 19 2010, 17:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

Mova laikys tiek kiek laikys vamzdelis ant kurio uždėta mova. Priklausomai nuo diametro atlaiko iki 270 - 350 atmosfrerų. Jeigu trūkimas lenkime, jos paprasčiausiai neuždėsi, dedasi tik lygioje vamzdelio vietoje. Kad uždėti, nuiminėti nereikėjo, paprasčiausiai išpjauni pažeistą vietą ir dedi movą. Movos pačios užsivalcuoja.

Autorius:  Pestysis [ Lie 20 2010, 09:57 ]
Pranešimo tema:  Re: Taisom mano XM arba aš iš tiesų pėstysis

Bendras ilgis panašus, storiai (vamzdžio ir sriegių) panašūs, bet išlankstymas skiriasi:

Siūlomas:
http://www.pics.lt/images/IMG_3533.JPG
Mano:
http://img844.imageshack.us/gal.php?g=atvaizd0002.jpg

Kažin tinktų manajam ar ne? Nes siūlomas labai jau tiesus kažkoks, ir bijau, kad pagal manajį išlansktymą padarius, ilgio pritrūkčiau. O gal nebūtina taip lansktyti kaip buvo?
Dabar manasis "apsisuko" aplink sferą apačioje ten, ir į hidrosiurblų jungėsi per "S" kilpą", tikriausiai dėl tvirtinimo.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/