WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 13:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 11 2010, 08:16 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Taigis nutrūko senasis diržas. Naują uždėjus, kartais praslysta.
Kiek spėjau apžiūrėti, yra 4 varžtai. 2vnt "13 (trylikos)" turi savo vietą konkrečią ir nieko ten nepakeisi. Dar vienas "13" yra žiūrint iš keleivio pusės apačioje lyg ir tokiame "griovelyje" ir jis galėtų būti prisuktas bet kurioje to griovelio vietoje. Bent tikiuosi, kad tas varžtas ir yra patempimui. Dar yra vienas didesnis varžtas "16" viršuje. Šito vienintelio nespėjau atlaisvinti, lietus sutrukdė.
Taigi man klausimas "pasistojo":
atlaisvinus tą varžtą griovelyje, ir tą didesnį (o gal pastorojo nereikia atlaisvinti???), kaip ir kiek patempti dirželį? Nesinori siurblio sulaužyti, ir nežinau ar rankomis patempti kiek eis, ar kokį laužtuvėlį kur nors užkišti? Ir ar siurblys nebus prikepęs savo senoje vietoje, gal jam stuktelti plaktuku kur nors?
Slėgiminio vamzdelio dėl nedidelio patempimo diržo manau nereikia atsukti?
Ką patarsit, kad nesulaužyti nieko ten?
Tiesa, dar mačiau kažkį ploną ilgą varžtelį- žvaigždutę, jis yra ne nuo variklio pusės beveik po siurbliu, iš salono pusės. Kam ten tas varžtelis? Su siurblio padėtimi susijęs ar kažkas kito?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2010, 12:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Siurbli itempineja varztas esantis po siurbliu i petvaros puse. Praktiskai vienoje linijoje su dirzu. Ten yra vidinis sesiakampis, atrodo 6. Bet tam kad itempuk reikia atlaisvinti ir kitus varztus. Po itempimo visus varztus vel reikia priverzti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2010, 12:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Kiek suprantu, tavo V6 12V..?
Ka tik patas savo tempiau, tad yra taip:
Atlaisvini ant 16, atlaisvini ant 13 varztus ( vienas varztas ant siurblio remo nereikalauja buti atlaisvinamas). Tada siurblys turetu buti judinamas kol pajudes is savo vietos. Tokiu budu suprasi, kad atlaisvinai teisingus varztus.
Tempimas vyksta vidinio sesiakampio ilgojo varzto varzto pagalba. Jis yra uz siurblio, link pertvaros ir apacioje. Siap nesimato, bet prikisus galva + su prozektorium ji pamatysi. Ji patempt/atlaisvint dar sunkiau nei pastebet. As kisau ten ranka su sesekaimpe galvute +tresciotke. Su paprastu L formos sesiakampiu uzsipii... Rakta geraiusiai prisirist prie rankos, linkes kristi apacion, i masinos gelmes....
bejeris dar tame, kad jei nusispirkai per ilga/trumpa dirza, gali nepakakti/per daug tempimo varzto eigos.

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2010, 13:28 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Dėkui už patarimus.
Aš jau žinau, ką reiškia pasiekti (užsipi***) kai kuriuos varžtus citrone. Jau palaidojau kažkur gelmėse 17 galvutę, kaip nors iškrapštyti reiks :cry:
Diržas geras, prasisuka ne ištisai- dažniausiai keičiantis variklio apsukom (persijungiant bėgiui).

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 11 2010, 16:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2009, 09:46
Pranešimai: 259
Miestas: PNV
Pestysis rašė:
Dėkui už patarimus.
Aš jau žinau, ką reiškia pasiekti (užsipi***) kai kuriuos varžtus citrone. Jau palaidojau kažkur gelmėse 17 galvutę, kaip nors iškrapštyti reiks :cry:
Diržas geras, prasisuka ne ištisai- dažniausiai keičiantis variklio apsukom (persijungiant bėgiui).

nesiparink, kai ardysi savo laineri i detales ,daug raktu pakibusiu surasi :D

_________________
nuo 97m. 88m,BX-1.8td.93m,XM-2.0i.92m,XM-2.1td.90m,XM-2.1d.01m,C5-2.0HDi,98m. Mitsubishi pajero 2.8tdi(zveris) :twisted:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 5 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007