WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 01 2024, 00:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 21:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
Ziema pastebejau, kad uzstrigdavo stovejimo stabdis, t.y. nuspaudus pedala, jis nelabai grista i savo buvusia padeti, tartum kazkur uzstrigdavo ir ten pasilikdavo. Teko jau du kartus patirti-uostyti svylandciu kaladeliu ir disku kvapa :drunk: tiek kaires tiek desines puses. Smarve didziule. Po tokiu nuotykiu atjungiau trosus nuo suportu ir iki siol auto buvo be stovejimo stabdzio. Buvo itarimas ir kad srtinga stabdziu suportas ir kad trosai blogi, bet beda radau visai kitoje vietoje. Gerai kad nesugalvojau pries ardyma nusipirkti nauju trosu :mrgreen:

Nusukam apsauga virs duslintuvo

Paveikslėlis

Te randam mechanizma, kuris paskirtso nuo vieno troso (ateinancio is salono) jega ant kaires ir desines puses trosu.

Paveikslėlis

Cia spyruokles padetis, kai rankinis neuztrauktas - ratai sukasi

Paveikslėlis

Cia spyruokles padetis, kai rankinis uztrauktas - ratai nesisuka. Bet atleidus pedala, mechanizmas taip ir lieka stoveti tokkioje itemptoje padetyje, ko pasekoje ir kaladeles lieka prispaustos prie stabdziu disku. Strigimas yra is asies, ant kurios tvirtinasi trosu detale.

Paveikslėlis

Nusimu visa kronsteina

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Strigima isgydziau labai paprastom drastiskom priemonem :mrgreen: Nuslifavau asies uzvalcavima, bei plaktuku ir pleistu siek tiek stuktelejau i tarpa, kad prasiplestu :hammer: :hammer: :hammer:

Paveikslėlis

Nu ir viskas kuo puikiausiai pradejo vaikscioti :lol: Net rankomis lengviausiai galejau itemti, o spyruokle lengvai grazindavo i pradine padeti. Strigimo ne kvapo :frfr: Vel viska sudejau atgal ir isbandziau. Stovejimo pedalas kuo puikiausiai vaiksciojo ir grizdavo i pradine padeti, uzstraukus rankini ratas nustodavo suktis, o atleidus - vel sukasi. :appl:

Tuo paciu dar uztvirtinau troso apsauga plastmasiniais uzstrauktukais, nes man ta apsauga is slangos vis nusmukdavo i sali.

Paveikslėlis

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 21:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
:appl: Labai puiki konsultacija. Ačiū.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 21:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Citrusai, rūčnyko trosą grąžina išimtinai suportuose esančios spyruoklės ir spyruoklinės šaibos... Jei jau jos neįstengė grąžinti troselių ir leido užpūti vienai ašelei, yra didelė tikimybė, kad arba tu naudojiesi "rūčnyku" kartą per metus ir leidai jo mechanizmui prirūdyti, arba tųjų spyruoklių bei šaibų atmetimo jėga dėl senatvės/surūdijimo jau yra minimali.
Gerai, kad radai pasekmes, bet pasirūpink ir priežastimis :) .


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
proffanas rašė:
Citrusai, rūčnyko trosą grąžina išimtinai suportuose esančios spyruoklės ir spyruoklinės šaibos... Jei jau jos neįstengė grąžinti troselių ir leido užpūti vienai ašelei, yra didelė tikimybė, kad arba tu naudojiesi "rūčnyku" kartą per metus ir leidai jo mechanizmui prirūdyti, arba tųjų spyruoklių bei šaibų atmetimo jėga dėl senatvės/surūdijimo jau yra minimali.
Gerai, kad radai pasekmes, bet pasirūpink ir priežastimis :) .

Manęs ir tavęs laukia analogiška procesija, nes TA lapkrityje, o su APD ručnykas aplamai neegzistuoja kaip tokis padaras natūroje...o ar jis dar yra pas manyyy? :mrgreen:

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:03 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
EEO090 rašė:
... su APD ručnykas aplamai neegzistuoja kaip tokis padaras natūroje...

Galima smulkiau???
Vazineju su APD ir su egzistuojanciu bei visada pagal paskirti naudojamu rucnyku...

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1306
Miestas: Utena
proffanas rašė:
Gerai, kad radai pasekmes, bet pasirūpink ir priežastimis :) .


Patikek, ten taip uzkirmije buvo, kad su atsuktuvu vos isjudindavau, todel ir suportuose esancios saibos, spyruokles nebesugebedavo atmesti. Dabar kai viskas lengvai vaiksto, atleidus stoveijmo pedalo fiksavima, pedalas sauna atgal kaip Viagros privalges :D

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:08 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
rūčnyko trosą grąžina išimtinai suportuose esančios spyruoklės ir spyruoklinės šaibos...

Tai kad ne, nes su perrinktais ir puikiai funkcionuojanciais suportais bei naujais trosais turejau ir as stabdziu strigimo problema, kol nepasalinau auksciau Citruso paminetos bedos...

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Haris rašė:
EEO090 rašė:
... su APD ručnykas aplamai neegzistuoja kaip tokis padaras natūroje...

Galima smulkiau???
Vazineju su APD ir su egzistuojanciu bei visada pagal paskirti naudojamu rucnyku...

Smulkiau: statau ryčiagą į padėtį P ir psio. XMas nė krust. Per pusmetį, kol gainioju tą Urodą, ručnyko nejudinau nei karto, tik smalsuoliams parodau kur anas yra. Bet turiu įtarimų, kad TA suras reikalą pasižiūrėt, kaip jis veikia. Tex jiems pateikt gražiai veikiantį variantą.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:12 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
EEO090 rašė:
Smulkiau: statau ryčiagą į padėtį P ir psio. XMas nė krust...

Na na, sekmes!
Siulyciau dar ikalneje/nuokalneje taip pat daryti...
:lol:

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
Haris rašė:
EEO090 rašė:
Smulkiau: statau ryčiagą į padėtį P ir psio. XMas nė krust...

Na na, sekmes!
Siulyciau dar ikalneje/nuokalneje taip pat daryti...
:lol:

Žinok, laiko za miluju dušu. Ir gana stačiose vietose. Nebandžiau ten, kur kokie 25-30 laipsnių. Bet Skuodo g nuo kalno nerieda. Kita vertus, mašiną būtina nuokalnėse/ įkalnėse palikinėti su į dešinę susuktu vairu- jei nubraižysime visus jėgų vektorius, trauks į kelkraštį.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 20 2009, 22:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
EEO090 rašė:
Bet turiu įtarimų, kad TA suras reikalą pasižiūrėt, kaip jis veikia. Tex jiems pateikt gražiai veikiantį variantą.
Kiek atsimenu, ten tereikėjo trosus pakeisti :roll: . Kai visas mechanizmas metų metais nejudinamas, gali ir dar kas būti pripuvę, bet darbo visvien ne savaitei.
Kai ateis laikas tvarkymui, atmesk kokią savaitę ir skambtelk. :roll:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 06:49 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
EEO090 rašė:
Žinok, laiko za miluju dušu. Ir gana stačiose vietose...

Man, asmeniskai, visiskai vienodai, kaip tu parkuoji savo "uroda", tik zinau viena - kad auto su APD ikalnese/nuokalnese parkuoti tik su "P" - negalima.
Neveltui tu saviski taip "pagarbiai" vadini - kaip vadini, taip ir elgiesi su juo...
Na - bet tai bet kokiu atveju tavo reikalas.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 07:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Je je, ikalneje/nuokalneje stacioje, vien tik ant APD palikti-nlb sveika....ir ne del to, kad nelaikys( kas zino, gali ten dantracio dantukas nuluzti, nors kas beveik neimanoma...). taciau blogiausia, kad paskui is po palikimo ikalneje/nuokalneje tokioje is P padeties ciut ne abiem rankom begiu svirti reikia stumti..kam taip kankinti deze..?
bent jau ratus issukite ir i bordiura atremkite...zinoma, jei auto nekrenta tiek, kad ant bordiuro su bamperiu atsgultu...

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 07:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Ant P palikti pulimiotą įkalnėje/nuokalnėje draudžiama (taip parašyta mano tanybinio kašaro user manuale). Apskritai rankinis dar vadinamas "stovėjimo stabdžiu" kas reiškia kad pageidautina jį usinti visada kada auto paliekamas stovėti. Pvz. prieš tai mano turėtoj lagūnoj, buvo el. rankinis kuris užsitraukdavo aptamatiškai kai tik išjungdavai motorą. O bijoti tokių dar "žigulinių" ligų, kaip kad paskui jis neatšoks, arba kaladėlės prikeps šiais laikais jau nebereikia :wink: . Atvirkščiai sakyčiau, paskui prasideda bėdos su trosų ir visų šitų mechanizmų užkirmyjimu.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 08:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 11 2008, 14:24
Pranešimai: 606
Miestas: Voss. Norway
POWER rašė:
Je je, ikalneje/nuokalneje stacioje, vien tik ant APD palikti-nlb sveika....ir ne del to, kad nelaikys( kas zino, gali ten dantracio dantukas nuluzti, nors kas beveik neimanoma...). taciau blogiausia, kad paskui is po palikimo ikalneje/nuokalneje tokioje is P padeties ciut ne abiem rankom begiu svirti reikia stumti..kam taip kankinti deze..?
bent jau ratus issukite ir i bordiura atremkite...zinoma, jei auto nekrenta tiek, kad ant bordiuro su bamperiu atsgultu...

Dantračių dantukams būna žymiai didesnių apkrovų nei laikyt stabilioje padėtyje auto. Jei gyventume kalnuotoje šalyje, tada mašinos parkavimas stačiose į/nuo kalnėse būtų kasdienybė. Nemanau, kad mašinos palikimas ant P vos įžiūrimame nuolydyje žudo visus dantračius su visais dantukais ir jų plombomis.
Dėl URODO... viskam savas laikas. Perkant tai buvo paliegęs URODAS ( gali patvirtinti kaliega proffanas). Po truputį sveikstam. Tikiuosi, kad liepos suvažiavimui tex perkrikštyt, prisimenant pasaką apie bjaurųjį antščiuką.
XM kūrėjų nevykusiu sprendimu laikau tai, kad stovėjimo stabdis laiko varančiuosius ratus. Viso iš keturių- tik 2 stabiliai laiko prisegę mašiną. Apledėjusioje pakalnėje tai labai prastas reikalas.

_________________
Ex XM 2.1 TD 93 DIDŽIOJI NETEKTIS
Peugeot 307, 2004 m. 1,6,
VW CADDY 2013, 2,0 TDI 4 MOT (2vnt)
RENAULT CANGOO 2004, 1,9 TDI, 4X4
MAZDA 626, 2000, 2,0 TDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 10 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007