Ziema pastebejau, kad uzstrigdavo stovejimo stabdis, t.y. nuspaudus pedala, jis nelabai grista i savo buvusia padeti, tartum kazkur uzstrigdavo ir ten pasilikdavo. Teko jau du kartus patirti-uostyti svylandciu kaladeliu ir disku kvapa
tiek kaires tiek desines puses. Smarve didziule. Po tokiu nuotykiu atjungiau trosus nuo suportu ir iki siol auto buvo be stovejimo stabdzio. Buvo itarimas ir kad srtinga stabdziu suportas ir kad trosai blogi, bet beda radau visai kitoje vietoje. Gerai kad nesugalvojau pries ardyma nusipirkti nauju trosu
Nusukam apsauga virs duslintuvo
Te randam mechanizma, kuris paskirtso nuo vieno troso (ateinancio is salono) jega ant kaires ir desines puses trosu.
Cia spyruokles padetis, kai rankinis neuztrauktas - ratai sukasi
Cia spyruokles padetis, kai rankinis uztrauktas - ratai nesisuka. Bet atleidus pedala, mechanizmas taip ir lieka stoveti tokkioje itemptoje padetyje, ko pasekoje ir kaladeles lieka prispaustos prie stabdziu disku. Strigimas yra is asies, ant kurios tvirtinasi trosu detale.
Nusimu visa kronsteina
Strigima isgydziau labai paprastom drastiskom priemonem
Nuslifavau asies uzvalcavima, bei plaktuku ir pleistu siek tiek stuktelejau i tarpa, kad prasiplestu
Nu ir viskas kuo puikiausiai pradejo vaikscioti
Net rankomis lengviausiai galejau itemti, o spyruokle lengvai grazindavo i pradine padeti. Strigimo ne kvapo
Vel viska sudejau atgal ir isbandziau. Stovejimo pedalas kuo puikiausiai vaiksciojo ir grizdavo i pradine padeti, uzstraukus rankini ratas nustodavo suktis, o atleidus - vel sukasi.
Tuo paciu dar uztvirtinau troso apsauga plastmasiniais uzstrauktukais, nes man ta apsauga is slangos vis nusmukdavo i sali.