WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 12 2024, 18:47

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 14 2013, 19:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
Teko palikti auto gana keistoje vietoje. Itariu uzlipdziau filtra isipiles kolegos neaiskios kilmes benzino. Net leikos tinklelyje drebuciu daug tai didelis itarimas. Dabar padirba nedaug, pradeda kalatotis, gesta, iskart nebesikuria, palaukus ilgeliau vel tas pats. Gal sutapimas, nebuvo kada zaist ir giliau knistis. Nebuvau numoves zarnos nuo synos variklyje, o ir nezinociau turbut kiek ten to slegio turi pust ir kaip patikrint ir koks srautas turi eit.
Tai pirma mintis isigyt kuro filtra ir jei jis negiliai, pasikeist. Girdejau kad jis po dugnu po galines sedynes kojom keleivio pusej.
bet saltinis ne itin patikimas, gal kas tiksliai zinot? Ir koks ten zarnu tvirtinimas, vienkartiniais chamutais ar kaip?
Masina 1999m XM 97kw benzas, hechbekas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2013, 20:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
Aciu proffanui, ten ir yra tas filtras. Isigijau, bet dar neteko pakeisti. Na neprapuls.
Tiesiog sikart turejau siek tiek laiko, tai nusiemiau nuo purkstuku synos zarnele, isijungiau degima..... nieko. Tada po sedyne nusiemiau nuo siurblio isejimo slangute.... nieko. Nusikaliau saiba, issiemiau siurbli. Pasiziurejau ant fiskes kurie kontaktai eina i siurbli. Pasimatavau su testeriu. Nieko, visose raktelio padetyse. Nezinau ar ten siurblys 12V, bet pabandziau tiesiai nuo akumo trumpam pagal spalvas. Suduzge, dar ir benzo likuciu ispute. Aha. Laiko limitas i pabaiga, rezultato vaziuojancio nera, bet panasu kad ne kuras, o elektra. Dar vizualiai saugiklius praejau. Nieko neradau. Dar pastebejau kad klima mygtukine nedega. Pas mane buves savininkas padares kazkokia chymija, kad klima dega tik ijungus degima, bet yra tokie du laidai su krokodilais kuriuos sujungus ji uzsidega ir be degimo. Sujungiau, dega.
Tai dabar knisiu schemas, ieskosiu kas ten dar dalyvauja. Saugikliu schemos mano auto tinkancios dar nesu mates. Gal dar kokia rele dalyvauja. Nenoreciau spyneles kontaktu bedu. Gal kokia jungtis pakeliui yra. Jei siurblys 12V maitinasi, jungsiu laida per saugikli ir jungikli ir tiek ziniu, nuvaziuosiu i tinkamesne remontui vieta.
Labiau bijojau kad masina bus nusedus tiek kad neprieisiu iki filtro, o neuzkurus nepakils, o domkratas per aukstas kad pakist.
O panasu kad bus elektra. Su pirmoku budavo pastoviai, bet va ir antrokas oziuojasi.
Jei kas turi pastebejimu ir patarimu, busiu dekingas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2013, 20:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Rele kompiuterio dėžėj ,BITRUN ,ruda arba juoda

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 18 2013, 20:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
Nuvaziavau su laidais ir panasiai, perejau saugiklius su testeriu dar. Pasijungiau tiesiai i benzo siurbli 12V, paziurejau pasijunges tiesiai zarnele i bambali ar gerai siurbia, nu neblogai. Pasiziurejau tada dar tokiu paciu budu nuo purkstuku synos, irgi visai speriai varo. Ok, kuriu, uzsikure, graziai dirba. Palaukiau paziurejau ar ima apsukas, ima ir nesioziuoja is esmes. Susikroviau neskubedamas smutkes, susitvarkiau, susidejau irankius. Pavaziavau gal 100m ir vel tas pats. Apsukos krenta, pradeda tampytis, nusipurto negraziai ir uzgesta. Kelis kartus, kiekviena karta vis greiciau. Dar ta filtra galvoju pakeisiu, bet isaiskejo kad pas mane kitoks idetas, vietos laisvos nemazai, siauresnis, siauresni pajungimai, o zarnos su kazkokiais ilietais 90 laipsniu kampu antgaliais uzsifiksuojanciais. Tai neturedamas zarnos negalejau ir filtro pasikeist.
Bet jau galvoju kad pirmi itarimai galejo but klaidinantys ir ne i tema, gal sutapimas. Kas del siurblio, atkeiciau atgal laidus kaip turi but, ir kazkiek padirbo. Itariu kuriant ir dirbanciu varikliu gal ten ta itampa ir yra ir buvo, bet del aiskumo pabandziau ir ok.
Kazkoks daviklis? Gal susije su pasilimu variklio? Ar tas siurblys koks pavargstantis greitai, ar taip buna? Staigokai nutiko, be isankstiniu ispejimu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2013, 10:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
Pas mane ant V6 pora sykiu buvo problemu del siurblio. Vienasyk pakeiciau i kita deveta, veliau teko vezt restauruot. Nesukledavo tinkamo spaudimo.

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2013, 22:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
Nepatiko tas filtriukas sijonelis kur ant siurblio paemimo stovi. Is jo samotiokom neisteka benzas, o ir paminkius neypac jau ten bega. Turiu dideliu abejoniu ar taip turi buti? Trumpai tariant nusinesiau siurbli i kolonke, prasipuciau oru ta filtriuka. Nuvaziavau su tokiu prapustu siek tiek toliau negu pries putima, bet veliau viskas vel stojo i tas pacias vietas. Paieskojau kas lietuboj ir uzsienyje esama siurbliu remkomplektuose ir supratau kad tas sijonelis turi nusiimti, ko pradzioje nedrisau daryti nes bijojau sulauzyti. Na ir jis mano rankose.
Paveikslėlis
Paciame siurblyje iejime dar irgi filtras metalinis, matyt jei sijonelis prakiurtu ar nusimautu. Tai mane padrasino pameginti tiesiog be sijono. Pradziai be darbinio slegio, tiesiog debetas per zarna i litrini bambali. Su sijonu per 1 minute gal 300-400ml. Be - teko stabdyt gal maziau nei po puses minutes kad balu nebutu, pilnas bambalys. Tai skirtumas daugiau nei ryskus, 5-10 kart. Pameginau kurtis vaziuot. Nevaziavau ten kur nenoreciau palikt masinos, nevaziavau i stacias ikalnes ir nuokalnes, bet viskas kaip ir gerai. Tuo test draiva pabaigiau. Dabar bandymai namie plaut ta daikta. Zibalas neima, acetonas galvos vos, bet is esmes irgi neima, benzas neima. vaitspiritas turetu irgi neimt. Net neplauciau jei zinociau kur yra pirkt ar galeciau kam paskambint, bet pasirodo nedarbo diena.
Tai rytoj planas prasukt pro aleksoto turgu, jei ten nebus tai pasiskambint i parduotuves, lauzynus. Turiu itarima kad tinka ir nuo daugelio kitu masinu.
Noriu tiket kad sitas gedimas tuo ir bus issprestas. Bet siaip tai privers mane susirast zarnas originalaus kuro filtro 8mm pajungimui nuo bako ir link variklio, negi daba nusipirkes filtra neisidesiu. Ir gal net baka issiplaut, nes ten maciau objektu neturinciu buti, kazkokiu gal drozliu, gal purvo, smelio, nzn. Nors jie nebeda, jie atkrenta ir tiek. Beda tai kas kisa ir klijuoja akutes.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 26 2013, 00:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
nerimka rašė:
acetonas galvos vos, bet is esmes irgi neima,
Acetonas ima ten visutėles drožles, išskyrus metalines.
Pamerk pusvalandžiui į acetoną (kiek galima sandariau), paskui kiek įmanydamas iš abiejų pusių prasieik per paviršius stipriu, pvz. neodiminiu magnetu (kad surinkti plieno drožles), o paskui viską prapūsk suspaustu oru- išpūsti netirpiam nemagnetiniam šūdui a la aliuminio dulkės. Galima pakartoti ir dukart, kad atmesti klaidos tikimybę...
Jei tas nepadės- devaisą teks keisti. Geriausia- į naują...
Nenormalus tas padavimo skirtumas tarp su sijonu/be. Jei niekas jį valant nebepadeda, jis nebeatstatomas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 29 2013, 11:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
klausimas: jajgu zinot kad pas xantija 2.0i 96 metu yra lygiai toks pat reikalas ir tiks jum-galiu isardyt savo. nezinau kaip ten viskas atrodo nes siurblio dar netraukiau bet dirbdavo labai graziai.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 29 2013, 12:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Kažkodel labai abejoju ar cia bus problema :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 06 2013, 10:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
Praejo jau kazkiek laiko, tai galima papasakoti ir kokie vaistai gydo. Paieskojau srotuose to filtriuko. NIEKAS neparduoda atskirai, tik su siurbliu kartu. Aleksoto turguj vienas siurbliu pardavejas pardave nauja su berods 11mm pajungimu, bet tik todel kad kazkoks klientas paliko nepaemes nuo komplekto. Nusipirkau bent jau paziurejimui kaip jis turi elgtis kai naujas, na su mintimi jei nerasiu ko reikia, prikonstruot kazkoki perejima. Tada uzsisakiau is ebejaus na ura. Ten buna berods trys standartiniai pajungimai, tai nusprendziau kuris man turi tikt. Sukainavo gal apie 25Lt. Gavau, kilo problema su uzdejimu. Jau ir nuimt sena buvo gana sunku, o uzdet tiesiai ir giliai gal pavyktu tik pasiberus ant stalo. Kadangi bandymo stadijoje, tai pasitenkinau uzdejimu "ant garbes zodzio". Na ir ka, vaziuoja, nesioziuoja nei kiek. Bet jei neplausiu bako, sieteliui nusinerus tektu sustot ir list bakan. Sietelio tiketina kad jau nesugraibyciau.
Speju kad daznai tie kas benzinkoms keicia siurbli del ne visai aiskiu priezasciu (aiskios tai pvz. senomis dujomis vazinedami su tusciu baku ir neatjungtu siurbliu sudegina ir panasiai), daro tai per didele kaina. Ir srotu prekiu zinovai ta zino. Ir gamintojai zino, nes remkoplektuose kartu su pompa buna ir sietelis.
Tikiuosi isspresta, ar bent jau sprendimas zinomas. Dabar dar viena idomybe turiu, bet apie tai bus kitoje temoje.
P.S. liko geros markes naujas kuro filtras su 8mm pajungimais. Perdaryt per daug vargo. Keisciau i 6mm pajungimais ar parduociau ar i kazka iskeisciau. Jei kam reikia - i pm. Kaip ir sieteli su 11mm pajungimu.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007