Gavau pačiupinėt šį XM. Priekinės įvorės nesugalvojau pačiupinėt, bet galinė visiška klibataika, laisvumo beveik kaip ašelės storio. Bet su galo minkštumu viskas tvarkoj, tai ir nelendam. Priekis irgi daugmaž gerai, bet smenga užgesintas iki dugno per kelias minutes. Pradžioj dar stovi, o paskui bimbt žemyn.
Amortikų drenavimas - dešinys po lašelį kas 5s, kairys po lašelį kas 3s, korektorius panašiai, hidroaktyvo vožtuvas praktiškai nieko...
Nu tiek daug gi neišlašės tokiais greičiais. Išvada kokia? Tikrinti, ar korektorius nevaro į grįžtamą?
Reguliatorius kapojo kas 2s. Pakeitėm centrinę sferą visiškai pilna hidroaktyvine (slėgis 66bar), tai dabar turi gal kokias 20s, bet kartais vistiek pavaro trumpesniais 3-5s intervalais. Reikalas susijęs su priekio drenavimu, beveik garantuotai, nes nespėja pildyti sistemos.
Bekrapštant visokias ten žarneles ir jungtis, pradėjo kažkas ant galvos varvėti. Akis aukštyn, pirštu pačiupint - dyzelis. Prakiuro siurblys. Matosi, kad ten šlapia buvę jau seniai ir ilgai, nes aplipę dulkėmis ir kitu purvu. Bet netgi man pačiam duobę atsidenginėjant dar nieks nelašėjo - ant karterio mažas lašiukas kabėjo, bet krist nenorėjo ir nekrito, tai ir nesiaiškinau, kas ten per lašiukas, gal vanduo, gi smarkiai lijo. O dabar po lašiuką pas dvi sekundes. Reikia rinkt arba keist kuro siurblį.
O šiaip - pagarba šeimininkui, kad padarė tokia mašiną mergaitei. Ne kiekviena mergaitė gauna su XMu pavažinėt. O ir super smagu, kai mergaitė (graži

) atvažiuoja remontuoti tokią mašiną.