WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=31637
Puslapis 12

Autorius:  mechadrake [ Bir 10 2014, 14:30 ]
Pranešimo tema:  Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Sveiki.
Imu lauk išplaut priekinį korektorių, šiaip ne taip atjungiau, atsukau viską, o kur ir kaip ta plastikinę detalę kur ant obuoliuku sukinejas nė velnio nesuprantu, baisu nulaužt...

Autorius:  tadas1991 [ Bir 10 2014, 14:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Prisisuk atgal korektoriaus tvirtinimo 11mm varžtelius. Kad nebūtų labai įtempta ta traukutė, pastatyk aukščio rankenėlę maždaug per vidurį tarp MIN ir MAX. Kišk atsuktuvą pro tilto skylę, esančią tiesiai po tuo plastmasiuku, remk atsuktuvo vidurį į metalą o galiuką į traukutę kuo arčiau korektoriaus obuoliuko ir lupk, stengdamasis kuo mažiau pažeisti kraštą bei apsauginę nuo purvo juodą sandarinimo kempinėlę. Kitaip ten neina, nebent kas kokius mandrus įrankius pasidarę būtų...

Šaltinis: vakar dariau :)

Autorius:  mechadrake [ Bir 10 2014, 14:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Dėkui :)
Mėginsiu vėl taip, jau manaiu kad koks triukas yra kad nenusiema. o kempinele nukrito pati kai valiau purvyna, net nežinau kuo ja pakeist dabar.

Autorius:  mechadrake [ Bir 10 2014, 15:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

perluzo kaip ir bijojau :( ju pirkt buna?
Paveikslėlis
nesuprantu kaip foto norma idet :D

Autorius:  tadas1991 [ Bir 10 2014, 17:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Arba ne ties ta vieta teko stumtelt, arba jau tikrai pavargus buvo (kurgi ne, jei mašinai 21neri).
Naujų Xantijoms pilna, seniau tikrai būdavo ir XMams, bet pastaruoju metu kažko nebematau...
Jos ne tiek dirba ir ne tiek dyla, kaip Xantijų, dėl to matyt ir paklausos nėra.

Autorius:  mechadrake [ Bir 10 2014, 17:06 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Kietas kaip kaulas ir laike mirtinai, atsuktuvas lankstesi kaip spyruokle...
Kaip išsiima vožtuvėlis kur įstatytas i korektoriaus korpusą antroj skylutej nuo centro kur plastikinis viršus matosi?

Autorius:  Vycius [ Bir 10 2014, 17:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

robete arba mehari gali paieskot trukutes, gal tures..

Autorius:  Saulynas [ Bir 10 2014, 21:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Vycius rašė:
robete arba mehari gali paieskot trukutes, gal tures..

Arba pas mane :)

Autorius:  mechadrake [ Bir 10 2014, 21:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

saulynas rašė:
Vycius rašė:
robete arba mehari gali paieskot trukutes, gal tures..

Arba pas mane :)

Jei man išsiustumėt i Vilkaviskio rajona gerai butu ir pas jus ;) tolokai šiaip važiuot paimt.

Autorius:  Saulynas [ Bir 10 2014, 21:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

mechadrake rašė:
saulynas rašė:
Vycius rašė:
robete arba mehari gali paieskot trukutes, gal tures..

Arba pas mane :)

Jei man išsiustumėt i Vilkaviskio rajona gerai butu ir pas jus ;) tolokai šiaip važiuot paimt.

Be problemų ,į ap parašyk adresiuką :labas:

Autorius:  tadas1991 [ Bir 10 2014, 22:50 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

mechadrake rašė:
Kietas kaip kaulas ir laike mirtinai, atsuktuvas lankstesi kaip spyruokle...
Kaip išsiima vožtuvėlis kur įstatytas i korektoriaus korpusą antroj skylutej nuo centro kur plastikinis viršus matosi?

Ten nelabai ir vožtuvėlis, į žiklerį panašiau. Nemačiau, kad kas ten lįstų. Plaunami abu korpuso galai, gerai išplaunamos gumos, spyruoklės, vožtuvinės plokštelės, vožtuvo pagrindinė ašelė, prapučiami, jei labai prigliaumiję, tie žikleriai, ir kanalai į vamzdelius. Tiek padaryt užtenka, kad bent jau BX, užvedus, kurį laiką po remonto, šoka į viršų per 3s. XM taip greit nepakils tikrai, bet gal grybaut nustos. Pažiūrėkit dar ir mechanizmo tų svirtelių, kur tvirtinasi prie stabilizatoriaus vienas galas, ir kitas galas į tiltą - įvorę tilte, ar nebus labai išdilusi. Tokiu atveju kaskart pakilus būna kitas aukštis, o iš MIN keliant arba iš MAX leidžiant į darbinę - būna skirtingi aukščiai

Autorius:  mechadrake [ Bir 10 2014, 23:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Dėkui, išvaliau ir prapūčiau kaip sakei, benzinu visai gražiai nusivalė. Sutepaiu LHM'u ir surinkau atgal. Tik radau kad priekine guma nuo purvyno sauganti krašte jau įtrūkus. Ech, senukas mano, viskas kas iš gumos, stengiasi nusibaigt.
Kai ateis paštu ta klastinga svirtelė sukišiu atgal. Patikrinsiu ir tas vietas galimo išklerimo irgi :)

Autorius:  Dominykas [ Bir 11 2014, 00:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Uzpakalis jaucia kad cia bus bedu.
Jajgu ivore uzpuvus tai plok rankom. Jajgu isdilus... tada ieskok tekoriaus.

Autorius:  mechadrake [ Bir 16 2014, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Tai va penktadienį paštas atsiuntė tą traukutę (dėkui saulynui), iškart įdėjau sėkmingai. Tiesa strūkusią apsaugą nuo nešvarumų, kur ant obuoliuko dedas, suradau ir suklijavau super klijais, nes kitos neturiu :) O aukštį pagal haynes manualą (dėkui amazon.co.uk ir pigių naudotų knygų pardavėjam ten :) ) pamatavau: 90mm, o turi būt 144mm... Pareguliavau į temą, neradau kur ten būna išklibus įvorė, tai gal nelabai išklibę, nes lyg nebepamėtinėja aukščio daugiau, nors nedaug važinėjau kai technikinės nėra :roll: Užtai rankinis/kojamininis stabdis silpnai laiko pasirodo ir kairys stabdis liečia važiuojant- gana padoriai įkaista ratlankis. Kai netingėsiu reiks surast kas ten daros...

Autorius:  tadas1991 [ Bal 16 2015, 06:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Priekinio aukščio korektoriaus išėmimas

Gavau pačiupinėt šį XM. Priekinės įvorės nesugalvojau pačiupinėt, bet galinė visiška klibataika, laisvumo beveik kaip ašelės storio. Bet su galo minkštumu viskas tvarkoj, tai ir nelendam. Priekis irgi daugmaž gerai, bet smenga užgesintas iki dugno per kelias minutes. Pradžioj dar stovi, o paskui bimbt žemyn.
Amortikų drenavimas - dešinys po lašelį kas 5s, kairys po lašelį kas 3s, korektorius panašiai, hidroaktyvo vožtuvas praktiškai nieko...
Nu tiek daug gi neišlašės tokiais greičiais. Išvada kokia? Tikrinti, ar korektorius nevaro į grįžtamą?

Reguliatorius kapojo kas 2s. Pakeitėm centrinę sferą visiškai pilna hidroaktyvine (slėgis 66bar), tai dabar turi gal kokias 20s, bet kartais vistiek pavaro trumpesniais 3-5s intervalais. Reikalas susijęs su priekio drenavimu, beveik garantuotai, nes nespėja pildyti sistemos.

Bekrapštant visokias ten žarneles ir jungtis, pradėjo kažkas ant galvos varvėti. Akis aukštyn, pirštu pačiupint - dyzelis. Prakiuro siurblys. Matosi, kad ten šlapia buvę jau seniai ir ilgai, nes aplipę dulkėmis ir kitu purvu. Bet netgi man pačiam duobę atsidenginėjant dar nieks nelašėjo - ant karterio mažas lašiukas kabėjo, bet krist nenorėjo ir nekrito, tai ir nesiaiškinau, kas ten per lašiukas, gal vanduo, gi smarkiai lijo. O dabar po lašiuką pas dvi sekundes. Reikia rinkt arba keist kuro siurblį.

O šiaip - pagarba šeimininkui, kad padarė tokia mašiną mergaitei. Ne kiekviena mergaitė gauna su XMu pavažinėt. O ir super smagu, kai mergaitė (graži :) ) atvažiuoja remontuoti tokią mašiną.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/