WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Aušinimo ventiliatorių relės http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=349 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Svečias [ Kov 17 2004, 10:32 ] |
Pranešimo tema: | Aušinimo ventiliatorių relės |
Jeigu kam nors uzkaitus stipriai varikliui neisijungia ausinimo ventiliatorius,tai pas jus gali buti toks bajeris,koks buvo pas mane.Ventiliatorius kartais veikdavo,kartais ne.Pasirodo,oksidavosi reles kontaktai,valdantys ventiliatoriu.Rele pas XM91m.,yra vairuotojo puseje,priekyje,is radiatoriaus puses,pirma |
Autorius: | Lyncas [ Kov 17 2004, 13:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Jeigu ventiuliatorius vienas, gal rele ir viena. Bet kai ventiliatoriai du, tai reles trys. O kontaktu oksidacija tai cia klasikine ventiliatoriu neisijungimo priezastis. Jeigu paziuretum archyve, tai daug visokiu pasisakymu apie tai surastum. |
Autorius: | Vycka [ Kov 17 2004, 13:45 ] |
Pranešimo tema: | |
Panasus dalykas man buvo su faromis, reles kontaktai buvo juodi... |
Autorius: | Anonymous [ Kov 17 2004, 14:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Petrucioo rašė: o jeigu abudu isijungia vienu metu? Tai tada gali buti salone ijungta kondicionieriaus knopke,nors tiksliai nezinau kada skaitosi ijungta,ar kada ispausta knopke,ar kada atspausta
|
Autorius: | Anonymous [ Kov 17 2004, 14:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Lyncas rašė: Jeigu ventiuliatorius vienas, gal rele ir viena. Bet kai ventiliatoriai du, tai reles trys. O kontaktu oksidacija tai cia klasikine ventiliatoriu neisijungimo priezastis. Jeigu paziuretum archyve, tai daug visokiu pasisakymu apie tai surastum. Del kontaktu tai as zinau,nes jau ne pirmus metus vairuoju XM,bet as neseniai buvau uzdaves klausima apie X failus su tuo ventiliatoriumi,tai man tada niekas nepasake,kad "diela"su relem
|
Autorius: | Lyncas [ Kov 17 2004, 15:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Matai, nera ten viskas taip paprasta kaip atrodo. Viskas priklauso nuo to ar yra kondicionierius ar nera, ar vienas ventiliatorius ar du. Kiek prisimenu tokios informacijos pateikta nebuvo, o be jos grynas burimas is kavos tirsciu. |
Autorius: | Petrucioo [ Kov 17 2004, 17:39 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mane klimato kontrole , tai kai veikia a/c tai dega lempute salia. yra du ventiliatoriai 2l turbo benzine. pastebejau kad varikliukas kazko mieste vazinejant palaiko apie 92 laipsnius temperaturos.Kazkur skaiciau, kad prie kazkurios temp isijungia vienas, o jei jis nesugeba artausint isijungia ir antras... ar cia teisybe. Ar jie abu isijungia tik kartu.O be to jie kazkaip labai tyliai sukasi... nezinau ar cia gerai ar negerai, bet ju visai nesigirdi...o dar vienas dalykas. Ar hidraulinis siurbys turi taip dirbt kaip koks "mazalitrazis tylus dyzeliukas", nu toks keistas taksejimas...pats variklis dirba ishiles tyliai, bet ji nustelbia tas taksejimas...Vienzo... Porinkit... aciu |
Autorius: | Lyncas [ Kov 18 2004, 08:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Esant ijungtam a/c abu ventiliatoriai dirba mazu greiciu. Kai ijungtas a/c jie dirba visa laika. Priklausomai nuo antizryzo temperaturos ventiliatoriai dirba tokiais rezimais: abu ventiliatoriai mazu greiciu 95-90C, abu ventiliatoriai dideliu greiciu 100-95C. Jeigu ventiliatoriai dirba kitaip, tikrink reles virs kaires (vairuotojo) faros. Jeigu nori kalbeti apie hidraulini siurbli, tai pradek nauja tema. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |