WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Ratlankiai http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=431 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Anonymous [ Kov 28 2004, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | Ratlankiai |
Sveiki aš norėjau pasiteirauti dėl lietų ratų XM nuo kokių mašinų tinka ir panašiai, nes ankstesnėje diskusijoje skaičiau kad nuo BMW 5 ir 7 kaip ir tinka, bet kažkas paneigė. Mane šiaip domintų 16 arba 17 ratai, o gal kartais kas nors turi ką pasiūlyti ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 28 2004, 13:25 ] |
Pranešimo tema: | |
tinka dar nuo Peugeot 605 ir nuo kai kuriu Volvo, pagrinde nuo 850. Nuo jos ir patarchiau ieshkot lietnyku, nes kad ir gamykliniai gana grazhus, ypach nuo Volvo 850 T5 modelio (chia su turbina 240 arkliu modelis), pas mane tokie buwo, buvau patenkintas (jie 17) http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... src=wheels va shitoje nuorodoje yra surashyti mazhdaug visu automobiliu ratu ishmatavimai. O shiaip pas shi pezha (tai yra 605) ratai eina identishki, tai kad jei nori nuo 605-penkto deti, tai nesiparink ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Kov 29 2004, 07:34 ] |
Pranešimo tema: | |
Cia ziurek yra keletas adresu del ratlankiu: http://www.tire.lt/ratlankiai/drag/p633.htm kaina apie 350 Lt - 1 vnt.; http://www.tire.lt/ratlankiai/drag/p611.htm kaina 250 Lt – 1 vnt. (Vilniuje firmoje “Tire”), Šiauliuose firmoje “Wheels” truputi brangiau, Klaipedoje - 239Lt/1vnt.; http://www.tire.lt/ratlankiai/borbet/dizainas_cf.htm http://www.wheels.lt/article/articleview/148/1/27/ kaina apie 350 Lt - 1 vnt. universalus, Šiauliuose; http://www.tire.lt/ratlankiai/borbet/dizainas_c.htm - kaina po 270Lt. – 1 vnt., tik neaisku ar tinka ant “XM-u”, ACS Kaune minejo, kad tinka; http://www.melga.lt/ratlankiai_ronal.html - firmos Ronal ratlankiai, dizainas R38. Kaina 270 uz 1 vnt. Tokie pat geriau matos adresu: http://www.schweiger-carparts.de/ronalR38.htm |
Autorius: | Anonymous [ Kov 31 2004, 08:18 ] |
Pranešimo tema: | |
S.J rašė: Ačiū tau Tarazini už adresus na tie Drag tai Jėga man labai patiko ! ! !
![]() Bet jie kazkokie tai is Taiwanio ar Kitayaus ar dar is kazi kur |
Autorius: | Anonymous [ Kov 31 2004, 22:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai turbūt dėl to ir tokia jų kaina, nes aš vakar buvau lygtais "Melgoje" net nežinau kaip jie tiksliai vadinai ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Bal 17 2004, 00:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Turiu dar vieną klausimėlį, nes čia su kuo pašneki kiekvienas turi savo nuomonę, vieni įrodinėja kad 17 ratai jau yra perdaug, tai reiškia kietina mašiną ir šarnyrai šaibomis eina ir t.t. sako 16 optimalus variantas ir doubių ne taip bijosi ir važiuoklei nekenkia. Tai aš dabar kaip ir nežinau aišku norėtūsi 17 , bet jei mašina kietesnė pasidarys tai tikrai minusas. Tad būtų smagu sužinoti atsiliepimus kas važinėja su 17 ir 16 ratais, ką geriau pasirinkti ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Bal 18 2004, 10:29 ] |
Pranešimo tema: | |
xminde rašė: Teko man vaziuoti su XMu ir su 17" ir su 16".
Apie XMa su 17" galiu is karto pasakyti - kam tada ta hifropneumatine pakaba reikalinga? Geriau jau tada P605 nusipirk ir tuos volus jam uzdek - tikrai komfortas bus didesnis ir stabilumas taip pat. Pries savaite kolega su savo XMu i Aitvara mus veze - as is karto pradejau kabinetis, kad pas ji su pakaba kazkas ne taip - ar tai sferos pamire ar hidroaktyvas neveikia, o jis man vienareiksmishkai - juk 16" ratai pas ji. Tai tiek pastebejimu is realybes. Kieti ratai hidropneumatiniai pakabai beveik tas pats kaip, kad gatveje daugiau smulkiu/astriu duobikiu. Taip sakant - komforta aukosi del grozio. chia viskas yra mazhdaug tuesa, nuo dideliu disku ir zhemu padangu pradeda jaustis smulkus kelio nelgymui. Tachiau Xminde chia viska labai sureikshmino - tikrai nera tox didelis anti-komfortas nuo 17 ar 16 ratu, kad neapsimoketu jo bishki uzhsideti ir pasidaryt savo bolida grazhesni. akar machiau XM su visihkai naujais, tikrai grazhiais diskais, tachiau jie buwo 15 coliu, ir tikrai nieko grazhaus. Netgi jei tie diskai butu kainave 200lt uzh visus (ash manau kad ju verte apie 700), ju vistiek neapsimoka pirkti, tam kad uzhsideti sau |
Autorius: | xminde [ Bal 18 2004, 11:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Cia kaip ir diskusijoje apie dizaina - na vkus i cvet - tovarishchei net. O jei jau buti absoliuchiu biurokratu - tai netgi gamykia kitokio nei 15" varianto XMams nenumato. |
Autorius: | Anonymous [ Bal 18 2004, 14:39 ] |
Pranešimo tema: | |
S.J rašė: Na aš tai su Gedu sutikčiau, kam mesti pinigus vėjais ( 15-us ratus), jei dėti tai dėti kad gražu būtų. Tik nenoriu apsirikti, norisi pasirinkti optimalų variantą, kad ir vaizdas būtų ir važiavimo kokybė smarkiai nenukentėtų.
shiuo atveju ash dechiau 16 ratus ir auikshtesnio profilio padangas. nesvarbu kad spidometras bishki gryba pjaus, uzhtat bus grazu ir vazhiavimo kokybe ne ka sumazhes. |
Autorius: | Anonymous [ Bal 18 2004, 19:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Ką tu Gedai laikai aukštesnio profilio padangom ? Ir prie ko čia spidometras ? |
Autorius: | xminde [ Bal 18 2004, 20:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Uzdejus didesnes padunges - rodys mazesni greiti, o skaitliukas suks maziau km ![]() ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Bal 19 2004, 07:38 ] |
Pranešimo tema: | |
aukshtesnio profilio turiu omenyje: uzhsideti pvz. kokius 16 ratus ir kazhkiek auklshtesnes padangas, kad gautusi bendras rato skersmuo didesnis nei rekomenduoja gamintojas (ta prasme reikia pasidaryti taip kad spidometras pjautu gryba ![]() |
Autorius: | Ed [ Geg 24 2005, 00:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Sveiki, Kadangi pats vazineju su R17 galiu truputi apsviesti. Zodziu jau senokai juos turiu. Nusipirkau specialei ir gana ilgai kol suradau. Tikri lietnikai XM (R17) gaminami tik jam, galima ir nuo pezo ar ko kito uzdeti, bet tada neuzdesi maksimalaus plocio padangu. T.Y. priekinio ir galinio lietnyko vietomis keisti negalima. Pas mane 225/45 padangos. Tai maksimumas ant galo ir ratai turi ne klisi. Priekyje tikrai galima dar platesnes uzdeti. Manyciau 245, bet pats nebuvau uzsidejes. Dabar pliusai ir minusai. 1. masina nerealei stabili posukiuose! 2. geras sukibimas su esvaltu, jei pas tave v6.24, jei td automatas jokio skirtumo ![]() 3. grazei atrodo. 4. sunkiuo uzdeti ratu blokaroriu. 5. nauju padangu neipirksi, o devetu kainos mazai skiriasi. (rusai ir restauruotojei tokiu parametru padangu nekepa) Na o minusu gana nemazai. 1. masina tikrai kieteja, del to kad aukstis tik 45 ir lieti ratai sunkesni uz skardinius, bei daugiau oro reikia pripusti, jei nenori ratlankiu sulankstyti. Bet vis dar minkstas citroenas. 2. vaziuokle greiciau dyla: guolei ir t.t. 3. sunkiau pasukti vaira, bet xm, e tai nelabai jauciasi. 4. zvirkelyje kaip ant ledo. 5. nera zieminiu padangu ( teko tik vienas matyti, zinoma be sipu, kazkokias vinter sport) 6. tenka ziureti i duobes, nes sugadinus ratus didesnes islaidos ir duobes lasbiau jauciasi. Zodziu as manau kad ideliause xm yra R15 su skardineis ratlankeis bei padangomis 205 plocio, jei rastum 215 butu dar geriau, manau tilptu. Uzsidek krutus kalpokus ir bus kaip su lietnikais. jei nori kazko isskirtinio, tai pirk R17, tik jieskok specialei xm'ui, nes negalesi placiu padandu uzdeti, kam tada tie R17. O seip as patenkintas savo lietnikais, tikrai kartais smagu ilekti i koki posuki, net stabdzio nepaspaudus, bet kaip minejau jei pas jus td automatas, kaip pas mane, isibegejimas nepageres ![]() |
Autorius: | xamas [ Geg 24 2005, 08:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Tamsta prasom ma paaiskint kuo tie ratai ypatingi turi but kad tinka tik xm? Kad ir kiek varciau katalogus visur tas pac : P605, Xm ir netgi Volvo 850... duoda tuos pacius ratus. KOdel manot kad lieti ratai sunkesni uz skardinius, jeigu jie ir vadinami lengvo lydinio, na nebent lygint R17 lietus su R12 skardom. 17" nauju padangu tikrai yra ir zieminiu tik vat ar kisene isnes ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |