Taigi:
2002-2006m. XM1990m. 2.0i ( pirmasis mano XM). Isidejau devetas dujas,pasaudydavo kartais, ypac ziema... atvazinejau simta stuku scyrai. kai pirkau buvo 200.000km. Iprastiniu prieziuros darbu buvo kaip ir visur:tepalai, filtrai kaladeles.Po viena karta keisti priekiniu ratu stebuliu abu guoliai, vairo traukes antgaliai, sailentblokai abieju ratu, rankiniu trosai.
Pirkau uz berods, 1000 zaliu (1;4 kai dar buvo), radviliskyje, nuo tralo. atvaziavau i turgu tik siaip, pasismaukyt. islipu is passato, ogi ziuriu po kojom 100lt guli. pasiemiau. radau xm, ir tie pinigai kaip tik buvo rankpinigiam..

. Stovis buvo isties neblogas. nauja dusliara, hidraulika tvarkinga, nei vienos sferos per 100stuku nereikejo pust/keist, matyt vokietis pries parduodant visas pakeites buvo. Kas islindo, tai tepalus rijo labai (del to ir pardave vokietis). uzteko tik gumeles voztuvu pakeist, ir problema dingo. Toliau variklis visa laika veike be problemu. Viena karta keiciau skirstymo dirza su guoliu. Pavazinejus pora metu issiskete abu galiniai ratai. tuo metu sis remontas buvo brangus, tai atsitiktinai radau siauliuose srote abi sakes su guoliais(nes pas mane jau ir sakes reikejo keist), pasikeiciau-gavosi labai nebrangiai apie 200lt, ir toliau sekmingai atvazinejau.
na, dar buvo ir smulkesniu gedimu: el. langai, komutatorius gal 2 pakeiciau, i ekspoatacijos gala dusliara surudijo. Tai kaip ir viskas. pries parduodant, ziema, dar buvau labai silpna antifriza uzpyles, ir savaite nevazinetant -20 gal buvo. paziuriu-sistemoje ledukai...uzkuriau, tepalai su garais pro visus variklio pysius varyt pradejo...nieko atitirpo ir vel ok, pardaviau..
Tiesa, vargau su alsuoklio uzsalimu kone kiekviena saltesni ziemos menesi:


kazi kur dabar jisai? 2006m., berods, vilniuje, parduotas...
2004-2007m. XM 1996m. V6 APD.....pirkau uz 2700 euru. tech. buvo labai tvarkingas. kai pirkau, rida buvo 180 stuku. Isidejau deveta duju iranga, pirkau is Sigito, 300lt. Isidejau pats, skundu neturejau. Nesaude. mieste 16ltr. duju, trasioje 10,5. Ant 210 stuku luzo APD net neispejusi (tiesa, lasejo tepalas nuo pirkimo truputi...)
dezes nuemimas pastaymas apie 1000lt. deveta APD 300lt.(isrinkta ir apziureta pacio). Po remonto XM vaziavo, bet i 2 saiba su smugiu jungesi. dar pakeiciau paildomai dezes valdymo bloka, situacija pagerejo, bet ne idealiai..Antros APD remonto serijos laukti nenorejau.. pardaviau uz 5000lt. tad per 30.000km nedaug ka ir pakeiciau: filtrai, tepalai, vairo traukiu antgaliai, autopiloto rankenele(nebuvo nuo pirkimo):


2007m. XM 1991m. V6, mechanika, oda, LPG,vysnia. Rida 150 stuku buvo.Mokejau 1800lt.Pirkdamas apsirikau, nepastebejau vieno neveikiancio cilindro is 6. pusmeti paieskojes gedimo priezasciu ir nerades pardaviau uz 1500lt. Tvarkyt taip nieko ir nepradejau, nes neapsimokejo..

Foto nera:)
2007-iki dabar. XM V6 1993m. APD, oda,LPG, vysnia, nuvaziavus buvo apie 195stukas. Mano megtamiausias pirkinys..Pirkau kaune, uz 1900lt.+lietnyku su vasarinem padangom komplektelis(parduota uz 700lt.) su mirusiu akumu ir generatoriumi. Generas-100lt, akumas 150lt. Velgi tepalai variklyje, dezeje, filtrai. 2007 avarija, ne as kaltas. draudimo ismoka 2200lt, aptvarkyta uz 200lt. 2008m. avarija vel, dradimo ismoka 970 lt., nedaryta nieko (bevei i ta pacia vieta). Kol kas tiek su sita..:


2007m. iki dabar :XM 2.0 turbo,LPG, oda,..."leds"...

rida 120 stuku:

2008m.-iki dabar :XM V6 1991m. Mechanika, oda< LPG, rida 148stukos. pirkta uz 1900lt. +zieminiu ratu su dygliais komplektelis, kuriuos cia pardavineju..

. tik nupirkus pakeista pacio keleivio atramine guma (100lt.) ir granatos apsaugine guma (30lt+40lt darbas). pakeistas tepalas greiciu dezeje pacio (2ltr.-40lt.) Kol kas tiek ir su sita tu remontu...:

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..

; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...