WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Stabilizatorius ir aukščio korektorius http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=6437 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | zaibaz [ Kov 22 2006, 16:57 ] |
Pranešimo tema: | Stabilizatorius ir aukščio korektorius |
nusprendiau lysti i duobe ir reikia patarimu as manau kad per sitiek metu gali buti strypeliai kurie jungiasi su kraniuku yra issikraipe manau reiktu atsukti nuo stabilizatoriaus ir viska per naujo sureguliuot norejau paklaust jei atkabinu visiskai aukscio rankenele i kuria padeti turi atsistoti auto nes jei prie stabilizatoriaus jungiantis strypas yra persisukes jau tai ir valdo blogai pastebejau ilgai vaziuojant per bloga kelia ji visa issidarko priekis aukciau stovi galas zemiau arba galas pakyla neisio neisto jei ka zinot plz rasykit |
Autorius: | ArvydasAS [ Kov 22 2006, 17:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Del auscio reguliavimo |
zaibaz rašė: nusprendiau lysti i duobe ir reikia patarimu Na, nors ir nedaug mano mechaniko zinios siekia, bet manyciau, kad STABILIZATORIAI nelabai ka bendro turi su aukscio reguliavimu as manau kad per sitiek metu gali buti strypeliai kurie jungiasi su kraniuku yra issikraipe manau reiktu atsukti nuo stabilizatoriaus ir viska per naujo sureguliuot norejau paklaust jei atkabinu visiskai aukscio rankenele i kuria padeti turi atsistoti auto nes jei prie stabilizatoriaus jungiantis strypas yra persisukes jau tai ir valdo blogai pastebejau ilgai vaziuojant per bloga kelia ji visa issidarko priekis aukciau stovi galas zemiau arba galas pakyla neisio neisto jei ka zinot plz rasykit ![]() |
Autorius: | Lyncas [ Kov 22 2006, 17:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Rysys su stabilizatoriais yra. Spyruokles vienas galas yra pritvirtintas prie stabilizatoriaus, o kitas prie aukscio krano. Atkabinus traukute, masina stoves tokiam pat lygyje kaip ir pries atkabinima. Niekas nepasikeis. Tu pradzioj sistema ir aukscio kranus isiplauk, o jau paskui eksperimentuok. |
Autorius: | zaibaz [ Kov 22 2006, 18:11 ] |
Pranešimo tema: | |
sakai sistemos polovimas daug ka padeda? matai kaip buvau ta krana isemes issivaliau ir t..t lyg viskas gerai bet neduoda man ramybes kokiu principu jis veikia jugi pas ji nera tarpiniu variantu jis arba atidaro sklende arba uzdaro o tai jei rankena pastatom pries auksciausia padeti kokiu jis butu tai padaro kad nepilnai iskelia ar jis tiesiog nevisiskai atsidaro sklende nes man daugiau priimta butu jei pilnai atsidaro pasikelia kiek reikia ir slegis vienodas vopsim cia tokie kosmosai su tacka kad vajetau bet man ji vistiek patinka:D |
Autorius: | Lyncas [ Kov 22 2006, 18:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Taip, aukscio kranas neturi tarpines padeties, jis arba uzdarytas, arba atidarytas. Tiesiog pasiekus reikiama auksti jis uzsidaro, tam ir naudojama spyruokle nuo stabilizatoriaus, kuris pasisuka kulant-leidziantis. Vienas krano praqplovimas nelabai ka duoda. As ploviau kelis kartus, ir visada rasdavau pakankamai brudo. O plovimui tai yra ploviklis. Paziurek archyve, tikrai pie ji rasi. Podolsko puslapyje yra ir auksciau surasyti, ir parodyta kaip matuoti-reguliuoti. |
Autorius: | proffanas [ Bir 03 2007, 20:19 ] |
Pranešimo tema: | |
O gal kam iš kolegų teko artimiau susipažinti su detale, pažymėta nr4? ![]() Domina viskas: kur ir už kiek pavyko gauti, kokie keitimo niuansai ir koks po keitimo pastebėtas pokytis važiuoklės elgesyje? |
Autorius: | mauzas [ Bir 04 2007, 06:08 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: O gal kam iš kolegų teko artimiau susipažinti su detale, pažymėta nr4?
Domina viskas: kur ir už kiek pavyko gauti, kokie keitimo niuansai ir koks po keitimo pastebėtas pokytis važiuoklės elgesyje? Manau tokia detale bet kuris tekintojas iš bronzos ištekins ![]() ![]() |
Autorius: | mauzas [ Bir 05 2007, 17:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Karolisxm rašė: as ta prakeikta, stringanti daikta senai isemiau ir problemos dingo, geriau is plastmases istekinti, (niekaip neprisiruosiu)
Išimt tai išėmei, bet man įdomu kokioj tu aukščio padėtį dabar važiuoji ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 05 2007, 18:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Karolisxm rašė: visiskai nepajutau aukscio skirtumo ir masina isena pakelti ir nuleisti, kaip iprastai
Mane domina, ar tas išėmimas nedavė kokio pokyčio mašinos kietumui; amortizacinėms savybėms? Niekas niekur bildėti nepradėjo; nesijaučia, kad vienas mašinos galas lyg ir plaukiotų? ![]() |
Autorius: | Karolisxm [ Bir 06 2007, 20:26 ] |
Pranešimo tema: | |
kadangi ta ivore, ziema, nuo drusku vis uzpudavo, tai galas nekildavo, o pakiles sulietedavo, arba nukrisdavo. nu daba visks gerai(siaulietiskai ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 19 2007, 17:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Pasikeičiau tas įvorėles. Efektas: 1. Mašina žaibiškai ir labai tiksliai reaguoja į aukščio reguliavimo svirtelės salone perstūmimą vos centimetru (prie to turbūt prisidėjo ir ketvirtas per pusmetį korektorių plovimas). Jau pamiršau, kaip po mašinos pirkimo nėjo nustatyti tikslaus mašinos aukščio, ir vakare po kelionių galas kartais savavališkai stovėdavo iki 5cm aukščiau ar žemiau, nei ryte išvažiuojant ![]() 2. Mašina daug mažiau pasvirdama, daug standžiau ima posūkius. 3. Važiuojant per duobes galas gerokai standesnis. Ne kietesnis, o būtent standesnis-nebėra plaukiojimo ir neapibrėžtų pasisupimų aukštyn-žemyn. Aplamai-važiavimas XMu jau visai kitas, bet sunku būtų smulkiai nupasakoti, nes likę pastebėjimai pernelyg subjektyvūs. Techninė dalis. Originale tas svirties strypas ir jo galiukas, bei pačios įvorės vidinis diametras turi būti 6mm. Mano XMo gale strypelio diametras tebuvo 4,1mm, įvorės anga-6,5mm. Priekyje 4,8 ir 6,3. Kadangi įvorė bronzinė, o strypelis plieninis-akivaizdu, jog įvorė ne kartą buvo keičiama, kol bronza tiek išėdė plieną ![]() ![]() Kad įvorės ir strypeliai labiau dyla būtent gale-inete ne kartą minėta. Mano XMo rida-306kkm. Nemanau, kad pas kitus turinčius panašią ridą XMus tos įvorės su strypeliais yra pastebimai geresnės būklės. Pas BXus, beje, vaizdas dar liūdnesnis; ypač gale. Originalai ir "samopalai" atrodo taip: ![]() ![]() "Samopalų" vidinis diametras čia tik 3mm; vėliau buvo išdidintas iki reikiamo diametro. Originalai turi atsisukti 12 ir 16mm rakteliais. Kadangi taip paprasčiau, dabar abi "samopalo" dalys atsisuka 17mm rakteliais. Jei kas susigalvotumėte gamintis, brėžinys iš Podolsko puslapio: ![]() Jei pavyks atsukti seną, tai naujos veržlės gaminti nebūtina-svarbu pataikyti sriegį, kuris yra colinis. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |