WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Dingsta aušinimo skystis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=838 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Nerka [ Geg 13 2004, 15:36 ] |
Pranešimo tema: | Dingsta aušinimo skystis |
Pravažiavus 5-6 tūkst. km. dapilu po 200 mm. antifrizo, visus anksčiau forume išvardintus dingimo būdus lyg ir apžiūrėjau, bet nieko blogo neradau. Gal jis kažkiek garuoja kai įkaista auto ar visgi reikalinga jau meistrų pagalba, o gal visi šiek tiek dapilinėja? Ačiū. XM 92m. TD |
Autorius: | Julius [ Geg 13 2004, 15:50 ] |
Pranešimo tema: | |
jeigu nesimato vaozdziai tai greiciausias varijantas kad pradegus galvos tarpinje arba pati galva trukus JuliusCXM |
Autorius: | Lyncas [ Geg 13 2004, 16:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Ir kokius budus apziurejai, kad paskui apie ta pati nekalbeti? |
Autorius: | Anonymous [ Geg 14 2004, 07:18 ] |
Pranešimo tema: | |
Po nakties nerandu jokios balutės po mašina ar kažko panašiai, keleivio pusėj prie pečiuko sausa, užvedus variklį ir atsukus išsiplėtimo bakelio dangtelį burbulų nėra, šlangos lyg ir minkštos tik nežinau kokio jos minkštumo turi būti. Tai tiek apžiūrėta, gal dar kokiu procedūrų ar nutekėjimo vietų pasiūlyti galite? Dėkui. |
Autorius: | Anonymous [ Geg 14 2004, 07:19 ] |
Pranešimo tema: | |
Jo,greiciausiai bus tarpinė po galva.O vandens šlangų nepučia.Ir atkreipk dėmesį ar neperdaug garu eina iš duslintuvo.Bet šiaip įtariu prognozė,kad teks keist tarpines ![]() |
Autorius: | Vovka [ Geg 14 2004, 07:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Nerka rašė: Po nakties nerandu jokios balutės po mašina ar kažko panašiai, keleivio pusėj prie pečiuko sausa, užvedus variklį ir atsukus išsiplėtimo bakelio dangtelį burbulų nėra, šlangos lyg ir minkštos tik nežinau kokio jos minkštumo turi būti. Tai tiek apžiūrėta, gal dar kokiu procedūrų ar nutekėjimo vietų pasiūlyti galite? Dėkui.
Viskas lygiai taip ir pas mane buvo. Dar tik galiu pridurt, kad pečiukas kartais pūsteldavo vietoj šilto oro šaltą. Noriu pabrėžti, kad kartais. Keičiau galvos tarpinę ir viskas dabar čiki piki ![]() ![]() |
Autorius: | Anonymous [ Geg 14 2004, 07:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Garų iš duslintuvo būna daugiau tik ryte užvedus, o iš pečiuko ora pučia tvarkingai, bet aišku prognozės ne kokios. Ir dar, kokios liūdnesnės pasekmės laukia manes jei neskubėsiu keisti tarpinės? Ar tarpinės keitimas ir pagrindinio diržo keitimas suderinami darbai, kad juos vienu ypu sutvarkyti? |
Autorius: | Rulis [ Geg 14 2004, 07:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano ATA Galante irgi dingdavo aušinimo skystis. Ir jokiu balu, jokiu pedsaku, burbulu irgi nebudavo is bakelio. Bet pasirodo, kad burbulu nebudavo is bakelio tik prie zemu apsuku (kai stovi ir ziuri), o kai duodi gazo, tai va tada ir uzverda. Tiesa as jau nesiaiskinau, kas ten blogai, nes jau buvo gana ir pries tai priinvestuota, o perspektyvu jokiu... |
Autorius: | Lyncas [ Geg 14 2004, 08:13 ] |
Pranešimo tema: | |
O tu antifryzo lygi kada ziuri, kai siltas ar kai saltas? Kai siltas antifryzo turi buti iki virsutines mietkes. Kai saltas - mazdaug per viduri. Jeigu salto pripili iki virsaus, tai jis paskui nubega per slangute ir nusistovi mazdaug per viduri. |
Autorius: | xamas [ Geg 14 2004, 08:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Nerka rašė: Žiūriu ir dapilinėju kai šaltas variklis ir visko gali būti kai sušyla perteklius nubėga, nes kai dapilinėju, kaip jūs ir sakot, antifrizas būna nusistovėjas per vidurį. Bet kodėl tas kompas vis uždeginėja savo baisūjį STOP su užrašais: lėčiau, aukšta temperatūra, nors temperatūra tikrai nėra aukšta, ir užsidega kolba su rodykle į viršų, kuri kaip suprantu ir reiškia kad trūksta antifrizo.
Kolba nereiskia antifreezo lygio, o tik Slow speed !! Kai uzsidegs kruva lempu ir pranesimas antifreeze level ar panasiai tada dapylinek. Bent jau maniskiam taip buvo, antifreezo iki virsaus o kolba uzsidegdavo.. |
Autorius: | Paulius [ Geg 14 2004, 08:38 ] |
Pranešimo tema: | |
tarpines keitimas ir dirzo keitimas labai suderinami dalykai. Na jei servise tai dar sakys +50lt, bet siaip ji ar taip ar taip pastatyti reikia. Tik dar kad keiciant reikia senaji nuimti ir nauja uzdeti, o pastatymas tas pats. O siaip jei jau ruosiesi tarpine keitimui tai nusiteik atideti apvalia sumele. As keiciausi savo XM 2.1Td tarpine tai gavosi (tarpine + itempimo guolis + dirzas + slifavimas + saibos po forsunkem) 500Lt. O darbas jau atskirai pliusuojasi. Siaip Vilniuj kazkur 400-450lt eina. Kai pats darai susitaupo ![]() |
Autorius: | Lyncas [ Geg 14 2004, 09:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Nerka rašė: užsidega kolba su rodykle į viršų, kuri kaip suprantu ir reiškia kad trūksta antifrizo.
Antifryzo trukuma rodo bangeles ir ju spalva buna raudona. Kolbos spalva geltona ir tai yra tik ispejimas kad temperatura kyla ir reikia suletinti greiti. Skaityk User Manuala. |
Autorius: | Vycka [ Geg 14 2004, 09:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Antifrizo paslaptingas dingimas |
Nerka rašė: Pravažiavus 5-6 tūkst. km. dapilu po 200 mm. antifrizo, visus anksčiau forume išvardintus dingimo būdus lyg ir apžiūrėjau, bet nieko blogo neradau. Gal jis kažkiek garuoja kai įkaista auto ar visgi reikalinga jau meistrų pagalba, o gal visi šiek tiek dapilinėja? Ačiū. Del 200 ml antifrizo nera ko sukti galva, nors mano brolis vazinedamas su VOLVO 440 tasolo jau 5 metus nedapilineja (per metus vaziuoja apie 20.000 km)
XM 92m. TD |
Autorius: | Anonymous [ Geg 14 2004, 10:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Antifrizo paslaptingas dingimas |
Kai litrą supili pravažiavęs 10000,tai jokia beda,juk ir nusigaruoja ir panašiai.O jei nori sužinoti ar kompresija pučia i vandenį,pamaigyk šlangas.Kia jos tampa ypatingai kietos ,tai tikrai nieko gero nezada ![]() Kai visakas tvarkoje,net ir ikaitusiam varikliui(žinoma ne iki virimo),atsukus išsiplėtimo bakelio probkę,būna tik silpnas "šnypšt",o jei problema su tarpine tas šnypštimas yra stiprus ![]() |
Autorius: | ROLKA [ Geg 15 2004, 20:12 ] |
Pranešimo tema: | |
Jeigu Nerkai užsidega lemputė ir skyščio lygis normalus, tai išsiplėtimo bakelyje yra daviklis, jį reikia išimti ir nuvalyti tuos du gnybtus, kurie duoda parodymus kompui apie skyščio lygį. Aš savo išėmiau tai buvo labai apklakėję tik nežinau kodėl juk aušinimo skystis neleidžia susidaryti kalkėms. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |