WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Gale bilda
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=885
Puslapis 11

Autorius:  Svečias [ Geg 19 2004, 13:09 ]
Pranešimo tema:  Gale bilda

Važiuojant per duobes, ypač kai buvo ratai pakeisti į vasarines padangas, pradėjo negražiai dunksėti galinė mašinos dalis. Galinės sferos tikrintos prieš du mėnesius ir rodė po 30 atm. Ar galėjo jų slėgis taip greitai išsibezdet? Ir nelabai jaučiasi skirtumas tarp sport ir auto padėčių, nors užgesinus variklį po 30 s. hidroaktyvo išsijungimo garsas girdisi? Ar tai reiškia kad su juo viskas tvarkoje ar visgi reikia lysti ir matuoti varžas, gal paprastesnis nustatymo būdas yra?


XM 92 TD

Autorius:  XiMas [ Geg 19 2004, 13:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Dunksi galas

Nerka rašė:
Važiuojant per duobes, ypač kai buvo ratai pakeisti į vasarines padangas, pradėjo negražiai dunksėti galinė mašinos dalis. Galinės sferos tikrintos prieš du mėnesius ir rodė po 30 atm. Ar galėjo jų slėgis taip greitai išsibezdet? Ir nelabai jaučiasi skirtumas tarp sport ir auto padėčių, nors užgesinus variklį po 30 s. hidroaktyvo išsijungimo garsas girdisi? Ar tai reiškia kad su juo viskas tvarkoje ar visgi reikia lysti ir matuoti varžas, gal paprastesnis nustatymo būdas yra?


XM 92 TD


Koks slėgis įpūstas galinėse padangose?

Autorius:  Anonymous [ Geg 19 2004, 19:35 ]
Pranešimo tema: 

Lyncas rašė:
Yra gale sailenblokai, po du kiekvienoje puseje. Ir kainuoja jie 140 ir 80 lt. Pas dauguma jie yra arba mire arba ant mirimo ribos, bet dar nezinau ne vienu, kuris butu visus pasikeites. Jeigu butu kalti sailenblokai, tai butu bildeje ir su zieminem padangom. Siaip reiketu slegi padangose pasitikrinti ir jeigu nera skirtumo tarp normalaus ir sportinio rezimo, pasiziureti kodel taip yra.


ydomu kur jie stovi, pas XMa visa gala buvau isardes radau tik sakiu guolius su salnikais ir stabilizacine trauke, o sailenbloku nelabai :?

Autorius:  Anonymous [ Geg 20 2004, 07:16 ]
Pranešimo tema: 

Kaip patarė gerbiamas XiMas, pažiūrėjau slėgį galiniuose ratuose ir pasirodė tie atgrubnagiai buvo pripūtę po 3 atm. Padarius 1,9 atm. iškart pagerėjo, bet norisi vistiek geriau, turbūt laikas pavažiuti su paprasta spiruoklinia mašina.

Autorius:  XiMas [ Geg 20 2004, 07:31 ]
Pranešimo tema: 

savas rašė:
o jei taip pravalius ir pareguliavus korektorius??? gal sikna kiek zemoka.

O kada kietesnis galas: ar kai mašina aukštoka, ar kai žemoka?

Autorius:  Anonymous [ Geg 20 2004, 07:37 ]
Pranešimo tema: 

Kaip suprast aukštoka -žemoka, pasikeli į darbinį lygį ir važiuoji, o ar tie aukščio korektoriai nusimušia tai nežinau kaip pamatuoti. Vizualiai lyginant su kitais XM lyg ir panašus aukštis.

XM 92 TD

Autorius:  XiMas [ Geg 20 2004, 07:39 ]
Pranešimo tema: 

Nerka rašė:
Kaip suprast aukštoka -žemoka, pasikeli į darbinį lygį ir važiuoji, o ar tie aukščio korektoriai nusimušia tai nežinau kaip pamatuoti. Vizualiai lyginant su kitais XM lyg ir panašus aukštis.

XM 92 TD

O kas aukščiau: galas ar priekis pagal apačios liniją, kai pakyla?

Autorius:  Lyncas [ Geg 20 2004, 08:05 ]
Pranešimo tema: 

Xdalius rašė:
ydomu kur jie stovi, pas XMa visa gala buvau isardes radau tik sakiu guolius su salnikais ir stabilizacine trauke, o sailenbloku nelabai :?

cia parodyta http://citroeny.cz/servis/xmser/zadni_naprava_2.gif
virsuje apvalus, apacioje keturkampis.

Autorius:  Paulius [ Geg 20 2004, 08:09 ]
Pranešimo tema: 

ydomu kur jie stovi, pas XMa visa gala buvau isardes radau tik sakiu guolius su salnikais ir stabilizacine trauke, o sailenbloku nelabai :?

tai tu buvau tik sakes nusiemes. O tiltas prie kuriu tvirtinamos sakes yra prisuktas prie kebulo ir jis prisuktas ne tiesiog prie kebulo, o pes salenblokus. Siek atidziau paziurek ir nesunkiai tai pamatysi.

P.S. zinau viena kolega, kuris visus galinius salenblokus pasikeite.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/