Caras rašė:
Cituoti:
Cia kazka priburei. Manometrui visiskai nereikalingas slegio nuleidejas. Reikalingas nebent droselis (maza skylute) kad staigius slegio pokycius slopinti ir kad manometras rodytu siek tiek suvidurkinta slegio reiksme
jei tu butum pasivazinejes turbininem masinom zinotum kad nepadavus bent dalies slegio i turbinos slegio reguliatoriu kyla slegis kolektoriuje ir ji nesunkiai galima davaryti iki 2 atm. ar dar daugiau (daugiu atm(bar) daugiau galios. Sicia yra tik viena problema jei i si reikala bandyti kisti nagus tai yra vienas zinksnis iki nelaimes reikia tiksliai zinoti ar veikia detonacijos davikliai ir katroje vietoje turbinos uzsukimo riba kad ji nesubiretu i gabalus.
siap jei nedari turbinos slegio reguliavimo tau nereikalingi jokie manometai nebent vienkartinis jos patikrinimas ar slegis tose ribose kuris parasytas tech. spec. Pasitikrinai pasireguliavai voztuvo traukute kad tiktu slegis ir nesuki sau smegenu.
BTW, gal į temą, jei tiek apie turbinas išmanot:
-ką reiškia, kai padidėja turbinos garsas vieną gražią dieną( tiesiog padydėja švilpesio garsumas)?
-kas tai yra turbinos restauracija, kada ji taikoma ir ką duoda?
