WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Turbinos slėgio daviklis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=904
Puslapis 12

Autorius:  Petrucioo [ Geg 22 2004, 17:38 ]
Pranešimo tema:  Turbinos slėgio daviklis

ar pas jus yra turbinos slegio matuoklis prietaisu paneleje?

Autorius:  Marijonas [ Geg 22 2004, 19:20 ]
Pranešimo tema: 

Na bent dyzeliniuose XM teko matyti :!: :roll: del benzininiu tai nzn :roll:

Autorius:  db_xm [ Geg 23 2004, 11:42 ]
Pranešimo tema: 

Pas TCT - nera, buna tik pas dyzelius

Autorius:  Anonymous [ Geg 23 2004, 14:23 ]
Pranešimo tema: 

pas XM td yra

Autorius:  Petrucioo [ Geg 24 2004, 09:14 ]
Pranešimo tema: 

gal zinot koks signalas ateina i dachika paneleje is slegio daviklio?

Autorius:  db_xm [ Geg 24 2004, 18:52 ]
Pranešimo tema: 

TCT man atrodo ishvis tokio daviklio neturi, benzui dzin. Yra tik mechaninis voztuvas. Pas TD toks jau yra, nes ten yra savu ypatumu. Signalas TD varikliuos manau, kad bus paprasciausia ytampa, nemanau kad ten bus kas sudetingo, koks impulsinis ar dar kitoks.

Autorius:  Lyncas [ Geg 25 2004, 09:02 ]
Pranešimo tema: 

db_xm rašė:
Signalas TD varikliuos manau, kad bus paprasciausia ytampa, nemanau kad ten bus kas sudetingo, koks impulsinis ar dar kitoks.

Prie paprastu signalu taip pat priskiriami sroviniai ir varzinai, dar gali buti talpuminiai ir indukciniai. O koks yra is tikruju, tai velnias ji zino.

Autorius:  Anonymous [ Geg 25 2004, 09:39 ]
Pranešimo tema: 

Reikalinga:
pasiimi slangutes gabala (pvz 4mm skersmens) susirandi mnometra iki 1,5 atm rodanti, poto dar pasiimi pasidarai slegio nuleidima pris manometra (cia tas nebutina bet maloniai nuteikia ;) ) . poto dar reikia poros trisakiuku ir perejimo kad butu galima manometra suungti su slangute.
Darom:
susirandi slangute einancia i turbinos slegio reguliatoriu, ja perpjauni pas tatai trisakiuka ir prie jo prijungi susirasta slangute. ja atsivedi i salona ir
ant jos galo pastatai manometra. O del sielos malonumo pries manometra pastatai dar viena trisakiuka ir ant jo uzmauni slegio isleidima (jis turi buti tiksliai reguliuojamas tinka pvz. nuo laselines) Kai ji prasuksi manometras slegi rodis nesamones( kad samones rodytu reikia dar viena slangute vesti is kolektoriaus ) bet uztat ..... :twisted: jau gali bandyt ir draguose dalivaut gal ka padarysi, arba bus paskutinis tavo variklio gyvenimo vakaras.

Autorius:  Lyncas [ Geg 25 2004, 10:08 ]
Pranešimo tema: 

Caras rašė:
Kai ji prasuksi manometras slegi rodis nesamones( kad samones rodytu reikia dar viena slangute vesti is kolektoriaus )

Cia kazka priburei. Manometrui visiskai nereikalingas slegio nuleidejas. Reikalingas nebent droselis (maza skylute) kad staigius slegio pokycius slopinti ir kad manometras rodytu siek tiek suvidurkinta slegio reiksme.

Autorius:  db_xm [ Geg 25 2004, 12:07 ]
Pranešimo tema: 

:) jei ishtikro tai koks skirtumas.
Kiek esu ziurejes pas bosch'a ar simensa dauguma davikliu duoda ytampa praporcinga slegiui. Ir bent schamos kiek nupieshta yra tai ish daviklio ateina vienas laidas i indikatoriu + 2 laidai maitinimo. Panashu, kad bus ytampa.

Autorius:  Lyncas [ Geg 25 2004, 12:18 ]
Pranešimo tema: 

Trys laidai dar vienareiksmiskai neapsprendzia signalo tipo. Taip pat sekmingai gali buti ir itampa ir srove ir netgi varza. Jeigu butu tik du laidai, tada itampa iskarto atkristu, bet ir tai dar liktu srove ir varza. Cia nebent pasiemus testeri reiktu matuoti.

Autorius:  Anonymous [ Geg 25 2004, 15:07 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
Cia kazka priburei. Manometrui visiskai nereikalingas slegio nuleidejas. Reikalingas nebent droselis (maza skylute) kad staigius slegio pokycius slopinti ir kad manometras rodytu siek tiek suvidurkinta slegio reiksme

jei tu butum pasivazinejes turbininem masinom zinotum kad nepadavus bent dalies slegio i turbinos slegio reguliatoriu kyla slegis kolektoriuje ir ji nesunkiai galima davaryti iki 2 atm. ar dar daugiau (daugiu atm(bar) daugiau galios. Sicia yra tik viena problema jei i si reikala bandyti kisti nagus tai yra vienas zinksnis iki nelaimes reikia tiksliai zinoti ar veikia detonacijos davikliai ir katroje vietoje turbinos uzsukimo riba kad ji nesubiretu i gabalus.
siap jei nedari turbinos slegio reguliavimo tau nereikalingi jokie manometai nebent vienkartinis jos patikrinimas ar slegis tose ribose kuris parasytas tech. spec. Pasitikrinai pasireguliavai voztuvo traukute kad tiktu slegis ir nesuki sau smegenu.

Autorius:  Lyncas [ Geg 25 2004, 15:56 ]
Pranešimo tema: 

Del slegio reguliatoriaus viskas OK, bet tu kalbejai apie slegio matavima. Tai du skirtingi dalykai.

Autorius:  XiMas [ Geg 25 2004, 16:02 ]
Pranešimo tema: 

Caras rašė:
Cituoti:
Cia kazka priburei. Manometrui visiskai nereikalingas slegio nuleidejas. Reikalingas nebent droselis (maza skylute) kad staigius slegio pokycius slopinti ir kad manometras rodytu siek tiek suvidurkinta slegio reiksme

jei tu butum pasivazinejes turbininem masinom zinotum kad nepadavus bent dalies slegio i turbinos slegio reguliatoriu kyla slegis kolektoriuje ir ji nesunkiai galima davaryti iki 2 atm. ar dar daugiau (daugiu atm(bar) daugiau galios. Sicia yra tik viena problema jei i si reikala bandyti kisti nagus tai yra vienas zinksnis iki nelaimes reikia tiksliai zinoti ar veikia detonacijos davikliai ir katroje vietoje turbinos uzsukimo riba kad ji nesubiretu i gabalus.
siap jei nedari turbinos slegio reguliavimo tau nereikalingi jokie manometai nebent vienkartinis jos patikrinimas ar slegis tose ribose kuris parasytas tech. spec. Pasitikrinai pasireguliavai voztuvo traukute kad tiktu slegis ir nesuki sau smegenu.

BTW, gal į temą, jei tiek apie turbinas išmanot:
-ką reiškia, kai padidėja turbinos garsas vieną gražią dieną( tiesiog padydėja švilpesio garsumas)?
-kas tai yra turbinos restauracija, kada ji taikoma ir ką duoda? :?

Autorius:  Anonymous [ Geg 25 2004, 16:12 ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
ką reiškia, kai padidėja turbinos garsas vieną gražią dieną( tiesiog padydėja švilpesio garsumas)?
-kas tai yra turbinos restauracija, kada ji taikoma ir ką duoda?

Garsas dazniausiai padideja del sistemos nesandarumo gali buti itrukes turbinos korpusas, nesandarus ortakis ir t.t., gali buti kad uzsikirtes slegio reguliatorius, gali buti sparnuociu disbalancas (nudege sparnuotes kampelis).
restauracija tai persislifuoja asele pasikeicia sandarinimo ziedai (kad i ismetimo sistema nepatektu tepalas) isbalancuojama asele, suvirinamas korpusas jei trukes pritrinami pavirsiai su kolektorium ir sureguliuojamas slegimas.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/