WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dingsta LHM
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=21&t=9984
Puslapis 12

Autorius:  Kandrius [ Sau 31 2007, 20:35 ]
Pranešimo tema:  Dingsta LHM

Ieškojau forume, bet konkretaus atsakymo neradau.
Kadangi santechninį automobilį turiu dar tik mėnesį, nežinau dar visų jo "prikolų".
Kai gerai pašąla (-15 ir daugiau), ryte užvedus auto pasikelia per 20 - 30 sekundžių, tačiau pravažiavus iki 1 km., užsidega STOP su šauktuku. Po darbo važiuojant vakare, šitas reiškinys nepasireiškia. Patikrinau lygį, pasirodo trūksta. Niekur neleidžia (po stovėjimo apžiūriu). Šiandien pripyliau iki normos (1 l.), tačiau įdomu, kur jis dingo: sustengo, sfera kiaura (bet važiuoju minkštai)ar dar kažkas.
Jei buvo jau diskutuota šia tema, įdėkit linką.

Ačiū

Autorius:  Dolfrin [ Sau 31 2007, 20:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Dingsta LHM

Kandrius rašė:
Ieškojau forume, bet konkretaus atsakymo neradau.
Kadangi santechninį automobilį turiu dar tik mėnesį, nežinau dar visų jo "prikolų".
Kai gerai pašąla (-15 ir daugiau), ryte užvedus auto pasikelia per 20 - 30 sekundžių, tačiau pravažiavus iki 1 km., užsidega STOP su šauktuku. Po darbo važiuojant vakare, šitas reiškinys nepasireiškia. Patikrinau lygį, pasirodo trūksta. Niekur neleidžia (po stovėjimo apžiūriu). Šiandien pripyliau iki normos (1 l.), tačiau įdomu, kur jis dingo: sustengo, sfera kiaura (bet važiuoju minkštai)ar dar kažkas.
Jei buvo jau diskutuota šia tema, įdėkit linką.

Ačiū


Berods, buna toks variantas, kad kai kiaura sferos membrana lhm gali uzsipildyti i ja :roll: . Pataisykit jei nesamone.

Autorius:  proffanas [ Sau 31 2007, 21:04 ]
Pranešimo tema: 

Lygis tikrintas kaip priklauso,t.y. iškėlus į max.įjungtu varikliu?
LHM gali dingti per bet kurį arba per visus iškart iš to gal 100 vamzdyno sujungimų:gal išrasoja per nesandarias tarpines,o gal kur ir nepastebimai kapsi.Tokie dalykai nustatomi tik vizualiai,o ne internetu.LHM visgi yra tepalas,ir nuo šalčio sutirštėti tiek,kad patebimai pasikeistų jo tūris,jis negali.
Jei kiaura sfera,bent vienas mašinos kampas bus kietas kaip kuolas.Medžiagos šia tema galima rasti paieškon įvedus "kuolas" ;) Mašinos kietumą paprastai patikrinti galima esant išjungtam varikliui,normal aukščiui ir uždarytoms durelėms automobilį pasiūbavus iš šono:jis turi laisvai suptis linguoti.
Pakilimas ryte per 30sek prie -15C yra labai geras rezultatas.

Autorius:  Kandrius [ Sau 31 2007, 21:38 ]
Pranešimo tema: 

Ačiū už nuomones.
Papildžiau pakėlęs į max. padėtį. Manau, kad sfera bus trūkus, nes sniegas po mašina baltas. Rytoj bandysiu linguot, tačiau jaučiu viena vieta, kad mano auto nori apsilankyti ligoninėj.

Autorius:  DozeSS [ Sau 31 2007, 22:23 ]
Pranešimo tema: 

Neskubek pas daktarus. Del salcio pastingsta LHM'as ir blogai vaiksto po visus mazgus. Jei dapylei LHM tai turetu tam kartui uztekti. O sferas gali prie progos pasitikrinti, papildys kur truksta, jei bus trukusi suras.
Per sias dienas man irgi kelis kartus buvo mirktelejes tas uzrasas.

Autorius:  POWER [ Vas 01 2007, 09:35 ]
Pranešimo tema: 

kiek supratau, V6 variklis?:)
imanomas variantas-leidzia per vairo kolonele. Idomiausia, kad dazniausiai leidzia, kai vaira sukioji, t. y. kai vazineji(suprask, ir vaira siukoioji). pastacius masina , vairas gryzta i centrine padeti (cia juk diravi kolonele)-ir tada nebega. Vat taip ir gaunasi-vazineji-bega, isjungi varikli nebega. Uzveska varikli, prasildyk, ir kol sils, sukiok vaira i krastines padetis, ir uzlaikyk jose kelesdiasimciai sekundziu, ir paziurek i sniega po to. Paprastai kai toks gedimas,lhm lasai kaupiasi, ziurint is virsaus, po priekinio keleivio kojomis, ant dugno. Nors as linkes manyti-jei vairo kolonele lasetu, tai ir uzgesinus varikli lasas kitas turetu nukristi ant zemes, juo labiau sniegas, gerai matosi. O jei pas tave svaru po dugnu, tad nzn. Nelinkeciau vairo kolonkes remonto-600lt. nors jei tik truputi lasa-neapsimoka tvarkyti, geriau dapilti vis(buvo diskutuota forume).

Autorius:  Kandrius [ Vas 01 2007, 19:01 ]
Pranešimo tema: 

Kadangi mašiną pirkau iš gero pažįstamo, kuris eilę metų važinėja << ir parveža iš DE, daugiau mažiau žinau visą jo Lietuvoje buvimo istoriją. Ir jis užtikrino, kad nei tepalo, nei LHM jis nevalgo.
Parvarytas jis buvo prieš 1,5 metų, pravažiuota 20.000 km., tik parvarius visa hidraulikos profilaktika (tame tarpe LHM keitimas be plovimo) buvo atlikta pas Dr. Alvydą, tai liko dar 10.000 km. iki keitimo su plovimu.
Gal ir normalu, kad per 20.000 km. 1 l. nugaruoja ar pastengsta, mašina gi nenauja.
P.S. Šiandien pavažinėjęs paspaudžiau visus kampus, visi linguoja gražiai. Dėl vairo rytoj pažiūrėsiu.

Autorius:  proffanas [ Vas 01 2007, 19:39 ]
Pranešimo tema: 

Tai viskas gal dar normos ribose... 1ltr LHM per 20kkm laisvai gali nepalikdamas pastebimų pėdsakų ar balų "išrasoti" per sistemos tarpines ir sudūrimus.
Viena pastaba:tepalo ir LHM nevalgymas būna,bet trunka tik iki dienos X,po kurios tas "valgymas" visgi prasideda ;)

Autorius:  Polas [ Vas 02 2007, 10:58 ]
Pranešimo tema: 

POWER rašė:
tai ka tu cia chebra balamutyji!! :evil: :evil: litras per 20000 :shock: ?naujoje taip nebuna, o tu i panika puolei, ir mus priverti jaudintis! as netgi sakyciau blogai, kad taip letai jis dingsta, tas lhm, tokiu metu masinoje jis turetu greiciau isgaruoti. o dabar kazkas negerai, matyt i hid. sistema tepalas patenka, ar dar kazkas, ir del to taip letai tas lhm mazeja... :D :D


Tu čia kažka susvaigai pas mane Xantioje per 45kkm nei litro nedingo kiek susipyliau keisdamas tiek panašiai pas Alvydą ir išleido max stiklinė nugaravo :) įdomu per kur galetų jis garuoti ir dar po litra :) juk čia tepalas jo garavimo temperatūra ne vandens LHM neuzhverda taigi naturaliai jis išgaruoti gali tik minimaliai.

O dar keistesnis dalykas kad LHM su tepalu maišosi :) apčiupinėk mašiną nėra net kurioje vietoje jam maišytis nebent pats dapilsi tepalo :)

Autorius:  vixmas [ Vas 03 2007, 15:50 ]
Pranešimo tema: 

POWER rašė:
Polai, tu ka, nesupranti citroeninio jumoro?:)

Ne tik citroeninio, bet ir paprastas jumoras, paimamas uz ''gryna pinigi'',tokia svelni arogancijos forma :wink:

Autorius:  Kandrius [ Vas 06 2007, 08:07 ]
Pranešimo tema: 

Prie to pačio.
Kadangi prie darbo arčiausiai yra Dagris, nuėjęs nupirkau Kroon oil LHM+ 1 litrą. Kas mane nustebino, kitoj pusėj parašyta, kad atitinka 75W90 klampumą, bet čia gi mechaninės pavarų dėžės tepalo klampumas. :shock:
Gal proffanas gali pakomentuoti, ar didelį š... aš supyliau. :roll:

Autorius:  xminde [ Vas 06 2007, 08:13 ]
Pranešimo tema: 

Klampumas yra klampumas, o LHM tai nėra greičių dėžės tepalas, tepimo savybės ir naudojimo paskirtis kita. Kaip su gėrimais - ir vanduo ir sprite malšina troškulį, bet skonis tai kitas :!:

Autorius:  xamas [ Vas 06 2007, 11:26 ]
Pranešimo tema: 

proffanas rašė:
Nesusidūriau su LHM žymėjimu pagal SAE:matyt,per mažai dar LHMo supyliau :)

Na tai tu nepilk to Total,o imk is eiles visu, gal dar ka nors idomiau rasi. As va prispirtas bedos suzinojau kad yra melynas LHM.... :)

Autorius:  Polas [ Vas 06 2007, 11:37 ]
Pranešimo tema: 

Man per nezhinojima kai tik nusipirkau pirma hidrostebukla buvo supyle apie 1Ltr raudono LHM. LHM ir buvo uzhrashyta ant buteliuko :)

Autorius:  xamas [ Vas 06 2007, 15:26 ]
Pranešimo tema: 

nerimka rašė:
tai jei nepasakai kad + dar turi but, tai ir kisa melynus

Tai kad be "+" jau seniai nenaudojamas, o pirkau su visais pliusais ir minusais ir pasirinkimo nebuvo, mat Alytuj tik 2 << yra :lol:

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/