WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 24 2024, 20:10

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 16 17 18 19 20 ELLIPSIS 24 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 01 2014, 19:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Alaus butelis tai pramuse :Ddd

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 02 2014, 22:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Alaus butelis buvo linksmoji dalis. Gal būtų ir atlaikęs, jei kažkaip protingiau padėt, o ne kakliuką tiesiai po slenksčio briauna :) Sakau, šampano normalus (ne pigiausio) butelis turėtų tikrai laikyti, nes sovietmečio ir blokados laikais padangų vagys turėjo tokią linksmą tradiciją visą tiltą palikt ant katik išgerto šampės butelio :)

Kas įdomu, šaltyje lengviau kuriasi ir greičiau pats laisvas laikyt pradeda. Matyt, kad patinka riebesnis mišinukas šaltam motoriukui :))) Išvada? Neremontuosiu, ir dujų reduktoriaus irgi kolkas nerinksiu :D
Taip pat, atšalus, daugeliui automobilių problemos su užsivedimu, o man pradėjo nekristi galas. Išstovi puikiausiai per naktį. Įtariu, kad neilgam, bet visvien smagu, kai po paros atėjęs dar randi truputį stabdžių. Nors šeštadienį vakare buvo pradėjęs ožiuotis ir krist per minutę po užgesinimo - matyt kokia dzindra buvo palindus kur nereikia, nes pavažiavus 120km - po nakties radau stovintį lygiai normalioj padėty :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 03 2014, 04:30 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Tapati dzindra nuejo kur reikia. Itariu aukscio krano magija...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 03 2014, 13:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Gali būt, bet kilnojasi tai gerai.
Šian laisvadienis, tai va žiemines padangas užsidėjau, skirstymo dirželio įtempimą pasireguliavau (14kkm su čirpoku nuvažiuota :D ). Norėtųs dar pečiuko žarnas pajunginėt, kad dujų reduktorius stovėtų ant grįžtamos nuosekliai, o ne lygiagrečiai, kaip dabar, bet įtariu, kad tada gali salonas gerai šilti, bet dujos neberodyti tokių puikių rezultatų, kaip normalus darbas, užvedus ir iškart perjungus į dujas prie -20C. Tai gal dar šią žiemelę pakentėsim :) Važiuojant gerai, šilta, tik stovint motoras šilumos per mažai generuoja, kad viskam užtektų. O gal pompa nepakelia ir pro pečiuką, ir pro reduktorių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 04 2014, 02:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Dominykas rašė:
Tapati dzindra nuejo kur reikia. Itariu aukscio krano magija...

Dar, matai, jei aukščio kranas būtų strigęs galinis, priekis gal nebūtų kritęs? Čia man šeštadienį buvo, kad atėjau prie mašinos, o ana guli ant pilvo visa, kaip po kokios savaitės stovėjimo. Susiparinau, išvažiavom draugų susirinkt. Kačerginėj užgesinus, man per minutę atsigulė ant pilvo. Galvojau, kad tai jau ir viskas mano hidraulinei svajonei, bet paskui pasiekus Varėną ir gerai padaužius dugną ir važiuoklę miškuose, ryte radau pasiruošusį darbui. Dabar irgi per langą žiū - puikiausiai stovi :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 13 2014, 04:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Atšilo iki pliuso, nors ir labai mažo - nebestovi. Pasižadėjau, kad tokia proga, kai tokie fintai jau daros, jei rudenį praeisiu TA, tikrai pakeisiu LHM nauju, išplausiu filtrus ir taip ir neplautą galinį korektorių. Nuo pirkimo per 2.5 metų jam supyliau gal kokį litrą ar kelis LHMo (nes keičiau net tris amortikų grįžtamas, pagrinde naudotomis), tai truputį atnaujintas. Purvas iš filtrų ir priekinio aukščio korektoriaus kartą buvo plautas, bet tai prieš beveik 2 metus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 20 2014, 02:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Kaip manot, jei šliūkštelčiau jam vietoj standartinės mineralkos porcijos - turbopropelerinio variklio tepalo? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 20 2014, 17:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Kaip manot, jei šliūkštelčiau jam vietoj standartinės mineralkos porcijos - turbopropelerinio variklio tepalo? :D
Jei SAE leidzia - bandyk, busi pirmas BX-inis aviatorius :) O siaip idomu, kaip ir kiek ilgai reaguotu motoriukas i toki sposa. :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 22 2014, 01:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
SAE tam tepalui nėra ir negali būt, nes SAE - Society of Automotive Engineers.
Bet viskoziškumo skaičius artimas (truputį dar mažesnis, bet jau labiau neišspausi) 5w30 ar 0w30 tepalams.
Reiks tarp pirštų patikrint, kas ten per šmieras ir kaip slysta, ir su sekančiu keitimu - ko ne pratestuot. Senolis variklis gal nesupyks tikrai, nes jie dirba ir šyla ir su visokiom 10 metų senumo dervom (kai būna paliktas pastatytas automobilis) be didesnių problemų, ar garsų, nedarbo.
Realiai, 5h dirbusi apkatkinė atrabotkė, bet tos 5h, tai kaip nieko, o varikliui rimtas remontas darytas nebuvo, tai ir ta atrabotkė tik dėl to, kad taip reglamente parašyta - aviacijoj, kaip sakė žmogus, improvizacijos mažai. Variklis buvo atidarytas - vadinasi įvažinėjimas priklauso.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 30 2014, 14:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Rasydamas del SAE ir turejau minty rodiklius 10W40, 5W30 etc. Paties vietoj bandyciau mix-a: jei buvo pilna sintetika, tai iki puses pilciau panasaus tipo irgi pilnos sintetikos "aviacine" alyva, svarbu, kad tie rodikliai nesipestu; beje, detalesnius alyvu rodiklius bei parametrus maisymams ar atitikimui galima suzinoti ir gamintoju puslapiuose arba pas dilerius. Man teko ieskot pakaitalo dar sovietinei specifinei tech. alyvai, tai per kelis atstovus (del kainos ir tinkamumo) radau sprendima ir nupirkau - jokios problemos neber.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Gru 31 2014, 10:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Supratau, ką jūs turėjot minty dėl SAE ir klampos indekso, o aš būtent tą ir turėjau omeny, kad SAE reiškia tai, ką parašiau, ir tai naudojama kaip trumpinys, kad pagal tos bendrijos standartą tepalų klampumui aprašyti. Na o aviaciniam tepalui SAE negali galioti, nes jis aprėpia tik auto/moto tepaliukus :) Todėl pabandžiau sulyginti tepalų charakteristikas pagal nurodomą viskoziškumą, tepalų techniniuose lapuose.
Čia daugiau linksmasis eksperimentas. Beveik neabejoju, kad 90metų varikliukui tas tepaliukas būtų pakankamai teplus, bet šiek tiek nerimauju dėl jo sudėties, kad nepagraužtų riebokšlių ar tarpinių. Labai nenoriu dėžės imti, o per alkūninio veleno galinį riebokšlį ir taip šiek tiek prasisunkia, prieš TA sutvarkiau bėgančius dangtelio tarpinę ir bėgantį paskirstytoją, bet variklinio tepalo vistiek šiek tiek atsiranda ant pavarų dėžės dugno, o daugiau iš niekur jis negali būti, nes karteris sausas. Bet per keitimo intervalą iki MIN nesumažėja, tai kol kas ir nesuku galvos. Bijau, kad pakeitus tepalą į sintetinį, ir dar aviacinį, gali jau ir tekti pasukti :D
Na čia toks teorinis žaidybinis išmąstymas. Jei užteks drąsos, tai aš jo ir įpilsiu sekančiu keitimu :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 01 2015, 10:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Mineralinė ne visai tam reikalui skirta alyva gali tiesiog greičiau dėvėtis dėl skiedimo kuru ir apskritai į ją dyzelyje papuolančių priemaišų. Na ir svarbu, kad klampa būtų į temą. Per skystas nepadėtų tepti slydimo guolių, o per tirštas be reikalo apkrautų pompą, labiau kaistų, prasčiau aušintų ką reikia. Kažkokių agresyvių priemaišų neturėtų būti. Na bent agresyvesnių, nei šiaip alyva ir dyzelinis kurtas, nes juk ir turbopropeleriniame motore yra salnikų. Ar nėra?

Čia tik mano pasvarstymai, aš ne specialistas :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 02 2015, 13:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Na pasvarstymai geri, tik ta alyva sintetinė:
http://www.deutsche-nyco.de/pdf/Dokumen ... .06.09.pdf
:)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 02 2015, 14:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Nusipirk tu normalaus tepalo, yra gi pas plikį, o ir aš galiu užrūpinti ir tokios pusiausintetikos, kur po 5,5 lito ar kiek ten panašiai :) Na kur perekupų perkamiausia prekė iš rovinijos :)


LHM turiu litrą, tai reik nusivežt į garažą ir tau padovanot, bus po žalia eglute pasidėt :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 02 2015, 14:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Tai aš net ir pasidėjęs turiu tikros sintetikos, ir Total, ir Mabanol ir t.t. Čia gi visa esmė pažaist :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 16 17 18 19 20 ELLIPSIS 24 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007