WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dar vienas BX - 14 TGE
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=27007
Puslapis 1824

Autorius:  Dominykas [ Gru 01 2014, 19:11 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Alaus butelis tai pramuse :Ddd

Autorius:  tadas1991 [ Gru 02 2014, 22:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Alaus butelis buvo linksmoji dalis. Gal būtų ir atlaikęs, jei kažkaip protingiau padėt, o ne kakliuką tiesiai po slenksčio briauna :) Sakau, šampano normalus (ne pigiausio) butelis turėtų tikrai laikyti, nes sovietmečio ir blokados laikais padangų vagys turėjo tokią linksmą tradiciją visą tiltą palikt ant katik išgerto šampės butelio :)

Kas įdomu, šaltyje lengviau kuriasi ir greičiau pats laisvas laikyt pradeda. Matyt, kad patinka riebesnis mišinukas šaltam motoriukui :))) Išvada? Neremontuosiu, ir dujų reduktoriaus irgi kolkas nerinksiu :D
Taip pat, atšalus, daugeliui automobilių problemos su užsivedimu, o man pradėjo nekristi galas. Išstovi puikiausiai per naktį. Įtariu, kad neilgam, bet visvien smagu, kai po paros atėjęs dar randi truputį stabdžių. Nors šeštadienį vakare buvo pradėjęs ožiuotis ir krist per minutę po užgesinimo - matyt kokia dzindra buvo palindus kur nereikia, nes pavažiavus 120km - po nakties radau stovintį lygiai normalioj padėty :D

Autorius:  Dominykas [ Gru 03 2014, 04:30 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Tapati dzindra nuejo kur reikia. Itariu aukscio krano magija...

Autorius:  tadas1991 [ Gru 03 2014, 13:00 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Gali būt, bet kilnojasi tai gerai.
Šian laisvadienis, tai va žiemines padangas užsidėjau, skirstymo dirželio įtempimą pasireguliavau (14kkm su čirpoku nuvažiuota :D ). Norėtųs dar pečiuko žarnas pajunginėt, kad dujų reduktorius stovėtų ant grįžtamos nuosekliai, o ne lygiagrečiai, kaip dabar, bet įtariu, kad tada gali salonas gerai šilti, bet dujos neberodyti tokių puikių rezultatų, kaip normalus darbas, užvedus ir iškart perjungus į dujas prie -20C. Tai gal dar šią žiemelę pakentėsim :) Važiuojant gerai, šilta, tik stovint motoras šilumos per mažai generuoja, kad viskam užtektų. O gal pompa nepakelia ir pro pečiuką, ir pro reduktorių.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 04 2014, 02:12 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Dominykas rašė:
Tapati dzindra nuejo kur reikia. Itariu aukscio krano magija...

Dar, matai, jei aukščio kranas būtų strigęs galinis, priekis gal nebūtų kritęs? Čia man šeštadienį buvo, kad atėjau prie mašinos, o ana guli ant pilvo visa, kaip po kokios savaitės stovėjimo. Susiparinau, išvažiavom draugų susirinkt. Kačerginėj užgesinus, man per minutę atsigulė ant pilvo. Galvojau, kad tai jau ir viskas mano hidraulinei svajonei, bet paskui pasiekus Varėną ir gerai padaužius dugną ir važiuoklę miškuose, ryte radau pasiruošusį darbui. Dabar irgi per langą žiū - puikiausiai stovi :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 13 2014, 04:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Atšilo iki pliuso, nors ir labai mažo - nebestovi. Pasižadėjau, kad tokia proga, kai tokie fintai jau daros, jei rudenį praeisiu TA, tikrai pakeisiu LHM nauju, išplausiu filtrus ir taip ir neplautą galinį korektorių. Nuo pirkimo per 2.5 metų jam supyliau gal kokį litrą ar kelis LHMo (nes keičiau net tris amortikų grįžtamas, pagrinde naudotomis), tai truputį atnaujintas. Purvas iš filtrų ir priekinio aukščio korektoriaus kartą buvo plautas, bet tai prieš beveik 2 metus.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 20 2014, 02:04 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Kaip manot, jei šliūkštelčiau jam vietoj standartinės mineralkos porcijos - turbopropelerinio variklio tepalo? :D

Autorius:  bardakasbx [ Gru 20 2014, 17:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

tadas1991 rašė:
Kaip manot, jei šliūkštelčiau jam vietoj standartinės mineralkos porcijos - turbopropelerinio variklio tepalo? :D
Jei SAE leidzia - bandyk, busi pirmas BX-inis aviatorius :) O siaip idomu, kaip ir kiek ilgai reaguotu motoriukas i toki sposa. :)

Autorius:  tadas1991 [ Gru 22 2014, 01:31 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

SAE tam tepalui nėra ir negali būt, nes SAE - Society of Automotive Engineers.
Bet viskoziškumo skaičius artimas (truputį dar mažesnis, bet jau labiau neišspausi) 5w30 ar 0w30 tepalams.
Reiks tarp pirštų patikrint, kas ten per šmieras ir kaip slysta, ir su sekančiu keitimu - ko ne pratestuot. Senolis variklis gal nesupyks tikrai, nes jie dirba ir šyla ir su visokiom 10 metų senumo dervom (kai būna paliktas pastatytas automobilis) be didesnių problemų, ar garsų, nedarbo.
Realiai, 5h dirbusi apkatkinė atrabotkė, bet tos 5h, tai kaip nieko, o varikliui rimtas remontas darytas nebuvo, tai ir ta atrabotkė tik dėl to, kad taip reglamente parašyta - aviacijoj, kaip sakė žmogus, improvizacijos mažai. Variklis buvo atidarytas - vadinasi įvažinėjimas priklauso.

Autorius:  bardakasbx [ Gru 30 2014, 14:58 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Rasydamas del SAE ir turejau minty rodiklius 10W40, 5W30 etc. Paties vietoj bandyciau mix-a: jei buvo pilna sintetika, tai iki puses pilciau panasaus tipo irgi pilnos sintetikos "aviacine" alyva, svarbu, kad tie rodikliai nesipestu; beje, detalesnius alyvu rodiklius bei parametrus maisymams ar atitikimui galima suzinoti ir gamintoju puslapiuose arba pas dilerius. Man teko ieskot pakaitalo dar sovietinei specifinei tech. alyvai, tai per kelis atstovus (del kainos ir tinkamumo) radau sprendima ir nupirkau - jokios problemos neber.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 31 2014, 10:48 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Supratau, ką jūs turėjot minty dėl SAE ir klampos indekso, o aš būtent tą ir turėjau omeny, kad SAE reiškia tai, ką parašiau, ir tai naudojama kaip trumpinys, kad pagal tos bendrijos standartą tepalų klampumui aprašyti. Na o aviaciniam tepalui SAE negali galioti, nes jis aprėpia tik auto/moto tepaliukus :) Todėl pabandžiau sulyginti tepalų charakteristikas pagal nurodomą viskoziškumą, tepalų techniniuose lapuose.
Čia daugiau linksmasis eksperimentas. Beveik neabejoju, kad 90metų varikliukui tas tepaliukas būtų pakankamai teplus, bet šiek tiek nerimauju dėl jo sudėties, kad nepagraužtų riebokšlių ar tarpinių. Labai nenoriu dėžės imti, o per alkūninio veleno galinį riebokšlį ir taip šiek tiek prasisunkia, prieš TA sutvarkiau bėgančius dangtelio tarpinę ir bėgantį paskirstytoją, bet variklinio tepalo vistiek šiek tiek atsiranda ant pavarų dėžės dugno, o daugiau iš niekur jis negali būti, nes karteris sausas. Bet per keitimo intervalą iki MIN nesumažėja, tai kol kas ir nesuku galvos. Bijau, kad pakeitus tepalą į sintetinį, ir dar aviacinį, gali jau ir tekti pasukti :D
Na čia toks teorinis žaidybinis išmąstymas. Jei užteks drąsos, tai aš jo ir įpilsiu sekančiu keitimu :D

Autorius:  assembled [ Sau 01 2015, 10:23 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Mineralinė ne visai tam reikalui skirta alyva gali tiesiog greičiau dėvėtis dėl skiedimo kuru ir apskritai į ją dyzelyje papuolančių priemaišų. Na ir svarbu, kad klampa būtų į temą. Per skystas nepadėtų tepti slydimo guolių, o per tirštas be reikalo apkrautų pompą, labiau kaistų, prasčiau aušintų ką reikia. Kažkokių agresyvių priemaišų neturėtų būti. Na bent agresyvesnių, nei šiaip alyva ir dyzelinis kurtas, nes juk ir turbopropeleriniame motore yra salnikų. Ar nėra?

Čia tik mano pasvarstymai, aš ne specialistas :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 02 2015, 13:42 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Na pasvarstymai geri, tik ta alyva sintetinė:
http://www.deutsche-nyco.de/pdf/Dokumen ... .06.09.pdf
:)

Autorius:  ukw [ Sau 02 2015, 14:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Nusipirk tu normalaus tepalo, yra gi pas plikį, o ir aš galiu užrūpinti ir tokios pusiausintetikos, kur po 5,5 lito ar kiek ten panašiai :) Na kur perekupų perkamiausia prekė iš rovinijos :)


LHM turiu litrą, tai reik nusivežt į garažą ir tau padovanot, bus po žalia eglute pasidėt :)

Autorius:  tadas1991 [ Sau 02 2015, 14:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Tai aš net ir pasidėjęs turiu tikros sintetikos, ir Total, ir Mabanol ir t.t. Čia gi visa esmė pažaist :)

Puslapis 1824 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/