A chiernia, kai nuperki sintetikos pigiau, nei bačkos kaina, nėr taip baisu inpilt į seną geželį. Visvien geriau už gamintojo rekomenduojamus Total Rubia 15w40 mineralką

O jis tą mineralką ir taip visai maloniai valgo, jokių pastebėjimų dėl prastesnio variklio darbo ar sunkaus sukimo šaltyje, o metų daug vistiek nebeliko. Na tik, kaip jau sakiau, dažniau keist ir daugiau filtrų sukt.
Sau retai čia taupau, nes vistiek darbas kaip ir nekainuoja. Pilu gal ir lieviau, bet užtai visad laiku ir filtras užsuktas Mann, OEM, Purflux, Knecht, Hengst, Mahle, Fram ar kažkas panašaus...
Šiaip, dėl tų superinių tepalų pylimo į senolius, tai yra vienas paprastas dalykas, kad atsiverti tepalų rekomendacijas gamintojo ir pasižiūri ten tuos API AC/SF SD ir t.t. sertifikatus. Tas sertifikatas, kuris buvo rekomenduojamas PSA varikliams iki kokių 94tų metų, jau kokia 10 metų nebegalioja, o dar nemačiau lievo tepalo, kuris neturėtų jį lenkiančio naujesnio sertifikato.
Į mamos Xantia, kol varvėjo stipriai, irgi apie 15kkm buvo dapylinėjamas pigus mineralinis tepalas iš Ispanijos supermarketų, o paskui sutvarkius jau supiltas ir pilamas normalus, Kutenkeuleris, Totalas, BP ir panašūs. Variklis kuriasi prie didžiausių šalčių ir traukia tikrai ne kaip standartinės nujotos Xantijos universalo su 1.9TD
