WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Dar vienas BX - 14 TGE
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=27007
Puslapis 324

Autorius:  tadas1991 [ Lie 29 2012, 15:27 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Geros padangos, man patinka jų minkštas ir kartu tylus darbas. Nežinau, nei čia principas, nei kažkas, bet neperku padangų, susikaupia man jos taip arba labai pigiai ateina. Man patinka išleisti padangų komplektui 50-100lt vietoj 500-1000Lt.

Autorius:  Kostas [ Lie 29 2012, 16:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

O tu supranti, kas yra saugumas?

Autorius:  assembled [ Lie 29 2012, 18:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

http://www.safetyresearch.net/safety-issues/tires/

Ne ten taupai, kolega citrinieti...

Autorius:  AurisKo [ Lie 29 2012, 20:29 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Iš visos daugybės automobilyję esančiu komponentų, detalių ir t.t. tik 4 dalys remiasi į žemę. Tai padangos. Kad ir kox kibiruxas bebūtų, bet mano manymų tai ne vieta taupyti savo ir kitų eismo dalyvių saskaita. Ir man visiškai dzin, jog padangos brangesnės už mano patį XM :D

Autorius:  tadas1991 [ Lie 30 2012, 18:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Galima ir parsiduot tiems reklaminiams triukams, bet viskas kaip visada perdėta.
Mano saugumas tiek brangiai nekainuoja, kiek naujos gero gamintojo padangos, o kinietiškos tokios ir yra, kad tenka po 100g svarelių ant rato, kai pvz kontinentalis man turėjo balansą visai be svarelių. Retai sugebu, tuo labiau su tokiu automobiliu ir tokių padangų tech. sugebėjimų maksimumą išnaudot, o ką kalbėt apie naujas. Kitoms mano padangoms nėra daugiau kaip 10 metų, o ir tos dešimtmetės ant priekabos, tad viskas normaliai, bet šios mane nustebino savo sugebėjimais puikiai važiuoti būnant tokio amžiaus, tad visai noriu jas sunaudoti.

Sekmadienį pirmąkart pamačiau užsidegančią variklio užkaitimo lempelę, iškart raudoną. Bet kadangi ventiliatorius šiaip veikia, bet nesudirbo, o prieš tai nemačiau geltonos lempelės, tai paklibinęs ventiliatoriaus daviklio fiškęs ir įsitikinęs, kad viskas gerai, važiavau toliau. Mašina su keturiais žmonėm ir pilna bagažine bei traukianti tuščią priekabą, ko čia jam kaist...
Pirmąkart važiuojant su BX pamačiau degantį STOP, vou. Palikau tai daviklio gliūchams.

Beje, važiavau pasikrovęs lentų tokio ilgio, kad jos už priekabos buvo išlindę daugiau, negu priekabos ilgis. Joptararai, greitis 60-70, kaip sunešiojo, kad maniau apvirsiu arba pamatysiu priekabą per šoninį langą, visa mašina kilnojasi, linguoja ir tuo pačiu mėtosi į šonus ir bet kurią akimirką gali kažkuris ratas atkilti nuo žemės. Nežinai, ką ir daryti, nes betkuris manevras tą gli lemt. Mergaitės tėvas vairuoja sunkiasvorius, kartais su priekabom, prisiminiau, kaip pasakojo, kad tokiu atveju jokiu būdu nespausti stabdžio, o bandyti ištraukti priekabą atgal į tiesę. Perjungiau iš penkto į trečią, numyniau dugną, bet variklio galios per mažai, tad išjungiau pavarą ir laukiau, pamažu nurimo. Po to dar porąkart taip buvo užsiūbavę, bet ne taip stipriai, tai lengvai išvengiau. Reik vengt važinėt pasikrovus tokiu pobūdžiu, mat svorio centras yra daug toliau gale, nei priekabos ašis ir už tai tas svoris labai nori pasivyti vilkiką. Matyt, dėl tam tikrų savų vibracijų sutapimo su kelio nelygumų keliamomis, kartais susidaro smarkus rezonansas...

O šiaip važiuoju puikiai, jau 3kkm.

Autorius:  Kostas [ Lie 30 2012, 18:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Prisižaisi..

Autorius:  tadas1991 [ Lie 30 2012, 18:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Žinau ir suprantu, kuo rizikuoju, dėl to nebe vaikas.
Vistiek rizikuoju, dėl to vis dar vaikas.
Noriu pažaist, kol dar nesuaugau :roll:

O tų lentų labai reikėjo būtent tokių, senų patriušusių, šimtamečių, organizavom smagų renginį, buvo gerai...
Scena, ant kurios pasirodė atlikėjai, po to žmonės tūsino, slėpės nuo lietaus, net miegojo. VERTA :)

Autorius:  AurisKo [ Lie 30 2012, 18:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Pats vartoju jau antrus metus naujas restauruotas tiek žiemines, tiek vasarinės. Jau abi mūsų auto turi abu komplektus restauruotų žiemai, vasarai. Padangos kaina 85-95lt. Žinau visokių kalbų apie restauruotas, bet kol kas nesiskundžiu savo kaliu išbandydamas. Pats dirbu autoservise, ir balansuoti jas tikrai netragedija. O ir du bendradarbiai tokias pat vartoja padangas, tai kol kas normaliai :) Dėvėtų neperku, tai man geriau jau naujos restauruotos.

Autorius:  tadas1991 [ Lie 30 2012, 19:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Liuks yra gėris, BX galima vairuoti ir koja. Aišku, naktis ir pamirštas kaimo žvyrkelis, ilgos šviesos. Trečiu bėgiu dujomis ir visai neblogai, benzinu purtytųsi, o antru per lėtai.

Autorius:  bardakasbx [ Lie 31 2012, 09:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

tadas1991 rašė:
Liuks yra gėris, BX galima vairuoti ir koja. Aišku, naktis ir pamirštas kaimo žvyrkelis, ilgos šviesos.
Ka cia koja, reikia vairuoti BX ir uzpakaliu (pakencia ir tai :| ), svarbu zinot kelia...

Autorius:  tadas1991 [ Lap 05 2012, 16:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Kažkas prieš išvažiuojant man nepatiko su garsais. Peršokus Domeikavos kalnelius, paskui lekiant link Voškonių pradėjo sklisti GRRRRRRR tipo garsas. Neprašau konstatuoti, surasiu pats, bet gali būti ir dėžė. Alvydas sakė, kad per tuos kalnelius galėjo lūžti ar trūkti planetarinis ar koks ten dantratis. Dėžės remontais be atsarginių dalių vistiek neapsiimsiu, bet pasikeisti - ne problema. Mąstau, kad nuo AX, ZX, Xsara, Berlingo 1.4i turi tikti. 1.6 kogero būtų jau per stiproka: nors apsukų trasoje mielai susimažinčiau, galios ir taip ne perteklius, bet reiktų skaičius pamatyt.
Kitas klausimas - ar užsideda ant TU variklio XU varikliui skirta dėžė?
Tokiu atveju - kaip su dyzelinėm dėžėm? 1.9D galia ir sukimo momentas labai jau panašūs, bet aišku, bus visai kita kreivė.
Nors, praktiškai pamasčius, atmosferinių dyzelių dėžės lygiai taip pat trumpos, kaip šito 1.4i. Ir 1.7D ir 1.4i penktą metu nuo 60.

Autorius:  Dominykas [ Lap 05 2012, 16:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Alvydas sake ne planetarke o satelitai greiciausiai bus subyreje.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 05 2012, 17:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Dominykas rašė:
Alvydas sake ne planetarke o satelitai greiciausiai bus subyreje.

Ačiū, Dominykai :) Pamiršau jau pavadinimą. Apie dėžes nelabai ką dar nusimanau, net tiksliai nežinau, kaip yra sujungiami ir perjungiami dantračiai bėgio perjungimo metu. Bet išsiaiškinsiu :)
Satelitai, atrodo, susiję su reduktorium-diferencialu? Kažkur radau, kad keičiasi nenuėmus dėžės?

Autorius:  Dominykas [ Lap 05 2012, 17:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

satelitai ir yra diferincialai kiek man isaiskino... o 1.4 ne monoblokas???

Autorius:  tadas1991 [ Lap 05 2012, 18:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Dar vienas BX - 14 TGE

Pirmuke taip, XY variklis. Egzotika - monoblokas, bendras dėžės ir variklio tepalas, variklis guli ant šono, paskirstymas ant grandinės. Rašo, kad dėžė po varikliu; norėčiau pamatyti, kaip ten išspręsta viskas, ypač sankabos veikimą ir perdavimą.
86tais pasirodė naujasis benzininis TU variklis, kurio variacija TU3 ir pakeitė XY. Variklis buvo toks sėkmingas, kad, neskaitan besikeičiančio maitinimo ir kontrolės, pats motoras buvo gamboje naudotas iki 2011 metų - viso 25 metukai :)

Puslapis 324 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/