WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Trečiasis BX - 16 TGI Le Mans (ex 913)
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=22&t=27321
Puslapis 38

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 11 2013, 18:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Manau, nelabai supratot, apie ką kalbu. Neplanuoju dėti ant kronšteino ašies paprastų guolių iš standartinio asortimento.
Va apie ką kalba:
Toks guolis: http://manodalys.lt/product.php?id_product=1010260018
Kuris yra senojo 2.5D paskirstymo diržo guolis
Lyg ir dedasi (nes patys Robetas užrašę) ant šito kronšteino http://manodalys.lt/product.php?id_product=1010100011
Toks yra pas mane. Kainos skirtumas 3-4kartai, o tas guolis vistiek skirtas paskirstymo diržui, ir dar dyzelinio motoro, kur apkrovos netgi visai kitos. Nupresuot ir užpresuot galima susirast kur, o galima tiesiog nupjaut seną su bulgarke ir užkalti naują.

Beje, nusivyliau šito variklio konstrukcija. Maniau, kaip ir naujesniam benzininiam XU, pasikeist diržą bus galima nesikabinant variklio. Diržą pakeist galima, bet tempėjo ne. Mat tempėją nuiminėjat, jis atsiremia į variklio ausį. Reikia ją nuimti... Tas tempėjas irgi nesvietiškai nepatogus ir neaišku kaip naudojamas, lyginant su naujesniu ekscentriniu. Priėjimas yra, bet viskas daroma apgraibom...
Škyvą vos nutraukiau, varžtą irgi vos vos atsukau, viskas prikepę. Nors diržas dar ir gražus (keisiu vistiek, 30Lt kainuoja), bet laisvut laisvutėlis, dar tokio laisvo nematęs :lapux: Pagal teisingą instrukciją, šitam varikliui pagrindiniam diržui reikalinga apkatkė - pašildymas iki darbinės temperatūros ir pertempimas. Gal tas nebuvo padaryta. Nes sunku patikėti, kad galėjo taip atsileisti.

Autorius:  Saulynas [ Rgs 11 2013, 19:55 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Jei dėt kažką iš originalių tas gali pasiteisint :taip:

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 12 2013, 13:49 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Nu i nafig... 1,6HDi lengviau diržą keist, nei šitam senam benzui. Bet jau išsilupau ir guolį ir nuėmiau apatinę diržo apsaugos plastmasę, kuri dengia VISĄ pompą (per skylę prasikiša tik škyvelis). Tai ji ir liko.
Guolis tikrai nusiims - bandysim chaltūrint, nes senas jau šiaip sau :)

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 12 2013, 18:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Tęsiu monologą.
Guminės dalys - nusiimu dangtelį - tarpinė ji traška ir lūžinėja. Ištraukiu laistytuvą - gumelės plastmasinės. Atsisukau pirmą velenėlio laikiklį - riebokšlis irgi trupa gabalais.
Įsivaizduoju, kad panašiai ir vožtuvų gumelės, bet jau ten nekyla rankos profilaktiškai lįst.

Antifrizas rudas ir nepersimato. O pompa nustebino - netgi buvus keista - štampas (2). BX pagamintas 1991 (nors pirma reg. ir yra 1993), tad išvada - pagaminta 2002 :)

Atrodo, drėgnas vienas apatinis radiatoriaus kampas. Va čia tai nefain...

Autorius:  Dominykas [ Rgs 12 2013, 18:21 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)

Autorius:  Gerasdviratis [ Rgs 12 2013, 18:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Nezinau kodel jus taip darot. Yra pirkti pilna BX visokiu variantu kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.

Autorius:  Dominykas [ Rgs 12 2013, 18:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

800EURU tai ne 500LT....

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 13 2013, 00:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Gerasdviratis rašė:
Nezinau kodel jus taip darot. Yra pirkti pilna BX visokiu variantu kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.

Kiba pilnatis, ar ką? Laukiu tik, kol gerb. proffanas čia paskaitys :D

Tamstai neturiu ką atsakyt - arba rodykit savo stebuklingo BX motoro guminių dalių, kurioms beveik visoms jau per 20 metų, būklę, arba nepezėkit nesąmonių.
Kadangi pas mus BXai dar ir kasdien visur važinėja, ir kasdien kažką veža, tai pirkti lediniu atrodantį už kažkelis gabalus euro, (kurie esamu momentu gal ir visos metų pajamos) ir pasistačius gėrėtis ir gailėti įkišti į purvą ar sniegą nematau prasmės. Geriau už skirtumą, įskaitant netgi kurą, du metus pasiremontuojant važinėti.

O jei yra didelio noro, kaip eiliniam verslininkui, šoumenui ar barygai, pasigirti prieš studentą babkėmis, už kurias perkamos "tačkės", tai yra gerai žinomas žmogus, kuris nedirbtų už mažiau 5klt/mėn - su tokiais kolegomis galit ir diskutuot.

Beje, dar yra toks dalykas, kaip mėgstama veikla, pomėgiai, bet tai jau kita diskusija.

Autorius:  tadas1991 [ Rgs 13 2013, 03:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Dominykas rašė:
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)

Kokiu konkrečiai šmieru, nes skystu metalu kiekvienas mechanikas skirtingą daiktą vadina.
Ir, gal turi paslapčių, kaip skylę surast išimtam radiatoriui? Radiatorius benzininis, tankus...

Prasisunkimas ten turbūt vos lašas per mėnesį, nes seni lašai jau beveik sucukrėję kabo, nebenkrenta, bet visvien nesandaru, ir tas man nepatinka.

Autorius:  bardakasbx [ Rgs 13 2013, 07:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

tadas1991 rašė:
Dominykas rašė:
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)

Kokiu konkrečiai šmieru, nes skystu metalu kiekvienas mechanikas skirtingą daiktą vadina.
Ir, gal turi paslapčių, kaip skylę surast išimtam radiatoriui? Radiatorius benzininis, tankus...

Prasisunkimas ten turbūt vos lašas per mėnesį, nes seni lašai jau beveik sucukrėję kabo, nebenkrenta, bet visvien nesandaru, ir tas man nepatinka.
Jei yra zymiu, kad buvo pratekejimas, tai 100%, jog pasitaikius progai, radiatorius prakiurs. Patikrai isplautam radiatoriui geriausia elementarus vanduo arba isvalytas nedidelis kiekis antifrizo - per para is kart islys prataku keliukai. Skystas metalas ir ivairios mostys ne iseitis, geriausia virinti (uzcinkuoti) arba optimaliausia - pakeisti sveiku visa. Beje, viska zinot, ne man sneket. :lol:

Autorius:  Saulynas [ Rgs 13 2013, 12:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

tadas1991 rašė:
Gerasdviratis rašė:
Nezinau kodel jus taip darot. Yra pirkti pilna BX visokiu variantu kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.

Kiba pilnatis, ar ką? Laukiu tik, kol gerb. proffanas čia paskaitys :D

Tamstai neturiu ką atsakyt - arba rodykit savo stebuklingo BX motoro guminių dalių, kurioms beveik visoms jau per 20 metų, būklę, arba nepezėkit nesąmonių.
Kadangi pas mus BXai dar ir kasdien visur važinėja, ir kasdien kažką veža, tai pirkti lediniu atrodantį už kažkelis gabalus euro, (kurie esamu momentu gal ir visos metų pajamos) ir pasistačius gėrėtis ir gailėti įkišti į purvą ar sniegą nematau prasmės. Geriau už skirtumą, įskaitant netgi kurą, du metus pasiremontuojant važinėti.

O jei yra didelio noro, kaip eiliniam verslininkui, šoumenui ar barygai, pasigirti prieš studentą babkėmis, už kurias perkamos "tačkės", tai yra gerai žinomas žmogus, kuris nedirbtų už mažiau 5klt/mėn - su tokiais kolegomis galit ir diskutuot.

Beje, dar yra toks dalykas, kaip mėgstama veikla, pomėgiai, bet tai jau kita diskusija.

:appl: Tadai maladiec , teisingai mąstai bet kiekvienas žiūri iš savo varpinės :wink:

Autorius:  proffanas [ Rgs 13 2013, 18:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

tadas1991 rašė:
Laukiu tik, kol gerb. proffanas čia paskaitys :D
Tadai, neimk taip į širdį. Senas cinikas Gerasdviratis pas mumim gerbiamas beveik kaip POWER'is, nors priešingai nuo pastarojo, turi ir smegenų, ir babkių. Va tik žodžių parinkimu, kaip ir apmąstymu apie jo bandomą iškišti teisybės versiją, retsykiais nepakankamai rūpinasi :D .
tadas1991 rašė:
Beje, dar yra toks dalykas, kaip mėgstama veikla, pomėgiai, bet tai jau kita diskusija.
True. Oponentas, su kuriuo susikirtai, mėgsta, kai viskas patiekiama ant lėkštutės. "Už babkes gali gauti viską". Tas nėra teisybė, net ir perkant pagyvenusias tačkes po 100kiloeurų- patikėkit :D Nes gauni, iš esmės, tik fasadą. Sumoki už išorinį įspūdį; už vidurius, kaip taisyklė, mokėti niekas nenori, nes juose nesigaudo. Todėl ir megatačkės daromos SAU, o ne pardavimui. Tai, kas parduodama, neišvengiamai reikalaus bent jau "davedimo". Dažnai irgi už penkiaženkles sumas...
Dominykas rašė:
skystu metalu uztepk ir pamirsk radiatoriu ;)
Jei su radiatoriais neturite artimesnių santykių- baikit, vyručiai, durnavoti su visokiais "skystais metalais"... Vežkit pas specus, lai prapučia tą radiatorių, tiksliai identifikuoja skyles, ir jas užcinuoja. Kainuos gal ir triženklę sumą (skylių gausos atveju), bet užtat remontuotos vietos laikys ilgiau nei likęs radiatorius. O jei radiatoriaus tereikia "tam kartui ir kuo pigEu", yra liaudiškas, senobinis žiguliatorių metodas. Sudaužai porą kiaušinių; atskiri baltymą; jį sumaišai su nedideliu kiekiu vandens, ir visa tą košelieną šliūkšteli į išleistą antifrizą. Supili viską atgal aušinimo sistemon. Kuri variklį, ir pasiekus baltymų denatūravimo temperatūrą (~45C), užsikiša visutėliai nuotėkiai išorėn. Teisybė, tuo pačiu užsikiša ir pečiukas, jei jis jau šildė vos-vos (t.y. viduje ir taip buvo užsikišęs/užkalkėjęs, su mikroskopinio dydžio kanalėliais), bet užtat būdas sutvarkyti radiatoriaus nuotėkius- garantuotai patikimas, ir pats pigiausias :D . Po trejeto- ketverto mėnesių, teisybė, toks "užtinkavimas" supūva, ir istorija prasideda iš naujo, bet jei reikia kažko laikino (net ir gana didelėms, atsuktuvu prakirstoms skylėms užtaisyti), šis metodas tinkamas.
Šiaip, jei leidimas nedickas ir nereikia kažko amžino, siūlyčiau ne hemorojintis su radiatoriaus lupimu ir lopymu, o vartytis su chemija. A) nusipirkti ir panaudoti nerūgštinį aušinimo sistemos ploviklį. Kaštuoja 5-15lt. B) po ploviklio panaudoti cheminį aušinimo sistemos sandarintoją ("stop leak" serijos; amerikonai labai neblogą gamina). Tai kainuos dar 10-15lt. Tiesa, dėl procedūros teks pakeisti ir antifrizą; jo kainą sąmaton irgi derėtų įskaičiuoti. Bet efektas- ilgiems metams. Kaip bonusą, tuo pačiu turėsi ir praplautą aušinimo sistemą. Ir pompa žvitriau kočios, ir variklis mažiau kais (nes padidės šlangelių spindis), ir pečiukas geriau šils.
Gerasdviratis rašė:
kaina 800-2000 eur pagal skoni, is esmes nieko tokio ,kas cia aprasyta nereiks daryti.
Mano praktika (paskutinius kelis metus užsiimu vien automobilių restauravimu; jaunesnių nei 20m neimu) rodo, kad senos tačkės pardavimo kaina paprastai terodo jos savininko lūkesčius ir pirkėjo pasidavimą įtaigai, o ne prireiksiančias investicijas. Vienintelis pinigų vertas senos mašinos privalumas yra sveikas kėbulas; o į visa kita neišvengiamai teks kišti penkiaženkles sumas. Nebent tenkintis "bile važiuoja" :D . Duosiu ir kelis pavyzdžius. Į bet kokią 20m sulaukusią tačkę, teks įsūdyti bent 20klt. Jei nori, kad ji ne vien atrodytų, bet dar ir važiuotų kaip nauja :D . Į senukus nerestauruotus DSus nesukišęs bent 50klt, teturėsi šrotą ant ratų. 1961-ų metų, bemaž idealiai išlaikytas ir su keturženklė rida Rolls Royce restauravimui pareikalavo palei 60klt. Manieji dvidešimtmečiai XMai (Break), beveik visus darbus atliekant pačiam ir atliekant renovaciją, o ne restauraciją (t.y. ruošiant kasdieniam važinėjimui, o ne parodai), vienas pareikalavo 18klt, kitas- palei 14klt. Keli restauruojami prieškariniai MB užsiprašė ir šešiaženklių sumų... Todėl nereikia manęs juokinti pareiškimais, kad už 500lt perkamas BX- tai šrotas, o už 2000Eu- tai jau krūtumo viršūnė :lol: . Abu jie, pakol neprikelti, tėra šrotiniai egzemplioriai.
Ir yra nuomonė, kad tasai tadas1991'o už 500lt, bet su pakeistomis gumytėmis, yra kur kas vertesnis už šrotą su nepakeistomis gumytėmis, kainuojantį 2kiloeurus! Nes šiame, visi darbai ir išlaidos- dar tik priešaky...

Autorius:  Dominykas [ Rgs 13 2013, 20:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

tadai-nezinau kas ten per reikalas bet reikia du komponentus maisyt ir tada greitai greitai tept kurnors.karteryje sitas reikalas 5litu dydzio skyle laike pusantru metu :D kol karteris buvo pramustas iki kumscio dydzio...

Autorius:  proffanas [ Rgs 13 2013, 21:24 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

Dominykas rašė:
karteryje sitas reikalas 5litu dydzio skyle laike pusantru metu :D
Visai tikiu; karteriams ir pats taip retsykiais darau. Bet yra keli, netgi sakyčiau esminiai skirtumai- kur karteris, o kur radiatorius. Karteryje tu matai, per kur bėga; atsipoliravęs paviršių, pamatysi netgi potencialius, vos prasidėjusius įtrūkimus. Nusivalęs bent vieną paviršių ir patį įtrūkimą, košę gali paklijuoti pakankamai patikimai. Bet radiatoriuje, jei jis nepamerktas po slėgiu į vonią ir jei nėra akivaizdžių įdaužų ir veiksmas vyksta palei briauną, labai sunku netgi aptikti tikslią nesandarumo vietą... Ir patrūnyjusiuose seno radiatoriaus koriuose bemaž neįmanoma tinkamai paruošti (išvalyti) vietą klijavimui "skystu metalu". Todėl tinkamiausia technologija ir laikomas "cinavimas", kai visi purvai, tepalai bei oksidai, prieš užliejant metalu, paprasčiausiai išdeginami. Todėl radiatoriais užsiimantys specai juos ir cinuoja, o ne klijuoja "skystu metalu". Tai nesulyginamai geriau/patikimiau.

Autorius:  Dominykas [ Rgs 13 2013, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Šiaip prisikėlimas

nezinau. teko pora paklijuot dar su seneliu-ir laike ir problemos nebuvo. atsimerki-ziurai kur bega-tepi kose makaliose placiau negu bega.

Puslapis 38 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/