WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 23 2024, 06:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 24 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 10:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Turi būti: kuras, oras, kibirkštis.
Jei esi tikras, kad kuro yra, oro yra, lieka degimo sistema. Pasitikrink ar ateina kibirkštis, ar žvakės tvarkingos. Su nefrasu nuvalyk laidus, kontaktus, apžiūrėk ar laidai nesutrūkinėję. Žvakių apžiūra: http://www.aa1car.com/library/reading_spark_plugs.jpg
Su tepalo keitimu čia viso labo sutapo, manau.


Kuro ir oro tikrai yra, purkštukas pila tiesa gan nemažą kiekį, bet sako, kad taip ir turėtų būti. Žvakės tvarkoje, išbandžiau ir su kitom (naudotos, bet išimtos iš tvarkingai veikiančio automobilio). Įsistūmėm į nešidomą garažą, bet tiesiai po varikliu padėjau pėčką - variklis dabar pliusinės temperatūros (ledo atveju ar pan...), tas pats. Taip pat, kaip pliusinėj temperatūroj galėtų pradėti kurtis dujomis, bet nesiveda vistiek. Vedu tikrai ne dviem kurais, nes perjungus į dujas nepurškia purkštukas, o į benziną - nekala dujų vožtuvas, dėl visa ko pabandžiau ir jį atjungti.
Radau nupuvusią benzo siurblio ar tai variklio valdymo relę (abi vienoj vietoj ir vienodos), bet ji vistiek dar veikianti buvo. Dėl visa ko pakeičiau į kitą tvarkingą.
Oro ir kuro temp davikliai varžą rodo daugmaž proto ribose.

Dabar kas dėl kibirkšties. Ji yra ir atrodo iš šalies tvarkingai, bet yra toks fintas - kibirkštis yra visose žvakėse vienu metu, tik tuo metu, kai ji ir turėtų būti pagal cilindro taktą - skeliama stipri ir žmoniška, o kitu metu - silpna ir normaliai matoma tik tamsoje. Sistema tai senoji su tramplioriumi, tad kaip ir neturėtų taip būti. Gal koks dangtelis pramuštas gali būt? Taip bjauru, kai nėra donoro, su kuo dalis pakaitaliot. Nupirkt dangtelį ne bėda, bet dangtelis 40-50, skriejikas dar 10-20, žvakės kokia 30, laidai 60. O gal net ne skierkoj riekalas.

Susiradau dar mietkių brėžinukus, eisiu patikrinti diržą.

Beje, ką kondensatorius atlieka šitoj uždegimo sistemoj? Žinau tik kad kontaktinėj sistemoj be jo veikia, bet labai kibirkščiuoja ir greit sudyla kontaktai.

Smarkiai per daug tepalo matuoklė rodo, vos ne centimetru ant matuoklės per daug. Pakeitus buvo norma lyg ir, gal benzinas į karterį nesėkmingai vedant subėga?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 17:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Diržas patikrintas - savo vietoj.
Kibirkštis šiandien jau visiškai tvarkinga - pakeičiau skriejiką (gal dėl jo, gal dėl to, kad sujudinau dangtelius, o gal vakar prastai švietėsi), bet dar nesu įsitikinęs, kad laidai nesumaišyti (bet juk prieš tai buvo tvarkoj, o galėjau sumaišyt tik vieną su kitu, dviem cilindrais dar ir dirbtų, o ir nrmaliai nesikurtų pradžioj). Tik niekur nerandu, kaip juos sumauti, nei knygose, nei autodatoj neaišku, ant dangtelio irgi nėra nieko parašyta.
Nuleidau tepalo puslitrį, dabar norma. Bet tepalas lyg ir turi benzino kvapo, ir tamsiai rudas, kaip jau gerai atidirbęs, nors su juo nei kilometro nenuvažiuota ir nė valandos nepradirbęs.
Reik dar tik benzino normaliai pabandyt pripilt, kad atsiskiestų, ir benzino siurblio debitą patikrint, bet juk dirbtų ant dujų...

Nu bliamba, negi kompresija? Įmanoma, kad medaus kokio buvo pripilta į motorą?
SUkant starteriu, tai toks vaizdas, kad sudirbinėja varikly tik vienas cilindras arba du, bet ir tai nepastoviai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 28 2013, 22:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
jei uzdegimas su tramplioriumi, kibirkstis negali buti visose zvakese vienu metu. ko gero cia tau ir beda. ir kibirkstis turi but gera.
klausimas: trampliorius pas tave su kontaktais ar elektroninis? karbas ar purskalas?

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 29 2013, 03:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
nedas rašė:
jei uzdegimas su tramplioriumi, kibirkstis negali buti visose zvakese vienu metu. ko gero cia tau ir beda. ir kibirkstis turi but gera.
klausimas: trampliorius pas tave su kontaktais ar elektroninis? karbas ar purskalas?

Kibirkštis susitvarkė - pakeitus skriejiką (o gal tiesiog sujudinus dangtelį). Dabar gera ir tvarkinga. Tik nežinia, ar savo laiku.

Degimas elektroninis, bet kas tramplioriaus viduje - nežinau. Jis paprastas su vakuuminiu ankstinimu, o visas paskirstymas jau dangtelyje. Galiu išardyt ir patikrint, bet ko viduje galima ieško blogo? Holodaviklis turi būti kažkoks? Kaip jį patikrinti?

Monopurškalas. Bosch Mono Jetronic lyg ir.

Būtų gerai kurnors gauti pasimatuoti visą veikiančią degimo sistemą tvarkingą. Taip pat kompresometrą, pasimatuot, tik neturiu pažįstamų, kas turėtų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 29 2013, 17:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
amaliuose gintaras :)

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 29 2013, 18:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Eisiu dyzelinį kuvaldometrint jaučiu

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 29 2013, 22:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
tai kibirkstis gera? kura duoda? tipo uzsikuria ir uzgesta?

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 29 2013, 23:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Kibirkštis dabar gera. Negaliu garantuoti, kas ten toliau dedasi, bet sukant ir kai kuriasi, ir kai nebesikuria - kibirkštis yra gera.
Atėjus prie automobilio, pastovėjusio kokią valandėlę - kuriasi dviem-keturiom sekundėm, tada užgesta ir viskas, sukant starteriu arba tempiant toks vaizdas, kad dirba vienas cilindras, ir tai ne visada. Šiandien pratempėm 20km beveik, variklis įšilo beveik iki darbinės temperatūros, bet vistiek nieko.
Perrinkau ir sutepiau visą trampliorių, patikrinau tą ritę-daviklį jame, varžą rodo, reiškia geras. Bandžiau sukinėti pirmyn atgal degimą, jokios reakcijos.

Kuro sistema tikrai negali būti, nes tiek benziną, tiek dujas paduoda, dirbtų nors vienu kuru.

Pradedu galvoti, kad kažkas bus atsitikę su pačiu motoru. Starteriu pasukus ir sustabdžius iš variklio šnypščia. Na pagal idėją tai suspaustas oras lieka suspaudimo takte ir per ne visai sandarius žiedus išeina į karterį ir lauk pro alsuoklį. Bet tas šnypštimas būna ir tarkim tempiant ant šniūro - spaudi gazo pedalą, atsidaro oro sklendė purškalo korpuse, pradeda garsiai šnypšti variklis. Atleidus gazą ir varikliui toliau sukantis arba išmynus sankabą šnypštims nedingsta iškart, o nukrenta gal per 5s.
Nesuprantu konkrečiai, gal reik nusikelt bent jau dangtelį, pažiūrėt, kas ten daros. O gal kokia galvos tarpinė smarkiai prasipūtus?

Tepalas, tas kur nupyliau šiek tiek, labai skystas, palyginus su tuo pačiu nauju, gal dvigubai. Eisiu patikrint, ar po šito tampymo nepadaugėjo vėl jo. Bet juk turi kurtis ir dirbti ir visai be tepalo, tai ten ir vandeniui esant kažkas vistiek vyktų, o dabar nevyksta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 30 2013, 13:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Taaaip, velniava su motoriuku, nepavydziu... :?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 30 2013, 14:38 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 24 2006, 13:42
Pranešimai: 92
o ar kur nors kokio skystimo nenulašėjo keičiant tepalus. Man tai buvo su BX 1.6 mono įpurškimu, kai pakeitus termostatą kitą dieną neužvedžiau motoro. Tikrinau ir babiną ant kitos mašinos ir nervinaus, kol galų gale paaisškėjo, kad antifrizo pakliuvo ant alkūninio veleno padėties daviklio kontaktų ir per naktį jie oksidavosi :) Na mano atveju tai visai nesikūrė ir kibirkšties nebuvo.

_________________
90 BX td, projektas
donorai -98 Xantia 1.9td, 00 Xantia Activa V6
00 Xantia Activa 2.0HDI,
02 Xsara Picasso 2.0HDI
01 Xsara 2.0HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 30 2013, 16:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
o kai pakurineji, zvakes sausos ar apmeta kuru? gali but ir dirzas persokes, ar skyvas prasisukes. tikrink tai. tampyt neverta. jei jau nesikuria, tampydamas tik kazka sugadint gali.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 30 2013, 21:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Žvakes aišku užmeta, nes kurą paduoda, o degt normaliai nesudega.

Diržas vietoje, buvau susistatęs mietkes. Labai abejoju, kad būtų prasukta šponkė, bet galima ir patikrint būtų paskutiniu atveju. Tik tada jau nuodėmė diržo nekeist ir nesutvarkyt, kad jis nešlaptų, o dabar neturiu už ką :oops:

Pasiskolinau kompresometrą. Senovinis savadarbis, sunku matuoti, nes muša stipriai per tą gumą, o prie antro cilindro ir nepriėjau įkišt. Bet 1,3,4 cilindrai kažkur 9.5-11 ribose - manau, pakankama. Tai juk turi su tiek dirbti?

Ką gi, tuomet kas lieka. Reikia surast kibirkštį, kuri matyt tik iš akies, o gal tik išorėje atrodo neblogai.
Žvakes pasikeisti reiktų ir taip, nes skaičius ne tas, bet jos ne prie ko, nes neveikia ir su kitom. Jų laidai, mano nuomone, tokių sutrikimų irgi nelemtų, neveiktų vienas kitas cilindras arba tamsoje šaudytų pro šalį akimi matoma. Trampliorius išvalytas ir suteptas, viskas jame pasirodė gerai lyg ir.
Tramplioriaus dangtelis, komutatorius ar babina? Tiesa, dar kondensatorius yra :|

Domai, skysčius tai naudojau, dapylinėjau antifrizo šiek tiek, bet juk radiatoriaus kamštis - visai kitas galas.
Alkūninio daviklis yra tas, kuris prie smagračio? Šiame variklyje (TU) jis iš priekio, XU - iš galo. Jis pas mane nepajungtas, toks vaizdas kad ir nebuvo pajungtas, nes fiškė purvina ir iš vidaus. Manau, kad buvo keistas variklis ir tiesiog paliktas tas daviklis nuo kitos mašinos. Galvojau, kad iš viso jo nėra, nes tachometro nėra, o degimas nors elektroninis, bet archaiškas su paskirstytoju. Bet jau keli žmonės man mini būtent tą daviklį, tik kur jį prijungti tuomet?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 09:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
abejoju ar tas daviklis reikalingas, jei pas tave stovi trampliorius. kondensatorius kai mirsta, kibirksties visai nebuna, arba ji po keliu sukibirksciavimu susilpneja. o tu su signalke issiaiskinai viska?

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 10:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
nedas rašė:
abejoju ar tas daviklis reikalingas, jei pas tave stovi trampliorius. kondensatorius kai mirsta, kibirksties visai nebuna, arba ji po keliu sukibirksciavimu susilpneja. o tu su signalke issiaiskinai viska?

Aš irgi kabinciaus už šito varianto

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 10:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 24 2006, 13:42
Pranešimai: 92
jeigu stovi paskirstytojas su holo davikliu tai tas daviklis nereikalingas.
Kas liečia signalizaciją tai ant dienų mano XM_o variklis irgi porą kart buvo sustreikavęs. Variklis karštas, viskas buvo gerai, nuėjau į parduotuvę, grįžęs kuriu, užsikuria iš kart ir gesta, tas pats ir su dujom. Pamaigiau pultelį, padarinėjau duris, atsigavo. Po poros dienų vėl buvo tas pats, tik šį kart po šaltos nakties pašildžiau motorą kol persijungs ant dujų, išjungiau, po penkių min sėdom važiuot ir ta pati situacija - kuriasi iš kart gesta, nors šį kart signalizacija buvo nejunginėta, nei iš vakaro jungta, nei ryte, bet durų uždarymas, signalizacijos įjungimas, išjungimas vėl durų atidarymas pagelbėjo. Nežinau ar gali būt ir tavo situacijoje tas pats.
Pabandyk prapūst cilindrus išsukęs žvakes ir starterį sukdamas. Žvakes irgi pradegink ant dujinės viryklės, pasižiūrėk kaip tada elgsis motoras

_________________
90 BX td, projektas
donorai -98 Xantia 1.9td, 00 Xantia Activa V6
00 Xantia Activa 2.0HDI,
02 Xsara Picasso 2.0HDI
01 Xsara 2.0HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 24 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007