WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 07:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 24 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 19:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Jetronic neturi holo daviklio, ima apsukų signalą nuo degimo. Turi tik gazo galinį jungiklį, oro srauto matuoklę.
Aš vis tik įtarčiau degimo sistemą. Išdeginęs žvakes bandyk kurti iškart ant dujų.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 22:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Holo daviklio nėra. Oro srauto matuoklės irgi nėra.
Yra oro temperatūros (prie purkštuko), aušalo temperatūros davikliai, gazo sklendės potencikas, Lambda zondas, elektrovakuuminis vožtuvėlis kažkoks, vožtuvas bako ventiliacijai (lyg ir veikia kaip alsuoklis, tik tuos benzino garus užuot siuntęs į atmosferą - permeta į variklį sunaudojimui).
Dar yra laisvų apsukų varikliukas, kuris integruotas į pačio purškalo korpusą ir berods tiesiog darinėja sklendę ar pan.

Išardžiau visą oro padavimo sistemą ir dabar nepamenu, kaip buvo. Yra dvi vakuumo žarnelės iš plastikinio vamzdžio - viena eina nežinia kur, kažkur po purškalu, o kita į oro sklendę, kuri darinėja: oras iš lauko arba šiltas oras nuo kolektoriaus. Vienas žarnos antgalis su žikleriu, kitas atviras. Prijungus tą sklendę prie atvirojo, ji atsidariusi net laisvomis apsukomis, o gazuojant neužsidaro. Prijungus prie žiklerinės - užsidaro ir apsukas net ir iki didelių keliant neatsidaro. Gal dar žikleris pasikimšęs, bet šiaip kur ją jungti reikia? Ir ta sklendė žemomis apsukomis turi imti šaltą orą ar šiltą?

O gera žinia - atėjau šiandien ir užvedžiau. Galvoju pabandysiu, kaip sakėte, gal signalizacija blokuoja kibirkštį. Tai realiai ką ji gali atjungt, tai pliusą nuo babinos, nes daugiau jokio laido iš išorės į degimo sistemą nėra. Pabandžiau sujungti ten laidu tiesiai prie pliuso. Suku motorą, užsiveda, kaip visad, bet dirba toliau be problemų. Atjungiu tą laidą - vistiek dirba. Gesinu, atjungiu akumą, vėl prijungiu, suku starterį - kuriasi ir dirba. Abiem kurais be jokių bėdų. Surinkau filtrus ir plastmases, pradėjo dirbti dar geriau, nes susitvarkė mišinys.
Drėgmė? Atšilo?

Citroen benzinas. Važiuoja tik tada, kada pats nori :|

Jei ryt irgi viskas tvarkoj, bandysiu keist pakabinamą, pusašio salnykus ir dėžės tepalą ir susitvarkęs sujauktą ir purviną saloną, pagaliau normaliai pasivažinėt.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 22:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Gera zinia :appl:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Sau 31 2013, 22:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Nebloga, bet dabar baisu važiuot toli, nei su vienu Citroen taip nebuvo, būdavau visad garantuotas bent kad variklis savaime neužges ir neužsives be aiškių priežasčių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 01:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
nenori tokiu bedu- mesk visokias signalkes lauk. ypac lietuvis .patarimas. praktika :)

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 08:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Ačiū už gerą patarimą, reiks tikrai taip padaryt, įsigilinus į pravodkės subtilybes, kaip sujungt originaliai.
Patogu rakinėt su pulteliu ir tą kogero paliksiu, tik spyneles susitepsiu.
Galbūt smūgio daviklis patogu, bet kam degimą blokuoti - neįsivaizduoju.
Kas svarbiausia, kad matosi, kad ta signalizacija tik neseniai įdėta, nė poros metų nebus :roll:
Savam kieme nerakinu (nuosavas) ir raktas visad spynelėj, tai būna ir ant gatvės mieste užmirštu užrakint.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 16:59 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Kas tau ji ims ,nebent pacukai kokie

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 18:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Tame ir esmė, neįsivaizduoju, kam reikia laiką gaišti ir pinigus mokėti už bereikalingą dalyką - pajunginėti pilną apsaugos sistemą 20+ metų amžiaus Citroenui.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 01 2013, 19:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Maniškis XMas jau antrus metus nerakinamas :D Bet tik šiandien pastebėjau, jog kažkas nufirino priekines groteles :bum: Kažko nesitiki, jog galėjau pamest...

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 03 2013, 17:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
O gera žinia - atėjau šiandien ir užvedžiau. Galvoju pabandysiu, kaip sakėte, gal signalizacija blokuoja kibirkštį. Tai realiai ką ji gali atjungt, tai pliusą nuo babinos, nes daugiau jokio laido iš išorės į degimo sistemą nėra. Pabandžiau sujungti ten laidu tiesiai prie pliuso. Suku motorą, užsiveda, kaip visad, bet dirba toliau be problemų. Atjungiu tą laidą - vistiek dirba. Gesinu, atjungiu akumą, vėl prijungiu, suku starterį - kuriasi ir dirba. Abiem kurais be jokių bėdų. Surinkau filtrus ir plastmases, pradėjo dirbti dar geriau, nes susitvarkė mišinys.
Drėgmė? Atšilo?
Citroen benzinas. Važiuoja tik tada, kada pats nori :|
Pilnai tiketina, jog atsilimo pasekme. Man per salcius sustreikavo centrinis - puse masinos is pultelio signala priima, bet nerakina. Mieste baisu palikt atvira - maza kas... Atejo siluma - viskas, jokiu problemu, dirba pilnu pajegumu. vat tau ir klimato pokytis...:/

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 03 2013, 22:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Matysim, kas bus, kai šals, nes kolkas -1-3, tai nelabai dar kas matosi.

Pradžioj noriu pasikeist tą pakabinamą su pusašių salnykais ir tepalu.
Paskui dar po algos diržas ir bus ramu. Jei nesupus labai iki Rugsėjo, tai praeisiu TA ir bus dar dviems metams automobiliukas. Žadėjau į šito kėbulą nieko nekišti, nes jau pradeda darytis gaila laiko automobiliams (metalo gabalas, kad ir koks mielas, o juk aplink žmonės vaikšto), o paskui neatsiperka.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 07 2013, 09:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Keičiu diržą ir kitus navarotus, kam jau atėjo laikas. Tiksliau, diržiuką, pompytę, guoliuką, ten viskas taip minimalu :D
Keisiu salnykus ir dangtelio tarpinę, nes sunkiasi tepalas ir diržas stipriai tepaluotas. Bet toks vaizdas, kad sunkiasi ir iš bloko-galvos sandūros. Negi galvos tarpinė gali nepraleisti kompresijos, nemaišyti tarpusavy kompresijos-aušalo-tepalo, bet užtai praleisti tepalą į išorę? Jei taip, tai vienintelė išeitis yra keisti (patikrinant ir, jei reikia, nušlifuojant galvą), ar galima bandyti atsargiai ir vienodai paveržti? Žinau, kad oficialiai nepatariama judinti galvos varžtų po priveržimo, bet kaip yra realiai? Visai čia nesinori galvos darbais užsiiminėt, kai važiavimui įtakos neturi ir niekas nedinginėja, o ir to tepalo ten lašas jūroj, rasytė lengva (tik vat ant diržo kažkaip pakliuvo).

Reguliuosiu tuo pačiu ir vožtuvus, nes čia paprasti be kompensatorių. Kataloge nurodytas tarpelis, kaip supratau, turi būti tarp karomyslo, šiam esant viršutiniam taške, ir vožtuvo kotuko?

Šiaip žiauriai patiko erdvė po kapotu, įtariu diržą būtų galima pasistengus pasikeisti ne tik kad be duobės, bet net nekišant rankų po mašina :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 07 2013, 22:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Velenėlio salnyką radau beveik plastmasinį, išmušęs, paskui dar iš skylės atlūžusius gabalus rinkau. Kol kas tik tiek, bet vistiek patarkit dėl vožtuvų reguliavimo :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 10 2013, 23:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
tepalas pro rieboksli tau ir bega. gal dar pro dangteli. gali begti ir pro galva, bet pirma turi isitikinti kas paprasciau. voztuvus gali sureguliuot, jei jau ilindai ten. tarpa matuot turi tarp karamysle esancio reguliavimo varzto ir voztuvo galo, kuris i ta varzta remiasi.
pagrindinio dirzo galejai ir nekeist, jei jau masina nlb kokia. kad ir nutruks, bedos nedaug- sitam motorui nieko nenutiks.

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 10 2013, 23:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Ačiū už informaciją :)
Taip, nuo tų visų variantų nebėgu, nes drėgna aplink abu salnykus ir visas tarpines. Velenėlio ir veleno salnykus jau pakeičiau, dangtelio tarpinę irgi keisiu turima nauja, noriu tik vožtuviukus pasireguliuot jau ta proga, nes nemanau, kad pastaruosius 5-10 metų kas nors tai darė. Dėl galvos tarpinės tiesiog manau, kad tai tikriausiai ji, nes juk matosi, ties kur reliai daugiausiai susikaupę ir ties kur sunktis nori. Na, tikėkimės klystu ir viskas bus gerai. O vienas kitas lašelis ir nieko tokio.
Kitoj variklio pusėj irgi šlapia - įtariu bus paskirstytojo sandarinimo žiedas.

Dėl diržo - Autodatoj perskaičiau, kad lanksto vožtuvus ar laužo karomyslus, tai ir keičiau. Tikrai žinot, kad saugus motoras, iš pačio patirties?
Bereikalinga investicija, vadinasi. Bet vistiek ramaus miego koeficientas padidėja, toliau ramiai važiuot galėsim, ypač kai tai Citroen ir nėra labai smagu jį tampyti, tuo labiau tampyti be diržo, kai motoro tikrai nesinorėtų sukti bėgiu, kad slėgį sukeltų stabdžiams, pakabai. Tuo labiau, detalės nebrangios: guolis SKF 66, pompa Metelli 56, o pats diržas Bosch tik 30 :) Su XU, XUD nepalyginsi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 4 5 6 7 8 ELLIPSIS 24 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007