Holo daviklio nėra. Oro srauto matuoklės irgi nėra.
Yra oro temperatūros (prie purkštuko), aušalo temperatūros davikliai, gazo sklendės potencikas, Lambda zondas, elektrovakuuminis vožtuvėlis kažkoks, vožtuvas bako ventiliacijai (lyg ir veikia kaip alsuoklis, tik tuos benzino garus užuot siuntęs į atmosferą - permeta į variklį sunaudojimui).
Dar yra laisvų apsukų varikliukas, kuris integruotas į pačio purškalo korpusą ir berods tiesiog darinėja sklendę ar pan.
Išardžiau visą oro padavimo sistemą ir dabar nepamenu, kaip buvo. Yra dvi vakuumo žarnelės iš plastikinio vamzdžio - viena eina nežinia kur, kažkur po purškalu, o kita į oro sklendę, kuri darinėja: oras iš lauko arba šiltas oras nuo kolektoriaus. Vienas žarnos antgalis su žikleriu, kitas atviras. Prijungus tą sklendę prie atvirojo, ji atsidariusi net laisvomis apsukomis, o gazuojant neužsidaro. Prijungus prie žiklerinės - užsidaro ir apsukas net ir iki didelių keliant neatsidaro. Gal dar žikleris pasikimšęs, bet šiaip kur ją jungti reikia? Ir ta sklendė žemomis apsukomis turi imti šaltą orą ar šiltą?
O gera žinia - atėjau šiandien ir užvedžiau. Galvoju pabandysiu, kaip sakėte, gal signalizacija blokuoja kibirkštį. Tai realiai ką ji gali atjungt, tai pliusą nuo babinos, nes daugiau jokio laido iš išorės į degimo sistemą nėra. Pabandžiau sujungti ten laidu tiesiai prie pliuso. Suku motorą, užsiveda, kaip visad, bet dirba toliau be problemų. Atjungiu tą laidą - vistiek dirba. Gesinu, atjungiu akumą, vėl prijungiu, suku starterį - kuriasi ir dirba. Abiem kurais be jokių bėdų. Surinkau filtrus ir plastmases, pradėjo dirbti dar geriau, nes susitvarkė mišinys.
Drėgmė? Atšilo?
Citroen benzinas. Važiuoja tik tada, kada pats nori
Jei ryt irgi viskas tvarkoj, bandysiu keist pakabinamą, pusašio salnykus ir dėžės tepalą ir susitvarkęs sujauktą ir purviną saloną, pagaliau normaliai pasivažinėt.