WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 16 2024, 08:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 24 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 17 2013, 12:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Taigi, pakeičiau kuro ir oro filtrus.
Taip pat, pakeistas diržas, guolis, pompa, supyliau naują antifrizą, kiek išbėgo (viso labo kokie 3-4L) vietoj tamsaus tamsaus seno.
Veleno ir velenėlio salnykai ir dangtelio tarpinė, kad nešlapintų variklio ir diržo. Tuo pačiu sureguliavau vožtuvus ir pakeičiau naujomis žvakes, sureguliavęs tarpelius, po ko variklio trauka žymiai pasmagėjo. Tiesa, aksceleruojant kažkas pakalena, tad įtariu, kad būsiu kažką suklydęs su vožtuvais ir dangtelį teks nusilupti darkart.
Pakeičiau pusašio pakabinamą guolį, nes buvo visai subyrėjęs ir skleidė baisius garsus. Ištraukti iš kronšteino nereikėjo, atsukus kronšteiną nuo variklio ir pajudinus pusašį, šaratai išbyrėjo ir pusašis išsitraukė tiesiog taip. Oboimas nukaliau atskirai. Pakeičiau to pusašio salnyką ir dėžės tepalą. Šiek tiek drėkstantis anos pusės (trumpojo pusašio) salnykas dar liko senas, nes nebeužtekau laiko. Bet kadangi dėžėj radau visiškai medaus tirštumo beveik juodą tepalą, visą blizgantį nuo metalo drožlių, o abudu kamščiai buvo tuo metalu tiesiog vos nukrapštomai aplipę, tai prie tos dėžės dar vistiek reiks lįsti, keisti darkart tepalą praplovimo tikslais, tai ir taip palikau, ir viršutinio kamščio tarpinės net nedėjau, o apatinio nekeičiau, o tepalą supyliau lievą 80w90. Paskui bus sutvarkyta, nes detalės yra.
Tuo pačiu vienu kronšteino nuėmimu pakeičiau apatinės variklio pagalvės abubu sailenblokus. Su mažojo sailentuko varžtu turėjau daug bėdų, kadangi buvo priaugęs prie sailento įvorės (teko viską pjaustyti, darantis spec įrankių sprendimus).
Ir tuo pačiu, kad buvo atsiradę sočiai vietos, išsiploviau priekinį korektorių, kuriame radau DAUG gliaumų ir metalo košės, po ko automobilio priekis į rankenėlės judesius pradėjo reaguoti realiu laiku. Gaila tik tai, kad galinis kolkas liko neplautas ir dėl pinigų stygiaus neišėjo pakeisti nors ir švaraus ir skaidraus, bet jau perlamutrinio LHMo.
Bejudinant korektorių įtrūko viena žarnelė iš seniems BXininkams tikriausiai puikiai žinomo ant priekinio tilto esančio guminio drenažo voro-krabo-pirštinės, kurią, su Dominyko konsutacija, patvarkiau. Nulaužiau iki galo, įkišau kažkokio plastikinio vamzdelio galiuką, ir kadangi tas žarnagalis buvo jau visai miręs (maunant ant korektoriaus skilo pusiau išilgai), panauojau dyzelinę grįžtamąją žarnelę.
Pakeičiau abi priekinių amortizatorių grižtamasias, kurių buvo nutrūkę trys iš keturių žarnelių. Vieną įdėjau naują, kitos negavau, taigi panaudojau turimą jau paskilinėjusią, bet dar ilgokai gyvensiančią naudotą. Įdomu, ar panaudojus trišakį, ten būtų galima pajungti paprastą viengubą Xantijos? Nes jau dabar jų nebėra pirkti naujų, abejoju ar dar atveš...
Betkuriuo atveju, dabar iš LHMo vietų liko tik šlapiuojantis slėgio reguliatorius ir bus viskas tvarkoje, gal tvarkysiuos jį pavasarį, nes nebesinori kišti ten pirštų.

O šiaip smagiai važiuoja mašinytė, ir svarbiausia, kad važiuoja...

Ta proga truputį pavažinėjom po Lieuvą, viso labo 550km, parsivežėm DYDELĮ krovinį BX dalių (be galo dėkingas Andrieniui ir AuriuiKo :) ). Paskui, kai gausiu, jei nepatingėsiu, įmesiu nuotraukų, kaip mes ten vežėm :D

Reikia tvarkyti arba keisti spidometro trosus arba ir patį spidometrą, nes prie šalčio, pasirodo - tragedija, keli laipsniai minuso ir kol neprašyla (gali būti ir 20-30km) rėkia taip, kad nesigirdi muzika. Būtų fain įsidėt su apsukomis, bet tada vargelis pasijunginėjant elektroninį laikrodį stebuklingajame stalčiuke.

Įsigijau ir ratukus, beje. Berods Assembled'as irgi tokius turi. Mano tik be dangtelių, bet gražūs ir taip, svarbiausia - originalūs :)
Paveikslėlis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 17 2013, 15:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Kazkur ,kelis o gal ir visus turiu tokius dangciukus :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 17 2013, 15:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Tai jamu, jei ne paauksuoti :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 17 2013, 18:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Tai jamu, jei ne paauksuoti :D

Ne aliuminiai :) ,duosiu pora dominykui,daugiau dar neradau bet turi but :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 17 2013, 20:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Laukiam nuotraukų iš "Didžiojo pasikrovimo" :appl:

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 17 2013, 21:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
grazus ratukai, net pavydziu :roll: :roll:

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 17 2013, 22:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Bus gauja mūsų su tokiais ratais :)

Smagu, kad taip juda į priekį darbai.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 18 2013, 15:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
Laukiam nuotraukų iš "Didžiojo pasikrovimo" :appl:

Bus, kai moteros pasidalins, nes pats neturėjau kuo ir nefotkinau. Tas lenktasias duris minimaliai apardžius visgi teko palikti, nes jei būtume ir jas užsidėję, tikriausiai trasioj būtų baisu lėkti daugiau 60kmh, tad nusprendžiau, kad dažniausiai daužiant į duris kitų dalykų dar nesumala. Ir aišku kas pirma suges, tai spyna arba koks pakelėjas, kuriems nesuradau įrankių išsiimti :)
Krūvą dalių įprūdinau ir po kapotu, bamperiai buvo priklijuoti prie bagažinės dangčio, o sveikos durelės prie stogo. Ant tos sėdynės, padėtos salione, sėdėjo irgi žmogus :D

Assembled> kas dėl darbų, tai į priekį čia nelabai kas juda, tik pasidariau, kad galėčiau eksploatuoti, o ir darbai dar sąlyginai paprasti. Kaip ir sakiau, šito negaivinsiu kapitaliai, o naudosiu. Kai gausiu geros būklės kėbulu universalą, tuomet bus galbūt kita kalba :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 19 2013, 01:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Į ratų temą, tai aš irgi žiūriu, kad tikrai šią vasarą išriedės gausus būrys bx'ų su "naujais" originaliais ratlankiais. Džiugu :appl:

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 20 2013, 00:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 30 2006, 16:44
Pranešimai: 542
Miestas: siapus anapus...
spidometras uzia susales todel, kad jo jau tepalai seni. pakanka ji isardyt, isvalyt ir is naujo sutept. nemanau, kad ten troso beda.
o trukus dirzui, voztuvu ar karomyslu tas variklis tikrai nedauzo. pasikeitei grynai del savo ramybes :)

_________________
nedas2cv@gmail.com
tel. +447405100357


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 21 2013, 23:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Vakar prie -6-8 dar važinėjau. Nors pirmas užvedimas buvo kažkoks keistas, bet prasimušė. Ta prasme kuriant šaltą variklį reikia laikyti truputį nuspaudus gazą ir užvedus pergazuoti kelias sekundes, tada pradeda pats laikyti laisvas apsukas.
Šiandien pašalo iki -10-11 ir viskas, vėl nesikuria. Mąsčiau, kad užšalo signalizacija. Įmečiau pečių mašinos vidun, užkaitinau gerai, taip kad net karšta sėdėt viršun - vistiek tas pats.
Atvedus laidą nuo pliuso tiesiai į babiną, vistiek nedirba.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 22 2013, 09:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Reikejo peciu ne salonan grusti, o po variklio apacia link radiatoriaus statyti - butum uzkures.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 22 2013, 10:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
O kas ten šils? Aušinimo skystis? Tepalas? Elektros detalės?
Prieš tai kai buvo tas pats, tai šildžiau net ir garaže po variklio skyrium kapotu uždaru pakišęs iš duobės, po nakties viskas buvo pliusinės temperatūros - nieko nesigavo.
Pabandysiu pakeisti kuro siurblį, turiu kažkokį atliekamą gerą ZXinį, patikrinti sietelį ar bako dugną, gal ledai plaukioja, bet kas iš to, jeigu tempiant ilgai vistiek nesikuria ant dujų... Smarkiai įtariu degimo sistemą, kur komponentų minimaliai, bet kuriame iš jų bėda? Tramplioriuje viskas tvarkoj kaip ir, lieka babina arba komutatorius. Reikia pasibandymui kažką užsidėt.
Gal kas mokat pajungti paprastą vos ne žigulinę, kur trys kontaktai, plius, minus ir į trampliorių?

Jei bus niekaip neatrandama tragedija, atšilus turėtų vistiek važiuot, o rudenį praėjęs TA įsimesiu dyzelinį variklį :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 22 2013, 12:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Palauk, pas tave cia benzinas, ar ne? Paziurek elektros laida su fyske ant variklio nuo paneles puses ir nuo starterio - RE variante silta, salta kartais irgi nesikurdavo niekaip. Uzteko maniskiam vairuotojui atvykus kazka ten 2 min. pakrapstyti ir uzsivede lyg niekur nieko. 8) problema buvo butent tame laide.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Dar vienas BX - 14 TGE
StandartinėParašytas: Vas 22 2013, 13:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10930
Miestas: Kaunas
Benzinas - būtent, su dyzeliu jau būčiau išsiaiškinęs, blogiausiu atveju siurblį pasikeitęs.
Bet būtent taip pat nesikurdavo? Starteris kočiojo be problemų, bet nenorėjo vestis ir tiek?
Laidas kuris čia turėtų būti? Ant starterio su fiške tik vienas - tas, kuris valdo relę-pritraukėją. Jei su juo būtų negerai, nesuktų starterio. Be to, remontuodamas, ir taip ant jo maunu laidą su fiške, kad galėčiau iš po kapoto be ėjimo link raktelio užvest.
Kitų dar nežiūrėjau, bet turi būti dar vienas pliusas nuo akumo, o masė per variklio korpusą. Masę varikliui nuo kėbulo duoda laidas-šyna, prisukta prie akumo tvirtinimo varžto, be jos net nejuda starteris. Reik jį perkelt tik kitur, nes nepatogu judinant akumą ir šiaip ne ant sukiojamų varžtų laidus sukt, gal ant dėžės pagalvės varžtų permesiu...
Eisiu tų laidų pasižiūrėt dar tuomet šiandien, pilnai išsiaiškint su visom variklio masėm.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 357 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 24 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007